Dan mag je mij vertellen hoe hij 'het hele rijmschema aan zijn laars lapt' !quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:
Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
Nee.quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef Catch22- het volgende:
ken je de Bol.COM 24uurs delivery service niet?
Alleen track9 eejquote:Op maandag 12 september 2005 01:08 schreef Chrishop het volgende:
Je hebt dus tussen zondagnacht 23:58 en maandag ochtend 00:58, dus in een tijdsbestek van 1 uur, dat album gekocht?
tja, wat kun je nou van een backup mc vinden? wel leukquote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef nbhardstyle het volgende:
wat vinden we van de backup mc van typhoon? mc freeminded
hoezo niet? zolang maar meer mensen die shit gaan luisteren is er op zich toch niet zoveel fout mee?quote:Op maandag 12 september 2005 18:51 schreef Henkmanz het volgende:
Opgezwolle/Jawat tracks downloaden is zo not done.
dat is waar.quote:Op maandag 12 september 2005 21:27 schreef Maruku het volgende:
[..]
hoezo niet? zolang maar meer mensen die shit gaan luisteren is er op zich toch niet zoveel fout mee?
Die mannen hebben zó veel shit legaal online staan dat downen wel lame is imo.quote:Op maandag 12 september 2005 21:27 schreef Maruku het volgende:
hoezo niet? zolang maar meer mensen die shit gaan luisteren is er op zich toch niet zoveel fout mee?
dat valt op zich wel mee, alleen brandstof staat online. En wat niet gereleaste tracks op nlhiphop.nl toch?quote:Op maandag 12 september 2005 21:36 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die mannen hebben zó veel shit legaal online staan dat downen wel lame is imo.
Klopdok was backup mc bij Exter. Gooide er ook mooi een keiharde freestyle in over Beslan (was toen de eerste dag van de gijzeling)quote:Op maandag 12 september 2005 21:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tja, wat kun je nou van een backup mc vinden? wel leuk
Wel zo'n beetje een heel album dus, zie ik weinig andere artiesten doen. Maar ja je kan niemand verplichten om CD's te kopen. Maar van zo'n relatief kleine nederlandse groep hoor je gewoon netjes de albums te kopen imo. mits je het tof vind.quote:Op maandag 12 september 2005 22:08 schreef Maruku het volgende:
[..]
dat valt op zich wel mee, alleen brandstof staat online. En wat niet gereleaste tracks op nlhiphop.nl toch?
Wat een onzin zeg! Internet (en dus ook het downloaden) is dé manier om meer bekendheid te genereren... Alle muzikanten die hun muziek met de juiste instelling maken zijn maar al te blij met die kids die hun shit massaal verspreiden!quote:Op maandag 12 september 2005 18:51 schreef Henkmanz het volgende:
Opgezwolle/Jawat tracks downloaden is zo not done.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef Henkmanz het volgende:
Maar goed; ik lees nu de sig van S-Two en begin me nu af te vragen wat nou de kloppende lyrics zijn:
"Hedon is de plaats voor de hiphopliefhebber" of "Hedonistenplaats voor de hiphopliefhebber" ?
de Hedon is een soort theater in Zwolle waar de jongens vaker opgetreden hebben en een beetje hun roots hebben liggen; maar een hedonistenplaats ( een plek waar mensen die het genot als hoogste goed in het leven zien hangen oid) zóu ook kunnen...
Ikzelf denk het eerste, maar ben benieuwd wat anderen daarvan denken..
Spuugdingenquote:Op maandag 12 september 2005 19:42 schreef Catch22- het volgende:
Moet nog hebben
- Microphone Collossusquote:heb nu
Spuugdingenquote:Als ik weer wat geld over heb haal ik
quote:ook wel
Ja joh, de mid-90s liggen ver achter ons. Vernieuwing is niet per se achteruitgang. En als er nu nog steeds van die B-Boy Breakdowns waren zou er toch nieuw publiek op afkomen en dat zou je waarschijnlijk toch niet liggen. Dat is één van de main reasons waarom ik tijdens de her-opmars van de breakdance een aantal jaar geleden die hele boel naast me neer heb gelegd; ik hoef niet tussen de uit de maat dansende turkjes een six-stepje te doen; dat gaat nergens over.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:31 schreef Maruku het volgende:
hedon, vroeger met die b-boy breakdowns... those were the days. edo g die er optrad en shit... mjah, nu alleen maar nlhiphop. Achteruitgang imo.
`quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:10 schreef Catch22- het volgende:
das zonde, echt breakdancen is supergaaf. Lijkt me wel supervet als er gewoon een dikke hiphopavond komt in Hedon. Met Opgezwolle, Jawat en wat onbekendere bands misschien, breakdance shizzle
Juist. Breakdance is tegenwoordig 'Urban' , geen hiphop meer..quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
`
Misschien dat anderen het onduidelijk zeggen, de scene is er nu niet meer. Hij bestaat namelijk grotendeels uit "turkjes" en ander urban volk dat hun ding doet, maar dat mag je natuurlijk niet zeggen.
precies. 'alles is urban... ik mis die basis hiphop shit', t-shirt van brain... na het droppen van zijn urban hitje over alles wat ik mis ben jij of weet ik het.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:18 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Juist. Breakdance is tegenwoordig 'Urban' , geen hiphop meer..
Ik woon in Amsterdam en hier zijn ook nauwelijks vette hip hop feestjes, wat vroeger hip hop was daar wordt nu Sean Paul e.d. gedraaid. Alleen Appelsap is nog wel leuk.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef Maruku het volgende:
[..]
precies. 'alles is urban... ik mis die basis hiphop shit', t-shirt van brain... na het droppen van zijn urban hitje over alles wat ik mis ben jij of weet ik het.
maar precies weet je, vroeger was Hedon gewoon specialer. Avonden waar je heen ging om echte hiphop te voelen. Met DJ CashMoney en weet ik wat. Tegenwoordig is het gewoon Opgezwolle, wat natuurlijk ook vet is, maar gewoon niet te vergelijken met wat het eerst was. En dat is echt jammer.
Trouwens, die b-boy breakdowns waren niet eens vet vanwege het breaken, maar meer vanwege de wat exclusievere muziek. Serch die draait. Pone draait... Gewoon echte shit weet je? Rauwe hiphopshit of oldschool funk, maar geen posershit.
Maarjah... nu ik studeer in Eindhoven moet ik eigenlijk mijn maula houden, want hier is echt niets van hiphop of urban of wat dan ook. Kutstudenten...
[edit]Heb je ook wel eens dat je je post terugleest en vindt dat hij best wel gefrustreerd overkomt?[/edit]
Sean Paulquote:Op woensdag 14 september 2005 11:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam en hier zijn ook nauwelijks vette hip hop feestjes, wat vroeger hip hop was daar wordt nu Sean Paul e.d. gedraaid. Alleen Appelsap is nog wel leuk.
Hier is ook weinig hiphop hoor en dat ligt niet aan de studenten. Ik denk dat een hiphopstylo kroeg best zou kunnen slagen hiero..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef Maruku het volgende:
Maarjah... nu ik studeer in Eindhoven moet ik eigenlijk mijn maula houden, want hier is echt niets van hiphop of urban of wat dan ook. Kutstudenten...
[edit]Heb je ook wel eens dat je je post terugleest en vindt dat hij best wel gefrustreerd overkomt?[/edit]
ja dat denk ik eerlijk gezegd ook maar waarom is zoiets er niet al?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hier is ook weinig hiphop hoor en dat ligt niet aan de studenten. Ik denk dat een hiphopstylo kroeg best zou kunnen slagen hiero..
waar zit jij? Dacht dat je in de ZW zat en in Zwolle is de Blauwe Bengel, doet toch nog steeds hiphop? Maar tis niet echt of dat ding goed loopt in zwolle.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef Catch22- het volgende:
omdat niemand dat iniatief neemt ..
dat komt vanzelf wel, ik hoor dit soort dingen altijd via via.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:38 schreef Catch22- het volgende:
het probleem is dat het wel bekendheid moet krijgen onder hiphoppers en hoe doe je dat?
en promotie hebben we al mooie ideeen voor. Sowieso is Eindhoven echt een stad waar veel gestickerd wordt, dus dat leek ons ook wel een idee.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:38 schreef Catch22- het volgende:
het probleem is dat het wel bekendheid moet krijgen onder hiphoppers en hoe doe je dat?
de bengel staat te koop trouwens
mjah, in Eindhoven is echt bijna niets van niet-studentikoos te vinden. Alleen maar van die afgeragde top40 muziek die grijsgedraaid wordt. Terwijl er uit brabant best veel hiphop komt (ik doe geen uitspraak over de kwaliteitquote:Op woensdag 14 september 2005 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat komt vanzelf wel, ik hoor dit soort dingen altijd via via.
maar ik ben bang dat er toch niet genoeg animo voor is.
Hedon is geen theater, Hedon is het poppodium van Zwolle... Zij bieden onder andere een podiumplaats voor acts als Opgezwolle, maar ook aan alle andere acts die zich bezig houden met de popcultuur. Alle genres die een raakvlak hebben met de popcultuur zouden in principe geprogrammeerd kunnen worden in Hedon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ben gewoon van mening dat je die shit koopt om te supporten. En verder vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van hier melden dat je een album hebt gedownload, lekker boeiend.
Maar goed; ik lees nu de sig van S-Two en begin me nu af te vragen wat nou de kloppende lyrics zijn:
"Hedon is de plaats voor de hiphopliefhebber" of "Hedonistenplaats voor de hiphopliefhebber" ?
de Hedon is een soort theater in Zwolle waar de jongens vaker opgetreden hebben en een beetje hun roots hebben liggen; maar een hedonistenplaats ( een plek waar mensen die het genot als hoogste goed in het leven zien hangen oid) zóu ook kunnen...
Ikzelf denk het eerste, maar ben benieuwd wat anderen daarvan denken..
Ik heb d'r inderdaad wel eens een metalconcertje bijgewoond, dus 't aanbod is ruim.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hedon is geen theater, Hedon is het poppodium van Zwolle... Zij bieden onder andere een podiumplaats voor acts als Opgezwolle, maar ook aan alle andere acts die zich bezig houden met de popcultuur. Alle genres die een raakvlak hebben met de popcultuur zouden in principe geprogrammeerd kunnen worden in Hedon.
Denket.. Kheb geen lijntjes naar delic liggen dus ik kan het niet vragenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:59 schreef Maruku het volgende:
[..]
en promotie hebben we al mooie ideeen voor. Sowieso is Eindhoven echt een stad waar veel gestickerd wordt, dus dat leek ons ook wel een idee.
bengel gaat weg?
Hedon is volgens mij meer gewoon een normaal podium met de wat grotere artiesten. Naast hedon (in hetzelfde gebouw) zit het poppodium ofzo, daar komen de wat kleinere bands geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2005 17:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hedon is geen theater, Hedon is het poppodium van Zwolle... Zij bieden onder andere een podiumplaats voor acts als Opgezwolle, maar ook aan alle andere acts die zich bezig houden met de popcultuur. Alle genres die een raakvlak hebben met de popcultuur zouden in principe geprogrammeerd kunnen worden in Hedon.
mjah, je hebt hedon, das het grote poppodium http://www.hedon-zwolle.nl en je hebt daarnaast het Zwols Popfront. Bij popfront treden de echte beginners op. Hedon heeft dus echt goeie artiesten gehad. Ik weet niet zeker of Gang-Starr daar heeft opgetreden, maar ook zij zijn in Zwolle geweest.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hedon is volgens mij meer gewoon een normaal podium met de wat grotere artiesten. Naast hedon (in hetzelfde gebouw) zit het poppodium ofzo, daar komen de wat kleinere bands geloof ik
ik kan natuurlijk fout zitten
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:57 schreef Catch22- het volgende:
Denket.. Kheb geen lijntjes naar delic liggen dus ik kan het niet vragen
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Catch22- het volgende:
Hedon is volgens mij meer gewoon een normaal podium met de wat grotere artiesten. Naast hedon (in hetzelfde gebouw) zit het poppodium ofzo, daar komen de wat kleinere bands geloof ik
ik kan natuurlijk fout zitten
[offtopic]quote:Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef Maruku het volgende:
[..]
precies. 'alles is urban... ik mis die basis hiphop shit', t-shirt van brain... na het droppen van zijn urban hitje over alles wat ik mis ben jij of weet ik het.
maar precies weet je, vroeger was Hedon gewoon specialer. Avonden waar je heen ging om echte hiphop te voelen. Met DJ CashMoney en weet ik wat. Tegenwoordig is het gewoon Opgezwolle, wat natuurlijk ook vet is, maar gewoon niet te vergelijken met wat het eerst was. En dat is echt jammer.
Trouwens, die b-boy breakdowns waren niet eens vet vanwege het breaken, maar meer vanwege de wat exclusievere muziek. Serch die draait. Pone draait... Gewoon echte shit weet je? Rauwe hiphopshit of oldschool funk, maar geen posershit.
HipHop (en dan bedoel ik geen urban-shit) is sowieso moeilijk te programmeren voor een podium in Nederland!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
[offtopic]
Ik woon in de provincie Groningen en hier is qua-hiphop echt helemaal niets. Er wordt nog wel een een hiphopavond of iets dergelijks georganiseerd maar het is dan ook allemaal urban troepKen uit de omgeving eigenlijk ook weinig mensen die van de "echte" hiphop houden, maar heb het er met hun wel eens over gehad om avonden te organiseren. Denk alleen dat het niet echt haalbaar is...
[/offtopic]
Sjah, op het moment is het in EHV zo slecht dat ik het er wel voor over heb om een avond lang urban zooi over me heen te krijgen voor een uurtje of halfuurtje echte hiphop.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
HipHop (en dan bedoel ik geen urban-shit) is sowieso moeilijk te programmeren voor een podium in Nederland!
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef Maruku het volgende:
[..]
Sjah, op het moment is het in EHV zo slecht dat ik het er wel voor over heb om een avond lang urban zooi over me heen te krijgen voor een uurtje of halfuurtje echte hiphop.
Een gast uit mn dorp zit ook bij een rapgroep en hun dj is wel zeer okay. Draait ook vaak voor optredens van Opgezwolle e.d. als die in het noorden zijn. Hij draait wel lekkere hiphop, alleen hij draait helaas niet zo vaak.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef Maruku het volgende:
[..]
Sjah, op het moment is het in EHV zo slecht dat ik het er wel voor over heb om een avond lang urban zooi over me heen te krijgen voor een uurtje of halfuurtje echte hiphop.
Ik neem aan dat je het over de Buitenwesten tour hebt? Damn wel vet dat ze in de Opoort spelenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:08 schreef S-Two het volgende:
22/10 Effenaar-Eindhoven
27/10 Paard-Den Haag
19/11 Patronaat-Haarlem
24/11 Oosterpoort-Groningen
2/12 Tivoli-Utrecht
Deze data voor de Najaarstour krijg ik net van een maatje van me. 24/11 ben ik er zeker bij
Hij had het een beetje vaag gehoord. Volgens hem kwam Jawat zowiezo, en waarschijnlijk de hele crew. Het wachten is op meer goed nieuwsquote:Op donderdag 15 september 2005 17:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de Buitenwesten tour hebt? Damn wel vet dat ze in de Opoort spelenHoop alleen wel dat ze daar goed tot hun recht komen. Ben d'r iig ook zeker bij dan.
Ik mag toch aannemen dat het de hele Buitenwesten kliek is, want je moet een idioot van een programmeur zijn wil je Jawat in z'n eentje in de Oosterpoort zetten.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij had het een beetje vaag gehoord. Volgens hem kwam Jawat zowiezo, en waarschijnlijk de hele crew. Het wachten is op meer goed nieuws.
Volgens mij gaat dat over de mensheid in het algemeen dus ook over Rico zelf, aangezien dat een "solo" nummer is.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef Catch22- het volgende:
'maar besef wel dat je een verwend kreng bent, een egoistisch mens bent, een krent die geen grens kent. je denk ik wil meer, meer, meer, en ren naar de pin voor de zoveelste keer'
dus het gaat meer over anderen dan over hunzelf
'ik denk aan m'n centen, denk ik wil meer'quote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef Catch22- het volgende:
'maar besef wel dat je een verwend kreng bent, een egoistisch mens bent, een krent die geen grens kent. je denk ik wil meer, meer, meer, en ren naar de pin voor de zoveelste keer'
dus het gaat meer over anderen dan over hunzelf
De man heeft gelijkquote:Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef Devlinsect het volgende:
Hou is ff op om stukken tekst e.d. hier te plaatsen. Gaat fokking nergens over![]()
Zie liever een discussie of informatie. Knap hoor dat je stukken teksten kent, niet hier![]()
volgens mij staat er nog wat onder blinde koequote:Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef Devlinsect het volgende:
Hou is ff op om stukken tekst e.d. hier te plaatsen. Gaat fokking nergens over![]()
Zie liever een discussie of informatie. Knap hoor dat je stukken teksten kent, niet hier![]()
Afgelopen zaterdag in de Melkweg werd er wel echte rap gedraaid. Gang Starr, M.O.P, Wu-Tang en zowaar Duvelduvel!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
HipHop (en dan bedoel ik geen urban-shit) is sowieso moeilijk te programmeren voor een podium in Nederland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |