Bananen stelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:44 schreef Timmai het volgende:
Wat zal die Chico trouwens voor rol krijgen?
hoezo? Je weet niet in welke groep ze komen. Ze zijn boven de 30. Dus ze horen niet bij de oude en jonge groep.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef trepper het volgende:
Die Esther en Marnix hebben best wel mazzel dat ze in die grot kwamen. Ze kunnen nou niet weggestemd worden.
Ja, dat zei ik ook al. So what dat je wat minder te eten hebt. Dát is eigenlijk pas echt overleven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef trepper het volgende:
Die Esther en Marnix hebben best wel mazzel dat ze in die grot kwamen. Ze kunnen nou niet weggestemd worden.
Ik denk dat ze voorlopig nog in die grot blijven en aangezien daar niemand meedoet aan de proeven eilandraden kan er ook niemand weggestemd worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
hoezo? Je weet niet in welke groep ze komen. Ze zijn boven de 30. Dus ze horen niet bij de oude en jonge groep.....
Die komen bij de samensmelting er pas bij denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
hoezo? Je weet niet in welke groep ze komen. Ze zijn boven de 30. Dus ze horen niet bij de oude en jonge groep.....
Ze hebben foto's gekregen. Misschien moeten ze kiezen ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die komen bij de samensmelting er pas bij denk ik
Net??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef kwib het volgende:
Weet iemand welke soundtrack er net tijdens dat " kruishangen" net werd gebruikt?
herstel,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Net??
Het was maandag op tv. Dat is eergisteren, niet net
sorry, ik weet het niet
Dat is de eerste uitzending.....en nu wel braaf blijven kijken he?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Greetings het volgende:
Het is nu ook bezig, is dat de eerste uitzending (herhaling daarvan)?
Ik vind het echt geweldig![]()
Wel erg zielig voor Douwe![]()
![]()
![]()
Er zitten nu wat Titanic-tunes door, maar of dat ook tijdens die kruisiging was weet ik niet zeker.quote:Weet iemand welke soundtrack er net tijdens dat " kruishangen" net werd gebruikt?
Okquote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat is de eerste uitzending.....en nu wel braaf blijven kijken he?
maandagavond, half 9, Talpa. (kutzender,kuttijd, kuttdag, maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:24 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok![]()
En wanneer is het voortaan?
Okquote:Op donderdag 1 september 2005 00:29 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
maandagavond, half 9, Talpa. (kutzender,kuttijd, kuttdag, maar dat is mijn mening.)
Dank U,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Talpa biedt de afleveringen zelf online aan, dus er is niks illegaals aan.
De volgende URL openen in MediaSpeler:
http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=353&format=3
Je kan alles live meekijken op talpa.tv (dus wanneer hier de uitzending begint wordt het gelijk ook op internet uitgezonden) en grotendeels alle programma's terugkijken via internet. Talpa is helemaal niet zo slechtquote:Op donderdag 1 september 2005 06:09 schreef StefanP het volgende:
Hee tof, ik woon niet meer in NL maar je kunt dat gewoon bekijken bij talpa.nl? Ik vind dat ineens een topzender!
weet niet meer of het [ook] tijdens het kruishangen was,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef kwib het volgende:
Weet iemand welke soundtrack er net tijdens dat " kruishangen" net werd gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |