Gelukkig wel, hij heeft een paar hele vette als je 't mij vraagt. Ook op Aap-O-Theek enzoquote:Op woensdag 7 september 2005 09:31 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Relaxed reviewtje... wist trouwens niet dat Duvel ook tracks produceerde!!
Volgensmij is Geeft Nix ook door Duvel geproduceerd, vet nummer btw. De rest weet ik niet (ken ze volgensmij ook niet behalve Heel Goed)quote:Op woensdag 7 september 2005 12:12 schreef chris_p het volgende:
Weet iemand toevallig welke mensen de volgende nummers [veelal b-kantjes & compilatie tracks] van jawat hebben geproduceerd?
- Heel Goed
- Baksteen
- Geeft Nix
- Dans met de Duivel
- Volgende Fase
Jammer dat dat "rengeluidje" verder niet meer gebruikt word, verder heel vet iddquote:P.S. Pluim voor Delic! Wat is die beat van Moeilijk ongelooflijk tof! ["Zo! Begin te rennen joh!"]
Damn, dat is zeker dope. Ik ben er dan ook bij, 100%. Hoop dat ze in Groningen komen, maar anders moet ik maar naar Zwolle ofsoquote:Op woensdag 7 september 2005 15:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:
Binnenkort Buitenwesten najaarstour
Nou had ik hier al iets over gehoord, maar nu is 't dus 100%. Buitenwesten gaat 't land door. Dat moet haast vet worden, ik ben d'r bij als ze naar Groningen gaan. En anders naar de meest noordelijke show![]()
Das gewoon Kubus Sticks & Jawat geloof ik, ook vet tho.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef Catch22- het volgende:
hmm apeldoorn is nog wel te doen..
Precies wat ik d'r over dacht. Is volgensmij best vet om zoiets mee te maken in Zwolle zelf.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Damn, dat is zeker dope. Ik ben er dan ook bij, 100%. Hoop dat ze in Groningen komen, maar anders moet ik maar naar Zwolle ofso
sticks of rico, in van de 2 is iig schoonmakerquote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef DubzOne het volgende:
Volgens mij heeft rico het in het dagelijks leven drukker dan stickz! (volgens mij is Rico leraar)
Vandaar de quote van stickz ook op Micr.Colossus:'Tijd over, dus ik klus maar wat bij'.
Heb ergens in een interview gelezen dat Sticks inmiddels net rond kan komen van de muziek en las laatst ergens op 3voor12 dat rico leraar was...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:45 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
sticks of rico, in van de 2 is iig schoonmaker
Rico: "Ik geef normaal les. Nu heb ik grote vakantie."quote:Op woensdag 7 september 2005 16:49 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Heb ergens in een interview gelezen dat Sticks inmiddels net rond kan komen van de muziek en las laatst ergens op 3voor12 dat rico leraar was...
je zou toch denken dat ze wel wat geld voor die tour vangenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:49 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Heb ergens in een interview gelezen dat Sticks inmiddels net rond kan komen van de muziek en las laatst ergens op 3voor12 dat rico leraar was...
Rico leert kindjes rappen, hij doet dit niet op een school o.i.d. maar meer iets als buitenschoolse opvang.quote:rico schreef
Ik geef rap class aan kids ik geef ze info zorg voor een soepel en flexibrele instroom.
Ah dope, ff kijken. Volgensmij maken ze nogsteeds schoon dan, want ik hoorde sticks dr iets over zeggen op 't Jawat album (weet zo ff niet welk nummer).quote:Op woensdag 7 september 2005 17:25 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Rico leert kindjes rappen, hij doet dit niet op een school o.i.d. maar meer iets als buitenschoolse opvang.
Stickert en Rico maakten beiden schoon ik weet niet of ze dat nog doen maar ik heb er een keer een reportage over gezien op TV ik zal zo even zoeken.
realplayer small
Windows media player, opge stuk vanaf 12:00
realplayer high
Misschien wel wat voor een toekomstige OP.
Lol idd geweldigquote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef Chrishop het volgende:
Je stickert op een schoonmaak wagentje geniaal ik pis in m'n broek.
2002. D'r was toch iets mee dat je 'm niet kon rippen ofzo, of iig niet online zetten?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:42 schreef Catch22- het volgende:
Leuk filmpje, hoe oud is die?
Ik heb nieuws over de DVD met het optreden. De lui van het mediabedrijf ofzo hadden vakantie maar het werd al afgemixxed. Ik zou hem als eerste krijgen
Hier stond een toekomstige OP, wie weet zie je em ooit nog terugquote:Op woensdag 7 september 2005 17:25 schreef Chrishop het volgende:
Misschien wel wat voor een toekomstige OP.
Dude lees dan voordat je gaat bitchen. Ik verveelde me de tering (vakantie) zag de opmerking over dat er iets goed zou zijn voor een volgende OP. Ik dacht ja die kan ik wel fixen want ik heb geen fuck te doen, en die we nu hebben is ook niet uber, hierboven het resultaat. En aangezien we 't tegenwoordig toch over iedereen hebben hier (as in kubus duvelduvel enz.) heb ik d'r zoveel mogelijk info bijgezet. En ik vroeg nog of iemand wat had te voegen.. jij dus kennelijk, had je ook wel ff gewoon kunnen zeggen toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef Henkmanz het volgende:
omg... een OP maken halverwege het topic ;x waar gáát dit over?
en als je het dan doet, zet dan spuugdingen en vloeistof erbij, dit gaat niet eens over opgezwolle zo :x
Aha! Vast en zeker op bezoek bij Delic....quote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef Catch22- het volgende:
spot: Rico in de Super de Boer Assendorp
idd, die 2 halen het niveau drastisch naar beneden.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:37 schreef S-Two het volgende:
Ik waardeer Duvel eik steeds meer. Tijdje geleden vond ik er niets aan, maar ik luister steeds vaker wat oudere albums en vind ze best okay. Probleem vind ik alleen die SuperPollum en Reindert Vos. Die verneuken bijna elk nummer met hun irritante flow en stem. Doe mij maar alleen Duvel!
Uit ervaring kan ik zeggen dat als je echt wil partyen, je beter richting melkweg oid kan gaan. In Damsko gaat die shit vele malen harder dan in Zwolle.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Precies wat ik d'r over dacht. Is volgensmij best vet om zoiets mee te maken in Zwolle zelf.
Mjah, ik mis sowieso spuugdingen en vloeistof. En eigenlijk ook nog een linkje naar top-notch? Verder mooie en overzichtelijke post toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik verveelde me (laatste dag vakantie) dus ik heb een complete toekomstige OP gemaaktTadaa:
ik heb het gelezen. Ik bitch omdat ik het niveau van discussieren hier echt matig vind.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dude lees dan voordat je gaat bitchen.
Bullshit!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef Devlinsect het volgende:
Kubus heeft gelijk om geen interview te geven. Het gaat om de muziek, verder niet. Privé is privé...
Wat is het verschil tussen een publiek en commercieel radio station dan? gaat nergens over man.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Bullshit!
Niet commerciële radiostations (3voor12) promoten jouw shit omdat zij vinden dat jij recht hebt op airplay die commerciële radiostations je niet bieden!
En je denkt toch niet dat een vpro- journalist inhoudsloze vragen gaat stelen over je privéleven?
Dat gaat puur om de muziek en verder niets... ik vind dat je als artiest bijna verplicht bent om daaraan mee te werken!!
Haha, het 'opgezwolle-OP-topic'... betere shit :-Dquote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Chrishop het volgende:
tot zover de OP. dit leek me wat duidelijker en toffer die vorige zat teveel troep in. Ik edit m'n post even morgen want anders staat het hele topic zo vol met pogingen tot OP's. Btw ik ben het wel met Henk eens dr mag wel wat minder gefanboyd worden imo. Een OP maken is daarentegen wel tof.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:15 schreef Maruku het volgende:
[..]
Haha, het 'opgezwolle-OP-topic'... betere shit :-D
Beetje overdone nu idd, zal em zo ff editten is die van mij iig weg. K pas em nog wel wat aan, met vloeistof en spuugdingen d'r bij onder andere, en wat compacter. En dan hou ik em offline tot het nieuwe topic oid.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:. 3 fokking OP's op één pagina
. Jongens, plaats dan een linkje naar een tekstbestand waar dat instaat ofzo, dit gaat écht nergens over. En waar zijn vloeistof en spuugdingen?
.
Ik zeg goed, vind Netwerk bijvoorbeeld heel oke, ga d'r later wel verder op in heb nu niet heel veel tijd.quote:Maar goed, laten we nu over de muziek gaan praten, over bijv. Hersenspinsels en Netwerk, tracks die niet officieel uitgebracht zijn maar wel op het internet rondzwerven. Goed of slecht?
Ik moet zeggen dat ik af en toe een beeeeeeeeeeeetje (amper dus) moe wordt van Sticks z'n 'stoere' raps. Maar dat komt dan vooral omdat ik dan bijvoorbeeld heel Microphone Colossus heb gehoord, en dan nog weer andere shit met vooral Sticks, allemaal achter elkaar. Dan wordt 't iets te veel in 1 keer (kwa stoerigheid). Maar uiteindelijk valt dat wel weer mee als je 't een beetje afwisselt..quote:Plus, de kwaliteiten van Rico vs. Sticks. Sticks heeft de wat meer 'stoere' raps over z'n leven terwijl rico gewoon met de lauwste metaforen en rijmwoorden komt. Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
Hersenspinsels komt van Homegrown - Dope Dutch Hiphop Talent.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:. 3 fokking OP's op één pagina
. Jongens, plaats dan een linkje naar een tekstbestand waar dat instaat ofzo, dit gaat écht nergens over. En waar zijn vloeistof en spuugdingen?
.
Maar goed, laten we nu over de muziek gaan praten, over bijv. Hersenspinsels en Netwerk, tracks die niet officieel uitgebracht zijn maar wel op het internet rondzwerven. Goed of slecht?
Plus, de kwaliteiten van Rico vs. Sticks. Sticks heeft de wat meer 'stoere' raps over z'n leven terwijl rico gewoon met de lauwste metaforen en rijmwoorden komt. Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
Fokkin huillie, ik zeg toch dat ik mijn post zou editten. En wat moet er met spuugdingen en vloeistof gebeuren? die shit staat toch op hun website, een beetje een leuke OP is ok maar ik ga geen discografie maken. Heb je te weinig mod-werk op het kroegforum ovso dat je hier gaat lopen zeikenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:. 3 fokking OP's op één pagina
.
Maar goed, laten we nu over de muziek gaan praten, over bijv. Hersenspinsels en Netwerk, tracks die niet officieel uitgebracht zijn maar wel op het internet rondzwerven. Goed of slecht?
Plus, de kwaliteiten van Rico vs. Sticks. Sticks heeft de wat meer 'stoere' raps over z'n leven terwijl rico gewoon met de lauwste metaforen en rijmwoorden komt. Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
ja, tis goed.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Fokkin huillie, ik zeg toch dat ik mijn post zou editten. En wat moet er met spuugdingen en vloeistof gebeuren? die shit staat toch op hun website, een beetje een leuke OP is ok maar ik ga geen discografie maken. Heb je te weinig mod-werk op het kroegforum ovso dat je hier gaat lopen zeikenik spam de boel daar wel even vol
.
.
.
Henkmanz![]()
![]()
![]()
Lees en u zult begrijp!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een publiek en commercieel radio station dan? gaat nergens over man.
dat een publieke omroep door de overheid gesteund wordtquote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een publiek en commercieel radio station dan? gaat nergens over man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |