* Wup hoopt dat ut nooit meer uitgaat..quote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Arme Wup, heeft het zo zwaar.... Nou ik leef met je mee hoor...!!
kijk soms doen ze dat wel eens, een geweldige acteur inhuren om iemand de serie uit te spelen. Frederik de Groot was een flinke mispeer maar de idee was op zich goed.quote:Van mij mogen Claire + ongeboren kind dood (aanvraag heb ik máánden geleden al bij HMG gedaan!), en wel op zo'n gruwelijke wijze dat het de soap-geschiedenisboeken ingaat. Geen hartstilstantje ofzo, nee: brute moord!!! Zoals ik gisteren al zei wil ik hier een echte psycho voor (denk aan Anna Donkers uit Vrouwenvleugel)...
ook stoerquote:Ellen verdient een happy end... Op de begrafenis van Claire komt ze oog-in-oog te staan met..... BOB!! Ja mensen, hij leeft nog! Hij is naar ULFT gekomen vanwege zijn zusje. Helemaal blij vinden ze elkaar weer terug. Ellen haalt Doris op bij Bram, na hem eerst op de verschrikkelijk coole Ellen-manier de waarheid te vertellen en dan gaat ze lekker samen met Bob emigreren (voor de FBI werken ofzo...)
nou, hier kunnen ze toch niet meer omheen, lurkers, de fokkers hebben besloten....quote:Bram is helemaal flabbergasted en vertrekt met de staart tussen de benen... Hij kijkt niet eens even om, om naar de kijker te zwaaien (zoals de meeste anderen dan iig nog wel deden) maar gaat er gewoon heel stilletjes vandoor.... En er wordt nooit meer over hem gesproken................
ER is een mooier programma... ONM is een leuker topic....quote:Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Valt wel op dat veel ONM'ers vanavond ook in ER zaten
Kunnen ze er gelijk een nieuwe verhaallijn bij maken, want: wie ligt er in de grafkist van Bob?quote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Ellen verdient een happy end... Op de begrafenis van Claire komt ze oog-in-oog te staan met..... BOB!! Ja mensen, hij leeft nog! Hij is naar ULFT gekomen vanwege zijn zusje. Helemaal blij vinden ze elkaar weer terug. Ellen haalt Doris op bij Bram, na hem eerst op de verschrikkelijk coole Ellen-manier de waarheid te vertellen en dan gaat ze lekker samen met Bob emigreren (voor de FBI werken ofzo...)
Flabberwat? Ik weet dat hij niet helemaal normaal is, maar het woord "flabbergasted" ken ik niet.quote:Bram is helemaal flabbergasted en vertrekt met de staart tussen de benen... Hij kijkt niet eens even om, om naar de kijker te zwaaien (zoals de meeste anderen dan iig nog wel deden) maar gaat er gewoon heel stilletjes vandoor.... En er wordt nooit meer over hem gesproken................
welneen niks doordraaienquote:Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
De laatste psycho (Serge) is alweer een jaartje weg, dus hoog tijd voor 'n nieuwe.... Trouwens, de psycho die voor ogen heb is veeeel erger: daar is Serge nog bang voor.... En Sid ook.... en Merel ook... en Isabella ook... en nou ja, de psycho der psycho's dus...
* draaft Babette door?!?!
Kloptquote:Op zondag 5 september 2004 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ER is een mooier programma... ONM is een leuker topic....
Iris is geen psycho, maar lief, achter die grote bek. Ik sta al op het punt om Lizzy en Floor in te ruilen......quote:Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef Wup het volgende:
Serge is uiteraard onovertrefbaar maar ze kunnen het op zijn minst proberen.
maar dan valt Iris af![]()
wiv geeft toe dat hij een heel normaal vaakgebruikt woord niet kent?quote:Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Flabberwat? Ik weet dat hij niet helemaal normaal is, maar het woord "flabbergasted" ken ik niet.![]()
Nog niet een heel jaar, want Serge verrekte op 5 november 2003.quote:Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
De laatste psycho (Serge) is alweer een jaartje weg, dus hoog tijd voor 'n nieuwe....
Je valt dus toch op mannenquote:Op zondag 5 september 2004 22:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iris is geen psycho, maar lief, achter die grote bek. Ik sta al op het punt om Lizzy en Floor in te ruilen......
Ik ben niet zo op de hoogte van jullie "slang", het taalgebruik zonder cultuur, normen en waarden.quote:Op zondag 5 september 2004 22:48 schreef Svensational het volgende:
wiv geeft toe dat hij een heel normaal vaakgebruikt woord niet kent?
hahaha LOL, kan Sidje dat niet komen doen, die kan ook zo gestoord uit zn ogen kijken,quote:Op zondag 5 september 2004 22:50 schreef babette21 het volgende:
ja tuurlijk valt Iris af... die kan niet spelen!!!
Ik wil een goeie acteur, echt zo één waarvan je weet dat ie 't niet kan verpesten
(als de schrijvers een beetje meewerken natuurlijk...)
ik zie trouwens ineens dat lijntje in Westenwind weer voor me,
dat Nancy (Hugo) achter Tessa aanging met die bijl... had ie ook zo'n psychoblik... was heel cool...
zoiets moet het worden, maar dan gaat 't dus lukken.....wham: zo de kop van La Claire eraf!!![]()
Houd beledigingen s.v.p. voor je!quote:Op zondag 5 september 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Je valt dus toch op mannen![]()
Ja, dat weet ik nog ja!!! Ik werd echt helemaal opgewonden toen want ik had de terugkeer van bennie helemaal niet aan zien komenquote:Op zondag 5 september 2004 22:55 schreef babette21 het volgende:
Wat betreft het afscheid van Duuk: die zag ik wel in een sekte belanden...
vond ik wel bij m passen, dat wazige gedoe... helaas het mocht niet zo zijn...
Herinneren jullie die scene met Reina (1) en Bennie nog: zij ging hem bezoeken in één of andere inrichting nadat hij van Mendell gered was, maar hij was helemaal gehersenspoeld. Bennie zat op de grond met een vliegtuigje te spelen, Reina stond er een beetje verdwaasd bij...
Reina: Ken je me niet meer? Ik ben het: Reina!!
Bennie: ReinA...
Reina: ja....
Bennie: ReinB....
Jaja een echte klassieker
Tut tut, ik neem Sanne welquote:Op zondag 5 september 2004 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Houd beledigingen s.v.p. voor je!
Ik mag dan wel in het linkse brilglas - hebben en rechts +, maar ik zie toch echt wel dat Petra Kagchelland een vrouw is.
Maar weet je wat? Ik gun jou van harte dat Joegoslavische paard toe. Of liever nog: KOTSENDE ARIEL!
ja da's ook nog zoiets, ik had ergens op een abortus gehoopt, maar dat heeft ze al een keer laten doen dus = niet origineel meer.... Joyce heeft laatst al een miskraam gehad, dus dat zit er ook niet in....quote:Op zondag 5 september 2004 22:53 schreef Wup het volgende:
hahaha LOL, kan Sidje dat niet komen doen, die kan ook zo gestoord uit zn ogen kijken,
hij komt alsnog zn baby opeisen
wees blij dat jullie 't niet met elkaar eens zijn:quote:Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:
Tut tut, ik neem Sanne wel![]()
Nou, daar ben je dan elke maand zoet mee. Zorg er maar voor dat het vlugzout met de kilo's aanwezig is. Sanne kan niet tegen bloed, dus bij elke menstruatie ligt ze op de tegels.quote:Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:
Tut tut, ik neem Sanne wel
waar is die biddende smiley als je 'm nodig hebt......quote:Op zondag 5 september 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
Dus: The winner is ~~~~~~~~~~[ tromgeroffel ] ~~~~~~~~~~~~
Sid Porter
Maandag staat hij samen met de jongen met de vieze plukjes buiten de gevangenispoorten
Sinds wanneer heeft Hugo weer een keerbezem? O w8, jij bedoelt die buffel uit Idols? Sid en Tonny, zwei Knastbrüder! Samen maken ze de van Walsums af!quote:Op zondag 5 september 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
Maandag staat hij samen met de jongen met de vieze plukjes buiten de gevangenispoorten
Hier!quote:Op zondag 5 september 2004 23:13 schreef babette21 het volgende:
waar is die biddende smiley als je 'm nodig hebt......![]()
Zo bidt een Moslamiet, dus is dit een prayericon, dopneus!quote:Op zondag 5 september 2004 23:17 schreef babette21 het volgende:
nee dat is AANbidden.... wijsneus......
haha dit had ik nog geeneens gezienquote:Op zondag 5 september 2004 22:32 schreef Mvnl het volgende:
Probleem is dat veel mensen (bijv een paar fans van Bram) zoiets niet oppikken, en zich jaren blijven afvragen "ja, wat is er dan met Bram gebeurd?!?".En die fans nog jaren na dato filosoferen en theorieën ontwikkelen over wat er nou toch met 'm gebeurd zou zijn
quote:Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
* Wup hoopt dat ut nooit meer uitgaat..
Tja, wie verwacht er nou dat Dennis Ovenbeen fans heeft, behalve dan een paar ongure darkroomfiguren en een paar bananeneters die de schillen op de grond droppen?quote:Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
haha dit had ik nog geeneens gezien
Ik moest er ook meteen aan denken. Dat was een leuke scène.quote:Op maandag 6 september 2004 00:12 schreef Wup het volgende:
in afl2 van het Glazen Huis gaat Sander Foppele [als zichzelf dus] auditie doen voor een rolletje in een soap.
hij vindt Costa te min:)
ik moest meteen aan dat leuke artikel van Babette denken....
Op het net is weinig te vinden over 'Diamant'... IMDB.COM heeft een beperkte castlijst en de rest komt uit m'n grijze massa.quote:Op zondag 5 september 2004 14:46 schreef Wup het volgende:
Iwan heb je een linkje met wat inhoudelijke info over de Diamant?
er begint van alles te dagen ......
Woef woef...quote:Op maandag 6 september 2004 00:24 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat HGH echt de plank volledig misslaat door haar afleveringen tegenover ER te zetten. Dan kijkt er toch helemaal geen hond.
ik weet het nu dus ook weer behoorlijk goed allemaal.quote:Op maandag 6 september 2004 01:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[lekker veel info over de Diamant]
Nee, ik vind eht echt jammer want ik wil HGH graag zien...Was vandaag vergeten om op te nemenquote:Op maandag 6 september 2004 01:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Woef woef...
Wat ik opzich ook altijd wel lekker dramatisch vind is als een aanslag/aanval de verkeerde persoon treft. Iemand die er eigenlijk helemaal niets mee te maken heeft maar toevallig op t verkeerde moment op de verkeerde plaats is.. (dus Claire, of Ellen of Bram, getroffen door een aanslag op Hugo)quote:Op zondag 5 september 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
mja, Arthur is natuurlijk ook nog niet helemaal uit de picture, maar die zal nooit in eerste instantie zijn pijlen op Claire richten.
ow kijk hier ben ik helemaal voor, allemaal oja-momentjes, maar de aftiteling is wel beetje kort voor een leuk overzichtje toch?quote:Op maandag 6 september 2004 03:29 schreef Mvnl het volgende:
neighbours was zondermeer heel goed in vervolgens de hele aftiteling vullen met oude beelden van het heen-gegane personage zodat je helemaal een brok in je keel kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |