abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21774499
Probleem is dat veel mensen (bijv een paar fans van Bram) zoiets niet oppikken, en zich jaren blijven afvragen "ja, wat is er dan met Bram gebeurd?!?".
En die fans nog jaren na dato filosoferen en theorieën ontwikkelen over wat er nou toch met 'm gebeurd zou zijn
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 5 september 2004 @ 22:32:48 #152
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21774511
ja plak dat ps verhaal maar achter het mijne!!
pi_21774564
ik denk toch dat aardig wat mensen hier eens zijn met een brute moorden door een psycho de kans dat dat zal komen zal wel 1% op de 100 zijn denk

anyway weltrusten iedereen ikke morgen lange dag !!
Correct en tevens juist...
pi_21774606
Zwaaizwaai mensen, ik ben off!
Toch nog ff een avond stappen, na een heel weekend fok!ken
pi_21774627
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Arme Wup, heeft het zo zwaar.... Nou ik leef met je mee hoor...!!
* Wup hoopt dat ut nooit meer uitgaat..
quote:
Van mij mogen Claire + ongeboren kind dood (aanvraag heb ik máánden geleden al bij HMG gedaan!), en wel op zo'n gruwelijke wijze dat het de soap-geschiedenisboeken ingaat. Geen hartstilstantje ofzo, nee: brute moord!!! Zoals ik gisteren al zei wil ik hier een echte psycho voor (denk aan Anna Donkers uit Vrouwenvleugel)...
kijk soms doen ze dat wel eens, een geweldige acteur inhuren om iemand de serie uit te spelen. Frederik de Groot was een flinke mispeer maar de idee was op zich goed.
Het budget kan het probleem niet zij want die paar gordijntjes op de SEH wegen bij lange na niet op tegen het salaris van Hidde Maas:)
dus.... ze gaan gewoon een geweldige acteur inhuren om La Claire uit de serie te spelen.
Liefst een onvergetelijke dood ja, maar ik sta voor [ bijna] elk ander verhaaltje ook wel open, als het maar iets goeds is.
quote:
Ellen verdient een happy end... Op de begrafenis van Claire komt ze oog-in-oog te staan met..... BOB!! Ja mensen, hij leeft nog! Hij is naar ULFT gekomen vanwege zijn zusje. Helemaal blij vinden ze elkaar weer terug. Ellen haalt Doris op bij Bram, na hem eerst op de verschrikkelijk coole Ellen-manier de waarheid te vertellen en dan gaat ze lekker samen met Bob emigreren (voor de FBI werken ofzo...)
ook stoer
ik had Daphne al ingehuurd om hysterisch te komen staan schreeuwen tegen alle foute Claire-exen en vijanden, maar dit is beter. Ellen & Bobje, helemaal goed.
quote:
Bram is helemaal flabbergasted en vertrekt met de staart tussen de benen... Hij kijkt niet eens even om, om naar de kijker te zwaaien (zoals de meeste anderen dan iig nog wel deden) maar gaat er gewoon heel stilletjes vandoor.... En er wordt nooit meer over hem gesproken................
nou, hier kunnen ze toch niet meer omheen, lurkers, de fokkers hebben besloten....
  zondag 5 september 2004 @ 22:38:30 #156
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21774629
Mvnl: probleem?! Ik zie geen probleem... En fans heeft die jongen niet (haha ik moet er zelf om lachen omdat ik weet (maar niet snap!) dat ie die wel heeft....)

bar_rel: waarom een kans van 1% ??? De laatste psycho (Serge) is alweer een jaartje weg, dus hoog tijd voor 'n nieuwe.... Trouwens, de psycho die voor ogen heb is veeeel erger: daar is Serge nog bang voor.... En Sid ook.... en Merel ook... en Isabella ook... en nou ja, de psycho der psycho's dus...

* draaft Babette door?!?!
pi_21774668
Valt wel op dat veel ONM'ers vanavond ook in ER zaten
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_21774706
De bram-weg-verhaallijn is
  zondag 5 september 2004 @ 22:42:27 #159
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21774715
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Valt wel op dat veel ONM'ers vanavond ook in ER zaten
ER is een mooier programma... ONM is een leuker topic....
pi_21774750
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:

Ellen verdient een happy end... Op de begrafenis van Claire komt ze oog-in-oog te staan met..... BOB!! Ja mensen, hij leeft nog! Hij is naar ULFT gekomen vanwege zijn zusje. Helemaal blij vinden ze elkaar weer terug. Ellen haalt Doris op bij Bram, na hem eerst op de verschrikkelijk coole Ellen-manier de waarheid te vertellen en dan gaat ze lekker samen met Bob emigreren (voor de FBI werken ofzo...)
Kunnen ze er gelijk een nieuwe verhaallijn bij maken, want: wie ligt er in de grafkist van Bob?
quote:
Bram is helemaal flabbergasted en vertrekt met de staart tussen de benen... Hij kijkt niet eens even om, om naar de kijker te zwaaien (zoals de meeste anderen dan iig nog wel deden) maar gaat er gewoon heel stilletjes vandoor.... En er wordt nooit meer over hem gesproken................
Flabberwat? Ik weet dat hij niet helemaal normaal is, maar het woord "flabbergasted" ken ik niet. Ik had me voor Duuk een waardevoller afscheid voorgesteld. Immers, in een langere periode speelde hij een belangrijke rol. Bram is altijd een nietsnut geweest en moet over een bananenschil van Doh'Risz uitglijden en door het raam van 5 hoog naar beneden flikkeren. RIP; fikkie stoken in het crematorium, zodat we zeker weten dat hij een hoopje as is geworden en niet meer kan terugkeren.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_21774752
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
De laatste psycho (Serge) is alweer een jaartje weg, dus hoog tijd voor 'n nieuwe.... Trouwens, de psycho die voor ogen heb is veeeel erger: daar is Serge nog bang voor.... En Sid ook.... en Merel ook... en Isabella ook... en nou ja, de psycho der psycho's dus...

* draaft Babette door?!?!
welneen niks doordraaien
ONM is de soap van de psycho's.
een per jaar is zelfs wat aan de magere kant.
Serge is uiteraard onovertrefbaar maar ze kunnen het op zijn minst proberen.
maar dan valt Iris af:)
pi_21774788
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:42 schreef babette21 het volgende:

[..]

ER is een mooier programma... ONM is een leuker topic....
Klopt
pi_21774801
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef Wup het volgende:

Serge is uiteraard onovertrefbaar maar ze kunnen het op zijn minst proberen.
maar dan valt Iris af
Iris is geen psycho, maar lief, achter die grote bek. Ik sta al op het punt om Lizzy en Floor in te ruilen......
pi_21774857
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Flabberwat? Ik weet dat hij niet helemaal normaal is, maar het woord "flabbergasted" ken ik niet.
wiv geeft toe dat hij een heel normaal vaakgebruikt woord niet kent?
pi_21774883
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:

De laatste psycho (Serge) is alweer een jaartje weg, dus hoog tijd voor 'n nieuwe....
Nog niet een heel jaar, want Serge verrekte op 5 november 2003.
  zondag 5 september 2004 @ 22:50:19 #166
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21774889
ja tuurlijk valt Iris af... die kan niet spelen!!!
Ik wil een goeie acteur, echt zo één waarvan je weet dat ie 't niet kan verpesten
(als de schrijvers een beetje meewerken natuurlijk...)

ik zie trouwens ineens dat lijntje in Westenwind weer voor me,
dat Nancy (Hugo) achter Tessa aanging met die bijl... had ie ook zo'n psychoblik... was heel cool...

zoiets moet het worden, maar dan gaat 't dus lukken.....wham: zo de kop van La Claire eraf!!
pi_21774899
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:46 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Iris is geen psycho, maar lief, achter die grote bek. Ik sta al op het punt om Lizzy en Floor in te ruilen......
Je valt dus toch op mannen
pi_21774925
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:48 schreef Svensational het volgende:

wiv geeft toe dat hij een heel normaal vaakgebruikt woord niet kent?
Ik ben niet zo op de hoogte van jullie "slang", het taalgebruik zonder cultuur, normen en waarden.
  zondag 5 september 2004 @ 22:52:13 #169
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21774932
ja schat daarom staat er ook "jaartje"
pi_21774943
flabbergasted is een heel normaal woord en absoluut geen "slang" .
pi_21774963
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:50 schreef babette21 het volgende:
ja tuurlijk valt Iris af... die kan niet spelen!!!
Ik wil een goeie acteur, echt zo één waarvan je weet dat ie 't niet kan verpesten
(als de schrijvers een beetje meewerken natuurlijk...)

ik zie trouwens ineens dat lijntje in Westenwind weer voor me,
dat Nancy (Hugo) achter Tessa aanging met die bijl... had ie ook zo'n psychoblik... was heel cool...

zoiets moet het worden, maar dan gaat 't dus lukken.....wham: zo de kop van La Claire eraf!!
hahaha LOL, kan Sidje dat niet komen doen, die kan ook zo gestoord uit zn ogen kijken,
hij komt alsnog zn baby opeisen
  zondag 5 september 2004 @ 22:55:33 #172
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21775011
Wat betreft het afscheid van Duuk: die zag ik wel in een sekte belanden...
vond ik wel bij m passen, dat wazige gedoe... helaas het mocht niet zo zijn...

Herinneren jullie die scene met Reina (1) en Bennie nog: zij ging hem bezoeken in één of andere inrichting nadat hij van Mendell gered was, maar hij was helemaal gehersenspoeld. Bennie zat op de grond met een vliegtuigje te spelen, Reina stond er een beetje verdwaasd bij...
Reina: Ken je me niet meer? Ik ben het: Reina!!
Bennie: ReinA...
Reina: ja....
Bennie: ReinB....

Jaja een echte klassieker
pi_21775012
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:

Je valt dus toch op mannen
Houd beledigingen s.v.p. voor je!

Ik mag dan wel in het linkse brilglas - hebben en rechts +, maar ik zie toch echt wel dat Petra Kagchelland een vrouw is.

Maar weet je wat? Ik gun jou van harte dat Joegoslavische paard toe. Of liever nog: KOTSENDE ARIEL!
pi_21775072
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:55 schreef babette21 het volgende:
Wat betreft het afscheid van Duuk: die zag ik wel in een sekte belanden...
vond ik wel bij m passen, dat wazige gedoe... helaas het mocht niet zo zijn...

Herinneren jullie die scene met Reina (1) en Bennie nog: zij ging hem bezoeken in één of andere inrichting nadat hij van Mendell gered was, maar hij was helemaal gehersenspoeld. Bennie zat op de grond met een vliegtuigje te spelen, Reina stond er een beetje verdwaasd bij...
Reina: Ken je me niet meer? Ik ben het: Reina!!
Bennie: ReinA...
Reina: ja....
Bennie: ReinB....

Jaja een echte klassieker
Ja, dat weet ik nog ja!!! Ik werd echt helemaal opgewonden toen want ik had de terugkeer van bennie helemaal niet aan zien komen
pi_21775102
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Houd beledigingen s.v.p. voor je!

Ik mag dan wel in het linkse brilglas - hebben en rechts +, maar ik zie toch echt wel dat Petra Kagchelland een vrouw is.

Maar weet je wat? Ik gun jou van harte dat Joegoslavische paard toe. Of liever nog: KOTSENDE ARIEL!
Tut tut, ik neem Sanne wel
  zondag 5 september 2004 @ 23:00:55 #176
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21775121
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:53 schreef Wup het volgende:
hahaha LOL, kan Sidje dat niet komen doen, die kan ook zo gestoord uit zn ogen kijken,
hij komt alsnog zn baby opeisen
ja da's ook nog zoiets, ik had ergens op een abortus gehoopt, maar dat heeft ze al een keer laten doen dus = niet origineel meer.... Joyce heeft laatst al een miskraam gehad, dus dat zit er ook niet in....

Sid kon idd link uit z'n ogen kijken. Van mij mag hij - inmiddels ontslagen uit de bak / TBS-kliniek, want wat heeft die gozer nou eigenlijk voor vreselijks gedaan!? - wraak komen nemen op de Van Walsums (niet wetend dat Claire inmiddels weer gewoon een Simons is)....
  zondag 5 september 2004 @ 23:02:50 #177
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21775160
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:
wees blij dat jullie 't niet met elkaar eens zijn:
WIV richt zich op Iris, Sven richt zich op Sanne..... prima toch?!
pi_21775215
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:

Nou, daar ben je dan elke maand zoet mee. Zorg er maar voor dat het vlugzout met de kilo's aanwezig is. Sanne kan niet tegen bloed, dus bij elke menstruatie ligt ze op de tegels.
pi_21775312
mja, Arthur is natuurlijk ook nog niet helemaal uit de picture, maar die zal nooit in eerste instantie zijn pijlen op Claire richten.
Dan gaat Hugo er weer met het drama vandoor en dat is wel het laatste wat we willen.

Dus: The winner is ~~~~~~~~~~[ tromgeroffel ] ~~~~~~~~~~~~
Sid Porter

Maandag staat hij samen met de jongen met de vieze plukjes buiten de gevangenispoorten

[ Bericht 1% gewijzigd door Wup op 05-09-2004 23:40:27 ]
  zondag 5 september 2004 @ 23:13:44 #180
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21775390
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
Dus: The winner is ~~~~~~~~~~[ tromgeroffel ] ~~~~~~~~~~~~
Sid Porter

Maandag staat hij samen met de jongen met de vieze plukjes buiten de gevangenispoorten
waar is die biddende smiley als je 'm nodig hebt......
pi_21775397
quote:

Sinds wanneer heeft Hugo weer een keerbezem? O w8, jij bedoelt die buffel uit Idols? Sid en Tonny, zwei Knastbrüder! Samen maken ze de van Walsums af!
pi_21775421
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:13 schreef babette21 het volgende:

waar is die biddende smiley als je 'm nodig hebt......
Hier!
pi_21775473
mja deze brainstormsessie wordt steeds beter want zo komen we ook mooi van Joost en Hugo af
  zondag 5 september 2004 @ 23:17:43 #184
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21775476
nee dat is AANbidden.... wijsneus......

HEE BVO.... help me out here!!!
  zondag 5 september 2004 @ 23:20:09 #185
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21775535
Hugo vind ik ook wel een typje voor een sekte...

Joost trouwens ook, al zie ik hem er eerder eentje oprichten haha
pi_21775558
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:17 schreef babette21 het volgende:

nee dat is AANbidden.... wijsneus......
Zo bidt een Moslamiet, dus is dit een prayericon, dopneus!
pi_21775855
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:32 schreef Mvnl het volgende:
Probleem is dat veel mensen (bijv een paar fans van Bram) zoiets niet oppikken, en zich jaren blijven afvragen "ja, wat is er dan met Bram gebeurd?!?".
En die fans nog jaren na dato filosoferen en theorieën ontwikkelen over wat er nou toch met 'm gebeurd zou zijn
haha dit had ik nog geeneens gezien
die zitten huilend in een forumhoekje jarenlang hoopvol te jammeren... waar is Brammie nou?'
'hij komt heus wel terug, ik weet het zeker.....'
  zondag 5 september 2004 @ 23:44:47 #188
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21776096
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
* Wup hoopt dat ut nooit meer uitgaat..

en nou niet meer huilen he.... haha!!
pi_21776120
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef Wup het volgende:

haha dit had ik nog geeneens gezien
Tja, wie verwacht er nou dat Dennis Ovenbeen fans heeft, behalve dan een paar ongure darkroomfiguren en een paar bananeneters die de schillen op de grond droppen?
pi_21776702
in afl2 van het Glazen Huis gaat Sander Foppele [als zichzelf dus] auditie doen voor een rolletje in een soap.
hij vindt Costa te min:)

ik moest meteen aan dat leuke artikel van Babette denken....
pi_21776915
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:12 schreef Wup het volgende:
in afl2 van het Glazen Huis gaat Sander Foppele [als zichzelf dus] auditie doen voor een rolletje in een soap.
hij vindt Costa te min:)

ik moest meteen aan dat leuke artikel van Babette denken....
Ik moest er ook meteen aan denken. Dat was een leuke scène.

Over 'Het Glazen Huis' gesproken:

Op vrijdag 10 september a.s. worden de eerste drie afleveringen van HGH herhaald tussen 23:33-01:05u !

Dus wie afgelopen weekend niet heeft kunnen kijken, krijgt dan alsnog de kans om het glazen huis te bezichtigen. Voor mij kan de serie al niet meer stuk.
pi_21776940
Ik vind dat HGH echt de plank volledig misslaat door haar afleveringen tegenover ER te zetten. Dan kijkt er toch helemaal geen hond .
pi_21777526
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:46 schreef Wup het volgende:
Iwan heb je een linkje met wat inhoudelijke info over de Diamant?
er begint van alles te dagen ......
Op het net is weinig te vinden over 'Diamant'... IMDB.COM heeft een beperkte castlijst en de rest komt uit m'n grijze massa.

DE CAST:
Jules Hamel als Thomas van Tellingen
Pleuni Touw als Hester van Tellingen
Kiki Classen als Marion Bowman-van Tellingen
Hugo Metsers III als Boris van Tellingen
Reinout Bussemaker als Anton van Tellingen
Marlous Fluitsma als Eliza Zadelhof
Roeland Fernhout als Jeroen Zadelhof
Theo de Groot als Leo van Loon
Frédérique Huydts als Charlotte Revers
David Lomas als Bowman Sr.
Miryanna van Reeden als Janneke van Tellingen-Brogt
William Sutton als Robin Bowman
René Vernout als Martin Revers

HOE HET BEGON:
Ik kan je niet tot in de details vertellen hoe de serie ging, maar hier zijn een aantal flarden die zijn bijgebleven:

• In de dramaserie 'Diamant', die vanaf 1990 2 seizoenen op RTL4 heeft gelopen, draaide het, hoe kan het ook anders, om een diamant, genaamd de Blauwe Duivel. Op deze diamant rustte een vloek. Leo van Loon (een briljante rol van Theo de Groot, ex-ONM Evert Starrenburg), werknemer bij diamantair Van Tellingen, was helemaal bezeten door deze diamant. (Het blauwe ding is trouwens elke aflevering prominent aanwezig in de leader, terwijl een schitterende leadermuziek ten gehore wordt gebracht... Daar kan men tegenwoordig nog wel wat van leren!)

• De eerste aflevering begon met een verhaallijn over Charlotte Revers (Frédérique Huydts), die in haar jeugd een brand heeft veroorzaakt waarbij een kind of meerdere kinderen om het leven zijn gekomen. Charlotte Revers is getrouwd met Anton van Tellingen (Reinout Bussemaker), de oudste zoon van de familie Van Tellingen.

• In de familie Van Tellingen is het niet allemaal peis en vree. Het huwelijk van moeder Hester van Telling (Pleuni Touw) en vader Thomas van Tellingen (Jules Hamel) dreigt op de klippen te lopen, omdat Thomas een relatie heeft met Eliza Zadelhof (Marlous Fluitsma) en ook een kind, Jeroen Zadelhof (Roeland Fernhout), bij haar heeft verwekt.

• De serie was baanbrekend, omdat Boris van Tellingen (Hugo Metsers III) en Marion van Tellingen (Kiki Classen) een relatie hadden die verder ging dan normale broer- en zusterliefde. Ze deelden regelmatig het bed.

• Schokkendste scène: Bij het personage gespeeld door Roelant Radier (ex-MCW/Goudkust) werd z'n penis afgesneden!

• Een opmerkelijke gastrol was weggelegd voor actrice Mary Dresselhuys.

Er is toch wel veel blijven hangen merk ik zo. Ik kan niet wachten tot de dvd set in de winkel ligt.

Nog een leuk feitje... De acteurs Roelant Radier en René Vernout speelden beide de rol van Oscar van Cloppenburg in 'Goudkust'.
  • pi_21777535
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 00:24 schreef Svensational het volgende:
    Ik vind dat HGH echt de plank volledig misslaat door haar afleveringen tegenover ER te zetten. Dan kijkt er toch helemaal geen hond .
    Woef woef...
    pi_21777620
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 01:00 schreef Iwan1976 het volgende:
    [lekker veel info over de Diamant]
    ik weet het nu dus ook weer behoorlijk goed allemaal.
    ik zie weer allemaal beelden voor me.

waar zouden we toch zijn zonder onze prive encyclopedie:)
    oftewel, dank u Iwan
    pi_21777626
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 01:01 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Woef woef...
    Nee, ik vind eht echt jammer want ik wil HGH graag zien...Was vandaag vergeten om op te nemen Morgen kijk ik wel weer denk ik
    pi_21778993
    quote:
    mja, Arthur is natuurlijk ook nog niet helemaal uit de picture, maar die zal nooit in eerste instantie zijn pijlen op Claire richten.
    Wat ik opzich ook altijd wel lekker dramatisch vind is als een aanslag/aanval de verkeerde persoon treft. Iemand die er eigenlijk helemaal niets mee te maken heeft maar toevallig op t verkeerde moment op de verkeerde plaats is.. (dus Claire, of Ellen of Bram, getroffen door een aanslag op Hugo)
    Oké, zoiets gebeurde met Lara op de boot van Ellen ook al, met die bom van Frim...

(MVNL herinnert zich ineens Kerry uit Neighbours die naar een jachtgebied ging om te protesteren tegen het schieten op eenden, en zelf perongeluk door een kogel werd getroffen dat was echt heel sneu.... (neighbours was zondermeer heel goed in vervolgens de hele aftiteling vullen met oude beelden van het heen-gegane personage zodat je helemaal een brok in je keel kreeg))
    pi_21779111
    Even nog op een kotsende Ariel terugkomen: ze heeft in de serie twee keer gekotst. Toen ze op sollicitatiegesprek bij Bettina moest komen had ze de nacht er voor flink de alcohol bestraft en was ze straalbezopen. Duuk stelde haar voor om een haring met slagroom te verhapstukken. Toen brulde Ariel in Duuks wastafel uit haar hals, op diens kantoor.
    pi_21782290
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 03:29 schreef Mvnl het volgende:
    neighbours was zondermeer heel goed in vervolgens de hele aftiteling vullen met oude beelden van het heen-gegane personage zodat je helemaal een brok in je keel kreeg
    ow kijk hier ben ik helemaal voor, allemaal oja-momentjes, maar de aftiteling is wel beetje kort voor een leuk overzichtje toch?
      maandag 6 september 2004 @ 12:20:26 #200
    92364 MirSus
    Dominique van Vliet
    pi_21782832
    Daar zijn we weer
    Druk weekendje gehad dus Babette, niet kunnen reageren op je berichtje over die code..maar dat is nu geregeld?!

Gisteren naar Mamma Mia! geweest
    Was echt super! Dominique was echt hilárisch, de gezichten die ze trok...geweldig!
    Ook haar zang was helemaal goed, is de afgelopen weken al erg verbeterd hoorden we!
    Haar uiteraard ook eventjes gefeliciteerd met d'r verjaardag

Speelde trouwens nog een ex-ONM'er in...Tim Meeuws.(kan zo snel ff geen foto vinden, komt anders nog wel ).weet iemand hier nog welke rol hij speelde?! Vanaf het moment dat hij op kwam zitten we al te denken!

[ Bericht 6% gewijzigd door MirSus op 06-09-2004 12:26:18 ]
    9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
    (met speciale dank aan Iwan!!)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')