Dat ik voetbal leuker vind dan wielrennen hoeft niet te betekenen dat ik graag voetbal kijk. Beide sporten interesseren me niet. Vervang nu voetbal en wielrennen door respectievelijk 'Bergen Binnen' en 'Samen'.quote:
dat was in de spits, staat her en der op internetquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
had jij het laatst niet eens een keer over een special van ONM in zo'n krant??
Bij Samen heb je ook nog reclame (hé dat rijmt:).quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat je Samen slechter vindt dat Bergen Binnen, dat kan gewoon niet eigenlijk
SP!TSquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
Iwan, had jij het laatst niet eens een keer over een special van ONM in zo'n krant??
Nou! Doe dan maar die foto van Yvon Jaspers.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
M'n natte droom komt uit, een rooie zwangere sekte-trut op teenslippers.
Wat wil je na zo'n aflevering?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ligt iedereen al te pitten?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou! Doe dan maar die foto van Yvon Jaspers.
Dank jequote:
De slechte verhaallijnen en goede lopen nu door elkaar. Ik vrees dat de slechte de goede hebben geinfecteerd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Saaie aflevering vandaag, Victor kon ook niet boeien.
En Niels was ook weer eens irritant.
Behalve die sprankelende scène tussen Lizzy en Tara. De vonken spatten er van af.quote:Op zaterdag 3 september 2005 07:55 schreef haagse_elfje het volgende:
dus met andere woorden ik heb dus niet veel gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef Nano het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker orgineel, had ook niets anders verwacht
don't give me that fucking bullshit
Eerst heette die zus van Sanne anders, Sophie geloof ik? Check de biografie van Sanne maar, ze hebben het al veranderd in Esmee.quote:
Sophie is zeker te sophisticated voor BNN.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:34 schreef haagse_elfje het volgende:
Sophie
waarom hebben ze dat nou weer veranderd?
Yeah, Sophie uit Ulft [oh nee, Rotterdamquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Sophie is zeker te sophisticated voor BNN.
Ik blijf haar gewoon Sophie noemen.![]()
Sorry Babette, het is wel al opgenomen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Yeah, Sophie uit Ulft [oh nee, Rotterdam]
dat verhaal slaat uiteraard nergens op:
Renee verdwijnt pas rond januari uit de serie, dus da's nog niet opgenomen
en daarnaast hangen er uiteraard helemaal geen tv's bij de studio........
Bij die balie hangt altijd daarboven zo`n tvtje (ingang van de studio`s) wat ze nu aan het opnemen zijn. Een maand geleden zag je daar ook Valerie in een kist liggen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:37 schreef MirSus het volgende:
[..]
Sorry Babette, het is wel al opgenomen.
Maar idd, een tv voor de studio![]()
....right.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef Nano het volgende:
[..]
Bij die balie hangt altijd daarboven zo`n tvtje (ingang van de studio`s) wat ze nu aan het opnemen zijn. Een maand geleden zag je daar ook Valerie in een kist liggen..
ja ze had geassisteerd bij de operatie op Pim en chanteerde Victor hier later meequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:10 schreef haagse_elfje het volgende:
ff een heel ander vraagje,
iemand weet deze vast, hoe is Madeliefwas haar naam geloof ik ook alweer weg gegaan? dat had toch iets met pim/frank en victor te maken......
Babetje heeft trillende alcohandjes?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
ja ze had geassisteerd bij de operatie op Pim en chanteerde Victor hier later mee
ze wilde 3 ton geloof ik...... Victor raakte in paniek & vertelee Pim over haar dreigementen
Pim hoeft toen in een parkeergarage het mes op haar keel gezet:
als ze niet direct weg zou gaan zou hij haar verminken...... oftewel: exit Madelief
dankjewelquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ze had geassisteerd bij de operatie op Pim en chanteerde Victor hier later mee
ze wilde 3 ton geloof ik...... Victor raakte in paniek & vertelee Pim over haar dreigementen
Pim hoeft toen in een parkeergarage het mes op haar keel gezet:
als ze niet direct weg zou gaan zou hij haar verminken...... oftewel: exit Madelief
Laat iemand hem een duwtje geven!quote:Op zondag 4 september 2005 14:58 schreef haagse_elfje het volgende:
verzuipt hij ook ?
Je hebt gelijk.....quote:Op zondag 4 september 2005 18:24 schreef babette21 het volgende:
ik zal het maar met 'n pak zout nemen...
IMDB is zo betrouwbaar als de "inzenders" van de informatie
en al die halfgare weblogs komen tegenwoordig met de ene na de andere hoax....
voor hetzelfde geld heeft één of andere naïeveling dit opgepikt en aan IMDB gemaild
quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ze eens mailen dat Claire en Arthur en terugkomen, kijken hoe snel babetje dan blij is
dan is babetje heel blij...quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ze eens mailen dat Claire en Arthur en terugkomen, kijken hoe snel babetje dan blij is
zij kunnen het huidige onm echt niet redden hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
ja daar ben ik ook bang voor. Kijk ik kan niet zeggen dat Renee nou o zo boeiend was, ik negeerde haar de meeste van de tijd. Maar om een karakter zoals Bettina eruit te schrijven vind ik toch echt persoonlijk niet kunnen. Nou was het niveau vorig jaar al echt tot ver onder nul gebracht, met de komst van victor terug was het wel ietsjes beter geworden. Ik vrees dat het echt kut met peren wordt, en ONM het maar een seizoen gaat volhouden.quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waarschijnlijk na één seizoen BNN helemaal naar de kloten!
Dat doen ze toch niet, degenen die wij weg willen hebben zijn heel populair bij de doelgroep. Kijk maar op het BNN-forum.quote:Op maandag 5 september 2005 17:20 schreef haagse_elfje het volgende:
Of ze moeten een hele grote schoonmaak beurt houden en heel veel mensen euit gooien, ik vrees dat dat niets meer zou uithalen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |