14.gifquote:
quote:tis niet wat je ziet piet niet wat je willlllllllll billllll niet wat je weet peet die industrie is fake!!!
tis niet wat je denkt henk niet wat je kan jan 't gaat om die money sjoniieeee
Netjes.quote:heb de cd maar eens aangeschaft![]()
vind je jawat nix ???????quote:Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
14.gif
[..]
[..]
Netjes.
Ben trouwens benieuwd wanneer de Buiten westen tour officieel bekend wordt gemaakt.
14.gif =quote:Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef nadiiii het volgende:
[..]
vind je jawat nix ???????
hoop dat ze ook richting rotterdam komenzal vast wel
![]()

ik vind die denk henk kan jan money sjonnie wel grappigquote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
14.gif = [afbeelding]
En dat refrein van Tisnietwatjeziet kan ik niet uitstaan, vandaar de puke smilie.
Stukje terug in dit topic heb ik een miniminireviewtje staan.
En tot nu toe is dit bekend van de tour (onofficieel, dus wie weet komt er nog wat bij, of gaat er nog wat weg)
22/10 Effenaar-Eindhoven
27/10 Paard-Den Haag
19/11 Patronaat-Haarlem
24/11 Oosterpoort-Groningen
2/12 Tivoli-Utrecht
ja joh, mad vette rijms :x.quote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef nadiiii het volgende:
[..]
ik vind die denk henk kan jan money sjonnie wel grappigieder zn ding toch
kill:quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
ja joh, mad vette rijms :x.
en niet zo gepikeerd reageren als men zegt dat je niet met lappen tekst aan moet komen zetten, je gedraagt je als een klein kind. We houden hier niet van dat geschreeuw.
http://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9419&m=30&p=1#199083quote:Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar wat is ffs de bron van die zogenaamde toerdata?
Dude... maar hoe kan buiten westen over een maand al in de effenaar zitten? * Maruku blijft erbij dat de data wel een beetje dubieus zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 20:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
http://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9419&m=30&p=1#199083
En ik weet niet of je ooit op dat forum komt, maar die Dap kent kennelijk alle Opgezwolle lui oid. Stond ook op 't podium @ buitenwesten @ Lowlands (z'n foto's zijn te zien @ nlhiphop.nl)... ik neem iig wel aan dat ie betrouwbaar is. En ik gok dat d'r nog wel wat data bij komen.
hoezo zou dat niet kunnen binnen een maand?quote:Op maandag 19 september 2005 20:32 schreef Maruku het volgende:
[..]
Dude... maar hoe kan buiten westen over een maand al in de effenaar zitten? * Maruku blijft erbij dat de data wel een beetje dubieus zijn.
Al hoop ik stiekem wel dat het waar is.
Dat zou dus ook inhouden dat jij niks te zeggen hebt over zijn post-gedrag etc etc. Maar geef toe posts in de trant van Ik heb die en die cd gekocht en mijn vader zag de neef van de broer van typhoon in de rij staan bij de super de boer zijn niet echt van meerwaarde op het topic. Ik bedoel zeg dan wat inhoudelijks. Het lijkt me ook verstandig dat Henkmanz niet zo gaat bitchen, en dat sommige mensen zich niet gedragen als groupies.quote:Op maandag 19 september 2005 19:05 schreef Catch22- het volgende:
jij houdt niet van dat geschreeuw, misschien. Maar aangezien een ieder hier net zo veel recht heeft om te posten denk ik niet dat jij daar veel over hebt te zeggen
Ik heb verder ook geen idee hoe en wat, ik weet alleen dat die gast die d'r mee kwam normaal gesproken geen onzin lult. Ik vind het ook raar dat het in de Oosterpoort in Groningen zou zijn, aangezien daar meestal de wat grotere dingen spelen. Had het eerder in de Vera verwacht. Maar ik hoop wel dat ze spelen uiteraard.quote:Op maandag 19 september 2005 20:32 schreef Maruku het volgende:
[..]
Dude... maar hoe kan buiten westen over een maand al in de effenaar zitten? * Maruku blijft erbij dat de data wel een beetje dubieus zijn.
Al hoop ik stiekem wel dat het waar is.
Gast, wat loop je nou weer dom te lullen. Als je ook maar enigzins verstand zou hebben van dit soort shit, had je ook geweten dat tourdata vaak al een hele tijd bij clubs in optie staan... Dit is gewoon te achterhalen! (Tenzij deze data niet bekend gemaakt mogen worden van de boeker)quote:Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar wat is ffs de bron van die zogenaamde toerdata? Nergens officieel aangekondigd, gewoon een beetje via via hier gekomen. Ik vertrouw het voor geen reet. Volgens mij gewoon fanboy-behaviour.
Maar goed, mijn mening.
Is mogelijk, maar veel podia hebben hun programmering zo'n 2 maanden van te voren rond...quote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo zou dat niet kunnen binnen een maand?
Idd, en wie zegt dat de data niet al een maand bekend zijn, maar nog nergens gemeld. Dan zit je dus op 2 maanden..quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:24 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Is mogelijk, maar veel podia hebben hun programmering zo'n 2 maanden van te voren rond...
Dit heeft te maken met o.a. deadlines voor promotie etc.
ik wilde gewoon ff melden dat ik de cd gekocht heb en dat ik em gaaf vondquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat zou dus ook inhouden dat jij niks te zeggen hebt over zijn post-gedrag etc etc. Maar geef toe posts in de trant van Ik heb die en die cd gekocht en mijn vader zag de neef van de broer van typhoon in de rij staan bij de super de boer zijn niet echt van meerwaarde op het topic. Ik bedoel zeg dan wat inhoudelijks. Het lijkt me ook verstandig dat Henkmanz niet zo gaat bitchen, en dat sommige mensen zich niet gedragen als groupies..
ik kom hier omdat ik van hiphop hou en niet om afgekraakt te worden......quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
ja joh, mad vette rijms :x.
en niet zo gepikeerd reageren als men zegt dat je niet met lappen tekst aan moet komen zetten, je gedraagt je als een klein kind. We houden hier niet van dat geschreeuw.
zonde dat er altijd tjappies zijn die (denken dat ze) het beter wetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:16 schreef Catch22- het volgende:
nadiiii trek je niets aan van die paar anderen. Er is een beetje verdeeldheid over de manier hoe dit topic moet lopen..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:24 schreef nadiiii het volgende:
[..]
zonde dat er altijd tjappies zijn die (denken dat ze) het beter weten![]()
geef andere mensen ook de kans om hun kennis te delen ook al heb je de neef van typhoon zn broer en daar zn zus van bij de supermarkt gezien en je wilt het delen dan kan dat toch gewoon in dit topic??????? het topic is er niet voor niets toch......
dus jij voelt je aangesproken als tjappiequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:32 schreef Henkmanz het volgende:
[..]. Prrrima. Ik was ook debiel om te denken dat er op dit forum een fatsoenlijke discussie gehouden kon worden.
oh ja, met die post van je geef je dus ook aan dat ik zelf mag zeggen of ik die rijms van jawat wack vind, want dat vind ik. En noem mij geen tjappie, muts.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:34 schreef nadiiii het volgende:
dus jij voelt je aangesproken als tjappie![]()
noem mij geen muts want ik doe jou geen kwaad miereneuker
doe lekker cool.... je bent cool...... vooral om iemand af te kraken die hier met goede bedoelingen komt.......quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:39 schreef Henkmanz het volgende:
[..]Er waren 2 mensen die jou tegenspraken, één ervan was ik, de ander was een maat van me. Dus is één van ons twee die zogenaamde tjappie toch? Anyway, op het moment dat je met je ge-godver en je ge-mierenneuker kwam 'deed je mij al kwaad'. Maar 't is prima.
Ben cool.
Koel als in ik houd me gedeist ik ben relaxed. Een manier om te zeggen dat dit kinderachtige gezeur wel op mag houdenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef nadiiii het volgende:
[..]
doe lekker cool.... je bent cool...... vooral om iemand af te kraken die hier met goede bedoelingen komt.......
miereneuker
![]()
Alleen zijn het wel een beetje misplaatste bedoelingen. Ik bedoel ik heb onlangs ook cd's gekocht. Street's Disciple van Nas bijvoorbeeld. Maar dat ga ik ook niet posten in een Nas topic. Dit topic loopt toch al niet zo lekker, je had op zijn minst de discussie uit kunnen lokken, bv. 'ik vind het een goeie cd, terwijl die matig ontvangen wordt' etc om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef nadiiii het volgende:
[..]
doe lekker cool.... je bent cool...... vooral om iemand af te kraken die hier met goede bedoelingen komt.......
miereneuker
![]()
Vind je dat kennis delen? 'Ik heb die cd gekocht!!!!11!!quote:geef andere mensen ook de kans om hun kennis te delen ook al heb je de neef van typhoon zn broer en daar zn zus van bij de supermarkt gezien en je wilt het delen dan kan dat toch gewoon in dit topic??????? het topic is er niet voor niets toch......
Lol, das typhoon zijn zus :-D.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef Martuh het volgende:
[..]
(typhoon zn broer en daar zn zus van) [..]
sjesus ik was gewoon blij dat ik de CD gekocht had weet ik veel dat er hier van die happerige mensen zitten te wachten tot iemand iets post en daarna lekker af gaan kraken......... leg het me dan normaal uit en ga niet komen met dat geblaat meteen dan begrijp ik ook dat het niet thuishoort in dit topic.........quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef Martuh het volgende:
[..]
Alleen zijn het wel een beetje misplaatste bedoelingen. Ik bedoel ik heb onlangs ook cd's gekocht. Street's Disciple van Nas bijvoorbeeld. Maar dat ga ik ook niet posten in een Nas topic. Dit topic loopt toch al niet zo lekker, je had op zijn minst de discussie uit kunnen lokken, bv. 'ik vind het een goeie cd, terwijl die matig ontvangen wordt' etc om maar eens wat te noemen.
[..]
Vind je dat kennis delen? 'Ik heb die cd gekocht!!!!11!!![]()
![]()
' Vind je dát kennis delen? En nee, voor dergelijke mededelingen (typhoon zn broer en daar zn zus van) kan je beter een Opgezwolle Groupie Topic oprichten.
Daar stoor ik me ook best wel aan, ze doen nooit wat aan die site. Ook lang niet alle tourdata etc. staan eropquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:08 schreef Chrishop het volgende:
En on-topic verder.
De tourdate staan nog niet op Kubus' site, Ik weet niet of het album van Typhoon al uit is, is z'n site al online of moeten we daar net zo lang op wachten als op kubus site. Ik ben btw van mening dat Opge zelf hun site wel eens aan vernieuwing toe is, het laatste bericht is van meer dan een half jaar geleden.
mjah... ooit gekocht voor mijn broertje's verjaardag. 2004 denk ik ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:10 schreef Catch22- het volgende:
Vet Verse Flows (met Het Doek Valt er op) is toch al best oud?? 2004 geloof ik..
ze touren ook niet echt meer volgens mij. Spelen alleen nog festivals. Maar het festivalseizoen is zo goed als overquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar stoor ik me ook best wel aan, ze doen nooit wat aan die site. Ook lang niet alle tourdata etc. staan erop
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef nadiiii het volgende:
[..]
miereneuker
![]()
Precies. Ik gaf hiermee aan dat dit kinderachtige gezeur maar op moest houden.. Dan moet je niet doorgaan. Ik geef aan dat ik ermee stop; en jij begint daarna weer te schelden, waarom?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:17 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Koel als in ik houd me gedeist ik ben relaxed. Een manier om te zeggen dat dit kinderachtige gezeur wel op mag houden.
* Chrishop is ook koel dus.
had ik ff zin anquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
[..]
Precies. Ik gaf hiermee aan dat dit kinderachtige gezeur maar op moest houden.. Dan moet je niet doorgaan. Ik geef aan dat ik ermee stop; en jij begint daarna weer te schelden, waarom?
Het leuke is; Rein de vos en Supa kunnen best onbeat rappen; luister maar naar de intro en 1001 sprookjes van opgeduveld ; daar hoor je Rein toch echt onbeat rappen. Het lijkt wel alsof ze er bewust naast gaan zitten...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:22 schreef Catch22- het volgende:
Ai zuur
ik luister nu Jawat! - Die apen weer (met DuvelDuvel)
maar ik kan nu toch wel zeggen dat ik alleen Duvel van DuvelDuvel cool vind. Die andere zijn het net niet
Ja, alleen true hiphopliefhebbers kunnen dat respecterenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Het leuke is; Rein de vos en Supa kunnen best onbeat rappen; luister maar naar de intro en 1001 sprookjes van opgeduveld ; daar hoor je Rein toch echt onbeat rappen. Het lijkt wel alsof ze er bewust naast gaan zitten...
dan maar geen hiphopliefhebberquote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja, alleen true hiphopliefhebbers kunnen dat respecteren.
Ik ga het je wel leren, flink brok nepal kijken hoe hard jij zult gaan krengquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
dan maar geen hiphopliefhebber. Ik kan die offbeat meuk echt niet uitstaan. Die oude shit van Duvelduvel is écht niet mijn ding.
dan moet je wel fokking goeie nepal hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik ga het je wel leren, flink brok nepal kijken hoe hard jij zult gaan kreng.
Jeweettoch van het weekend zaten m'n ogen weer eens half dicht.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
dan moet je wel fokking goeie nepal hebben.
Ja, want de shit die we smoken is gewoon geen kattepis.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Jeweettoch van het weekend zaten m'n ogen weer eens half dicht..
Same here, slaap lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ja, want de shit die we smoken is gewoon geen kattepis.
anyway; nu weer ontopic, anders moet ik mezelf gaan bashen straks.
komt er ook nog een herhaling van ???????quote:Op donderdag 22 september 2005 01:36 schreef Catch22- het volgende:
Net even gekeken. Leuke reportage
Gaat het?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Catch22- het volgende:
ik wou het net zeggen. Lopen janken dat men hier onzin post, ga je hier zitten slowchatten
Er zijn wel een aantal nummers waar ik die andere 2 wel redelijk vindt, maar vaak vind het echt triest. Had het eerder in dit topic dacht ik ook al genoemd. Vaak verneuken ze een nummer zelfs bijnaquote:Op woensdag 21 september 2005 20:22 schreef Catch22- het volgende:
Ai zuur
ik luister nu Jawat! - Die apen weer (met DuvelDuvel)
maar ik kan nu toch wel zeggen dat ik alleen Duvel van DuvelDuvel cool vind. Die andere zijn het net niet
dankjewelquote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef Catch22- het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).laatste.asf;embed=1
vanaf 25:30
25 posts per paginaquote:Op donderdag 22 september 2005 17:22 schreef Devlinsect het volgende:
12 pagina's. Tjonge jonge. Begint een PUB topic te worden. Wat een gezeik hier. Mij zie je hier niet meer.![]()
![]()
27 oktober van de partijquote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef Ludacriss het volgende:
Paard van Troje op 27 oktober is bevestigd... heb gelijk maar me kaartje en die van vrienden gekocht
http://www.paard.nl/nieuw/detail_index.php?event_id=1424
Btw mensen die op 8 oktober in de Melkweg aanwezig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |