Ik programmeer altijd ruimer, hij staat nu op 20.25-21.45 maar ik ga hem vanavond nog even ietsjes ruimer zetten idd. Las net al ergens dat het vorige week ook 10 min te laat begon...quote:Op maandag 5 september 2005 13:18 schreef golfer het volgende:
Gezien de gewoonte van Talpa om programma's te laten uitlopen zou ik hem wat langer programmeren.
Hmm, dat viel wel mee. Ik had het laaste kwartier gewoon gemist, omdat ik dacht dat het om half 10 al voorbij wasquote:Op maandag 5 september 2005 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik programmeer altijd ruimer, hij staat nu op 20.25-21.45 maar ik ga hem vanavond nog even ietsjes ruimer zetten idd. Las net al ergens dat het vorige week ook 10 min te laat begon...
De live-uitzending van big brother donderdag staat er ook niet op, ik denk dat gewoon niet elk programma erbij komt te staan.quote:Op maandag 5 september 2005 16:29 schreef caradoc het volgende:
Staat die "De Kandidaten" nog niet op de website? Wat is dat nou weer ... ik wil hem zien voordat ER begint vandaag!
Geef het grote plaatje van jouw avatar eens.quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef het grote plaatje van jouw avatar eens.
quote:
Doe maar tot kwart voor tien.quote:Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn video staat al weer standaard geprogrammeerd om elke week van half 9 tot half 10 op maandag Talpa op te nemen!
Ze weten toch niet dat zij daar zijn en straks mee gaan doen..quote:Op maandag 5 september 2005 20:38 schreef cptmarco het volgende:
hoezo in het diepste geheim? ze komen toch niet in de buurt van de anderen....
Hij weet niet wat 'fysiek' betekent, dan lijkt me ook niet dat hij weet wat ER is.quote:
Dat je er na een aantal weken mentaal of fysiek aan onderdoor gaat kan ik me voorstellen, mar zo snel dan weet je dus kennelijk niet waar je aan begint.quote:
En het leukste was dat ie de eerste dagen riep dat ie eigenlijk de leider was. Ja in de schilderswijk van den haag en dan nog alleen in de peutercrech.quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat je er na een aantal weken mentaal of fysiek aan onderdoor gaat kan ik me voorstellen, mar zo snel dan weet je dus kennelijk niet waar je aan begint.
Ik denk dat ze in die Douwe wel een goede hebben voor deze opdracht.quote:Op maandag 5 september 2005 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Opdracht van "De Grot" is wel errug stoer!
Vind het zo zonde. had gewoon een topspeler voor in de plaats kunnen komen. Die het wel volhoudt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef hardsilence het volgende:
Pff.. die Johnny, ongeloofelijk.. wat een *piep* redenatie.
Opzouten maar!
Dat zeg ik....ze hadden met mij door moeten gaan.quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind het zo zonde. had gewoon een topspeler voor in de plaats kunnen komen. Die het wel volhoudt.
Inderdaad, gewoon een boete. Zeker voor zo'n zielig jochie. Ah, ik kan de leider niet zijn, ja dan ga ik wel naar huis.quote:Op maandag 5 september 2005 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
ze moeten het verbieden om vrijwillig op te stappen.. of tenminste in de 1e paar weken.
Ben blij dat dat niet doorging. Daar zaten absolluut geen allstarwaardige spelers bij.quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef cptmarco het volgende:
trouwens, er was toch ooit sprake dat er een all-stars ER zou komen??? Gaat dat eigenlijk ooit nog door?
Nee.quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef cptmarco het volgende:
trouwens, er was toch ooit sprake van dat er een all-stars ER zou komen??? Gaat dat eigenlijk ooit nog door?
En dat weet jij nu al.. da's rap.quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind het dit jaar eigenlijk iets minder leuk dan vorig jaar.
Daar zat Klaar toch ook bijquote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef trepper het volgende:
[..]
Ben blij dat dat niet doorging. Daar zaten absolluut geen allstarwaardige spelers bij.
Oh, eens!quote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil een nieuwe ER met weerRobin
.
De beste ER'er ooit!
Was Richard niet ouder dan 40.quote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Boven de 40 is gewoon te oud. Vooral als ze, ER kennende, meer neigen naar fysieke proeven dan mentale. Jammer.
Vergis je niet in de taaiheid van 40+ ers.quote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Boven de 40 is gewoon te oud. Vooral als ze, ER kennende, meer neigen naar fysieke proeven dan mentale. Jammer.
mee eensch isquote:Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef sjak het volgende:
Ik vind die Maxime echt zo'n betweter. Hij weet hoe de wereld in elkaar zit en de rest niet. Maar je ook kunnen inleven in een nederlander is wel erg moeilijk....
Dat ben ik ook wel met je eens hoor, directheid is niet altijd het beste. Maar Maxime vindt zichzelf zo'n mensenkenner en zo goed met mensen (tenminste zo gedraagt hij zich) dan zou hij hier ook mee om moeten kunnen gaan. Hij doet nu net precies als met Johnny, hij gaat met hem praten maar zodra Johnny verteltwat er is dan wil ie niet meer met hem praten want hij begrijpt hem niet...quote:Op maandag 5 september 2005 21:18 schreef xienix84 het volgende:
Ik ben nu al fan van Douwe... Hij is misschien niet de beste bij proeven, maar op het eiland zelf zou hij echt ontzettend handig zijn en kan hij veel betekenen. Plus dat zijn poppenkast erg goed is:).
Kben het aan de ene kant wel eens met de belgen.. dat direct zijn niet altijd goed is en soms dingen moet laten, of anders moet verwoorden enzo.
Gniffelquote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef sjak het volgende:
Ik hoop dat Tom er weer voor zorgt dat ze de proef verliezen
![]()
geweldig... alsof hij op de bus stond te wachtn...quote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef golfer het volgende:
Elbert stond er fluitend op 1 been bij.
Idd. hij gaat er automatisch van uit dat die meiden zich maar aan hem moeten aanpassen...quote:Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef sjak het volgende:
Ik vind die Maxime echt zo'n betweter. Hij weet hoe de wereld in elkaar zit en de rest niet. Maar je ook kunnen inleven in een nederlander is wel erg moeilijk....
Ik hoop dat er wel iemand uitgaat, niet dat ze door johnny alleen iemand een stem voor de volgende eilandraad geven.quote:Op maandag 5 september 2005 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd naar de eilandraad.
Tussen NL en Belgie kan het nooit lang goed gaan bij Zuid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |