abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30380520
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:37 schreef S-Two het volgende:
Ik waardeer Duvel eik steeds meer. Tijdje geleden vond ik er niets aan, maar ik luister steeds vaker wat oudere albums en vind ze best okay. Probleem vind ik alleen die SuperPollum en Reindert Vos. Die verneuken bijna elk nummer met hun irritante flow en stem. Doe mij maar alleen Duvel!
idd, die 2 halen het niveau drastisch naar beneden.
"er is ook een duvel duvel darkroom op de 2e verdieping" verneukt bijna dat hele nummmer.
  donderdag 8 september 2005 @ 11:33:56 #127
82589 S-Two
barba macacu
pi_30381874
Zoooo, die docu is wel dope joh. Die studio op de stundentenkamer van Delic, en Rico en Stickert als schoonmakers, prachtig.

Die presentatrice is dat trouwens Aldith Hunkar die nu het journaal doet?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 8 september 2005 @ 13:15:02 #128
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_30384423
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Precies wat ik d'r over dacht. Is volgensmij best vet om zoiets mee te maken in Zwolle zelf.
Uit ervaring kan ik zeggen dat als je echt wil partyen, je beter richting melkweg oid kan gaan. In Damsko gaat die shit vele malen harder dan in Zwolle.
  donderdag 8 september 2005 @ 13:18:07 #129
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_30384524
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ik verveelde me (laatste dag vakantie) dus ik heb een complete toekomstige OP gemaakt Tadaa:
Mjah, ik mis sowieso spuugdingen en vloeistof. En eigenlijk ook nog een linkje naar top-notch? Verder mooie en overzichtelijke post toch?
pi_30386081
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Dude lees dan voordat je gaat bitchen.
ik heb het gelezen. Ik bitch omdat ik het niveau van discussieren hier echt matig vind.

Stukken songtekst posten voegt niet echt iets toe;
Posten dat je Stickert hebt gezien in de binnenstad is overbodig om te weten;
Posten dat je een DVD hebt die niemand verder mag zien is net zoiets..

sorry jongens, ik wil echt geen flames starten, maar ik dacht dat we hier over muziek gingen praten en niet als een stelletje fanboys gaan schreeuwen dat je ze gezien hebt of dat jij de exclusieve shit hebt en in Zwolle woont; het gaat meer over het privéleven van de jongens dan over de muziek.

Juist terwijl Stickert rapt dat ie een hekel heeft aan 'internetkids' en 'fans die studies maken' en dus alles zelf wel uitvinden. Sorry, maar jullie gedragen je zo (uitzonderingen nagelaten, dus niet allemaal meteen beginnen te huilen).
  donderdag 8 september 2005 @ 15:48:45 #131
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_30389048
zal ik hier dan maar een w0rd droppen?
word!

misschien eerst maar even mijn eerste posts doorlezen
pi_30389094
Ik was gister in de Desmet-studio van de vpro waar o.a. de 3voor12 uitzendingen gemaakt worden. Daar was de bekendmaking van de cd van het jaar verkiezing waar o.a. Kubus, DuvelDuvel en Pete Philly voor waren genomineerd... dus al die gasten waren daar ook allemaal aanwezig!

Moest echt lachen tijdens het interview met Duvel... ik stond half naast hem toen het interview afgenomen werd. Die kerel praat ook echt zoals ie rapt! En zijn moeder heeft zijn cd niet gehoord, want dat zijn natuurlijk niet echt teksten waar je je moeder naar laat luisteren.
Presentator: "Maar je moeder interesseert het dus ook niet zoveel?'
Duvel: 'Nee, ze vond het sowieso al niks dat ik begon met rappen'
Presentator: 'Maar je hebt dus niet zoveel contact meer met je moeder?'
Duvel: 'Jawel, dagelijks'

Ook Kubus en Jawat kwamen later binnendruppelen... en Kubus weigerde een interview te geven voor de radio. Dus die gast is op en neer gegaan naar Amsterdam om een interview voor 3fm (3voor12) te weigeren

Maar voor de geïnteresseerden: Voicst was de winnaar (beetje jammer)
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  donderdag 8 september 2005 @ 16:20:04 #133
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_30390069
als hij had gewonnen was hij er iig. Beetje raar wel.

Ik ken die winnaar helemaal niet eens
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_30391919
Misschien is die OP zo beter?

Opgezwolle

Rico - Delic - Sticks
www.opgezwolle.nl

Kubus
Kubus
www.kubus-biets.nl

DuvelDuvel

Rein De Vos - Duvel - Supah
www.duvelduvel.com

Jawat
Jawat

Typhoon
Typhoon
www.mctyphoon.nl

Audio/Video

Opgezwolle.nl, 7 Brandstof tracks
www.duvelduvel.com -> Media, af en toe heeeeel veel shit online
Kubus-biets.nl, downloads, af en toe wat onuitgebrachte shit online
Legale downloadsectie van NLHIPHOP, o.a. Kubus, Typhoon, DuvelDuvel, Opgezwolle, Opgeduveld, Kubus & Sticks, en Jawat

3voor12 Audio/Video
Opgezwolle
DuvelDuvel
Jawat
Kubus
Kubus & Sticks
Typhoon
Buiten Westen

Item over Opgezwolle:
(vanaf 12:00):
Windows Media
Realplayer small
Realplayer high

Andere linkjes:

Opgezwolle lyrics
http://www.rhymeforthought.nl/

Vorige topics
Opgezwolle Deel 2
Opgezwolle Deel 3

Mocht je nog foto's hebben gooi ze er dan vooral bij

Heb hier en daar wat kleine dingetjes aangepast.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_30393479
Kubus heeft gelijk om geen interview te geven. Het gaat om de muziek, verder niet. Privé is privé...
pi_30393573
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef Devlinsect het volgende:
Kubus heeft gelijk om geen interview te geven. Het gaat om de muziek, verder niet. Privé is privé...
Bullshit!
Niet commerciële radiostations (3voor12) promoten jouw shit omdat zij vinden dat jij recht hebt op airplay die commerciële radiostations je niet bieden!

En je denkt toch niet dat een vpro- journalist inhoudsloze vragen gaat stelen over je privéleven?
Dat gaat puur om de muziek en verder niets... ik vind dat je als artiest bijna verplicht bent om daaraan mee te werken!!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  donderdag 8 september 2005 @ 19:12:52 #137
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_30395382

Artist links

Audio/Video
nlHiphop.nl downloads

3voor12 Audio/Video
Opgezwolle, DuvelDuvel , Jawat, Kubus, Kubus & Sticks, Typhoon, Buiten Westen.

Opgezwolle in gewest tot gewes:t
Windows Media vanaf +/- 12 min.
Realplayer small
Realplayer high

Vorige topics
Opgezwolle Deel 2
Opgezwolle Deel 3

tot zover de OP. dit leek me wat duidelijker en toffer die vorige zat teveel troep in. Ik edit m'n post even morgen want anders staat het hele topic zo vol met pogingen tot OP's. Btw ik ben het wel met Henk eens dr mag wel wat minder gefanboyd worden imo. Een OP maken is daarentegen wel tof.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chrishop op 08-09-2005 19:21:59 ]
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  donderdag 8 september 2005 @ 19:13:51 #138
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_30395409
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Bullshit!
Niet commerciële radiostations (3voor12) promoten jouw shit omdat zij vinden dat jij recht hebt op airplay die commerciële radiostations je niet bieden!

En je denkt toch niet dat een vpro- journalist inhoudsloze vragen gaat stelen over je privéleven?
Dat gaat puur om de muziek en verder niets... ik vind dat je als artiest bijna verplicht bent om daaraan mee te werken!!
Wat is het verschil tussen een publiek en commercieel radio station dan? gaat nergens over man.
[b]lauw[/b] (bn.)
  donderdag 8 september 2005 @ 19:15:12 #139
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_30395446
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Chrishop het volgende:
tot zover de OP. dit leek me wat duidelijker en toffer die vorige zat teveel troep in. Ik edit m'n post even morgen want anders staat het hele topic zo vol met pogingen tot OP's. Btw ik ben het wel met Henk eens dr mag wel wat minder gefanboyd worden imo. Een OP maken is daarentegen wel tof.
Haha, het 'opgezwolle-OP-topic'... betere shit :-D
  donderdag 8 september 2005 @ 19:21:13 #140
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_30395624
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:15 schreef Maruku het volgende:

[..]

Haha, het 'opgezwolle-OP-topic'... betere shit :-D

. nee .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_30395778
. 3 fokking OP's op één pagina . Jongens, plaats dan een linkje naar een tekstbestand waar dat instaat ofzo, dit gaat écht nergens over. En waar zijn vloeistof en spuugdingen? .

Maar goed, laten we nu over de muziek gaan praten, over bijv. Hersenspinsels en Netwerk, tracks die niet officieel uitgebracht zijn maar wel op het internet rondzwerven. Goed of slecht?

Plus, de kwaliteiten van Rico vs. Sticks. Sticks heeft de wat meer 'stoere' raps over z'n leven terwijl rico gewoon met de lauwste metaforen en rijmwoorden komt. Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
  donderdag 8 september 2005 @ 19:52:18 #142
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_30396521
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:
. 3 fokking OP's op één pagina . Jongens, plaats dan een linkje naar een tekstbestand waar dat instaat ofzo, dit gaat écht nergens over. En waar zijn vloeistof en spuugdingen? .
Beetje overdone nu idd, zal em zo ff editten is die van mij iig weg. K pas em nog wel wat aan, met vloeistof en spuugdingen d'r bij onder andere, en wat compacter. En dan hou ik em offline tot het nieuwe topic oid.
quote:
Maar goed, laten we nu over de muziek gaan praten, over bijv. Hersenspinsels en Netwerk, tracks die niet officieel uitgebracht zijn maar wel op het internet rondzwerven. Goed of slecht?
Ik zeg goed, vind Netwerk bijvoorbeeld heel oke, ga d'r later wel verder op in heb nu niet heel veel tijd.
quote:
Plus, de kwaliteiten van Rico vs. Sticks. Sticks heeft de wat meer 'stoere' raps over z'n leven terwijl rico gewoon met de lauwste metaforen en rijmwoorden komt. Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
Ik moet zeggen dat ik af en toe een beeeeeeeeeeeetje (amper dus) moe wordt van Sticks z'n 'stoere' raps. Maar dat komt dan vooral omdat ik dan bijvoorbeeld heel Microphone Colossus heb gehoord, en dan nog weer andere shit met vooral Sticks, allemaal achter elkaar. Dan wordt 't iets te veel in 1 keer (kwa stoerigheid). Maar uiteindelijk valt dat wel weer mee als je 't een beetje afwisselt..
Verder zou ik wel meer van Rico willen horen, aangezien ik het idee heb dat Sticks tegenwoordig overal bij opduikt, en Rico wat meer op de achtergrond blijft. Maar die shit wat 'ie dropt is dan op zich wel weer van iets hoger niveau dan Sticks, wat ik wel kan waarderen (nix tegen Sticks uiteraard).

'k lul d'r later graag met je over verder, ga d'r nu vandoor.
pi_30400639
quote:

Hersenspinsels komt van Homegrown - Dope Dutch Hiphop Talent.

Opzich vind ik Rico ook veel beter dan Sticks, Rico speelt veel meer met de teksten dan Sticks, die te veel naar de inhoud kijkt. Op zich kan dat wel goed uitpakken maar ik vind Microphone Colossus behoorlijk eentonig, nu ik het veel heb geluisterd.

Oh en over die OP dingen, er moet gewoon een goede OP komen en beter vijf pogingen op één pagina dan dezelfde OP behouden.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  donderdag 8 september 2005 @ 22:19:38 #144
82589 S-Two
barba macacu
pi_30402192
Ik vind ook dat Rico wat beter flowt, maar daarnaast zijn de teksten van Stickert misschien wat meer over het leven e.d.. Als ik 1 moet kiezen denk ik wel dat ik liever naar Rico luister, maar denk dat als je te veel van 1 luistert, het miss kan vervelen/saai worden. Daarom vind ik een combi, zoals opgezwolle, gewoon ver weg het beste!

Die track op Kubus-site is trouwens ook zwaar dope
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 8 september 2005 @ 22:33:47 #145
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_30402735
het verschil tussen hun twee is misschien wel waarom opgezwolle zo chill klinkt.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 8 september 2005 @ 22:44:39 #146
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_30403153
quote:

Fokkin huillie, ik zeg toch dat ik mijn post zou editten. En wat moet er met spuugdingen en vloeistof gebeuren? die shit staat toch op hun website, een beetje een leuke OP is ok maar ik ga geen discografie maken. Heb je te weinig mod-werk op het kroegforum ovso dat je hier gaat lopen zeiken ik spam de boel daar wel even vol . . .

Henkmanz
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_30403978
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Fokkin huillie, ik zeg toch dat ik mijn post zou editten. En wat moet er met spuugdingen en vloeistof gebeuren? die shit staat toch op hun website, een beetje een leuke OP is ok maar ik ga geen discografie maken. Heb je te weinig mod-werk op het kroegforum ovso dat je hier gaat lopen zeiken ik spam de boel daar wel even vol . . .

Henkmanz
ja, tis goed.
pi_30406183
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een publiek en commercieel radio station dan? gaat nergens over man.
Lees en u zult begrijp!
Last.fm
  vrijdag 9 september 2005 @ 00:32:07 #149
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_30406953
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Chrishop het volgende:

[..]

dat een publieke omroep door de overheid gesteund wordt
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_30413204
Ik word soms een beetje moe van Sticky met z'n "uuh" aan het eind van iedere zin, zwolluuuh,lopuuh" enz.
maar ik denk dat Rico in z'n eentje ook minder is, net als Sticky. zij samen maken het zo goed (en Delic )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')