quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
We haten je wel, Tara!
Ik vond 't wel leuk vandaagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
Saaie kutaflevering. Gister ook erg saai zo te zien, dus die hoef ik niet eens terug te zien.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
waarom ligt Tara in het ziekenhuis? ze was toch alleen maar flauwgevallen?!
Ik vind dat Ilyas eigenlijk wel gelijk heeft! Hij is de man, zij de vrouw.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:57 schreef soapie het volgende:
Nah, wat een griezel zeg!!!!! Het vrouwtje moet zich maar aanpassen....Dat Elif daar nog intrapt
Inruillen zo'n vent!!!
Ik heb nog geen honkbalknuppels gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
Had de NMO al een voorschot betaald? Ik zie NMO-trekken in ONM.
Pardon??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vind dat Ilyas eigenlijk wel gelijk heeft! Hij is de man, zij de vrouw.
Ik vind dat Ilyas gelijk heeft. Elif mag zich meer aan 'm aanpassen. Hij heeft haar naar Nederland laten komen, er voor gezorgd dat ze een goede baan heeft, maar tot nu toe heeft ze alleen maar eisen gehad en als man heeft Ilyas nou eenmaal meer recht op respect.quote:
Dat weet iedereen al, ik had dat namelijk al gezegd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Btw.: volgende week krijgt Victor een paar rake watsen op de oren!
Naar jou luistert er toch geen hond!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
Dat weet iedereen al, ik had dat namelijk al gezegd.
Voor mijn gevoel heb ik Wim Bax al heel lang niet meer op tv gezien, het verbaast mij niets dat hij het eerste de beste tv baantje dan ook aan zou nemen, zeg nou eerlijk die serie zuigt. Persoonlijk heb ik echt niets tegen Wim Bax, ik vond Serge echt geweldig! Ik vond het ook doodzonde dat hij weg ging, heel jammer dat we hem nergens anders meer zagen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Verklaar je nader.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vind dat Ilyas eigenlijk wel gelijk heeft! Hij is de man, zij de vrouw.
Ik heb daar nog niemand over gehoord, maar ik zeg geen nee.quote:Op donderdag 1 september 2005 07:17 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zie weer een nieuw koppeltje....nou ja nieuw nieuw, het heeft vast wel al iemand voor mij geroepen. Lizzy en Joost bijelkaar terug....
Wim heeft sinds zijn vertrek uit ONM verschillende gastrollen gespeeld én schrijft daarnaast scenario'squote:Op donderdag 1 september 2005 07:17 schreef haagse_elfje het volgende:
Voor mijn gevoel heb ik Wim Bax al heel lang niet meer op tv gezien, het verbaast mij niets dat hij het eerste de beste tv baantje dan ook aan zou nemen
Hij is ook nog een tijdje reporter geweest voor zo'n (nagespeeld?) rechtbankprogramma op RTL4.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:38 schreef babette21 het volgende:
Wim heeft sinds zijn vertrek uit ONM verschillende gastrollen gespeeld én schrijft daarnaast scenario's
quote:
JIJ?quote:Op donderdag 1 september 2005 07:18 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
![]()
moet ik jou even een opvoed cursus geven?
kijk zie je dat wist ik dus niet, heb ik weer iets kunnen opsteken.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wim heeft sinds zijn vertrek uit ONM verschillende gastrollen gespeeld én schrijft daarnaast scenario's
Waarom ben jij nooit meer op MSN?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:56 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk zie je dat wist ik dus niet, heb ik weer iets kunnen opsteken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |