En dan die handquote:
het is de bedoeling dat je der stem haatquote:Op donderdag 1 september 2005 19:49 schreef haagse_elfje het volgende:
die stem van die Estelle brrrr
Hopelijk krijgen we morgen niet weer die laatste driequote:Op donderdag 1 september 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Goeie aflevering, in tegenstelling tot gister. Wat mij betreft gaan ze alleen door met de verhalen van Iris, Frommelmans en Victor, en kunnen de drie andere verhaallijnen (Daan-gezeik, Turkensoap en Tara's baby) geschrapt worden.
Morgen krijgen we blijkbaar weer met die prenatale broekschijter te maken.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Hopelijk krijgen we morgen niet weer die laatste drie.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Goeie aflevering, in tegenstelling tot gister. Wat mij betreft gaan ze alleen door met de verhalen van Iris, Frommelmans en Victor, en kunnen de drie andere verhaallijnen (Daan-gezeik, Turkensoap en Tara's baby) geschrapt worden.
quote:
Binnenkort gaan we nog het Renée-Sanne-gezeik krijgen. Of roostert Victor bijtijds Renée's brein?quote:
Misschien wordt ze op tijd hetero. Pas maar op!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we nog het Renée-Sanne-gezeik krijgen. Of roostert Victor bijtijds Renée's brein?
Dank je voor de waarschuwing. Ik ga voorlopig niet naar Ulftsterdam.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Misschien wordt ze op tijd hetero. Pas maar op!
Hij wordt nu aardig vervelend. We krijgen toch niet weer dat hele gezeik a la Claire!?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Hillard was ook weer een prettige verschijning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |