Opnemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop maar dat het snel op dat uitzending gemist van talpa komt, kan het 's maandags nooit kijken![]()
![]()
![]()
Wat dan?quote:
Prachtig zo.quote:
Linkjes naar de bio's enzo, en ze daarna ook nog werkend gemaakt, waren ze eerst niet.quote:
Natuurlijk is het een zeikerd, maar daar hou ik wel van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:04 schreef MissBliss het volgende:
Dit verbaast me niks BVO..
Ik wou al zeggen, want die linkjes stonden er al jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:22 schreef BVO het volgende:
[..]
en ze daarna ook nog werkend gemaakt, waren ze eerst niet..
Maxime ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:10 schreef caradoc het volgende:
Elbert is volgens de makers van het programma gewoon nog maar een baby.
voor een eerste uitzending niet slecht denk ik eigenlijk, volgens mij moest ER op net5 ook altijd even opstarten met kijkcijfers..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:11 schreef Stranger het volgende:
1.040.000 kijkers, dat is best redelijk voor een talpa-programma, maar iets minder dan net 5 altijd trok geloof ik.
Wat? Wie? Sjonnie? Stoer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk begin, het belooft weer erg leuk te worden. Jammer dat onze schipper eruit moest. Die plakplaatjesgast vind ik erg stoer!
Relaxed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering staat online op talpa.tv
Klikken
Denk je dat? Ik denk dat het juist de bedoeling is dat de jongeren de ouderen afmaken tijdens de eliminatieproeven en dat ze ondertussen elkaar het eiland afvechten...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:19 schreef DarkElf het volgende:
en ergens heb ik het idee dat de ouderen minder makkelijk kunnen omgaan met de verschillen tussen Vlamingen en nederlanders dan de jongeren.. we zullen zien.
Gaat vast gebeuren! Alhoewel het nu nog wel heel goed en relaxed ging bij de jongeren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik denk dat het juist de bedoeling is dat de jongeren de ouderen afmaken tijdens de eliminatieproeven en dat ze ondertussen elkaar het eiland afvechten...
Ik denk idd dat hij binnen 2 weken huilend is vertrokken omdat ie het allemaal niet meer aankon ofzo!quote:Die flapoor houdt het nooit lang vol, hij is de enige die zich aan Maxime ergert en de rest aanbidt hem, zo'n haantje houdt het geen week vol, ik wist al vanaf het begin, zijn introfilmpje dat hij moeilijk ging doen...
Ik denk ook dat de gemiddelde 40 plusser met slechte lichamelijke conditie zich ook niet aan zal melden voor expeditie robinson. Je weet van tevoren dat het een hele zware expeditie is en dat trekt nu eenmaal bepaalde types aan.quote:Ik vind die ouderen trouwens wel een beetje dubieus gecast hoor, allemaal van die sportschooltypes, ze hebben echt allemaal twee keer zo'n goede lichamelijke conditie als de gemiddelde 40 plusser
Volgens mij is de tune van een soundtrack van een film. Gladiator..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef DySGeNiC het volgende:
Zit dat deuntje in je hoofd van ER.
Download dan eens de "iets" andere versie ervan ^_^
Children of Bodom - Touch Like Angel of Death
Yah kloptquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Algemeen (2000/2001/2002/2003/2004)
- Hans Zimmer - Hummel Gets The Rockets (Expeditie Robinson Theme)
- Moby - Porcelain
Wat is het tunetje dat gebruikt wordt bij het tonen van het eiland van die rechercheur en die goede doelen troela?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef DySGeNiC het volgende:
Zit dat deuntje in je hoofd van ER.
Download dan eens de "iets" andere versie ervan ^_^
Children of Bodom - Touch Like Angel of Death
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Klikken
Nee hoor, douwe zit nu in een grotquote:
Senksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Klikken
Omdat ie eruit ziet alsof hij al tig jaar op dat eiland zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:30 schreef Tware het volgende:
Waarom is douwe favoriet van zo veel mensen? hij heeft nog bijna niets laten zien... Ik vind m maar een kneus...
Ja, dat had ik dus ook! Ik wilde Crime Scene kijken op RTL4 en dat begint om 21.30. Ik ging er vanui t dat het al afgelopen was, niet dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef tong80 het volgende:
GVD na de herhaling van BB gemist te hebben omdat ik een herhaling van Café de Sport op m'n video kreeg mis ik nu het laatste kwartier van ER.In de gids staat 22.35 toen ik keek om tien over half elf was er reclame dus ik ging er vanuit dat het was afgelopen.
Lekker bezig Talpa.
En ik heb niks aan programma's op m'n PC omdat ik geen geluid heb.
precies, hij zou robinson zelf kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat ie eruit ziet alsof hij al tig jaar op dat eiland zit
Alleen iets teveel lichaamsgewicht, zoveel eten is er niet op dat eilandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef Bullpit het volgende:
[..]
precies, hij zou robinson zelf kunnen zijn![]()
Ach met al dat gewicht kan hij tenminste even op zijn eigen lichaamsvetten teren...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Alleen iets teveel lichaamsgewicht, zoveel eten is er niet op dat eiland
Maar wat een begin van ER2005!! En geweldig dat de afleveringen ook online staan!
![]()
Even?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:20 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Ach met al dat gewicht kan hij tenminste even op zijn eigen lichaamsvetten teren...
Haha alleen maar handig als je op dat eiland zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Even?
Die gast hoeft niet meer te eten tot z'n dood![]()
Ben je ook die-hard kijker?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:22 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Haha alleen maar handig als je op dat eiland zit
Ja best wel, alleen seizoen 1 niet echt. Toen stapte ik pas halverwege in. Nu vind ik het helemaal leukquote:
Ik kijk vanaf het beginquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:26 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Ja best wel, alleen seizoen 1 niet echt. Toen stapte ik pas halverwege in. Nu vind ik het helemaal leuk
ja en iig kan hij zijn naam niet vergeten daardoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:23 schreef Setambre het volgende:
Sjonnie houdt van:
getatoëerd worden
Kan ie lezen danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja en iig kan hij zijn naam niet vergeten daardoor
Hahaha ja! Die was echt vreselijk! Wat een ontzettende domme rukker zeg!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:57 schreef annoh het volgende:
Hij was vast al genoemd maar dat "Fysiek met je hoofd" is echt het toppunt
En die voice-over:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:58 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Hahaha ja! Die was echt vreselijk! Wat een ontzettende domme rukker zeg!
1 uur film zal aardig wat mb'tjes zijn, dus laat maar ff lekker staan jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:49 schreef reconnect het volgende:
ja..nah ik laat computer wel even staan zo (ik denk dat hij dan toch aan het laden is) en ga eerst wel ff boodschappen o.i.d. doenthnx iig
hij heeft de site nog niet helemaal geladen..(1 item over op 39%)
Die hem dan op smallbandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:04 schreef Megter het volgende:
[..]
1 uur film zal aardig wat mb'tjes zijn, dus laat maar ff lekker staan ja
Misschien handig om de link hier te plaatsen. Of is dat tegen de regels?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:48 schreef __Saviour__ het volgende:
De online aflevering moet in een paar seconden starten. De film begint namelijk al met spelen, terwijl hij nog gedownload wordt.
In de broncode is wel de URL van het bestand te vinden, als je deze kopieert en plakt in MediaSpeler, kun je het fullscreen bekijken.
Talpa biedt de afleveringen zelf online aan, dus er is niks illegaals aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien handig om de link hier te plaatsen. Of is dat tegen de regels?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Talpa biedt de afleveringen zelf online aan, dus er is niks illegaals aan.
De volgende URL openen in MediaSpeler:
http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=353&format=3
Bananen stelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:44 schreef Timmai het volgende:
Wat zal die Chico trouwens voor rol krijgen?
hoezo? Je weet niet in welke groep ze komen. Ze zijn boven de 30. Dus ze horen niet bij de oude en jonge groep.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef trepper het volgende:
Die Esther en Marnix hebben best wel mazzel dat ze in die grot kwamen. Ze kunnen nou niet weggestemd worden.
Ja, dat zei ik ook al. So what dat je wat minder te eten hebt. Dát is eigenlijk pas echt overleven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef trepper het volgende:
Die Esther en Marnix hebben best wel mazzel dat ze in die grot kwamen. Ze kunnen nou niet weggestemd worden.
Ik denk dat ze voorlopig nog in die grot blijven en aangezien daar niemand meedoet aan de proeven eilandraden kan er ook niemand weggestemd worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
hoezo? Je weet niet in welke groep ze komen. Ze zijn boven de 30. Dus ze horen niet bij de oude en jonge groep.....
Die komen bij de samensmelting er pas bij denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
hoezo? Je weet niet in welke groep ze komen. Ze zijn boven de 30. Dus ze horen niet bij de oude en jonge groep.....
Ze hebben foto's gekregen. Misschien moeten ze kiezen ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die komen bij de samensmelting er pas bij denk ik
Net??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef kwib het volgende:
Weet iemand welke soundtrack er net tijdens dat " kruishangen" net werd gebruikt?
herstel,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Net??
Het was maandag op tv. Dat is eergisteren, niet net
sorry, ik weet het niet
Dat is de eerste uitzending.....en nu wel braaf blijven kijken he?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Greetings het volgende:
Het is nu ook bezig, is dat de eerste uitzending (herhaling daarvan)?
Ik vind het echt geweldig![]()
Wel erg zielig voor Douwe![]()
![]()
![]()
Er zitten nu wat Titanic-tunes door, maar of dat ook tijdens die kruisiging was weet ik niet zeker.quote:Weet iemand welke soundtrack er net tijdens dat " kruishangen" net werd gebruikt?
Okquote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat is de eerste uitzending.....en nu wel braaf blijven kijken he?
maandagavond, half 9, Talpa. (kutzender,kuttijd, kuttdag, maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:24 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok![]()
En wanneer is het voortaan?
Okquote:Op donderdag 1 september 2005 00:29 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
maandagavond, half 9, Talpa. (kutzender,kuttijd, kuttdag, maar dat is mijn mening.)
Dank U,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Talpa biedt de afleveringen zelf online aan, dus er is niks illegaals aan.
De volgende URL openen in MediaSpeler:
http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=353&format=3
Je kan alles live meekijken op talpa.tv (dus wanneer hier de uitzending begint wordt het gelijk ook op internet uitgezonden) en grotendeels alle programma's terugkijken via internet. Talpa is helemaal niet zo slechtquote:Op donderdag 1 september 2005 06:09 schreef StefanP het volgende:
Hee tof, ik woon niet meer in NL maar je kunt dat gewoon bekijken bij talpa.nl? Ik vind dat ineens een topzender!
weet niet meer of het [ook] tijdens het kruishangen was,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef kwib het volgende:
Weet iemand welke soundtrack er net tijdens dat " kruishangen" net werd gebruikt?
Check dit topic maar eens, je kunt de aflevering online terugkijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef DrMarten het volgende:
Argh, helemaal niet meegekregen dat het alweer begonnen was. Nou ja, hopelijk denk ik er volgende week aan.
Huh? Hij is er toch definitief uit?quote:Op donderdag 1 september 2005 06:11 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk hè, internet![]()
Ik hoop trouwens dat Douwe er nu nog lang inblijft
neen, hij zit op het eiland bij de 30-ers.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:40 schreef Greetings het volgende:
[..]
Huh? Hij is er toch definitief uit?
en waar zouden ze moeten roven dan?! ze zitten op een heel ander eiland, en hebben geen boot!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef Smoonshine het volgende:
Ik denk dat ze met die 30-ers het roven willen stimuleren wat je eerder in de mangrove zag. Daar hebben ze het 1x gedaan, misschien willen ze dat er nu wat vaker geroofd gaat worden. Dit zorgt voor veel meer spannende minuten.
dat werd vorig jaar ook wel erg duidelijk, toen het Nederland tegen België wasquote:Het valt me sowieso op dat de Nederlanders allemaal veel drukker en egoïstischer zijn, plus ook nog eens veel te arrogant vaak. Geef mij maar Belgen wat dat betreft. Die lijken veel relaxter en socialer in het leven te staan.
Ohquote:Op donderdag 1 september 2005 13:49 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
neen, hij zit op het eiland bij de 30-ers.
Alleen dit jaar zijn de streams gratis. Het is wel Talpaquote:Op donderdag 1 september 2005 06:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan alles live meekijken op talpa.tv (dus wanneer hier de uitzending begint wordt het gelijk ook op internet uitgezonden) en grotendeels alle programma's terugkijken via internet. Talpa is helemaal niet zo slecht
* BliksemSchigt kijkt uit naar de volgende aflevering
Als je keek naar de teaser van de 2de aflevering, zag je dat ze een kaart kregen met daarop de locaties waar de 2 kampen zaten. Ik kan me niet voorstellen dat die 2 grottelingen zomaar doorstoten tot de laatste 8 ofzo. Ze willen het spectaculair maken, dus ik denk dat die 2 (3 inmiddels) een bootje krijgen om te gaan roven ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
en waar zouden ze moeten roven dan?! ze zitten op een heel ander eiland, en hebben geen boot!
[..]
het is wel op internet te vinden, volgens mij is het ook al een paar keer herhaald. Ik wil het ook wel ff zien, kheb het begin met de beruchte kruisiging gemistquote:Op donderdag 1 september 2005 20:18 schreef mrcool het volgende:
Word die 1ste aflevering nog herhaald?
[offtopic]heet jij ook al kelder van achternaam?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef KELDER het volgende:
ook net pas de afllevering gezien (was maandag op visite) en vervolgens alle 3 de topics van voor naar achter gelezen, en kan niks anders concluderen HET WORDT WEER EEN TOPSEIZOEN
wat een stelletje rare mensen hebben ze weer bij elkaar getrokken zeg
ik denk trouwens dat iedereen elsje hier een beetje onderschat door die ene opmerking tegenover john, het zou me niks verbazen als ze het wel ver trapt. Evenals Tom, zon stille muis (nog niks van gezien) die niemand irriteert maar wel zn steentje zal gaan bijdragen, en zn kracht en spierbeheersing zullen ook belangrijk gaan worden bij de proefen
ah well, gewoon w88 tot komende maandag maar om te zien hoe het verder gaat
Zie een paar posts terug....quote:Op donderdag 1 september 2005 20:18 schreef mrcool het volgende:
Word die 1ste aflevering nog herhaald?
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef babette21 het volgende:
ik wist wel dat ik nog iets te goed had:
a.s. zondag om 21.35 uur: Exp. Robinson - De Kandidaten
helaas wel tegenover Terra Incognita...
Dan kijk je Terra Incognita. Neem je Joan of Arcadia op en kijk je Expeditie robinson later via internet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:51 schreef Nory het volgende:
[..]
Terra Incognita valt ook al samen met Joan of Arcadia. En ik kan maar 1 ding opnemen.
![]()
Ow, ik zie net. Terra Incognita wordt nog wel herhaald. En idd, moet nog even wennen dat ER op Talpa is -> dus kijken via internetquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:17 schreef trepper het volgende:
[..]
Dan kijk je Terra Incognita. Neem je Joan of Arcadia op en kijk je Expeditie robinson later via internet.
Dat wordt dus Net5 die avond.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef babette21 het volgende:
ik wist wel dat ik nog iets te goed had:
helaas wel tegenover Terra Incognita...
Hoezo? Van wat ik gezien heb is het een hele sympathieke vent. Ik zag geen enkel haantjesgedrag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:19 schreef DarkElf het volgende:
die elbert met zijn compensatiespieren bijv, wat een haantje![]()
En dit is de link als je hem fullscreen wil zien, in plaats van het formaat dat de website je door je strot duwt:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Klikken
Helemaal mee eens, Esther vind ik tot nu toe ook nog het leukst. En Johnny nog het stomstquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind na aflevering 1 die Esther (die van coins for cares op die rots) het leukst!
Verder irriteer ik me al mateloos aan al die oude vellen en bij de jongeren kan Johnnie me niet bekoren, wat een domme gozer....
Dat was inderdaad de opmerking waarvan ik dacht: Johnnie heeft één klap teveel op zijn hoofd gehad, wat een sukkel!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:29 schreef flyguy het volgende:
johnny: misschien is fysiek wel met je hoofd.................
Uhm.. als je gewoon dubbelklikt op het videobeeld op de talpasite komt ie ook gewoon fullscreen hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 07:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
En dit is de link als je hem fullscreen wil zien, in plaats van het formaat dat de website je door je strot duwt:
http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=422&format=3
Tsja, in een kudde wordt gewoon je positie bepaald door je prestaties. Maxime is tot nu toe het sterkst gebleken, doordat hij die proef heeft gewonnen. Dan dwing je respect af in de groep. Verder heeft nog niemand iets unieks gepresteerd op Maxime na. Logisch dat hij als leider wordt gezien. Johny moet er gewoon voor zorgen dat hij door zijn prestaties zijn leiderschap afdwingt, in plaats van zo te lopen mekkeren dat het niet eerlijk is. Hij heeft gewoon dat respect van de anderen (nog) niet. Het enige dat hij nu is, is jaloers.quote:Op zaterdag 3 september 2005 07:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
Die Maxime mag ik trouwens helemaal niet... wat een kuthippie. Nog nooit iets gepresteerd, maar omdat hij het langst op het kruis staat ziet de rest hem ineens als leider?Dat is ie helemaal niet. En waarom de rest hem als leider ziet, op Sjonnie na, is me al helemaal een raadsel. Sjonnie mag ik trouwens wel, omdat ie de enige is die ziet dat Maxime gewoon een dodo is.
Die vrouw in die grot is wel leuk, zo vrolijk. Stom dat ze vegetarier is, maar goed dat ze dat overboord zette.
Nee, ze doet me aan iemand anders denken!!! Vorig jaar was er toch ook zo'n vrouwtje die allemaal van die gekke meditatie oefeningen ging doen enzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Margriet is zo'n vrijgevochten dodo die in een andere wereld leeft. Ze lijkt me een hoog Nolleke gehalte hebben. Geen flauw benul van het feit dat ze in een wereld met andere mensen leeft.
En dom, vergeet dat nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:51 schreef Smoonshine het volgende:
Tsja, in een kudde wordt gewoon je positie bepaald door je prestaties. Maxime is tot nu toe het sterkst gebleken, doordat hij die proef heeft gewonnen. Dan dwing je respect af in de groep. Verder heeft nog niemand iets unieks gepresteerd op Maxime na. Logisch dat hij als leider wordt gezien. Johny moet er gewoon voor zorgen dat hij door zijn prestaties zijn leiderschap afdwingt, in plaats van zo te lopen mekkeren dat het niet eerlijk is. Hij heeft gewoon dat respect van de anderen (nog) niet. Het enige dat hij nu is, is jaloers.
meditatie is niet zo gek hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nee, ze doet me aan iemand anders denken!!! Vorig jaar was er toch ook zo'n vrouwtje die allemaal van die gekke meditatie oefeningen ging doen enzo?
quote:
Klaaaaaaar, jaaaaaa! Die was idd ook zo wereldvreemdquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
he je hebt 't wel over Klaar he!!!![]()
Ach, ze zijn beiden erg vreemd, stil en apart. Klaar werd er al snel uitgestuurd en Margriet ook. En beide hebben ze niks boeiends te melden, dus. Misschien komt Margriet ook wel helemaal los in die grot, wie weet.quote:Op zondag 4 september 2005 12:44 schreef BVO het volgende:
KLAAR MET MARGRIET VERGELIJKEN?!?!?!?!?
SCHAAM JE!.
maar Klaar was een mentaal sterke vrouw, volgens mij kun je dat van Margiet niet zeggen.quote:Op zondag 4 september 2005 12:09 schreef Nory het volgende:
KlaaarJa, dat was idd net zo'n typje als Margriet. Zij werd er ook al snel uitgestuurd de mangrove in.
quote:Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
maar Klaar was een mentaal sterke vrouw, volgens mij kun je dat van Margiet niet zeggen.
Ik dacht dat ze niet genoeg (interessante) personen konden vinden die trek hadden in een dergelijke aflevering.quote:Op zondag 4 september 2005 12:54 schreef Lu_uK het volgende:
Zeg, toen de vorige ER eindigde gingen ze toch een vervolg maken met oude bekende, en dan kon je stemmen wie er wel en niet mee moesten doen, is dat gewoon opeens afgeblazen toen de Mol het heeft opgekocht?
Dit was het voorstellen van de kandidaten, geen compilatie-uitzending.quote:Op zondag 4 september 2005 22:42 schreef DySGeNiC het volgende:
Nou na de eerste aflevering al een compilatie aflevering :/
Geweldig....En ik keek naar deze uitzending uit.
Hoop toch echt dat ze volgende week beginnen.
ooohw ik vond het al raar dat ie in 1x op zondag was...dan heb ik niks gezegd johquote:Op zondag 4 september 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
Dit was gewoon een kandidatenvoorstelaflevering hoor, morgenavond weer een "normale".
Geschift bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2005 22:54 schreef Stranger het volgende:
Die John is trouwens een bekende van mijn ouders, best een geschikte gozer.
echt weer wat voor mij om het vervolgens zélf te vergetenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef babette21 het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 09:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt weer wat voor mij om het vervolgens zélf te vergeten
www.talpa.tv bovenin ergens programma gemist..daar kon je ook de allereerste uitzending (vorige week maandag) bekijkenquote:
Gezien de gewoonte van Talpa om programma's te laten uitlopen zou ik hem wat langer programmeren.quote:Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn video staat al weer standaard geprogrammeerd om elke week van half 9 tot half 10 op maandag Talpa op te nemen!
Ik programmeer altijd ruimer, hij staat nu op 20.25-21.45 maar ik ga hem vanavond nog even ietsjes ruimer zetten idd. Las net al ergens dat het vorige week ook 10 min te laat begon...quote:Op maandag 5 september 2005 13:18 schreef golfer het volgende:
Gezien de gewoonte van Talpa om programma's te laten uitlopen zou ik hem wat langer programmeren.
Hmm, dat viel wel mee. Ik had het laaste kwartier gewoon gemist, omdat ik dacht dat het om half 10 al voorbij wasquote:Op maandag 5 september 2005 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik programmeer altijd ruimer, hij staat nu op 20.25-21.45 maar ik ga hem vanavond nog even ietsjes ruimer zetten idd. Las net al ergens dat het vorige week ook 10 min te laat begon...
De live-uitzending van big brother donderdag staat er ook niet op, ik denk dat gewoon niet elk programma erbij komt te staan.quote:Op maandag 5 september 2005 16:29 schreef caradoc het volgende:
Staat die "De Kandidaten" nog niet op de website? Wat is dat nou weer ... ik wil hem zien voordat ER begint vandaag!
Geef het grote plaatje van jouw avatar eens.quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef het grote plaatje van jouw avatar eens.
quote:
Doe maar tot kwart voor tien.quote:Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn video staat al weer standaard geprogrammeerd om elke week van half 9 tot half 10 op maandag Talpa op te nemen!
Ze weten toch niet dat zij daar zijn en straks mee gaan doen..quote:Op maandag 5 september 2005 20:38 schreef cptmarco het volgende:
hoezo in het diepste geheim? ze komen toch niet in de buurt van de anderen....
Hij weet niet wat 'fysiek' betekent, dan lijkt me ook niet dat hij weet wat ER is.quote:
Dat je er na een aantal weken mentaal of fysiek aan onderdoor gaat kan ik me voorstellen, mar zo snel dan weet je dus kennelijk niet waar je aan begint.quote:
En het leukste was dat ie de eerste dagen riep dat ie eigenlijk de leider was. Ja in de schilderswijk van den haag en dan nog alleen in de peutercrech.quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat je er na een aantal weken mentaal of fysiek aan onderdoor gaat kan ik me voorstellen, mar zo snel dan weet je dus kennelijk niet waar je aan begint.
Ik denk dat ze in die Douwe wel een goede hebben voor deze opdracht.quote:Op maandag 5 september 2005 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Opdracht van "De Grot" is wel errug stoer!
Vind het zo zonde. had gewoon een topspeler voor in de plaats kunnen komen. Die het wel volhoudt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef hardsilence het volgende:
Pff.. die Johnny, ongeloofelijk.. wat een *piep* redenatie.
Opzouten maar!
Dat zeg ik....ze hadden met mij door moeten gaan.quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind het zo zonde. had gewoon een topspeler voor in de plaats kunnen komen. Die het wel volhoudt.
Inderdaad, gewoon een boete. Zeker voor zo'n zielig jochie. Ah, ik kan de leider niet zijn, ja dan ga ik wel naar huis.quote:Op maandag 5 september 2005 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
ze moeten het verbieden om vrijwillig op te stappen.. of tenminste in de 1e paar weken.
Ben blij dat dat niet doorging. Daar zaten absolluut geen allstarwaardige spelers bij.quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef cptmarco het volgende:
trouwens, er was toch ooit sprake dat er een all-stars ER zou komen??? Gaat dat eigenlijk ooit nog door?
Nee.quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef cptmarco het volgende:
trouwens, er was toch ooit sprake van dat er een all-stars ER zou komen??? Gaat dat eigenlijk ooit nog door?
En dat weet jij nu al.. da's rap.quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind het dit jaar eigenlijk iets minder leuk dan vorig jaar.
Daar zat Klaar toch ook bijquote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef trepper het volgende:
[..]
Ben blij dat dat niet doorging. Daar zaten absolluut geen allstarwaardige spelers bij.
Oh, eens!quote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil een nieuwe ER met weerRobin
.
De beste ER'er ooit!
Was Richard niet ouder dan 40.quote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Boven de 40 is gewoon te oud. Vooral als ze, ER kennende, meer neigen naar fysieke proeven dan mentale. Jammer.
Vergis je niet in de taaiheid van 40+ ers.quote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Boven de 40 is gewoon te oud. Vooral als ze, ER kennende, meer neigen naar fysieke proeven dan mentale. Jammer.
mee eensch isquote:Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef sjak het volgende:
Ik vind die Maxime echt zo'n betweter. Hij weet hoe de wereld in elkaar zit en de rest niet. Maar je ook kunnen inleven in een nederlander is wel erg moeilijk....
Dat ben ik ook wel met je eens hoor, directheid is niet altijd het beste. Maar Maxime vindt zichzelf zo'n mensenkenner en zo goed met mensen (tenminste zo gedraagt hij zich) dan zou hij hier ook mee om moeten kunnen gaan. Hij doet nu net precies als met Johnny, hij gaat met hem praten maar zodra Johnny verteltwat er is dan wil ie niet meer met hem praten want hij begrijpt hem niet...quote:Op maandag 5 september 2005 21:18 schreef xienix84 het volgende:
Ik ben nu al fan van Douwe... Hij is misschien niet de beste bij proeven, maar op het eiland zelf zou hij echt ontzettend handig zijn en kan hij veel betekenen. Plus dat zijn poppenkast erg goed is:).
Kben het aan de ene kant wel eens met de belgen.. dat direct zijn niet altijd goed is en soms dingen moet laten, of anders moet verwoorden enzo.
Gniffelquote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef sjak het volgende:
Ik hoop dat Tom er weer voor zorgt dat ze de proef verliezen
![]()
geweldig... alsof hij op de bus stond te wachtn...quote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef golfer het volgende:
Elbert stond er fluitend op 1 been bij.
Idd. hij gaat er automatisch van uit dat die meiden zich maar aan hem moeten aanpassen...quote:Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef sjak het volgende:
Ik vind die Maxime echt zo'n betweter. Hij weet hoe de wereld in elkaar zit en de rest niet. Maar je ook kunnen inleven in een nederlander is wel erg moeilijk....
Ik hoop dat er wel iemand uitgaat, niet dat ze door johnny alleen iemand een stem voor de volgende eilandraad geven.quote:Op maandag 5 september 2005 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd naar de eilandraad.
Tussen NL en Belgie kan het nooit lang goed gaan bij Zuid.
Overdrijven is ook 'n vak. Als je elkaar kopje onder mag duwen mag je elkaar ook wel psychologisch neerhalen tijdens een proef, vind ik.quote:Op maandag 5 september 2005 21:24 schreef caradoc het volgende:
Ik ben een "fan" van elbert, maar het was inderdaad een kut opmerking die hij maakte. Hopelijk gaat het hem niet z'n kop kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |