quote:Voordat we officieel van start gaan, even wat info voor de trouwe Bassie & Adriaan-fans onder ons (Let op, dit kan schokkend zijn voor sommigen...):
Wisten jullie al dat de rol van Vlugge Japie door Bassie gespeeld werd?
En de Baron (in het begin) door Adriaan, en later door Paul van Gorcum?
Vast wel, want het is in vorige delen van dit topic al zo'n 20.000 keer vermeld.
(Kan ook 1 keertje meer of minder geweest zijn, ben de tel ff kwijtgeraakt...)
Voor foto's van de Baron: zie hier.
Er blijken trouwens ook héééééél veel Fokkers te zijn die zich verbaasden over het feit dat er in Duitsland zoveel borden naar de stad 'Ausfahrt' staan, of in Frankrijk naar 'Sortie', en er jaaaaren later pas achter kwamen dat dat gewoon 'uitrit' betekent en geen plaatsnaam is...
En ook dat 'Einbahnstraße' geen straatnaam is, maar gewoon een eenrichtingsweg aanduidt...![]()
Dat 'Tatort' niet de naam is van de hoofdrolspeler uit die serie, maar 'plaats delict' (Tat-Ort) betekent.
Dat Gorkum en Gorinchem niet 2 verschillende plaatsen zijn, en 's-Hertogenbosch en Den Bosch ook niet.
Dat ChrisJX een vrouw is...
Oh ja, en dan hebben we nog het bekende Disney-logo, dat door velen vroeger gelezen werd als 'Disnep' of 'Gisnep'...
En natuurlijk woorden die je altijd verkeerd gelezen hebt, zoals bommelding (bom-melding, ja), pollepel, pijpetuitje, en uiteraard ons eigen Fok!woord 'banaanvraag'... Voor dit soort dingen kan je terecht in het topic normale woorden die bij verkeerd lezen raar zijn
Zo, dan hebben we dat vast gehad.
* Mompelt iets van oude koeien. Sloot enzo.
Dan kunnen we nu weer lachen/gieren/brullen om 'vers' materiaal!![]()
![]()
Dan zat je er toch niet zo gek ver naast, hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:07 schreef GrupoBalanca het volgende:
nog van de vorige topic:
Ik dacht vroeger dat een vrouwtjes aap, een aapin werd genoemd
Whahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:54 schreef GrupoBalanca het volgende:
DAMN worden ze zo genoemd ook
LOL
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:54 schreef GrupoBalanca het volgende:
LOL
.. het klonk zo logischquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:08 schreef _Liquid het volgende:
Toen ik 12 was ofzo kwam ik erachter dat oorwurmen niet echt in je oor gaan, en dus ook niet je hersens opeten....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:08 schreef kless het volgende:
mn buurjongen dacht dat vroeger alles zwartwit was ( door alle oude zwar/wit fotos)
quote:Oh ja, en velen dachten ook dat vroeger alles zwart/wit was, net als op tv/foto's.
OMGquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:54 schreef GrupoBalanca het volgende:
LOL
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht altijd dat als je de pitjes van een appel zou eten, er een appelboom in je buik ging groeien.
Ik ving eens een gesprekje op van een jongetje van een jaar of 12 dat duidelijk nog geen biologie had gehad: "Dat lijkt me echt verschrikkelijk, een kind krijgen. Een drol eruit persen is al lastig, hoe moet dat met een kind?"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:41 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik dacht vroeger dat babies uit de kont kwamen
getver :\
OMG, is dat niet het geval dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht altijd dat als je de pitjes van een appel zou eten, er een appelboom in je buik ging groeien.
Het kind heeft wel gelijk hoor. Het gevoel is ongeveer hetzelfde, het alleen veel meer pijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ving eens een gesprekje op van een jongetje van een jaar of 12 dat duidelijk nog geen biologie had gehad: "Dat lijkt me echt verschrikkelijk, een kind krijgen. Een drol eruit persen is al lastig, hoe moet dat met een kind?"
Verkapte kijk-mij-een-uitgewoonde-moeder-zijn postquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:04 schreef Jaymza het volgende:
[..]
Het kind heeft wel gelijk hoor. Het gevoel is ongeveer hetzelfde, het alleen veel meer pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |