Nee hoor, douwe zit nu in een grotquote:
Senksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering staat online op talpa.tv
Klikken
Omdat ie eruit ziet alsof hij al tig jaar op dat eiland zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:30 schreef Tware het volgende:
Waarom is douwe favoriet van zo veel mensen? hij heeft nog bijna niets laten zien... Ik vind m maar een kneus...
Ja, dat had ik dus ook! Ik wilde Crime Scene kijken op RTL4 en dat begint om 21.30. Ik ging er vanui t dat het al afgelopen was, niet dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef tong80 het volgende:
GVD na de herhaling van BB gemist te hebben omdat ik een herhaling van Café de Sport op m'n video kreeg mis ik nu het laatste kwartier van ER.In de gids staat 22.35 toen ik keek om tien over half elf was er reclame dus ik ging er vanuit dat het was afgelopen.
Lekker bezig Talpa.
En ik heb niks aan programma's op m'n PC omdat ik geen geluid heb.
precies, hij zou robinson zelf kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat ie eruit ziet alsof hij al tig jaar op dat eiland zit
Alleen iets teveel lichaamsgewicht, zoveel eten is er niet op dat eilandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef Bullpit het volgende:
[..]
precies, hij zou robinson zelf kunnen zijn![]()
Ach met al dat gewicht kan hij tenminste even op zijn eigen lichaamsvetten teren...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Alleen iets teveel lichaamsgewicht, zoveel eten is er niet op dat eiland
Maar wat een begin van ER2005!! En geweldig dat de afleveringen ook online staan!
![]()
Even?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:20 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Ach met al dat gewicht kan hij tenminste even op zijn eigen lichaamsvetten teren...
Haha alleen maar handig als je op dat eiland zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Even?
Die gast hoeft niet meer te eten tot z'n dood![]()
Ben je ook die-hard kijker?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:22 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Haha alleen maar handig als je op dat eiland zit
Ja best wel, alleen seizoen 1 niet echt. Toen stapte ik pas halverwege in. Nu vind ik het helemaal leukquote:
Ik kijk vanaf het beginquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:26 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Ja best wel, alleen seizoen 1 niet echt. Toen stapte ik pas halverwege in. Nu vind ik het helemaal leuk
ja en iig kan hij zijn naam niet vergeten daardoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:23 schreef Setambre het volgende:
Sjonnie houdt van:
getatoëerd worden
Kan ie lezen danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja en iig kan hij zijn naam niet vergeten daardoor
Hahaha ja! Die was echt vreselijk! Wat een ontzettende domme rukker zeg!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:57 schreef annoh het volgende:
Hij was vast al genoemd maar dat "Fysiek met je hoofd" is echt het toppunt
En die voice-over:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:58 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Hahaha ja! Die was echt vreselijk! Wat een ontzettende domme rukker zeg!
1 uur film zal aardig wat mb'tjes zijn, dus laat maar ff lekker staan jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:49 schreef reconnect het volgende:
ja..nah ik laat computer wel even staan zo (ik denk dat hij dan toch aan het laden is) en ga eerst wel ff boodschappen o.i.d. doenthnx iig
hij heeft de site nog niet helemaal geladen..(1 item over op 39%)
Die hem dan op smallbandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:04 schreef Megter het volgende:
[..]
1 uur film zal aardig wat mb'tjes zijn, dus laat maar ff lekker staan ja
Misschien handig om de link hier te plaatsen. Of is dat tegen de regels?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:48 schreef __Saviour__ het volgende:
De online aflevering moet in een paar seconden starten. De film begint namelijk al met spelen, terwijl hij nog gedownload wordt.
In de broncode is wel de URL van het bestand te vinden, als je deze kopieert en plakt in MediaSpeler, kun je het fullscreen bekijken.
Talpa biedt de afleveringen zelf online aan, dus er is niks illegaals aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien handig om de link hier te plaatsen. Of is dat tegen de regels?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Talpa biedt de afleveringen zelf online aan, dus er is niks illegaals aan.
De volgende URL openen in MediaSpeler:
http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=353&format=3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |