Dat ik voetbal leuker vind dan wielrennen hoeft niet te betekenen dat ik graag voetbal kijk. Beide sporten interesseren me niet. Vervang nu voetbal en wielrennen door respectievelijk 'Bergen Binnen' en 'Samen'.quote:
dat was in de spits, staat her en der op internetquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
had jij het laatst niet eens een keer over een special van ONM in zo'n krant??
Bij Samen heb je ook nog reclame (hé dat rijmt:).quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat je Samen slechter vindt dat Bergen Binnen, dat kan gewoon niet eigenlijk
SP!TSquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
Iwan, had jij het laatst niet eens een keer over een special van ONM in zo'n krant??
Nou! Doe dan maar die foto van Yvon Jaspers.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
M'n natte droom komt uit, een rooie zwangere sekte-trut op teenslippers.
Wat wil je na zo'n aflevering?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ligt iedereen al te pitten?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou! Doe dan maar die foto van Yvon Jaspers.
Dank jequote:
De slechte verhaallijnen en goede lopen nu door elkaar. Ik vrees dat de slechte de goede hebben geinfecteerd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Saaie aflevering vandaag, Victor kon ook niet boeien.
En Niels was ook weer eens irritant.
Behalve die sprankelende scène tussen Lizzy en Tara. De vonken spatten er van af.quote:Op zaterdag 3 september 2005 07:55 schreef haagse_elfje het volgende:
dus met andere woorden ik heb dus niet veel gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef Nano het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker orgineel, had ook niets anders verwacht
don't give me that fucking bullshit
Eerst heette die zus van Sanne anders, Sophie geloof ik? Check de biografie van Sanne maar, ze hebben het al veranderd in Esmee.quote:
Sophie is zeker te sophisticated voor BNN.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:34 schreef haagse_elfje het volgende:
Sophie
waarom hebben ze dat nou weer veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |