mee eensch isquote:Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef sjak het volgende:
Ik vind die Maxime echt zo'n betweter. Hij weet hoe de wereld in elkaar zit en de rest niet. Maar je ook kunnen inleven in een nederlander is wel erg moeilijk....
Dat ben ik ook wel met je eens hoor, directheid is niet altijd het beste. Maar Maxime vindt zichzelf zo'n mensenkenner en zo goed met mensen (tenminste zo gedraagt hij zich) dan zou hij hier ook mee om moeten kunnen gaan. Hij doet nu net precies als met Johnny, hij gaat met hem praten maar zodra Johnny verteltwat er is dan wil ie niet meer met hem praten want hij begrijpt hem niet...quote:Op maandag 5 september 2005 21:18 schreef xienix84 het volgende:
Ik ben nu al fan van Douwe... Hij is misschien niet de beste bij proeven, maar op het eiland zelf zou hij echt ontzettend handig zijn en kan hij veel betekenen. Plus dat zijn poppenkast erg goed is:).
Kben het aan de ene kant wel eens met de belgen.. dat direct zijn niet altijd goed is en soms dingen moet laten, of anders moet verwoorden enzo.
Gniffelquote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef sjak het volgende:
Ik hoop dat Tom er weer voor zorgt dat ze de proef verliezen
![]()
geweldig... alsof hij op de bus stond te wachtn...quote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef golfer het volgende:
Elbert stond er fluitend op 1 been bij.
Idd. hij gaat er automatisch van uit dat die meiden zich maar aan hem moeten aanpassen...quote:Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef sjak het volgende:
Ik vind die Maxime echt zo'n betweter. Hij weet hoe de wereld in elkaar zit en de rest niet. Maar je ook kunnen inleven in een nederlander is wel erg moeilijk....
Ik hoop dat er wel iemand uitgaat, niet dat ze door johnny alleen iemand een stem voor de volgende eilandraad geven.quote:Op maandag 5 september 2005 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd naar de eilandraad.
Tussen NL en Belgie kan het nooit lang goed gaan bij Zuid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |