abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30226782
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:29 schreef flyguy het volgende:
johnny: misschien is fysiek wel met je hoofd .................
Dat was inderdaad de opmerking waarvan ik dacht: Johnnie heeft één klap teveel op zijn hoofd gehad, wat een sukkel!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30228362
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 07:14 schreef StefanP het volgende:

[..]

En dit is de link als je hem fullscreen wil zien, in plaats van het formaat dat de website je door je strot duwt:

http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=422&format=3
Uhm.. als je gewoon dubbelklikt op het videobeeld op de talpasite komt ie ook gewoon fullscreen hoor

Je kan em wel doorspoelen enzo via die link van jou.. das wel handig.. waar vind je die link?

[ Bericht 8% gewijzigd door Sven- op 03-09-2005 13:50:55 ]
pi_30229982
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 07:14 schreef StefanP het volgende:

[..]

Die Maxime mag ik trouwens helemaal niet... wat een kuthippie. Nog nooit iets gepresteerd, maar omdat hij het langst op het kruis staat ziet de rest hem ineens als leider? Dat is ie helemaal niet. En waarom de rest hem als leider ziet, op Sjonnie na, is me al helemaal een raadsel. Sjonnie mag ik trouwens wel, omdat ie de enige is die ziet dat Maxime gewoon een dodo is.

Die vrouw in die grot is wel leuk, zo vrolijk. Stom dat ze vegetarier is, maar goed dat ze dat overboord zette.
Tsja, in een kudde wordt gewoon je positie bepaald door je prestaties. Maxime is tot nu toe het sterkst gebleken, doordat hij die proef heeft gewonnen. Dan dwing je respect af in de groep. Verder heeft nog niemand iets unieks gepresteerd op Maxime na. Logisch dat hij als leider wordt gezien. Johny moet er gewoon voor zorgen dat hij door zijn prestaties zijn leiderschap afdwingt, in plaats van zo te lopen mekkeren dat het niet eerlijk is. Hij heeft gewoon dat respect van de anderen (nog) niet. Het enige dat hij nu is, is jaloers.
//geen commentaar...
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:28:39 #159
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30235899
het verschil met Johnny en Maxime is dat Maxime door de andere in de leiderspositie is gezet, hij heeft hier niet om gevraagd ofzo. Johhny had duidelijk bij de start in zijn hoofd dat hij leider wilde zijn [volgens eigen zeggen omdat hij nu eenmaal de oudste is] en is vervolgens teleurgesteld dat dit niet zo is..... Tja jongen, de leidersrol kun je nou eenmaal niet afdwingen......
pi_30236929
Hmm, maar je hoeft toch niet per se een leider? Dat vind ik ook weer zo stom. De ouderen hebben dat toch ook niet en daar gaat het ook wel goed. Ook vond ik het overdreven van Maxime dat die iedereen welterusten wenstte en wachtte totdat iedereen in zijn bedje lag.
pi_30238933
Idd. Zwaar overdreven. Ook dat ie als een mongool liep te doen alsof hij zo druk bezig was, alles proberen te regelen, veel te geforceerd. Als ik Sjonnie was dan liet ik die dodo lekker druk doen, vroeg of laat gaan mensen zich aan dat Maxiempje irriteren.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30238975
Johnny

Oh oh, wat een walgelijk haantje. Meneer krijgt niet genoeg aandacht, de huilie
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:22:31 #163
44906 merino
World of Sleepers
pi_30239016
Maxime was echt dom bezig door zich zo als leider te gedragen. En dan ook niet zo'n beetje ook.

Als dit de Amerikaanse Survivor was had Maxime echt veeeel meer problemen gekregen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_30239290
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Margriet is zo'n vrijgevochten dodo die in een andere wereld leeft. Ze lijkt me een hoog Nolleke gehalte hebben. Geen flauw benul van het feit dat ze in een wereld met andere mensen leeft.
Nee, ze doet me aan iemand anders denken!!! Vorig jaar was er toch ook zo'n vrouwtje die allemaal van die gekke meditatie oefeningen ging doen enzo?
pi_30239405
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:51 schreef Smoonshine het volgende:

Tsja, in een kudde wordt gewoon je positie bepaald door je prestaties. Maxime is tot nu toe het sterkst gebleken, doordat hij die proef heeft gewonnen. Dan dwing je respect af in de groep. Verder heeft nog niemand iets unieks gepresteerd op Maxime na. Logisch dat hij als leider wordt gezien. Johny moet er gewoon voor zorgen dat hij door zijn prestaties zijn leiderschap afdwingt, in plaats van zo te lopen mekkeren dat het niet eerlijk is. Hij heeft gewoon dat respect van de anderen (nog) niet. Het enige dat hij nu is, is jaloers.
En dom, vergeet dat niet
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:35:42 #166
44906 merino
World of Sleepers
pi_30239489
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Nee, ze doet me aan iemand anders denken!!! Vorig jaar was er toch ook zo'n vrouwtje die allemaal van die gekke meditatie oefeningen ging doen enzo?
meditatie is niet zo gek hoor
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_30239757
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:35 schreef merino het volgende:

meditatie is niet zo gek hoor
Haar oefeningen wel
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:44:40 #168
88233 Steve
Still the best.
pi_30239781
Die Johnny is net zo erg als dat hij Maxime vind . Die Maxime is tot leider "gekozen" door de anderen (misschien niet helemal terecht, maar daar gaat het niet om), Johnny vind dat hij leider moet zijn. Laat hem dat lekker bewijzen, doe gewoon een beetje je best, en anderen zien echt wel hoe goed of slecht je best. Nu zit hij een beetje te mokken, daar heb je al helemaal niks aan , des te eerder is hij weg.

Die Douwe is op een of andere manier wel "stoer", echt zo'n wildeman die op een eiland thuishoort .
En Margriet hadden ze op een eilandje lekker alleen moeten zetten haar ding laten doen .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:46:09 #169
44906 merino
World of Sleepers
pi_30239828
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:43 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Haar oefeningen wel
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:48:09 #170
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30239904
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Haar oefeningen wel
he je hebt 't wel over Klaar he!!!

pi_30240235
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:

he je hebt 't wel over Klaar he!!!

Klaaaaaaar, jaaaaaa! Die was idd ook zo wereldvreemd
pi_30254171
Klaaar Ja, dat was idd net zo'n typje als Margriet. Zij werd er ook al snel uitgestuurd de mangrove in.
  zondag 4 september 2005 @ 12:44:21 #173
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30255021
KLAAR MET MARGRIET VERGELIJKEN?!?!?!?!?
SCHAAM JE! .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30255196
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:44 schreef BVO het volgende:
KLAAR MET MARGRIET VERGELIJKEN?!?!?!?!?
SCHAAM JE! .
Ach, ze zijn beiden erg vreemd, stil en apart. Klaar werd er al snel uitgestuurd en Margriet ook. En beide hebben ze niks boeiends te melden, dus. Misschien komt Margriet ook wel helemaal los in die grot, wie weet.
pi_30255317
Zeg, toen de vorige ER eindigde gingen ze toch een vervolg maken met oude bekende, en dan kon je stemmen wie er wel en niet mee moesten doen, is dat gewoon opeens afgeblazen toen de Mol het heeft opgekocht?
pi_30255642
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:09 schreef Nory het volgende:
Klaaar Ja, dat was idd net zo'n typje als Margriet. Zij werd er ook al snel uitgestuurd de mangrove in.
maar Klaar was een mentaal sterke vrouw, volgens mij kun je dat van Margiet niet zeggen.
pi_30255775
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

maar Klaar was een mentaal sterke vrouw, volgens mij kun je dat van Margiet niet zeggen.
Tja, dat weet je nog niet. Er is ook nog maar 1 aflevering geweest..
pi_30269497
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:54 schreef Lu_uK het volgende:
Zeg, toen de vorige ER eindigde gingen ze toch een vervolg maken met oude bekende, en dan kon je stemmen wie er wel en niet mee moesten doen, is dat gewoon opeens afgeblazen toen de Mol het heeft opgekocht?
Ik dacht dat ze niet genoeg (interessante) personen konden vinden die trek hadden in een dergelijke aflevering.
pi_30270353
half 10 toch
  zondag 4 september 2005 @ 21:31:55 #180
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_30270603
En we gaan weer verder
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_30270861
hmm het begin is wel saai ..
pi_30271284
hmm emma is wel op het eerste gezicht
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_30272402
huh ik zei niks

[ Bericht 92% gewijzigd door reconnect op 04-09-2005 22:55:26 ]
  zondag 4 september 2005 @ 22:38:16 #185
124870 TonnyD.Sacrell
I can see into your Dreams!
pi_30272700
Dit was geen reguliere aflevering btw
Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
pi_30272862
Nou na de eerste aflevering al een compilatie aflevering :/
Geweldig....En ik keek naar deze uitzending uit.
Hoop toch echt dat ze volgende week beginnen.
Before U Judge Me Take A Look At Yourself !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')