Dat was inderdaad de opmerking waarvan ik dacht: Johnnie heeft één klap teveel op zijn hoofd gehad, wat een sukkel!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:29 schreef flyguy het volgende:
johnny: misschien is fysiek wel met je hoofd.................
Uhm.. als je gewoon dubbelklikt op het videobeeld op de talpasite komt ie ook gewoon fullscreen hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 07:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
En dit is de link als je hem fullscreen wil zien, in plaats van het formaat dat de website je door je strot duwt:
http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=422&format=3
Tsja, in een kudde wordt gewoon je positie bepaald door je prestaties. Maxime is tot nu toe het sterkst gebleken, doordat hij die proef heeft gewonnen. Dan dwing je respect af in de groep. Verder heeft nog niemand iets unieks gepresteerd op Maxime na. Logisch dat hij als leider wordt gezien. Johny moet er gewoon voor zorgen dat hij door zijn prestaties zijn leiderschap afdwingt, in plaats van zo te lopen mekkeren dat het niet eerlijk is. Hij heeft gewoon dat respect van de anderen (nog) niet. Het enige dat hij nu is, is jaloers.quote:Op zaterdag 3 september 2005 07:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
Die Maxime mag ik trouwens helemaal niet... wat een kuthippie. Nog nooit iets gepresteerd, maar omdat hij het langst op het kruis staat ziet de rest hem ineens als leider?Dat is ie helemaal niet. En waarom de rest hem als leider ziet, op Sjonnie na, is me al helemaal een raadsel. Sjonnie mag ik trouwens wel, omdat ie de enige is die ziet dat Maxime gewoon een dodo is.
Die vrouw in die grot is wel leuk, zo vrolijk. Stom dat ze vegetarier is, maar goed dat ze dat overboord zette.
Nee, ze doet me aan iemand anders denken!!! Vorig jaar was er toch ook zo'n vrouwtje die allemaal van die gekke meditatie oefeningen ging doen enzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Margriet is zo'n vrijgevochten dodo die in een andere wereld leeft. Ze lijkt me een hoog Nolleke gehalte hebben. Geen flauw benul van het feit dat ze in een wereld met andere mensen leeft.
En dom, vergeet dat nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:51 schreef Smoonshine het volgende:
Tsja, in een kudde wordt gewoon je positie bepaald door je prestaties. Maxime is tot nu toe het sterkst gebleken, doordat hij die proef heeft gewonnen. Dan dwing je respect af in de groep. Verder heeft nog niemand iets unieks gepresteerd op Maxime na. Logisch dat hij als leider wordt gezien. Johny moet er gewoon voor zorgen dat hij door zijn prestaties zijn leiderschap afdwingt, in plaats van zo te lopen mekkeren dat het niet eerlijk is. Hij heeft gewoon dat respect van de anderen (nog) niet. Het enige dat hij nu is, is jaloers.
meditatie is niet zo gek hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nee, ze doet me aan iemand anders denken!!! Vorig jaar was er toch ook zo'n vrouwtje die allemaal van die gekke meditatie oefeningen ging doen enzo?
quote:
Klaaaaaaar, jaaaaaa! Die was idd ook zo wereldvreemdquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
he je hebt 't wel over Klaar he!!!![]()
Ach, ze zijn beiden erg vreemd, stil en apart. Klaar werd er al snel uitgestuurd en Margriet ook. En beide hebben ze niks boeiends te melden, dus. Misschien komt Margriet ook wel helemaal los in die grot, wie weet.quote:Op zondag 4 september 2005 12:44 schreef BVO het volgende:
KLAAR MET MARGRIET VERGELIJKEN?!?!?!?!?
SCHAAM JE!.
maar Klaar was een mentaal sterke vrouw, volgens mij kun je dat van Margiet niet zeggen.quote:Op zondag 4 september 2005 12:09 schreef Nory het volgende:
KlaaarJa, dat was idd net zo'n typje als Margriet. Zij werd er ook al snel uitgestuurd de mangrove in.
quote:Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
maar Klaar was een mentaal sterke vrouw, volgens mij kun je dat van Margiet niet zeggen.
Ik dacht dat ze niet genoeg (interessante) personen konden vinden die trek hadden in een dergelijke aflevering.quote:Op zondag 4 september 2005 12:54 schreef Lu_uK het volgende:
Zeg, toen de vorige ER eindigde gingen ze toch een vervolg maken met oude bekende, en dan kon je stemmen wie er wel en niet mee moesten doen, is dat gewoon opeens afgeblazen toen de Mol het heeft opgekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |