Ik programmeer altijd ruimer, hij staat nu op 20.25-21.45 maar ik ga hem vanavond nog even ietsjes ruimer zetten idd. Las net al ergens dat het vorige week ook 10 min te laat begon...quote:Op maandag 5 september 2005 13:18 schreef golfer het volgende:
Gezien de gewoonte van Talpa om programma's te laten uitlopen zou ik hem wat langer programmeren.
Hmm, dat viel wel mee. Ik had het laaste kwartier gewoon gemist, omdat ik dacht dat het om half 10 al voorbij wasquote:Op maandag 5 september 2005 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik programmeer altijd ruimer, hij staat nu op 20.25-21.45 maar ik ga hem vanavond nog even ietsjes ruimer zetten idd. Las net al ergens dat het vorige week ook 10 min te laat begon...
De live-uitzending van big brother donderdag staat er ook niet op, ik denk dat gewoon niet elk programma erbij komt te staan.quote:Op maandag 5 september 2005 16:29 schreef caradoc het volgende:
Staat die "De Kandidaten" nog niet op de website? Wat is dat nou weer ... ik wil hem zien voordat ER begint vandaag!
Geef het grote plaatje van jouw avatar eens.quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef het grote plaatje van jouw avatar eens.
quote:
Doe maar tot kwart voor tien.quote:Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn video staat al weer standaard geprogrammeerd om elke week van half 9 tot half 10 op maandag Talpa op te nemen!
Ze weten toch niet dat zij daar zijn en straks mee gaan doen..quote:Op maandag 5 september 2005 20:38 schreef cptmarco het volgende:
hoezo in het diepste geheim? ze komen toch niet in de buurt van de anderen....
Hij weet niet wat 'fysiek' betekent, dan lijkt me ook niet dat hij weet wat ER is.quote:
Dat je er na een aantal weken mentaal of fysiek aan onderdoor gaat kan ik me voorstellen, mar zo snel dan weet je dus kennelijk niet waar je aan begint.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |