Of Hillard Richter?quote:Op maandag 5 september 2005 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond gaat Iris Niels Kroon naar de andere wereld helpen.![]()
Staat Bram achter haar?quote:Op maandag 5 september 2005 19:12 schreef Iwan1976 het volgende:
* Voor ik het vergeet:
Van harte gefeliciteerd!
Hij kan ook uit, weet je?quote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Maar eerst moeten we nog een half uur tegen het postpaard van Eindhoven aankijken, met dat debiele Lingo.
Helaas maar al te waar.quote:Op maandag 5 september 2005 19:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ja, maar bij die maffen van NL2 weet je nooit of ze bijtijds starten.
Ik zou willen dat ik m'n mond had gehouden over het verplaatsen van Lingo.quote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ze zijn dus nu al te laat, want er komt nog zeven minuten reclame.
Ze zijn wanhopig als ze überhaupt nog iets voor die berenlul doen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
Kyra en Bosnisch Bakvisje zijn inderdaad wanhopig als ze cd's in de winkel kopen ipv branden.
Dat viel mij ook al opquote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef jeremiah het volgende:
Die Joost had ook in een keer een ander kapsel. Was wel grappig om te zien. In de ene scene met tonnie en daarna in de scene met Lizzy. Let maar op.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:14 schreef Soldier2000 het volgende:
Joost wordt steeds beterdie activiteiten van hem zijn super
Ze is al 3x eerder te zien geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
Dit was pas de eerste keer dat ik Lisette zag bij BNN, of vergis ik me?
Is dit een poging om mij alsnog de aflevering van gisteren te laten kijken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef babette21 het volgende:
Jop de Vries [Victor] zat gister eventjes in Parels en Zwijnen, als rechercheur
volgende week mag hij ook weer meedoen
nee hoor, hij had maar 2 zinnen ofzo, was hooguit een halve minuut in beeldquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Is dit een poging om mij alsnog de aflevering van gisteren te laten kijken?![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Van mij mogen Claire + ongeboren kind dood (aanvraag heb ik máánden geleden al bij HMG gedaan!), en wel op zo'n gruwelijke wijze dat het de soap-geschiedenisboeken ingaat. Geen hartstilstantje ofzo, nee: brute moord!!! Zoals ik gisteren al zei wil ik hier een echte psycho voor
quote:Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
dus.... ze gaan gewoon een geweldige acteur inhuren om La Claire uit de serie te spelen.
[..]
nou, hier kunnen ze toch niet meer omheen, lurkers, de fokkers hebben besloten....
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef babette21 het volgende:
best grappig, een jaar geleden - toen we hier nog aan een topic per dag kwamen - stuurde ik de Van Walsum-broertjes naar een sekte... hebben de lurkers toch aardig opgepakt....
en deze is wel erg sterk:
[..]
[..]
mja daar heb ik niet zo'n last van.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:07 schreef soapie het volgende:
Regel je gelijk even het einde van Kyra en Shirina??![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja daar heb ik niet zo'n last van.....
ben namelijk gestopt met kijken, voorkomt een hoop irritatie!!
maar ik zal eens kijken wat ik kan doen
ik heb Miss Dekker teruggehaald naar GTST, dus dit zou een eitje moeten zijn
Kijk jij geen ONM meer? Ik ook niet ofzo, het was gister weer huilen met de pet opquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja daar heb ik niet zo'n last van.....
ben namelijk gestopt met kijken, voorkomt een hoop irritatie!!
maar ik zal eens kijken wat ik kan doen
ik heb Miss Dekker teruggehaald naar GTST, dus dit zou een eitje moeten zijn
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:08 schreef Nano het volgende:
Ik ook niet ofzo, het was gister weer huilen met de pet op![]()
Hij dacht dat Ier door hem zo lekker schreeuwde.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
Orgasme bij het voorspel... dat moet Niels mij eens leren!
Dan moet je 'm ontslaan en morgen een nieuwe inzetten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
M'n dvd-recorder heeft vandaag besloten in staking te gaan.![]()
Zo makkelijk komt hij er niet vanaf. Het ding is zo betrouwbaar als een Wertheimer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dan moet je 'm ontslaan en morgen een nieuwe inzetten.
Zo betrouwbaar als een Victor. Vandaag zus, morgen zo.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Zo makkelijk komt hij er niet vanaf. Het ding is zo betrouwbaar als een Wertheimer.
Ik denk dat ik hem maar Bettina ga noemen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zo makkelijk komt hij er niet vanaf. Het ding is zo betrouwbaar als een Wertheimer.
Ik denk dat ik hem maar Bettina ga noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |