't Is toch zo!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
Hehe.
Ik bedoelde: Hehe, eindelijk een nieuw topicquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
't Is toch zo!?
Er zijn drie figuren in ONM die een fikse klap onder de kloten verdienen:
1. Ouwe Frommel
2. Kyra
3. Daan
En nog geen gemekker over tt en op?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde: Hehe, eindelijk een nieuw topic.
Neuh, dan had ik 'm zelf maar moeten openen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
En nog geen gemekker over tt en op?
ONM blijft redelijk goed overeind tegenover Big Brothel (geen typo;).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:05 schreef pberends het volgende:
Gister 14% marktaandeel, en terecht.
quote:Hillard brengt Niels in een levensgevaarlijke positie.
quote:Iris krijgt een werkverbod.
Wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:39 schreef soapie het volgende:
Hij is niet dood, hij is niet dood!!!
![]()
Niels begint te ijlen volgende week.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
We hebben 'm zien verrekken.
Ach, hij heeft gewoon zin in Iris en is zo gefrustreerd dat hij illusies ziet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
Niels begint te ijlen volgende week.
Gaat hij weer pilletjes snoepen of raakt hij bedwelmd door die verfpot van Iris?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
Niels begint te ijlen volgende week.
Als je goed hebt gekeken zag je dat er druivensuiker in die pot zat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Gaat hij weer pilletjes snoepen of raakt hij bedwelmd door die verfpot van Iris?
wat is dat joch hardleers: is al zeker de 8ste keerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:25 schreef Iwan1976 het volgende:Zaterdag 3 september gaat Robin Rienstra op herexamen in 'Blij dat ik rij' op RTL5.
Nog ff en ONM wordt helemaal geschrapt, omdat het postpaard uit Eindhoven het debielemansspelletje Lingo moet gaan doen! Bah! Ik heb sowieso een hekel aan dat lelijke wijf!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: De uitzendtijden van ONM gaan volgende week veranderen i.v.m. de verhuizing van Lingo naar 19:05 uur. De avonduitzending begint om 19:30 uur en de herhaling wordt op wisselende tijdstippen tussen vijf uur en half zes uitgezonden.
snugger kereltjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
Ik heb het vandaag niet gezien, door problemen met m'n tvkaart...
Maar inderdaad opmerkelijk dat Victor's terugkomst door bijna niemand is opgemerkt. Ook niet Aafke ofzo die eventjes terugkomt om haar verloren zoon weer te ontmoeten. Of was Aafke niet de moeder van Victor?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
Of was Aafke niet de moeder van Victor?
Kijk je pas sinds gisteren ofzo? Of stel je vragen omwille van het breinloos lullen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
Ik heb het vandaag niet gezien, door problemen met m'n tvkaart...
Maar inderdaad opmerkelijk dat Victor's terugkomst door bijna niemand is opgemerkt. Ook niet Aafke ofzo die eventjes terugkomt om haar verloren zoon weer te ontmoeten. Of was Aafke niet de moeder van Victor?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
Gister was ze naakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik zie dat Saskia van der Heide zich tot dramakul op Talpa heeft verlaagd..... (moet een comedy voorstellen) en tieten heeft ze nog steeds niet.......
+tquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef pberends het volgende:
Margo is toch wel een zus van Victor?
Dank je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://home.hetnet.nl/~koos500/stamboom.html
Foto?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
En de lul van de studentenvereniging van Vladimir zit blijkbaar ook bij Talpa.
Als die ooit nog in ONM komt schiet ik d'r af! Wat een vervelend wicht was dat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Saskia Troccoli (aka Saskia Bastiaan, aka Lise Basten) speelde vandaag het bakkersmeisje in 'Lieve Lust'.![]()
LOL, & dat van Sven niet te geloven....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
Als die ooit nog in ONM komt schiet ik d'r af! Wat een vervelend wicht was dat!
Serieusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Saskia Troccoli (aka Saskia Bastiaan, aka Lise Basten) speelde vandaag het bakkersmeisje in 'Lieve Lust'.![]()
quote:
Ze zal mij wellicht bedoelen, maar ze weet weer niet tegen wie ze praat. Straks denkt ze nog dat jij een kloon van mij bent.quote:
Wat bedoelde je dan?quote:
ik dacht gewoon dat ik Sven quotte.... geen idee waarom ik zo scheel keekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoelde je dan?
Ja, maar wat dacht je dan dat je quotte dat je niet kon gelovenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef Wup het volgende:
[..]
ik dacht gewoon dat ik Sven quotte.... geen idee waarom ik zo scheel keek
nogmaals sorry voor de verwarring
Heeft die zich tot dat niveau verlaagdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Wim Bax (Serge van M.) is tegenwoordig scenarioschrijver van 'Samen'.
Verbastering van SamSam, en dan zonder negerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:20 schreef pberends het volgende:
Samen... alleen die titel al.
Origineel... dat laatste.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Verbastering van SamSam, en dan zonder neger
had ook niets anders van hem verwachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Wim Bax (Serge van M.) is tegenwoordig scenarioschrijver van 'Samen'.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
had ook niets anders van hem verwacht
Maar voor de normen en waarden hebben we nu toch Ilyas?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef pberends het volgende:
Ik mis Duuk wel. Zo'n soort persoonlijkheid heb je niet meer in ONM.
Nah, wat een griezel zeg!!!!! Het vrouwtje moet zich maar aanpassen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar voor de normen en waarden hebben we nu toch Ilyas?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
We haten je wel, Tara!
Ik vond 't wel leuk vandaagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
Saaie kutaflevering. Gister ook erg saai zo te zien, dus die hoef ik niet eens terug te zien.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
waarom ligt Tara in het ziekenhuis? ze was toch alleen maar flauwgevallen?!
Ik vind dat Ilyas eigenlijk wel gelijk heeft! Hij is de man, zij de vrouw.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:57 schreef soapie het volgende:
Nah, wat een griezel zeg!!!!! Het vrouwtje moet zich maar aanpassen....Dat Elif daar nog intrapt
Inruillen zo'n vent!!!
Ik heb nog geen honkbalknuppels gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
Had de NMO al een voorschot betaald? Ik zie NMO-trekken in ONM.
Pardon??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vind dat Ilyas eigenlijk wel gelijk heeft! Hij is de man, zij de vrouw.
Ik vind dat Ilyas gelijk heeft. Elif mag zich meer aan 'm aanpassen. Hij heeft haar naar Nederland laten komen, er voor gezorgd dat ze een goede baan heeft, maar tot nu toe heeft ze alleen maar eisen gehad en als man heeft Ilyas nou eenmaal meer recht op respect.quote:
Dat weet iedereen al, ik had dat namelijk al gezegd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Btw.: volgende week krijgt Victor een paar rake watsen op de oren!
Naar jou luistert er toch geen hond!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
Dat weet iedereen al, ik had dat namelijk al gezegd.
Voor mijn gevoel heb ik Wim Bax al heel lang niet meer op tv gezien, het verbaast mij niets dat hij het eerste de beste tv baantje dan ook aan zou nemen, zeg nou eerlijk die serie zuigt. Persoonlijk heb ik echt niets tegen Wim Bax, ik vond Serge echt geweldig! Ik vond het ook doodzonde dat hij weg ging, heel jammer dat we hem nergens anders meer zagen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Verklaar je nader.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vind dat Ilyas eigenlijk wel gelijk heeft! Hij is de man, zij de vrouw.
Ik heb daar nog niemand over gehoord, maar ik zeg geen nee.quote:Op donderdag 1 september 2005 07:17 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zie weer een nieuw koppeltje....nou ja nieuw nieuw, het heeft vast wel al iemand voor mij geroepen. Lizzy en Joost bijelkaar terug....
Wim heeft sinds zijn vertrek uit ONM verschillende gastrollen gespeeld én schrijft daarnaast scenario'squote:Op donderdag 1 september 2005 07:17 schreef haagse_elfje het volgende:
Voor mijn gevoel heb ik Wim Bax al heel lang niet meer op tv gezien, het verbaast mij niets dat hij het eerste de beste tv baantje dan ook aan zou nemen
Hij is ook nog een tijdje reporter geweest voor zo'n (nagespeeld?) rechtbankprogramma op RTL4.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:38 schreef babette21 het volgende:
Wim heeft sinds zijn vertrek uit ONM verschillende gastrollen gespeeld én schrijft daarnaast scenario's
quote:
JIJ?quote:Op donderdag 1 september 2005 07:18 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
![]()
moet ik jou even een opvoed cursus geven?
kijk zie je dat wist ik dus niet, heb ik weer iets kunnen opsteken.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wim heeft sinds zijn vertrek uit ONM verschillende gastrollen gespeeld én schrijft daarnaast scenario's
Waarom ben jij nooit meer op MSN?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:56 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk zie je dat wist ik dus niet, heb ik weer iets kunnen opsteken.![]()
En dan die handquote:
het is de bedoeling dat je der stem haatquote:Op donderdag 1 september 2005 19:49 schreef haagse_elfje het volgende:
die stem van die Estelle brrrr
Hopelijk krijgen we morgen niet weer die laatste driequote:Op donderdag 1 september 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Goeie aflevering, in tegenstelling tot gister. Wat mij betreft gaan ze alleen door met de verhalen van Iris, Frommelmans en Victor, en kunnen de drie andere verhaallijnen (Daan-gezeik, Turkensoap en Tara's baby) geschrapt worden.
Morgen krijgen we blijkbaar weer met die prenatale broekschijter te maken.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Hopelijk krijgen we morgen niet weer die laatste drie.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Goeie aflevering, in tegenstelling tot gister. Wat mij betreft gaan ze alleen door met de verhalen van Iris, Frommelmans en Victor, en kunnen de drie andere verhaallijnen (Daan-gezeik, Turkensoap en Tara's baby) geschrapt worden.
quote:
Binnenkort gaan we nog het Renée-Sanne-gezeik krijgen. Of roostert Victor bijtijds Renée's brein?quote:
Misschien wordt ze op tijd hetero. Pas maar op!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we nog het Renée-Sanne-gezeik krijgen. Of roostert Victor bijtijds Renée's brein?
Dank je voor de waarschuwing. Ik ga voorlopig niet naar Ulftsterdam.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Misschien wordt ze op tijd hetero. Pas maar op!
Hij wordt nu aardig vervelend. We krijgen toch niet weer dat hele gezeik a la Claire!?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Hillard was ook weer een prettige verschijning.
Je bedoelt eigenlijk: gaat Iris ook zelfmoord plegen omdat ze haar geliefde Hillard zo mist?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hij wordt nu aardig vervelend. We krijgen toch niet weer dat hele gezeik a la Claire!?
quote:Manuel Broekman in SPRINT!
Dat er veel gefietst wordt in Amsterdam is niets nieuws, maar de afgelopen weken zijn er wel heel veel extra kilometers afgelegd. BNN is namelijk in juli begonnen met de opnames voor de nieuwe 16-delige dramaserie SPRINT!. De serie draait om het wel en wee van een fietskoeriersbedrijf. In de serie maak je kennis met Snoek (Jeroen van Koningsrugge), Floris (Manuel Broekman), Yolanda (Meral Polat), Speedy (Sophie Tabouret), Babe (Marlous Dirks), Beer (Thijs Maas) en Batman (Mark Scholten) die allemaal als fietskoerier werken voor Flint (Bart Klever). Manuel Broekman was in ONM een tijdje te zien als Lex Citroen.
Manuel Broekman...
Ze zijn DOOL vergeten.quote:ONM-site van RTL Nederland gaat sluiten!
Vanaf vandaag gaat de vertrouwde ONM-site uit de lucht. Maar niet getreurd... De èchte soapliefhebbers komen ook in het nieuwe televisieseizoen van RTL Nederland nog voldoende aan hun trekken!
GTST
blablabla
B&B
blablabla
ATWT
blablabla
Zeer aansprekende namen!quote:In de serie maak je kennis met Snoek (Jeroen van Koningsrugge), Floris (Manuel Broekman), Yolanda (Meral Polat), Speedy (Sophie Tabouret), Babe (Marlous Dirks), Beer (Thijs Maas) en Batman (Mark Scholten) die allemaal als fietskoerier werken voor Flint (Bart Klever).
Die was vanmiddag de ondertiteling vergetenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Iwan1976 het volgende:
De allerlaatste ONM Nieuwsbrief:
[..]
Ze zijn DOOL vergeten.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Jezus! "Samen" is echt een kutserie!
Volgens mij zijn we het daar unaniem over eens.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik zag vandaag toevallig een stukje van de HH van ATWT en die had ook geen subs. De subs van Oprah daarentegen werden gisteren herhaald tijdens de reclame.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
Die was vanmiddag de ondertiteling vergeten
De Van Walsum kids daarentegen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
En die Saskia van der Heide heeft nog steeds geen tieten!
Ze heeft dan ook een tijdje iets met die aap gehad.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
Tara heeft oerang oetangpunten.
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
die heeft onderhand wel een heel dierentuin gehadquote:Op donderdag 1 september 2005 23:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook een tijdje iets met die aap gehad.![]()
Wat is er mis met die jongen uit Den Haag?quote:Op vrijdag 2 september 2005 06:52 schreef haagse_elfje het volgende:
die heeft onderhand wel een heel dierentuin gehad
Dat nou ook weer niet, Samen is beter te pruimen danquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:07 schreef pberends het volgende:
Samen is echt de meest kutte serie die ik ooit heb gezien. Bergen Binnen is een betere comedy.
who the f*ck is estelle?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
Is die Estelle pas opgelapt? Er plakt nog wat voor d'r kop.
Eenschquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:07 schreef pberends het volgende:
Samen is echt de meest kutte serie die ik ooit heb gezien. Bergen Binnen is een betere comedy.
Jij vond Bergen Binnen leukquote:
quote:Als ze me missen dan ben ik vissen!
Acteur Jop Joris (Joost van Walsum) slaat een nieuwe weg in. Hij gaat vissen... en hij krijgt er nog voor betaald ook! Jop gaat een nieuw visprogramma presenteren. Het is nog niet bekend op welke zender het programma uitgezonden gaat worden. Wat wel zeker is, is dat soapcollega Nikkie Plessen hem zal vergezellen op een van zijn vistochtjes.
Een beetje ontspanning kan geen kwaad...
Bespeuren we hier een nieuwe trend?
OMG het dieptepunt is bereikt.... arme visjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze me missen dan ben ik vissen!
Dat ik voetbal leuker vind dan wielrennen hoeft niet te betekenen dat ik graag voetbal kijk. Beide sporten interesseren me niet. Vervang nu voetbal en wielrennen door respectievelijk 'Bergen Binnen' en 'Samen'.quote:
dat was in de spits, staat her en der op internetquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
had jij het laatst niet eens een keer over een special van ONM in zo'n krant??
Bij Samen heb je ook nog reclame (hé dat rijmt:).quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat je Samen slechter vindt dat Bergen Binnen, dat kan gewoon niet eigenlijk
SP!TSquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
Iwan, had jij het laatst niet eens een keer over een special van ONM in zo'n krant??
Nou! Doe dan maar die foto van Yvon Jaspers.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
M'n natte droom komt uit, een rooie zwangere sekte-trut op teenslippers.
Wat wil je na zo'n aflevering?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ligt iedereen al te pitten?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou! Doe dan maar die foto van Yvon Jaspers.
Dank jequote:
De slechte verhaallijnen en goede lopen nu door elkaar. Ik vrees dat de slechte de goede hebben geinfecteerd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Saaie aflevering vandaag, Victor kon ook niet boeien.
En Niels was ook weer eens irritant.
Behalve die sprankelende scène tussen Lizzy en Tara. De vonken spatten er van af.quote:Op zaterdag 3 september 2005 07:55 schreef haagse_elfje het volgende:
dus met andere woorden ik heb dus niet veel gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef Nano het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker orgineel, had ook niets anders verwacht
don't give me that fucking bullshit
Eerst heette die zus van Sanne anders, Sophie geloof ik? Check de biografie van Sanne maar, ze hebben het al veranderd in Esmee.quote:
Sophie is zeker te sophisticated voor BNN.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:34 schreef haagse_elfje het volgende:
Sophie
waarom hebben ze dat nou weer veranderd?
Yeah, Sophie uit Ulft [oh nee, Rotterdamquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Sophie is zeker te sophisticated voor BNN.
Ik blijf haar gewoon Sophie noemen.![]()
Sorry Babette, het is wel al opgenomen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Yeah, Sophie uit Ulft [oh nee, Rotterdam]
dat verhaal slaat uiteraard nergens op:
Renee verdwijnt pas rond januari uit de serie, dus da's nog niet opgenomen
en daarnaast hangen er uiteraard helemaal geen tv's bij de studio........
Bij die balie hangt altijd daarboven zo`n tvtje (ingang van de studio`s) wat ze nu aan het opnemen zijn. Een maand geleden zag je daar ook Valerie in een kist liggen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:37 schreef MirSus het volgende:
[..]
Sorry Babette, het is wel al opgenomen.
Maar idd, een tv voor de studio![]()
....right.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef Nano het volgende:
[..]
Bij die balie hangt altijd daarboven zo`n tvtje (ingang van de studio`s) wat ze nu aan het opnemen zijn. Een maand geleden zag je daar ook Valerie in een kist liggen..
ja ze had geassisteerd bij de operatie op Pim en chanteerde Victor hier later meequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:10 schreef haagse_elfje het volgende:
ff een heel ander vraagje,
iemand weet deze vast, hoe is Madeliefwas haar naam geloof ik ook alweer weg gegaan? dat had toch iets met pim/frank en victor te maken......
Babetje heeft trillende alcohandjes?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
ja ze had geassisteerd bij de operatie op Pim en chanteerde Victor hier later mee
ze wilde 3 ton geloof ik...... Victor raakte in paniek & vertelee Pim over haar dreigementen
Pim hoeft toen in een parkeergarage het mes op haar keel gezet:
als ze niet direct weg zou gaan zou hij haar verminken...... oftewel: exit Madelief
dankjewelquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ze had geassisteerd bij de operatie op Pim en chanteerde Victor hier later mee
ze wilde 3 ton geloof ik...... Victor raakte in paniek & vertelee Pim over haar dreigementen
Pim hoeft toen in een parkeergarage het mes op haar keel gezet:
als ze niet direct weg zou gaan zou hij haar verminken...... oftewel: exit Madelief
Laat iemand hem een duwtje geven!quote:Op zondag 4 september 2005 14:58 schreef haagse_elfje het volgende:
verzuipt hij ook ?
Je hebt gelijk.....quote:Op zondag 4 september 2005 18:24 schreef babette21 het volgende:
ik zal het maar met 'n pak zout nemen...
IMDB is zo betrouwbaar als de "inzenders" van de informatie
en al die halfgare weblogs komen tegenwoordig met de ene na de andere hoax....
voor hetzelfde geld heeft één of andere naïeveling dit opgepikt en aan IMDB gemaild
quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ze eens mailen dat Claire en Arthur en terugkomen, kijken hoe snel babetje dan blij is
dan is babetje heel blij...quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ze eens mailen dat Claire en Arthur en terugkomen, kijken hoe snel babetje dan blij is
zij kunnen het huidige onm echt niet redden hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
ja daar ben ik ook bang voor. Kijk ik kan niet zeggen dat Renee nou o zo boeiend was, ik negeerde haar de meeste van de tijd. Maar om een karakter zoals Bettina eruit te schrijven vind ik toch echt persoonlijk niet kunnen. Nou was het niveau vorig jaar al echt tot ver onder nul gebracht, met de komst van victor terug was het wel ietsjes beter geworden. Ik vrees dat het echt kut met peren wordt, en ONM het maar een seizoen gaat volhouden.quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waarschijnlijk na één seizoen BNN helemaal naar de kloten!
Dat doen ze toch niet, degenen die wij weg willen hebben zijn heel populair bij de doelgroep. Kijk maar op het BNN-forum.quote:Op maandag 5 september 2005 17:20 schreef haagse_elfje het volgende:
Of ze moeten een hele grote schoonmaak beurt houden en heel veel mensen euit gooien, ik vrees dat dat niets meer zou uithalen.....
Of Hillard Richter?quote:Op maandag 5 september 2005 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond gaat Iris Niels Kroon naar de andere wereld helpen.![]()
Staat Bram achter haar?quote:Op maandag 5 september 2005 19:12 schreef Iwan1976 het volgende:
* Voor ik het vergeet:
Van harte gefeliciteerd!
Hij kan ook uit, weet je?quote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Maar eerst moeten we nog een half uur tegen het postpaard van Eindhoven aankijken, met dat debiele Lingo.
Helaas maar al te waar.quote:Op maandag 5 september 2005 19:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ja, maar bij die maffen van NL2 weet je nooit of ze bijtijds starten.
Ik zou willen dat ik m'n mond had gehouden over het verplaatsen van Lingo.quote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ze zijn dus nu al te laat, want er komt nog zeven minuten reclame.
Ze zijn wanhopig als ze überhaupt nog iets voor die berenlul doen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
Kyra en Bosnisch Bakvisje zijn inderdaad wanhopig als ze cd's in de winkel kopen ipv branden.
Dat viel mij ook al opquote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef jeremiah het volgende:
Die Joost had ook in een keer een ander kapsel. Was wel grappig om te zien. In de ene scene met tonnie en daarna in de scene met Lizzy. Let maar op.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:14 schreef Soldier2000 het volgende:
Joost wordt steeds beterdie activiteiten van hem zijn super
Ze is al 3x eerder te zien geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
Dit was pas de eerste keer dat ik Lisette zag bij BNN, of vergis ik me?
Is dit een poging om mij alsnog de aflevering van gisteren te laten kijken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef babette21 het volgende:
Jop de Vries [Victor] zat gister eventjes in Parels en Zwijnen, als rechercheur
volgende week mag hij ook weer meedoen
nee hoor, hij had maar 2 zinnen ofzo, was hooguit een halve minuut in beeldquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Is dit een poging om mij alsnog de aflevering van gisteren te laten kijken?![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Van mij mogen Claire + ongeboren kind dood (aanvraag heb ik máánden geleden al bij HMG gedaan!), en wel op zo'n gruwelijke wijze dat het de soap-geschiedenisboeken ingaat. Geen hartstilstantje ofzo, nee: brute moord!!! Zoals ik gisteren al zei wil ik hier een echte psycho voor
quote:Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
dus.... ze gaan gewoon een geweldige acteur inhuren om La Claire uit de serie te spelen.
[..]
nou, hier kunnen ze toch niet meer omheen, lurkers, de fokkers hebben besloten....
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef babette21 het volgende:
best grappig, een jaar geleden - toen we hier nog aan een topic per dag kwamen - stuurde ik de Van Walsum-broertjes naar een sekte... hebben de lurkers toch aardig opgepakt....
en deze is wel erg sterk:
[..]
[..]
mja daar heb ik niet zo'n last van.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:07 schreef soapie het volgende:
Regel je gelijk even het einde van Kyra en Shirina??![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja daar heb ik niet zo'n last van.....
ben namelijk gestopt met kijken, voorkomt een hoop irritatie!!
maar ik zal eens kijken wat ik kan doen
ik heb Miss Dekker teruggehaald naar GTST, dus dit zou een eitje moeten zijn
Kijk jij geen ONM meer? Ik ook niet ofzo, het was gister weer huilen met de pet opquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja daar heb ik niet zo'n last van.....
ben namelijk gestopt met kijken, voorkomt een hoop irritatie!!
maar ik zal eens kijken wat ik kan doen
ik heb Miss Dekker teruggehaald naar GTST, dus dit zou een eitje moeten zijn
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:08 schreef Nano het volgende:
Ik ook niet ofzo, het was gister weer huilen met de pet op![]()
Hij dacht dat Ier door hem zo lekker schreeuwde.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
Orgasme bij het voorspel... dat moet Niels mij eens leren!
Dan moet je 'm ontslaan en morgen een nieuwe inzetten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
M'n dvd-recorder heeft vandaag besloten in staking te gaan.![]()
Zo makkelijk komt hij er niet vanaf. Het ding is zo betrouwbaar als een Wertheimer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dan moet je 'm ontslaan en morgen een nieuwe inzetten.
Zo betrouwbaar als een Victor. Vandaag zus, morgen zo.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Zo makkelijk komt hij er niet vanaf. Het ding is zo betrouwbaar als een Wertheimer.
Ik denk dat ik hem maar Bettina ga noemen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zo makkelijk komt hij er niet vanaf. Het ding is zo betrouwbaar als een Wertheimer.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kijk! Daar heb je dat gekut al met NL2. Had Johnny Talpa ook maar de rechten voor de CL en de UEFA gekocht!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Donderdag 15 september GEEN ONM (ook geen HH) i.v.m. voetbal.
[afbeelding]
Ik hoop dat Feyenoord & SC Heerenveen worden ingemaakt!![]()
Blondjes leggen het af tegen brunettesquote:Blondjes leggen het af tegen brunettes
Blondjes zijn uit en brunettes zijn in. Volgens onderzoekers van de universiteit van Londen heeft de moderne man het zelfs helemaal gehad met blondines. Blond haar was altijd het symbool van jeugdigheid, maar de hedendaagse heren stellen andere eisen, zo concludeert men.
Een onderzoeksgroep van 1500 mannen werden een drietal foto's voorgelegd van dezelfde vrouw, met verschillende haarkleuren. vervolgens werd aan de proefkonijnen gevraagd een profielschets te maken van de gefotografeerde vrouw. Ruim de helft van de respondenten oordeelde dat de brunette het aantrekkelijkst was, waarbij 81 procent de vrouw als onafhankelijk en intelligent bestempelde. De blondine werd weliswaar als 'vriendelijk' omschreven, maar tegelijkertijd ook afhankelijk. Een roodharige komt intelligent over, maar wordt tevens als zenuwpees gezien.
De resultaten van het onderzoek worden overigens door producenten van haarkleurproducten bevestigd. "We zien een lichte tendens dat vrouwen bij haarkleuring steeds meer neigen naar bruintinten. Ook in onze collectie neemt het bruin toe", zegt een woordvoerster van l'Oreal Nederland.
Victor kan beter wat meer aandacht besteden aan het electrostimulatie-onderzoek, want anders gaan er nog ongelukken gebeuren.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:35 schreef pberends het volgende:
Victor heeft een nieuw onderzoek gepubliceert:
[..]
Blondjes leggen het af tegen brunettes
Renee.
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat Feyenoord & SC Heerenveen worden ingemaakt!![]()
Ze is zwanger van The Invisible Man.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Is ze schijnzwanger?
Zometeen is Iris zwanger van Hillardquote:Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze is zwanger van The Invisible Man.![]()
Goed plan!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
Zometeen is Iris zwanger van Hillard.
Hoezo? Wil jij zeggen dat het zaad van Ilyas zwakker is dan dat van half-Amsterdam?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
Het is voor Ilyas te hopen dat losbandige Elif niet zwanger wordt.
LOL zijn de onmogelijke tegenacties van het weblogvolkje al van de grond gekomen?!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zat meer te denken aan de Ali-mentatie.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Hoezo? Wil jij zeggen dat het zaad van Ilyas zwakker is dan dat van half-Amsterdam?
Het zou zo maar kunnen dat de matrix er donderdag weer uit vliegt, zodat alle live-uitzendingen op zwart gaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
LOL zijn de onmogelijke tegenacties van het weblogvolkje al van de grond gekomen?!
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de Ali-mentatie.![]()
Dat laatste zou veel verklarenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ja als je niet goed eet enzo kan je menstruatie uitblijven
de pil doorslikken wil ook wel helpen
of
tara was vroeger een man
Nou je 't zegt: Tara heeft in opdracht van Ron ooit een pil moeten knarsen. Die lag in een bowl met een hele hermanbroodlading andere pillen. Eentje was er niet giftig. Misschien was dat De Pil? Het ging er om dat Ron wilde checken of Tara loyaal aan hem was.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef babette21 het volgende:
bij Ron leefde ze toch vrijwel alleen op kraanwater?
want van oa extreem lijnen kan de menstruatie uitblijven...
begrijp dat ze dus toch niet zwanger is........?!
[in dat geval: wow goed nieuws]
Ik dacht dat jij, als kenner van het vrouwelijk lichaam, dat wel wist.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vraagje voor de dames hier: Tara heeft drieëneenhalve maand niet gemenstrueerd. Kan dat? Of is er dan fysiek iets mis. Of is het ONM-fictie?
dat zou pas een gave wending zijn, tara was vroeger een man...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ach zo!? Misschien is hij/zij door Frommel Sr. gereconstrueerd en gaat ze een paar geheimen van hem uit de doeken doen?
Wel lullig voor Teun. Heeft hij al die tijd met een kerel gekrikt!
Ik weet hoe ik een vrouw moet bedienen, niet hoe ik ze moet repareren.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik dacht dat jij, als kenner van het vrouwelijk lichaam, dat wel wist.![]()
Er was er één dodelijk de rest waren fake pillen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou je 't zegt: Tara heeft in opdracht van Ron ooit een pil moeten knarsen. Die lag in een bowl met een hele hermanbroodlading andere pillen. Eentje was er niet giftig. Misschien was dat De Pil? Het ging er om dat Ron wilde checken of Tara loyaal aan hem was.
Ze had toch een test gedaan met die Rooie ?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou je 't zegt: Tara heeft in opdracht van Ron ooit een pil moeten knarsen. Die lag in een bowl met een hele hermanbroodlading andere pillen. Eentje was er niet giftig. Misschien was dat De Pil? Het ging er om dat Ron wilde checken of Tara loyaal aan hem was.
Die rooie (Xena) had voor Tara al die test moeten doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze had toch een test gedaan met die Rooie ?
Ja, zoiets, jij ongelooflijke betweter.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:40 schreef soapie het volgende:
Er was er één dodelijk de rest waren fake pillen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, zoiets, jij ongelooflijke betweter.
Alweer???quote:Op donderdag 8 september 2005 18:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vandaag krijgt Victor dus die wats voor de bek!
En Julia krijgt volgens de promo ook wat in haar muil.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vandaag krijgt Victor dus die wats voor de bek!
Wat dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Iwan1976 het volgende:
En Julia krijgt volgens de promo ook wat in haar muil.
Een paarse rakker van Arjo.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat dan?
Zal der ook een quote van Ron hangenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Leuk schilderijtje in de kamer van Lizzy en Hugo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |