Ik heb d'r inderdaad wel eens een metalconcertje bijgewoond, dus 't aanbod is ruim.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hedon is geen theater, Hedon is het poppodium van Zwolle... Zij bieden onder andere een podiumplaats voor acts als Opgezwolle, maar ook aan alle andere acts die zich bezig houden met de popcultuur. Alle genres die een raakvlak hebben met de popcultuur zouden in principe geprogrammeerd kunnen worden in Hedon.
Denket.. Kheb geen lijntjes naar delic liggen dus ik kan het niet vragenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:59 schreef Maruku het volgende:
[..]
en promotie hebben we al mooie ideeen voor. Sowieso is Eindhoven echt een stad waar veel gestickerd wordt, dus dat leek ons ook wel een idee.
bengel gaat weg?
Hedon is volgens mij meer gewoon een normaal podium met de wat grotere artiesten. Naast hedon (in hetzelfde gebouw) zit het poppodium ofzo, daar komen de wat kleinere bands geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2005 17:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hedon is geen theater, Hedon is het poppodium van Zwolle... Zij bieden onder andere een podiumplaats voor acts als Opgezwolle, maar ook aan alle andere acts die zich bezig houden met de popcultuur. Alle genres die een raakvlak hebben met de popcultuur zouden in principe geprogrammeerd kunnen worden in Hedon.
mjah, je hebt hedon, das het grote poppodium http://www.hedon-zwolle.nl en je hebt daarnaast het Zwols Popfront. Bij popfront treden de echte beginners op. Hedon heeft dus echt goeie artiesten gehad. Ik weet niet zeker of Gang-Starr daar heeft opgetreden, maar ook zij zijn in Zwolle geweest.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hedon is volgens mij meer gewoon een normaal podium met de wat grotere artiesten. Naast hedon (in hetzelfde gebouw) zit het poppodium ofzo, daar komen de wat kleinere bands geloof ik
ik kan natuurlijk fout zitten
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:57 schreef Catch22- het volgende:
Denket.. Kheb geen lijntjes naar delic liggen dus ik kan het niet vragen
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Catch22- het volgende:
Hedon is volgens mij meer gewoon een normaal podium met de wat grotere artiesten. Naast hedon (in hetzelfde gebouw) zit het poppodium ofzo, daar komen de wat kleinere bands geloof ik
ik kan natuurlijk fout zitten
[offtopic]quote:Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef Maruku het volgende:
[..]
precies. 'alles is urban... ik mis die basis hiphop shit', t-shirt van brain... na het droppen van zijn urban hitje over alles wat ik mis ben jij of weet ik het.
maar precies weet je, vroeger was Hedon gewoon specialer. Avonden waar je heen ging om echte hiphop te voelen. Met DJ CashMoney en weet ik wat. Tegenwoordig is het gewoon Opgezwolle, wat natuurlijk ook vet is, maar gewoon niet te vergelijken met wat het eerst was. En dat is echt jammer.
Trouwens, die b-boy breakdowns waren niet eens vet vanwege het breaken, maar meer vanwege de wat exclusievere muziek. Serch die draait. Pone draait... Gewoon echte shit weet je? Rauwe hiphopshit of oldschool funk, maar geen posershit.
Maarjah... nu ik studeer in Eindhoven moet ik eigenlijk mijn maula houden, want hier is echt niets van hiphop of urban of wat dan ook. Kutstudenten...
[edit]Heb je ook wel eens dat je je post terugleest en vindt dat hij best wel gefrustreerd overkomt?[/edit]
HipHop (en dan bedoel ik geen urban-shit) is sowieso moeilijk te programmeren voor een podium in Nederland!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
[offtopic]
Ik woon in de provincie Groningen en hier is qua-hiphop echt helemaal niets. Er wordt nog wel een een hiphopavond of iets dergelijks georganiseerd maar het is dan ook allemaal urban troepKen uit de omgeving eigenlijk ook weinig mensen die van de "echte" hiphop houden, maar heb het er met hun wel eens over gehad om avonden te organiseren. Denk alleen dat het niet echt haalbaar is...
[/offtopic]
Sjah, op het moment is het in EHV zo slecht dat ik het er wel voor over heb om een avond lang urban zooi over me heen te krijgen voor een uurtje of halfuurtje echte hiphop.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
HipHop (en dan bedoel ik geen urban-shit) is sowieso moeilijk te programmeren voor een podium in Nederland!
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef Maruku het volgende:
[..]
Sjah, op het moment is het in EHV zo slecht dat ik het er wel voor over heb om een avond lang urban zooi over me heen te krijgen voor een uurtje of halfuurtje echte hiphop.
Een gast uit mn dorp zit ook bij een rapgroep en hun dj is wel zeer okay. Draait ook vaak voor optredens van Opgezwolle e.d. als die in het noorden zijn. Hij draait wel lekkere hiphop, alleen hij draait helaas niet zo vaak.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef Maruku het volgende:
[..]
Sjah, op het moment is het in EHV zo slecht dat ik het er wel voor over heb om een avond lang urban zooi over me heen te krijgen voor een uurtje of halfuurtje echte hiphop.
Ik neem aan dat je het over de Buitenwesten tour hebt? Damn wel vet dat ze in de Opoort spelenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:08 schreef S-Two het volgende:
22/10 Effenaar-Eindhoven
27/10 Paard-Den Haag
19/11 Patronaat-Haarlem
24/11 Oosterpoort-Groningen
2/12 Tivoli-Utrecht
Deze data voor de Najaarstour krijg ik net van een maatje van me. 24/11 ben ik er zeker bij
Hij had het een beetje vaag gehoord. Volgens hem kwam Jawat zowiezo, en waarschijnlijk de hele crew. Het wachten is op meer goed nieuwsquote:Op donderdag 15 september 2005 17:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de Buitenwesten tour hebt? Damn wel vet dat ze in de Opoort spelenHoop alleen wel dat ze daar goed tot hun recht komen. Ben d'r iig ook zeker bij dan.
Ik mag toch aannemen dat het de hele Buitenwesten kliek is, want je moet een idioot van een programmeur zijn wil je Jawat in z'n eentje in de Oosterpoort zetten.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij had het een beetje vaag gehoord. Volgens hem kwam Jawat zowiezo, en waarschijnlijk de hele crew. Het wachten is op meer goed nieuws.
Volgens mij gaat dat over de mensheid in het algemeen dus ook over Rico zelf, aangezien dat een "solo" nummer is.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef Catch22- het volgende:
'maar besef wel dat je een verwend kreng bent, een egoistisch mens bent, een krent die geen grens kent. je denk ik wil meer, meer, meer, en ren naar de pin voor de zoveelste keer'
dus het gaat meer over anderen dan over hunzelf
'ik denk aan m'n centen, denk ik wil meer'quote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef Catch22- het volgende:
'maar besef wel dat je een verwend kreng bent, een egoistisch mens bent, een krent die geen grens kent. je denk ik wil meer, meer, meer, en ren naar de pin voor de zoveelste keer'
dus het gaat meer over anderen dan over hunzelf
De man heeft gelijkquote:Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef Devlinsect het volgende:
Hou is ff op om stukken tekst e.d. hier te plaatsen. Gaat fokking nergens over![]()
Zie liever een discussie of informatie. Knap hoor dat je stukken teksten kent, niet hier![]()
volgens mij staat er nog wat onder blinde koequote:Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef Devlinsect het volgende:
Hou is ff op om stukken tekst e.d. hier te plaatsen. Gaat fokking nergens over![]()
Zie liever een discussie of informatie. Knap hoor dat je stukken teksten kent, niet hier![]()
Afgelopen zaterdag in de Melkweg werd er wel echte rap gedraaid. Gang Starr, M.O.P, Wu-Tang en zowaar Duvelduvel!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
HipHop (en dan bedoel ik geen urban-shit) is sowieso moeilijk te programmeren voor een podium in Nederland!
14.gifquote:
quote:tis niet wat je ziet piet niet wat je willlllllllll billllll niet wat je weet peet die industrie is fake!!!
tis niet wat je denkt henk niet wat je kan jan 't gaat om die money sjoniieeee
Netjes.quote:heb de cd maar eens aangeschaft![]()
vind je jawat nix ???????quote:Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
14.gif
[..]
[..]
Netjes.
Ben trouwens benieuwd wanneer de Buiten westen tour officieel bekend wordt gemaakt.
14.gif =quote:Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef nadiiii het volgende:
[..]
vind je jawat nix ???????
hoop dat ze ook richting rotterdam komenzal vast wel
![]()

ik vind die denk henk kan jan money sjonnie wel grappigquote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
14.gif = [afbeelding]
En dat refrein van Tisnietwatjeziet kan ik niet uitstaan, vandaar de puke smilie.
Stukje terug in dit topic heb ik een miniminireviewtje staan.
En tot nu toe is dit bekend van de tour (onofficieel, dus wie weet komt er nog wat bij, of gaat er nog wat weg)
22/10 Effenaar-Eindhoven
27/10 Paard-Den Haag
19/11 Patronaat-Haarlem
24/11 Oosterpoort-Groningen
2/12 Tivoli-Utrecht
ja joh, mad vette rijms :x.quote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef nadiiii het volgende:
[..]
ik vind die denk henk kan jan money sjonnie wel grappigieder zn ding toch
kill:quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
ja joh, mad vette rijms :x.
en niet zo gepikeerd reageren als men zegt dat je niet met lappen tekst aan moet komen zetten, je gedraagt je als een klein kind. We houden hier niet van dat geschreeuw.
http://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9419&m=30&p=1#199083quote:Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar wat is ffs de bron van die zogenaamde toerdata?
Dude... maar hoe kan buiten westen over een maand al in de effenaar zitten? * Maruku blijft erbij dat de data wel een beetje dubieus zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 20:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
http://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9419&m=30&p=1#199083
En ik weet niet of je ooit op dat forum komt, maar die Dap kent kennelijk alle Opgezwolle lui oid. Stond ook op 't podium @ buitenwesten @ Lowlands (z'n foto's zijn te zien @ nlhiphop.nl)... ik neem iig wel aan dat ie betrouwbaar is. En ik gok dat d'r nog wel wat data bij komen.
hoezo zou dat niet kunnen binnen een maand?quote:Op maandag 19 september 2005 20:32 schreef Maruku het volgende:
[..]
Dude... maar hoe kan buiten westen over een maand al in de effenaar zitten? * Maruku blijft erbij dat de data wel een beetje dubieus zijn.
Al hoop ik stiekem wel dat het waar is.
Dat zou dus ook inhouden dat jij niks te zeggen hebt over zijn post-gedrag etc etc. Maar geef toe posts in de trant van Ik heb die en die cd gekocht en mijn vader zag de neef van de broer van typhoon in de rij staan bij de super de boer zijn niet echt van meerwaarde op het topic. Ik bedoel zeg dan wat inhoudelijks. Het lijkt me ook verstandig dat Henkmanz niet zo gaat bitchen, en dat sommige mensen zich niet gedragen als groupies.quote:Op maandag 19 september 2005 19:05 schreef Catch22- het volgende:
jij houdt niet van dat geschreeuw, misschien. Maar aangezien een ieder hier net zo veel recht heeft om te posten denk ik niet dat jij daar veel over hebt te zeggen
Ik heb verder ook geen idee hoe en wat, ik weet alleen dat die gast die d'r mee kwam normaal gesproken geen onzin lult. Ik vind het ook raar dat het in de Oosterpoort in Groningen zou zijn, aangezien daar meestal de wat grotere dingen spelen. Had het eerder in de Vera verwacht. Maar ik hoop wel dat ze spelen uiteraard.quote:Op maandag 19 september 2005 20:32 schreef Maruku het volgende:
[..]
Dude... maar hoe kan buiten westen over een maand al in de effenaar zitten? * Maruku blijft erbij dat de data wel een beetje dubieus zijn.
Al hoop ik stiekem wel dat het waar is.
Gast, wat loop je nou weer dom te lullen. Als je ook maar enigzins verstand zou hebben van dit soort shit, had je ook geweten dat tourdata vaak al een hele tijd bij clubs in optie staan... Dit is gewoon te achterhalen! (Tenzij deze data niet bekend gemaakt mogen worden van de boeker)quote:Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar wat is ffs de bron van die zogenaamde toerdata? Nergens officieel aangekondigd, gewoon een beetje via via hier gekomen. Ik vertrouw het voor geen reet. Volgens mij gewoon fanboy-behaviour.
Maar goed, mijn mening.
Is mogelijk, maar veel podia hebben hun programmering zo'n 2 maanden van te voren rond...quote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo zou dat niet kunnen binnen een maand?
Idd, en wie zegt dat de data niet al een maand bekend zijn, maar nog nergens gemeld. Dan zit je dus op 2 maanden..quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:24 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Is mogelijk, maar veel podia hebben hun programmering zo'n 2 maanden van te voren rond...
Dit heeft te maken met o.a. deadlines voor promotie etc.
ik wilde gewoon ff melden dat ik de cd gekocht heb en dat ik em gaaf vondquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat zou dus ook inhouden dat jij niks te zeggen hebt over zijn post-gedrag etc etc. Maar geef toe posts in de trant van Ik heb die en die cd gekocht en mijn vader zag de neef van de broer van typhoon in de rij staan bij de super de boer zijn niet echt van meerwaarde op het topic. Ik bedoel zeg dan wat inhoudelijks. Het lijkt me ook verstandig dat Henkmanz niet zo gaat bitchen, en dat sommige mensen zich niet gedragen als groupies..
ik kom hier omdat ik van hiphop hou en niet om afgekraakt te worden......quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
ja joh, mad vette rijms :x.
en niet zo gepikeerd reageren als men zegt dat je niet met lappen tekst aan moet komen zetten, je gedraagt je als een klein kind. We houden hier niet van dat geschreeuw.
zonde dat er altijd tjappies zijn die (denken dat ze) het beter wetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:16 schreef Catch22- het volgende:
nadiiii trek je niets aan van die paar anderen. Er is een beetje verdeeldheid over de manier hoe dit topic moet lopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |