abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:44:52 #26
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_30088378
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk begin, het belooft weer erg leuk te worden. Jammer dat onze schipper eruit moest. Die plakplaatjesgast vind ik erg stoer!
Wat? Wie? Sjonnie? Stoer?
tvp dus
pi_30088431
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering staat online op talpa.tv

Klikken

Relaxed.
Dat is eens wat anders...
pi_30089545
Waa, heb het laatste deel niet gezien. Mijn moeder zei dat het al voorbij was, zodat ze de nieuwe Crime Scene kon zien.. Maar in de gids stond ook dat het tot 21.30 duurde?

Gelukkig, is het op Talpa. Even kijken..

dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:42:01 #29
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_30089662
Hmmm, was interessant, op die stomme spelletjes na dan. Vind het gewoon leuk om te zien hoe de eerste barstjes binnen de groep zich nu al optekenen. Heb nog niet echt een favoriet gevonden, maar vond Emma wel heel lief.

Ik vertrouw Maxime niet. En wat is dat met dat anti-Westerse gedoe van hem?
Wordt ook niet erg opgewonden van dat accountant grietje Nicole.

Maar we zullen zien:)
pi_30090209
Eerlijk gezegd vind ik Elsje helemaal niet leuk! Die moet een schop onder dr kont naar één of ander all-in-resort krijgen.
pi_30091111
Douwe is in zijn vorige carriere professioneel worstelaar geweest in de WWF als 'Hillibilly Jim": http://bodyslamming.com/wwe/hillbilly.html
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:39:33 #32
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30091244
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 08:19 schreef DarkElf het volgende:
en ergens heb ik het idee dat de ouderen minder makkelijk kunnen omgaan met de verschillen tussen Vlamingen en nederlanders dan de jongeren.. we zullen zien.
Denk je dat? Ik denk dat het juist de bedoeling is dat de jongeren de ouderen afmaken tijdens de eliminatieproeven en dat ze ondertussen elkaar het eiland afvechten...

Die flapoor houdt het nooit lang vol, hij is de enige die zich aan Maxime ergert en de rest aanbidt hem, zo'n haantje houdt het geen week vol, ik wist al vanaf het begin, zijn introfilmpje dat hij moeilijk ging doen...

Ik vind die ouderen trouwens wel een beetje dubieus gecast hoor, allemaal van die sportschooltypes, ze hebben echt allemaal twee keer zo'n goede lichamelijke conditie als de gemiddelde 40 plusser
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30091440
Eerlijk gezegd zou ik het leuker vinden om in die geheime grot te zitten Geen kans om te worden weggestemd, heerlijk rustig en geen proeven waardoor je nog meer verzwakt
pi_30091467
Maar ja, in de grot is wel minder eten.... die gore slakjes?????
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:48:34 #35
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30091523
Heel veel minder eten en ze moeten het met steeds meer mensen delen...
Ik zou alleen balen als Marnix en Esther zijnde omdat die dus echt helemaal geen kans op het echte eiland hebben gekregen...
pi_30091597
Ik hoop wel dat de ouderen de jongeren nog ff snel een keer gaan verslaan in een proef. Die jongeren denken dat die ''oudjes'' toch niet kunnen winnen. Dat is tot nu toe dan wel zo, maar lijkt me leuk als ze nog een keertje helemaal ingemaakt worden door de ouderen.

Je hebt trouwens de namen snel geleerd Molluck . Ik ken alleen de namen van de personen die me nu al zwaar irriteren!
pi_30091613
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:39 schreef Molluck het volgende:

[..]

Denk je dat? Ik denk dat het juist de bedoeling is dat de jongeren de ouderen afmaken tijdens de eliminatieproeven en dat ze ondertussen elkaar het eiland afvechten...
Gaat vast gebeuren! Alhoewel het nu nog wel heel goed en relaxed ging bij de jongeren. Alhoewel Johnny natuurlijk wel lekker aan het stoken is door het leiderschap van Maxime in twijfel te trekken.
quote:
Die flapoor houdt het nooit lang vol, hij is de enige die zich aan Maxime ergert en de rest aanbidt hem, zo'n haantje houdt het geen week vol, ik wist al vanaf het begin, zijn introfilmpje dat hij moeilijk ging doen...
Ik denk idd dat hij binnen 2 weken huilend is vertrokken omdat ie het allemaal niet meer aankon ofzo! Tenzij hij natuurlijk de leider wordt, want dan krijgt ie wel zn zin!
Eigenlijk is ie dus een groot klein kind dat heel erg gaat lopen jengelen als ie zn zin niet krijgt.
quote:
Ik vind die ouderen trouwens wel een beetje dubieus gecast hoor, allemaal van die sportschooltypes, ze hebben echt allemaal twee keer zo'n goede lichamelijke conditie als de gemiddelde 40 plusser
Ik denk ook dat de gemiddelde 40 plusser met slechte lichamelijke conditie zich ook niet aan zal melden voor expeditie robinson. Je weet van tevoren dat het een hele zware expeditie is en dat trekt nu eenmaal bepaalde types aan.
pi_30091689
Douwe Ruled gewoon
En ja natuurlijk moet de kerel waarvan ik dacht die moet winnen weer weg....
maar hij heeft nog een klein kansje
Before U Judge Me Take A Look At Yourself !
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:56:46 #39
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_30091763
Ehm.. Even voor mij, maar ik dacht dat ik vorig jaar kon sms'en wie ik terug wilde van de oude garde in ER?? Wat is daarvan gekomen? Of ben ik gewoon genaaid...!
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:56:51 #40
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30091766
Ach, er waren in vorige expedities ook genoeg mensen van boven de 40, maar als je ze nu bekijkt, Elbert, de oud-Nederlands kampioen bankdrukken met nog steeds een topconditie.
Die vijftigers zien er uit als veertigers en ze doen allemaal nog veel aan sport, ik bedoel, had dan 16 dertigers met een gemiddelde conditie uitgezocht
pi_30092251
Zit dat deuntje in je hoofd van ER.
Download dan eens de "iets" andere versie ervan ^_^

Children of Bodom - Touch Like Angel of Death
pi_30092471
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef DySGeNiC het volgende:

Volgens mij is de tune van een soundtrack van een film. Gladiator..

-edit-

Algemeen (2000/2001/2002/2003/2004)
- Hans Zimmer - Hummel Gets The Rockets (Expeditie Robinson Theme)
- Hans Zimmer - Navy Seals Theme Song
- Hans Zimmer - Rock House Jail
- Hans Zimmer - Crimson Tide / Roll Tide
- Hans Zimmer - The Battle
- Hans Zimmer - In The Tunnels
- Hans Zimmer - The Chase
- Hans Zimmer - Rockets Away

Expeditie Robinson 2004:
- Klaus Badelt - The black pearl (over het algemeen veel in er2004 gebruikt)
- Master and Commander - Smoke 'n Oakum (eilandraad 2004)
- Nowhere in Africa - Regina's Melody (het nr. met de (zachte) vrouwenstem)

Expeditie Robinson 2003:
- Klaus Badelt - He's a Pirate (promofilmpje NET5)
- Raymond van het Groenewoud - Gelukkig zijn (Bjorn op duivelseiland)

Expeditie Robinson 2002:
- Romeo and Juliet op. 64 (Prokofiev) - Dance of the knights (promofilmpje NET5)
- Kinobe - Slip Into Something More Comfortable (Tijdens cruise-vaart)
- Lenny Kravitz - Stillness Of Heart (Favo. nr. Keo)
- Mylene Farmer - Je Te Rends Ton Amour (Favo. nr. Derek)
- Moby - Mission Impossible (heel klein stukje gebruikt)
- Raymond van het Groenewoud - Twee meisjes (Lydia en Deborah)
- Lou Reed - Perfect Day (aflevering 12)
- Thin Red Line - Journey to the Line (Aflevering 13)
- Rank 1 - Symsonic (Eilandraad)
- Danny de Munk - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen (Lydia en Deborah)

Expeditie Robinson 2001
- American Beauty - Dead Already (Eilandraad)
- Massive Attack - Angel (Balkproef)

Expeditie Robinson 2000:
- Jan Garbarek - Rites (Eilandraad)
- The subordinate van Pieter Bourke uit de film The Insider. (Tijdens het stemmen)
- Inside van Moby (Tijdens het stemmen)
- Hotel Chase part 2 van Trvor Rabin uit de film Enemy of the state (Tijdens het stemmen)
- City Sphere van Laurent Garnier (Tijdens het stemmen)
- Main Theme van Jurrasic Park van John Williams (Tijdens het stemmen)
- Vertrek Carine: To Zucchabar van Hans Zimmer uit de filom Gladiator
- Vertrek Ron: Why does my heart feel so bad? van Moby
- Vertrek Lisa: Brill's Theme van Trevor Rabin uit de film Enemy of the state
- Vertrek Tommy: Main theme van Enemy of the state van Trevor Rabin.
- Massive Attack - Teardrop (Finale)
- Hans Zimmer - Injection (Finale)
- Moby - Porcelain

[ Bericht 35% gewijzigd door Boy_Snakeye op 30-08-2005 12:30:56 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_30092527
Wie willen jullie als volgende eruit zien vliegen? Bij mij gaat het tussen Elsje en Johny.... Beiden zeer irritant!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:33:45 #44
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_30092750
Ik blijf erbij, als je na de eerste aflevering in mijn geheugen gegrift staat, dan is dat nooit positief bij dit soort zaken.

Douwe, een ouwe arme zak die als eerste eruit gebonjourd werd omdat hij als eerste van het kruis afdonderde. Ik vond het opmerkelijk dat het Margriet was die de suggestie als eerste naar voren bracht om Douwe van de boot te gooien.

Margriet, wereldvreemde, of gewoon huis-tuin-en-keuken vreemde Margriet, waarschijnlijk voelde ze zich geintimideerd door de dooie hond die er op Douwe's hoofd groeide, of beter gezegd, het was Margriets dode hondje op haar hoofd dat zich geintimideerd voelde door Douwe's dooie hondje.

Waar ze die twee vandaan hebben gehaald, ik heb geen flauw idee, maar echt helder en fris komen ze niet over. Een kapper zou ze niet misstaan, en een fikse dosis met realiteitsbesef ook niet.

Douwe omdat hij denkt dat hij nog iets van waarde heeft voor de groep, zo'n bejaarde knakker die zichzelf altijd overschat.
Margriet is zo'n vrijgevochten dodo die in een andere wereld leeft. Ze lijkt me een hoog Nolleke gehalte hebben. Geen flauw benul van het feit dat ze in een wereld met andere mensen leeft.

Johnny, vooralsnog is het een grote jankzak die niet toe kan geven dat hij maar een minderwaardig schakeltje is in de maatschappij. Zo een figuur dat zichzelf te hoog inschat. Hij wil de leider zijn, waarschijnlijk omdat hij in het dagelijks leven geen noemenswaardige positie vervult binnen de maatschappij. Hij kan het niet verkroppen dat hij geen leider is, en dus gaat hij huilen. Alles aan die gozer schreeuwt "Overcompensatie".

Niet dat Maxime een goede leider is, die knakker is een plaag, een kankergezwel op elke maatschappij, een parasiet, een ranzige onbenullig teek. Een last die geen richting kan aangeven omdat hij geen besef heeft van een functionerende diverse groep. Hetzelfde zagen we in alle voorgaande edities, de meest vrijgevochten en eigenzinnige figuren die zichzelf als tolerant hebben bestempeld, blijken de minst flexibele en minst functionele te zijn, omdat ze niet om kunnen gaan met anderen die een ander wereldbeeld hebben.

Op zich kenmerkt de groep van de ouderen zich als figuren die zichzelf heel wat vinden, ze overschatten zichzelf, denken wat te zijn en wat te kunnen, ze hebben een drang om zich te bewijzen als een laatste poging om een verloren jeugd terug te halen.

Zoals John, mijn god wat een loser, wat een nobody, wat een schaduw van een echt mens. Ongetwijfeld oud geld.

Elsje, standaard Desperate Housewife, jeugd verloren maar kan het niet verkroppen.

Elbert, poster-jongen-poster-opa voor een campagne "Zeg nee tegen steroiden gebruik!"

De jongeren zijn grotendeels ongevormde wormen die zich niet beseffen dat ze moeten werken.

Oh en dan nog huppelkutje en suflul op het verre onherbergzame eiland, waar niemand echt iets om geeft.

Dit gaat denk ik een leuke expeditie worden, met heel veel mensen die elkaars bloed wel kunnen gaan drinken.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:45:17 #45
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_30093070
Mag je iemand WEL van de expeditie?
pi_30093101
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]
Algemeen (2000/2001/2002/2003/2004)
- Hans Zimmer - Hummel Gets The Rockets (Expeditie Robinson Theme)
- Moby - Porcelain
Yah klopt
Maar zelf vond ik het wel een leuke gitaar versie van die Theme.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:46:39 #47
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_30093117
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef DySGeNiC het volgende:

Wat is het tunetje dat gebruikt wordt bij het tonen van het eiland van die rechercheur en die goede doelen troela?
  Donald Duck held dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:17:50 #48
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30094033
Lang leve Talpa met de online uitzendingen , anders had ik de eerste aflevering al gemist!

Het gaat weer leuk worden. Briljant hoe die opgepompte sportschoolkerel zichzelf al gelijk uitschakelde. Als ie nou vlug herstelt, kan die kracht bij proeven erg van pas komen.
En eindelijk eens wat nieuwe muziek. Al jaren gebruiken ze dezelfde (weliswaar mooie) tune, maar ze gebruiken nu ook deuntjes van Titanic als ik het goed heb.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:46:06 #49
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_30094775
Help!!!

Ehm.. Even voor mij, maar ik dacht dat ik vorig jaar kon sms'en wie ik terug wilde van de oude garde in ER?? Wat is daarvan gekomen? Of ben ik gewoon genaaid...!
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:53:14 #50
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30094988
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering staat online op talpa.tv

Klikken

Eerste half uurtje nog ff kijken
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo