Ja best wel, alleen seizoen 1 niet echt. Toen stapte ik pas halverwege in. Nu vind ik het helemaal leukquote:
Ik kijk vanaf het beginquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:26 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Ja best wel, alleen seizoen 1 niet echt. Toen stapte ik pas halverwege in. Nu vind ik het helemaal leuk
ja en iig kan hij zijn naam niet vergeten daardoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:23 schreef Setambre het volgende:
Sjonnie houdt van:
getatoëerd worden
Kan ie lezen danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja en iig kan hij zijn naam niet vergeten daardoor
Hahaha ja! Die was echt vreselijk! Wat een ontzettende domme rukker zeg!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:57 schreef annoh het volgende:
Hij was vast al genoemd maar dat "Fysiek met je hoofd" is echt het toppunt
En die voice-over:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:58 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Hahaha ja! Die was echt vreselijk! Wat een ontzettende domme rukker zeg!
1 uur film zal aardig wat mb'tjes zijn, dus laat maar ff lekker staan jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:49 schreef reconnect het volgende:
ja..nah ik laat computer wel even staan zo (ik denk dat hij dan toch aan het laden is) en ga eerst wel ff boodschappen o.i.d. doenthnx iig
hij heeft de site nog niet helemaal geladen..(1 item over op 39%)
Die hem dan op smallbandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:04 schreef Megter het volgende:
[..]
1 uur film zal aardig wat mb'tjes zijn, dus laat maar ff lekker staan ja
Misschien handig om de link hier te plaatsen. Of is dat tegen de regels?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:48 schreef __Saviour__ het volgende:
De online aflevering moet in een paar seconden starten. De film begint namelijk al met spelen, terwijl hij nog gedownload wordt.
In de broncode is wel de URL van het bestand te vinden, als je deze kopieert en plakt in MediaSpeler, kun je het fullscreen bekijken.
Talpa biedt de afleveringen zelf online aan, dus er is niks illegaals aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien handig om de link hier te plaatsen. Of is dat tegen de regels?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Talpa biedt de afleveringen zelf online aan, dus er is niks illegaals aan.
De volgende URL openen in MediaSpeler:
http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=353&format=3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |