quote:Op woensdag 7 september 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de Ali-mentatie.![]()
Dat laatste zou veel verklarenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ja als je niet goed eet enzo kan je menstruatie uitblijven
de pil doorslikken wil ook wel helpen
of
tara was vroeger een man
Nou je 't zegt: Tara heeft in opdracht van Ron ooit een pil moeten knarsen. Die lag in een bowl met een hele hermanbroodlading andere pillen. Eentje was er niet giftig. Misschien was dat De Pil? Het ging er om dat Ron wilde checken of Tara loyaal aan hem was.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef babette21 het volgende:
bij Ron leefde ze toch vrijwel alleen op kraanwater?
want van oa extreem lijnen kan de menstruatie uitblijven...
begrijp dat ze dus toch niet zwanger is........?!
[in dat geval: wow goed nieuws]
Ik dacht dat jij, als kenner van het vrouwelijk lichaam, dat wel wist.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vraagje voor de dames hier: Tara heeft drieëneenhalve maand niet gemenstrueerd. Kan dat? Of is er dan fysiek iets mis. Of is het ONM-fictie?
dat zou pas een gave wending zijn, tara was vroeger een man...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ach zo!? Misschien is hij/zij door Frommel Sr. gereconstrueerd en gaat ze een paar geheimen van hem uit de doeken doen?
Wel lullig voor Teun. Heeft hij al die tijd met een kerel gekrikt!
Ik weet hoe ik een vrouw moet bedienen, niet hoe ik ze moet repareren.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik dacht dat jij, als kenner van het vrouwelijk lichaam, dat wel wist.![]()
Er was er één dodelijk de rest waren fake pillen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou je 't zegt: Tara heeft in opdracht van Ron ooit een pil moeten knarsen. Die lag in een bowl met een hele hermanbroodlading andere pillen. Eentje was er niet giftig. Misschien was dat De Pil? Het ging er om dat Ron wilde checken of Tara loyaal aan hem was.
Ze had toch een test gedaan met die Rooie ?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou je 't zegt: Tara heeft in opdracht van Ron ooit een pil moeten knarsen. Die lag in een bowl met een hele hermanbroodlading andere pillen. Eentje was er niet giftig. Misschien was dat De Pil? Het ging er om dat Ron wilde checken of Tara loyaal aan hem was.
Die rooie (Xena) had voor Tara al die test moeten doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze had toch een test gedaan met die Rooie ?
Ja, zoiets, jij ongelooflijke betweter.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:40 schreef soapie het volgende:
Er was er één dodelijk de rest waren fake pillen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, zoiets, jij ongelooflijke betweter.
Alweer???quote:Op donderdag 8 september 2005 18:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vandaag krijgt Victor dus die wats voor de bek!
En Julia krijgt volgens de promo ook wat in haar muil.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vandaag krijgt Victor dus die wats voor de bek!
Wat dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Iwan1976 het volgende:
En Julia krijgt volgens de promo ook wat in haar muil.
Een paarse rakker van Arjo.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |