idd, die 2 halen het niveau drastisch naar beneden.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:37 schreef S-Two het volgende:
Ik waardeer Duvel eik steeds meer. Tijdje geleden vond ik er niets aan, maar ik luister steeds vaker wat oudere albums en vind ze best okay. Probleem vind ik alleen die SuperPollum en Reindert Vos. Die verneuken bijna elk nummer met hun irritante flow en stem. Doe mij maar alleen Duvel!
Uit ervaring kan ik zeggen dat als je echt wil partyen, je beter richting melkweg oid kan gaan. In Damsko gaat die shit vele malen harder dan in Zwolle.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Precies wat ik d'r over dacht. Is volgensmij best vet om zoiets mee te maken in Zwolle zelf.
Mjah, ik mis sowieso spuugdingen en vloeistof. En eigenlijk ook nog een linkje naar top-notch? Verder mooie en overzichtelijke post toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik verveelde me (laatste dag vakantie) dus ik heb een complete toekomstige OP gemaaktTadaa:
ik heb het gelezen. Ik bitch omdat ik het niveau van discussieren hier echt matig vind.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dude lees dan voordat je gaat bitchen.
Bullshit!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef Devlinsect het volgende:
Kubus heeft gelijk om geen interview te geven. Het gaat om de muziek, verder niet. Privé is privé...
Wat is het verschil tussen een publiek en commercieel radio station dan? gaat nergens over man.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Bullshit!
Niet commerciële radiostations (3voor12) promoten jouw shit omdat zij vinden dat jij recht hebt op airplay die commerciële radiostations je niet bieden!
En je denkt toch niet dat een vpro- journalist inhoudsloze vragen gaat stelen over je privéleven?
Dat gaat puur om de muziek en verder niets... ik vind dat je als artiest bijna verplicht bent om daaraan mee te werken!!
Haha, het 'opgezwolle-OP-topic'... betere shit :-Dquote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Chrishop het volgende:
tot zover de OP. dit leek me wat duidelijker en toffer die vorige zat teveel troep in. Ik edit m'n post even morgen want anders staat het hele topic zo vol met pogingen tot OP's. Btw ik ben het wel met Henk eens dr mag wel wat minder gefanboyd worden imo. Een OP maken is daarentegen wel tof.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:15 schreef Maruku het volgende:
[..]
Haha, het 'opgezwolle-OP-topic'... betere shit :-D
Beetje overdone nu idd, zal em zo ff editten is die van mij iig weg. K pas em nog wel wat aan, met vloeistof en spuugdingen d'r bij onder andere, en wat compacter. En dan hou ik em offline tot het nieuwe topic oid.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:. 3 fokking OP's op één pagina
. Jongens, plaats dan een linkje naar een tekstbestand waar dat instaat ofzo, dit gaat écht nergens over. En waar zijn vloeistof en spuugdingen?
.
Ik zeg goed, vind Netwerk bijvoorbeeld heel oke, ga d'r later wel verder op in heb nu niet heel veel tijd.quote:Maar goed, laten we nu over de muziek gaan praten, over bijv. Hersenspinsels en Netwerk, tracks die niet officieel uitgebracht zijn maar wel op het internet rondzwerven. Goed of slecht?
Ik moet zeggen dat ik af en toe een beeeeeeeeeeeetje (amper dus) moe wordt van Sticks z'n 'stoere' raps. Maar dat komt dan vooral omdat ik dan bijvoorbeeld heel Microphone Colossus heb gehoord, en dan nog weer andere shit met vooral Sticks, allemaal achter elkaar. Dan wordt 't iets te veel in 1 keer (kwa stoerigheid). Maar uiteindelijk valt dat wel weer mee als je 't een beetje afwisselt..quote:Plus, de kwaliteiten van Rico vs. Sticks. Sticks heeft de wat meer 'stoere' raps over z'n leven terwijl rico gewoon met de lauwste metaforen en rijmwoorden komt. Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
Hersenspinsels komt van Homegrown - Dope Dutch Hiphop Talent.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:. 3 fokking OP's op één pagina
. Jongens, plaats dan een linkje naar een tekstbestand waar dat instaat ofzo, dit gaat écht nergens over. En waar zijn vloeistof en spuugdingen?
.
Maar goed, laten we nu over de muziek gaan praten, over bijv. Hersenspinsels en Netwerk, tracks die niet officieel uitgebracht zijn maar wel op het internet rondzwerven. Goed of slecht?
Plus, de kwaliteiten van Rico vs. Sticks. Sticks heeft de wat meer 'stoere' raps over z'n leven terwijl rico gewoon met de lauwste metaforen en rijmwoorden komt. Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
Fokkin huillie, ik zeg toch dat ik mijn post zou editten. En wat moet er met spuugdingen en vloeistof gebeuren? die shit staat toch op hun website, een beetje een leuke OP is ok maar ik ga geen discografie maken. Heb je te weinig mod-werk op het kroegforum ovso dat je hier gaat lopen zeikenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:. 3 fokking OP's op één pagina
.
Maar goed, laten we nu over de muziek gaan praten, over bijv. Hersenspinsels en Netwerk, tracks die niet officieel uitgebracht zijn maar wel op het internet rondzwerven. Goed of slecht?
Plus, de kwaliteiten van Rico vs. Sticks. Sticks heeft de wat meer 'stoere' raps over z'n leven terwijl rico gewoon met de lauwste metaforen en rijmwoorden komt. Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
ja, tis goed.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Fokkin huillie, ik zeg toch dat ik mijn post zou editten. En wat moet er met spuugdingen en vloeistof gebeuren? die shit staat toch op hun website, een beetje een leuke OP is ok maar ik ga geen discografie maken. Heb je te weinig mod-werk op het kroegforum ovso dat je hier gaat lopen zeikenik spam de boel daar wel even vol
.
.
.
Henkmanz![]()
![]()
![]()
Lees en u zult begrijp!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een publiek en commercieel radio station dan? gaat nergens over man.
dat een publieke omroep door de overheid gesteund wordtquote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een publiek en commercieel radio station dan? gaat nergens over man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |