quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
wat is er mis mee?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:52 schreef Robar het volgende:
Kan iemand de OP image even aanpassen in het documentje voor de OP?
En heeft iemand wat ruimte met PHP over, want de plaats waar ik de OP image hostte is opgedoekt.
Bij voorbaat dank . . .
Het is antikraak he... dus vroeg of laat moeten we er toch uit. Maar we hebben de pech dat we een hoekwoning hebben die gesloopt gaat worden (de rest wordt gerenoveerd) en die worden dus eerder weggehaald...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef komrad het volgende:
hoe komt het maniackje? Zuur voor je!
quote:28-08-2005 Zondag
* Laatste competitiewedstrijd
* Geld voor topscorer
31-08-2005 Woensdag
* Vriendschappelijke wedstrijden
04-09-2005 Zondag
* Kwalificatiewedstrijden
* Prijzengeld voor je plaats in de competitie
* Bonusgeld voor promotie
* Abonneegeld van de supporters
* 10% stijging van supporters voor ploegen die gepromoveerd zijn
* 10% daling van supporters voor ploegen die gedegradeerd zijn
* Medailles worden toegekend
* De competitie waarin je zal komen te spelen in seizoen 15 wordt officieel
07-09-2005 Woensdag
* Bekerloting voor seizoen 15
09-09-2005 Vrijdag
* Vanaf 18:00 geen jeugdpull meer mogelijk tot zondag 19:45 (België 12:45)
11-09-2005 Zondag
* Teamgeest, zelfvertrouwen, supporters en sponsors worden gereset naar de normale waarde
* Geen wedstrijden
* Op het einde van de dag wordt het speelschema bepaald en wordt uiterlijk dan de nieuwe competitie-indeling ook in de ranglijsten verwerkt.
* Op deze zondag kun je vanaf 19:45 (België 12:45) de eerste pull van het seizoen halen van spelers die niet meer verjaren. 16 weken later worden zij pas een jaar ouder
12-09-2005 Maandag
* Spelers worden ouder, lonen worden aangepast en gele en rode kaarten worden geschrapt
14-09-2005 Woensdag
* Eerste bekerronde
18-09-2005 Zondag
* Eerste competitiewedstrijd van seizoen 15
NB. Sommige van de genoemde updates kunnen aanzienlijk vertraagd zijn
Welke ploegen mogen in de beker spelen?
De beste 32768 ploegen. Dit betekent alle ploegen vanaf de Eredivisie tot en met de vijfde plaats in divisie IX. Verder mogen ook nog de 344 beste als 6e geëindigde teams van divisie IX meedoen.
Het competitieschema ziet er als volgt uit:
Ronde 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
Ronde 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
Ronde 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
Ronde 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
Ronde 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
Ronde 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
Ronde 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7
Ronde 8 zoals ronde 7 maar met de andere ploeg als thuisploeg
en zo verder.
Dat vind ik wel knap van hem. Wellicht was dat je probleemquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:00 schreef foetre het volgende:
hij speelde 53-5-2 ikke 4-4-2.
hahaha zoooo te verwachten die reactiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel knap van hem. Wellicht was dat je probleem![]()
Passing is niet van belang bij centrale middenvelders. Alleen voor vleugelspelers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:08 schreef foetre het volgende:
hmm ok en verdediging niks veranderen das wel aardig voor de 1e week toch.
Maar dat middenveld 17 jarige selecteren op postitiespel goed en pass redelijk??
houd rekening met een extra week uitgaven zonder inkomsten + tegenvallende inkomsten aan het begin van volgend seizoen vanwege geresete sponsors en supportersmoods...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:27 schreef Oldbie het volgende:
Met alle centjes van komende zondag kom ik uit de rode cijfers. Niet ver, maar toch.
Ik schat dat ik na de economische update op ca. 10k staMaar dat terwijl ik toch meer dan 200k in de min stond
ja, ik dacht er net ook al aan....ik moet nu ook nog een week rente betalen.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
houd rekening met een extra week uitgaven zonder inkomsten + tegenvallende inkomsten aan het begin van volgend seizoen vanwege geresete sponsors en supportersmoods...
hmmm en ik draai nu al 40.000 verlies per week was wel geen kaartverkoop bij maar dan blijf k verlies draaienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:15 schreef Grumpey het volgende:
houd rekening met een extra week uitgaven zonder inkomsten + tegenvallende inkomsten aan het begin van volgend seizoen vanwege geresete sponsors en supportersmoods...
Economiequote:
dus geen dokter want heb 1 geblesseerde van 2 weken?en keeperstrainer ?heb een 19 jarige goed keeperquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef Grumpey het volgende:
.......goede info...
Vraagje: hoe kan je vorige week geen stadionkosten hebben gehad?
rekenvoorbeeld kosten:
12k + 16k +7k = 35k
inkomsten sponsor = 23k
met -24k per 2 weken moet je het redden qua kaartverkoop. Dan zijn we pas gezond bezig...
ipv dat je daarmee trainies koopt (en dus dan ook alleen maar trainies, dus 6 van 17/18 jaar die allemaal redelijk kunnen ballen en die 18 worden, en nog 3 van 18/19 die al goed kunnen ballen, en met jouw geldvoorraad dan 1 die 17 is en goed kan ballen. Ik zou een goed coach/slecht leiderschap nemen. Ik zou geen spelers met bijstats kopen (dat komt allemaal later wel). ik zou misschien hooguit voor 50k versterkingen voor basisteam kopen maar niet meer, komt later wel allemaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:10 schreef foetre het volgende:
je hebt gelijk maar voordat ik faiiliet ben zonder kaartverkoop duurt 20 weken dus heb ff de tijd![]()
middenveld en aanval.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:58 schreef -Raffie- het volgende:
klein vraagje. asl je pasen traint welke posities krijgen dan training ??
Te gek JD, ik zal zo snel mogelijk alle images updaten (helaas is alleen mijn thuiscomputer een klein beetje gecrashed, klein beetje maar) en dan zal ik je de dingen opsturen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
Robar: ik kan hosten.
Het oude plaatje doet het niet meer, vandaar tijdelijk deze.quote:
en de mijne?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:05 schreef Grumpey het volgende:
kan mijn logo er ook nog eens bij dan, nu er toch veranderingen aan plaatsvinden?
Zou op zich wel moeten kunnen, althans, dan zou ik ze als gif moeten opslaan i.pv. jpg . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:35 schreef REFUSED het volgende:
[..]
is het statisch of kunnen er ook animated gifs in?
als hij speelt en ik list hem dan traint het nog bij mij, dus krijg je een iets betere spelerquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Wat heb ik eraan dat Hargrave speelt komrad?
Hij is toch onlangs gestegen naar formi def?
Dus tenzij je een goede reden hebt waarom het voor mij goed zou zijn als hij speelt, zeg het dan.
Anders hoeft het niet voor mij.
list em maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef komrad het volgende:
[..]
als hij speelt en ik list hem dan traint het nog bij mij, dus krijg je een iets betere speler
sorry, maar kwas gaan zwemmenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:35 schreef komrad het volgende:
mijn friendly is net begonnen, ik liep net te klooien met mijn opstelling, mijn spits is MF enzo
assp biedt eens man
en je krijgt een gratis trainingquote:
Thanks, khoop het echt, moet op een andere manier gaan handhaven inde 6quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef komrad het volgende:
[..]
en je krijgt een gratis training
deze jongen gaat er veel intrappen bij je
ja wat mij betreft hoe meer geld hoe beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Thanks, khoop het echt, moet op een andere manier gaan handhaven inde 6
en dat zal dankzij deze jongen gebeuren hoop ik (nu moet ik ervoor zorgen dat ik win, want vrees dat ik rond die tijdstip niet thuis ben...)
mijn winger kopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
[..]
ja wat mij betreft hoe meer geld hoe beter
Iemand nog iets te zeggen hoe ik 3.1M uit zou moeten geven
mijn tip: nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
[..]
ja wat mij betreft hoe meer geld hoe beter
Iemand nog iets te zeggen hoe ik 3.1M uit zou moeten geven
haha grumpey, dat is leuk maar ik heb niet zo'n goed team als jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mijn tip: niet
rente is the future![]()
dankej :dquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
middenveld en aanval.
(bij korte pass)
Voormalig jeugdspeler van me, staat nu op de lijst. Ik krijg 6% en dat is op dit moment (249 120 ¤)quote:Guido Finders (20125558)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 34 110
Loon: 4 152 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MaNo BK
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
haha dat was ik ook al aant bedenken vrij simpel, maar stiekem ben ik haar pimpenquote:
Dat had ik best doorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha dat was ik ook al aant bedenken vrij simpel, maar stiekem ben ik haar pimpen
quote:Jorg Prinsen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 30, 25 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Bij http://nl.alltidhattrick.org kan je dat zien, onder promotiesquote:126 van de 126 door Uddel [Hattrick Supporter] 29-08-2005 om 18:35
Jij komt bij mij in de competitie![]()
Waarom in vredesnaam hou je zo'n speler?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:05 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat had ik best dooren ik gun het je ook mits je mijn speler wil kopen voor een kleine 150k
[..]
Hij is echt goed hoor
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam hou je zo'n speler?
quote:Guus Hiddink-award:
Madkow
Grumpey
Lortnoc
Peter Bosz-award:
Trusteh
Sjarkie
Komrad
Dirk Kuijt-award:
Bij Alltid Hattrick kan ik de topscoorders t/m VIII zien. Degene met de meestel doelpunten is:
1. 21 Peter Morgansson Nielzsche's Fußball Mannschaft
heb je een speler die nog meer gescoord heeft meldt het dan even
Johan Cruijff-award:
Grumpey
Johan Derksen
Komrad
Rita Verdonk-award:
De Hovenier
FC Chen
sirdalord
Koei-award:
Jonks
Maniack28
Oldbie
Ole Gunnar Solskjaer-award:
matchID=44554008
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
John Obi Mikel-award:
Vyacheslav Brusnichenko (Kristiansund)
TSI = 4 160, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup (staat vast)
Ingevuld..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:40 schreef maniack28 het volgende:
Daar zijn ze weer, de Fok!Awards
Ik heb geen feedback of wat dan ook kunnen krijgen qua ideeën voor deze awards, het kan dus zijn dat er awards tussen zitten die jullie niet leuk vinden, dan spijt dat mij zeer, maar als ik nu de nominaties niet doe dan zijn we weer een week verder, aangezien ik er de komende week niet ben
T/m volgende woensdag kunt gij maximaal 3 Fok!Hattrickers nomineren, ik zal donderdag avond de balans opmaken en dan kan er gekozen worden uit 3 verschillende genomineerden per award
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VII
- Allemaal helden hier
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VIII t/m hoger
- Zelfde verhaal
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
Bij Alltid Hattrick kan ik de topscoorders t/m VIII zien. Degene met de meestel doelpunten is:
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
- De mensen die altijd op IRC zitten, daar kun je met al je vragen kwijt, er is altijd wel iemand die je kan helpen
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
- Jezelf nomineren, mag dat? Hoe vaak ik dit seizoen (zomer he..) wel niet m'n vriendschappelijke wedstrijd vergeten ben te regelen, of vergeten ben een opstelling te maken..
Even het geheugen opfrissen (voor degene die niet weten wie ze moeten nomineren, ik zal in het weekend nog wat meer fouten opzoeken)
Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is
Maniack28: Zoekt een scoren-trainee, heeft er een gevonden die binnen 3 tot 4 weken stijgt, zegt tegen Trusteh: ik bied tot 150k. Als er 140k op geboden is zegt hij tegen Trusteh dat hij mag bieden, vervolgens bied Trusteh er 149k op en hij krijgt hem, speler stijgt de week daarop en hij verkoopt hem voor 310k
14-06-2005 Verkocht Noel Cabrero aan FC SJB 310 000 ¤ 1 140
07-06-2005 Gekocht Noel Cabrero van Terra Lliure 149 000 ¤ 1 060
Oldbie: Moet tegen Chen in de Fok!Cup, Chen staat op niet uitdagen en Oldbie zegt donderdag dat hij Chen niet kan uitdagen. Hij krijgt als advies wachten tot maandag, maar regelt toch een friendly. 2 minuten nadat die friendly is geregeld komt Chen online op IRC
Ole Gunnar Solskjaer-award: Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
- Mijn bijdrage: Marien van Benthem (65590312) Aan het begin van het seizoen als hoog redelijk uit eigen jeugd gehaald, zit nu op uitstekend PM, matig passen, goed conditie, train hem nog wel een tijdje door..
Fok!Cupwinnaar-award:
Jon Obi Mikel awardquote:Micha Kusters (56152172)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 11 040
Loon: 1 680 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 11
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 11
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
hmmz, iets van 35.000 geloof ik. ofzo. Iig is het vanaf 2.800.000 het meest rendabel om 10 economen in dienst te hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef komrad het volgende:
[..]
haha grumpey, dat is leuk maar ik heb niet zo'n goed team als jij
trouwens hoeveel rente trek je met dik 3M??
geloof me --> dat gaat niet lukken voor kerstmisquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:31 schreef Wolfje het volgende:
Ik ben 5e geworden in de competitie (divisie X). Volgend seizoen zal het wel wat beter gaan aangezien ik nu wat meer van hattrick weet. Zo heb ik binnenkort alleen maar spelers met minimaal een redelijke vaardigheid. En mijn middenvelders hebben aan het begin van de nieuwe competitie eindelijk een goede conditie
. Ik sta alleen een beetje negatief bij de bank, maar dat hoop ik goed te kunnen maken door een grotere fanclub te krijgen.
Sinds wanneer spelen Grumpey, Lortnoc en Madkow in VIII of hoger?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:37 schreef Shakira007 het volgende:
Peter Bosz-award:
Grumpelix (though the results are lacking, je had 5e moeten worden & meer moeten handelen)
Lortnoc (goede manager, kakt beetje in op de markt maar nog steeds alom respect!)
Madkow(ook niet echt een handelaar, maar met Communism Inc. fok!ken is altijd goed!)
Wat moet ie kosten? En wanneer wil je hem kwijt? Misschien dat ik er in de loop van het volgende seizoen geld voor hebquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:15 schreef avw1982 het volgende:
Iemand nog een speler nodig?
Steen Sørensen (37460861)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 7 510
Loon: 1 680 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BovenHardinxveld
Waarschuwingen: 2
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Wie helpt mij aan een betere coach.
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef Shakira007 het volgende:
Ik vind trouwens dat je de lijn bij VI moet leggen.
In VII zitten indd heel aardige ploegen maar de echte weging begint pas in VI.
Das een mooiequote:
Dat had ik al begrepenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:53 schreef Shakira007 het volgende:
pfff nog een keer editten
Ik ben Jonks maar zit bij mijn vriendin thuis ... daarom per ongeluk onder haar nick
Vanmiddag loopt de deadline af en hij kost 1,5M. Volgend seizoen gaat deze misschien in de verkoop.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat moet ie kosten? En wanneer wil je hem kwijt? Misschien dat ik er in de loop van het volgende seizoen geld voor heb
Die kost nog meerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:00 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Vanmiddag loopt de deadline af en hij kost 1,5M. Volgend seizoen gaat deze misschien in de verkoop.
Freerk van de Garde
TSI = 9 920, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
![]()
Zn waarde is nu al iets meer dan 2M, moet je nagaan na een half seizoen doortrainen. Ga maar vast sparen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die kost nog meer2 miljoen ofzo zeker?
Maar ik heb wel een briljant midje nodig eigenlijk, tegen die tijd..... hou me op de hoogte!
bij Ole Gunnar Solskjaer denk ik eerder aan het volgende:quote:Ole Gunnar Solskjaer-award: Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Stanislav Vasyutin (72993864)quote:John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Johan-Derksen. is nog steeds fan van NEC.quote:Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
Het kan gebeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:21 schreef foetre het volgende:
WAHAHAHAH 2-0 hoe is dit mogelijk????
Ook goed mogelijkquote:Hij heeft nog rood gekregen ook
en nu geloof ik je niet meerquote:en speeld met ze sterkste opstelling!!![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:40 schreef maniack28 het volgende:
Daar zijn ze weer, de Fok!Awards
Ik heb geen feedback of wat dan ook kunnen krijgen qua ideeën voor deze awards, het kan dus zijn dat er awards tussen zitten die jullie niet leuk vinden, dan spijt dat mij zeer, maar als ik nu de nominaties niet doe dan zijn we weer een week verder, aangezien ik er de komende week niet ben
T/m volgende woensdag kunt gij maximaal 3 Fok!Hattrickers nomineren, ik zal donderdag avond de balans opmaken en dan kan er gekozen worden uit 3 verschillende genomineerden per award
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Lortnoc
Grumpey
MadKow
beetje saaie keuzes, maar wel terecht denk ik
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Maniack28
Oldbie
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Lorntoc
Grumpey
komrad
Rita Verdonk-award:
Hives-->IRC naam in AFC_Ajax veranderen op de dag dat ze in de ArenA door feyenoord worden geslacht
Uddel-->IRC naam in AFC__Ajax veranderen op de dag dat ze in de ArenA door feyenoord worden geslacht
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks
Ole Gunnar Solskjaer-award: Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
geen voorbeeld
John Obi Mikel-award:
wacht nog ff drie weekjes, dan heb ik een potentiele u20![]()
Fok!Cupwinnaar-award:
Ja ik speel zo'n toernooitje met me vrienden!gaat puur om de winst en statusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het kan gebeuren
[..]
Ook goed mogelijk
[..]
en nu geloof ik je niet meer
Hehehe, ik moest toch ff flink lachen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:20 schreef REFUSED het volgende:
Johan-Derksen. is nog steeds fan van NEC.
Kan best hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het kan gebeuren
[..]
Ook goed mogelijk
[..]
en nu geloof ik je niet meer
Als ik win word dit mijn eerste winst xtra speciaal dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kan best hoor
Ik speel nu tegen een 3de klasser (20950) en sta momenteel 2-0 voor
Maar als je zijn team ziet snap je wel waarom ik voorsta, het enige wat die kerel heeft is de keeper van het Nederlands elftal
14 sterren en ik heb al 2 keer gescoord
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:37 schreef Shakira007 het volgende:
Johan-Derksen De vriend, De brenger, De alom-altijd-aanwezige verschaffer van troost ende informatie
Bij mij was de gemiddelde leeftijd 19!!!8 man van 17 jaar 1e wedstrijd geen geblesseerde.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:04 schreef avw1982 het volgende:
Ik geef helemaal niks om het resultaat van een oefenpot. Zolang mn trainees spelen en niet geblesseerd raken vind ik elke stand best.
Ik heb al jou tip precies gevolgd daarom heb ik zo'n jong teamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:21 schreef Grumpey het volgende:
ik had al tips over euri's gegeven enkele pagina's geleden. Al iets mee gedaan?
quote:31-08-2005 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 183 480 ¤
31-08-2005 Je ontvangt voor deze speler: 91 740 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Tijdelijk deze Hives: http://ourworld.cs.com/Royhooning/fokheader.jpgquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef The_Hives het volgende:
topscoorder van de comp levert mar 10k op. Zuinige hufters
Robar, als je url hebt, wordt hij uiteraard veranderd in OP
niet zo slim, kan je doelpunten kosten...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:06 schreef foetre het volgende:
HEHE leuk ik heb 2 onvoorspelbare centrale verdedigers.Dat word gezellig daar achterin!!!!
Nogmaals mijn inzending voor de Jon Obi Mikel award..quote:Micha Kusters (56152172)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 11 040
Loon: 1 680 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 11
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 11
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Maniack28
Oldbie
je friendly had geen invloed op de 2 supporters die donderdag verdwenen. Dit is hetzelfde als op zondag. Waarom gaan ze er niet gelijk al zondag al af? Omdat in het geval van bekerwedstrijden voor beker er wel invloed is, vandaar. Maar soms gaat er 1 meer of minder vanaf/erbij? Dat komt omdat je dan veel woordvoerders in dienst hebt/te weinig in dienst hebt waardoor het met +/- 1 kan verschillen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:33 schreef Tomhoog het volgende:
Echt erg..
ik was met een speler de hele tijd topscoorder..
maar in een friendly loopt die een blessure op met nog maar 1 wedstrijd te spelen in competitie..
scoort een andere speler uit een ander team 2 of 3x en de mijne dus niks...
is hij de topscoorder. Het verschil was maar 1 punt.![]()
Hierdoor verloor ik ook nog is me laatste wedstrijd met 7-0. Ook voor een deel omdat ik een speler verkeerd had opgesteld maarja dat hoort niet zo erg te zijn.. wel dus..gelijk 2fans kwijt.. terwijl ik er al zo weinig heb. Vorige week friendly 1-5 verloren en hierdoor ook al 2 fans kwijt.. Ik had niet echt verwacht dat ik die wedstrijd ging verliezen waardoor het nog erger werd..![]()
geen dank, hoe staat het met de training?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:24 schreef Oldbie het volgende:
Ik weet wel dat Grumpey op de lijst staat. Hij was de eerste die mij heeft geholpen. Hij wees mij een nette middenvelder op de transfermarkt die ik voor een prikkie kon kopen. Die speler blijkt nu de spil in mijn elftal van het afgelopen seizoen.
Alsnog bedankt
quote:Op donderdag 1 september 2005 07:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Tijdelijk deze Hives: http://ourworld.cs.com/Royhooning/fokheader.jpg
Bekijk je komende league, zoek de 2/3 slechtste teams op, als je daarvan wint heb je geen probleem. (Promoveren doe je waarschijnlijk toch niet met alle respect, ga dan ook niet onnodig geld daaraan opmaken)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:25 schreef komrad het volgende:
grumpey, ik wil graag je tips opvolgen maar denk je serieus dat ik niet een grote kans loop afgeslaht te worden in de VI met mijn ratings
mwah, dat ligt er maar net aan, als ik nog 2 extra defs verkoop genereer ik nog 4M erbij en dan kan het wel, maar ja dat ga ik niet doen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Bekijk je komende league, zoek de 2/3 slechtste teams op, als je daarvan wint heb je geen probleem. (Promoveren doe je waarschijnlijk toch niet met alle respect, ga dan ook niet onnodig geld daaraan opmaken)
Bah ik moet vant weekend ook weer bier drinken..quote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef The_Hives het volgende:, de pilsweek is overleefd
Zaterdag kermis volendam![]()
zolang als het maar geen combi isquote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Grumpey het volgende:
gaat dit topic ook al ten onder aan het baggeren over bier
dan liever wodka....
hebben wij dezelfde herinnering ofzo, is zelfde avond als in andere topic voor mijquote:Op donderdag 1 september 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
[..]
zolang als het maar geen combi is
denkt vol weemoed terug aan een avondje maxxen met wodka
ik las een fles wodka, ik heb het over maxxen met wodka, was trouwens geen succesquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hebben wij dezelfde herinnering ofzo, is zelfde avond als in andere topic voor mij![]()
als iemand zo'n speler vorig seizoen heeft gehaald als 17jarige zijn er op dit moment idd betere, maar ik betwijfel het. ligt er maar net aan of Grumpey in de jury zit of nietquote:Op donderdag 1 september 2005 19:34 schreef komrad het volgende:
Ik heb een def die mogen excellent wordt met goed wing en passen en matig PM en conditie, TSI dik boven de 5k
Een aardige speler maar als ik eerlijk ben zijn er wel betere
Nette speler kommiequote:Op vrijdag 2 september 2005 06:15 schreef komrad het volgende:
TU
def +2
vorm +4/-6
TSI:+2460/-730
mijn nominatie voor de John Obi Micheal award:
Ricardo Hauri
TSI = 5 450 , 17 years, solid form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: solid
Winger: solid Defending: excellent
Scoring: poor Set pieces: passable
mijn andere stijger:
Slobodan Basta
TSI = 8 010 , 18 years, solid form
Has wretched experience and passable leadership abilities
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: inadequate Defending: brilliant
Scoring: poor Set pieces: poor
Over het algemeen verkoop ik sneller een speler wanneer hij om 12 uur op de TL staat, dan wanneer hij eerder op de TL staat. Om 11 uur gaat hij eropquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:08 schreef Grumpey het volgende:
waarom straks pas, er zijn om maandagochtend ook duizenden mensen online, en iedereen wacht tot straks
quote:Jelle-Jan van der Klauw (67811095) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 2 870
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Kein Geloel
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Lijkt me eerder een mid, maar goed!quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:34 schreef Cart_man het volgende:
Hoeveel kan ik vangen voor dez 23-jarige def:
[..]
mijn allereerste wonderbaarlijkequote:Emil Perelman (55934690)
18 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 8 630
Loon: 1 392 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
yup, hij is zelfs een week te vroeg gestegen, de 9 assistent trainers hebben hun werk gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:37 schreef Grumpey het volgende:
gefeliciteerd, en 18 nog wel! netjes...
Vleugelspel gaat lekker snel he?
Heb hem altijd als vleugelverdediger gebruikt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een mid, maar goed!
Zal wel tussen de 1 en 2 ton opleveren denk ik.
Als je mazzel hebt misschien wel meer!
Een betere conditie levert wel meer op denk ik ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb hem altijd als vleugelverdediger gebruikt.
Maar 1 à 2 ton zou wel mooi zijn. Kan ik hem dan het best aan het begin van het seizoen verkopen, train nu paar weken conditie tussen het eind en het begin van een nieuw seizoen, of nu al...
same as minequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:24 schreef JJHelder het volgende:
TSI: 2590 (+3040/-450)
Vorm: -2 (+4/-6)
Vleugelspel: 4 (+4/-)
word echt ziek van die vormdalingen, me beste winger nu in slecht vorm :S:S:S
wel 4 vleugelspelstijgers, 1 wingback naar uitstekend, en wingers naar uitmuntend, briljant en wonderbaarlijk, waarvan de laatste slechts 18 is
TSI daalt als de vorm daalt...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:09 schreef foetre het volgende:
WTF me 17 jarige verdedigers die ik net heb aangekocht zijn na de training iets achteruit gegaan.
In god's name who is this possible!!!!
zou ik niet doen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:15 schreef foetre het volgende:
[..]
OK en hoe zorg ik dat dat weer omhoog gaat????
Training algemeen???
heb het vaker gezegd, zeg het nog maar keer. TSI is niet heilig, het gaat om de stats. Kijk dus niet alleen naar de TSI, kijk eigenlijk alleen naar de stats en zijn vorm, dat is voldoende.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:09 schreef foetre het volgende:
WTF me 17 jarige verdedigers die ik net heb aangekocht zijn na de training iets achteruit gegaan.
In god's name who is this possible!!!!
Klopt helemaal....quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heb het vaker gezegd, zeg het nog maar keer. TSI is niet heilig, het gaat om de stats. Kijk dus niet alleen naar de TSI, kijk eigenlijk alleen naar de stats en zijn vorm, dat is voldoende.
Nogmaals een keertje omdat het vaak na 1 keer niet doordringt:
TSI is niet heilig, het gaat om de stats. Kijk dus niet alleen naar de TSI, kijk eigenlijk alleen naar de stats en zijn vorm, dat is voldoende.
Meteen een andere wijze opmerking. "Het gaat niet om de sterren maar om de ratings."quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heb het vaker gezegd, zeg het nog maar keer. TSI is niet heilig, het gaat om de stats. Kijk dus niet alleen naar de TSI, kijk eigenlijk alleen naar de stats en zijn vorm, dat is voldoende.
TSI is niet heilig, het gaat om de stats. Kijk dus niet alleen naar de TSI, kijk eigenlijk alleen naar de stats en zijn vorm, dat is voldoende.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:00 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Meteen een andere wijze opmerking. "Het gaat niet om de sterren maar om de ratings."![]()
mocht die willenquote:
ehhh sorryquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
quote:Bouke den Otter (16072624) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
30 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: FC__Paniek
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carrière: 39
Hattricks in carrière: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
haha idd, ben ook heel blij met deze man, maja hij heeft nog 3 betere voor zich voor u20 (op tsi in ieder geval) en de u20 coach reageert niet op mijn vraag of ie een serieuze kans heeftquote:
Is dit niet een beetje standaard.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:09 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij heb ik het trouwens best aardig voor elkaar, ik zie namelijk dat er binnen nu en 2 a 3 weken maar lieftst 4 spelers gaan stijgenDat wordt cashen
Nee, maar begin volgend seizoen liggen de transferprijzen altijd iets hogerquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:27 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje standaard.Er poppen een paar spelers snel achter elkaar en dan weer een tijdje niet. Het maakt volgens mij niks uit of ze allemaal tegelijk poppen of elke week eentje hoor.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:03 schreef komrad het volgende:
pilsweek, moest jij niet werken of zo
kermis
maxxenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
[..]
zolang als het maar geen combi is
denkt vol weemoed terug aan een avondje maxxen met wodka
Mijn mening is dat je dat geld óf beter in je zak kunt houden totdat je die spits daadwerkelijk nodig hebt óf beter kunt investeren (rendement enzo) in andere zaken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef halleekes het volgende:
net ff een nieuwe spits gehaald als backup volgend jaar in de IXde. Ik heb nu 3 spitsen, maar wil er 4 hebben zodat er altijd 2 spelers uitvorm/geblesseerd kunnen zijn.
Ik zocht een spits met goed voor scoren en redelijk ervaring, zodat ie zo rond de 2.5 ster-4 sterren zou halen (afhankelijk van vorm). Nu heb ik die 1 gevonden van 30 jaar en slechts 15 k![]()
Ik denk al met al dat dit wel een koopje is, wat is jullie mening?
[..]
Als je het nu invult dan krijg je het morgen volgens mij en als het dan binnen 2 weken niet betaald is halen ze het er weer afquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:10 schreef The_Hives het volgende:
hopelijk ben ik niet te laat met het verlengen van mn supportersschap
Ik had tot vandaag, maar weet niet wanneer alles geregeld is
die promoveerd dan toch wel ipv jou. Degradeer je ook niet? dan moet je gewoon je 5,5 miljoen vasthouden op je bankrekening en van de extra 7,5 ton rente die je daarmee krijgt per seizoen genieten. En trainen, voor de rest niet blindstaren op je competitie. Kampioen wordt je seizoen erop alleen als je ook daadwerkelijk sneller groeit dan anderen om je heen en hoe hoger je komt hoe lastiger dat is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:14 schreef komrad het volgende:
Maniackje sorry hoor, maar wordt toch niet echt vrolijk van die PM trainer met zijn 6* MF's
Hives, dat is niet zo handig
Mijn stadion:quote:03-09-2005 Arena-viewer
Het uitbreiden en herinrichten van het stadion is altijd een bron van grote trots geweest voor elke Hattricker. Met onze nieuwe Supporter-feature kun je nu je stadion, en de veranderingen daarvan, visualiseren. De Arena-viewer geeft een dynamisch beeld met clubkleuren, toeschouwerscapaciteit en je eigen bouwkundige voorkeuren. Veel plezier ermee!
Klik met je rechtermuisknop op het stadion en kies voor play. Ga dan het plaatje lekker verbouwen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb exact hetzelfde plaatje
Ik heb nog maar 25.000 plaatsen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:26 schreef maniack28 het volgende:
hehe, geluktIk vind dat ronde lelijk en ze zouden wat opties moeten geven qua hoogte van je stadion en overdekt of niet en hoeken enzo. Wel allemaal i.c.m. je stadiongrootte, want nu is het net alsof jij een stadion van 80.000 man hebt
Heb mijne veranderd, zie boven
ik had het net gepost en kreeg meteen mn bevestiging. Alles blijft dus zoals het isquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je het nu invult dan krijg je het morgen volgens mij en als het dan binnen 2 weken niet betaald is halen ze het er weer af
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:32 schreef Lortnoc het volgende:
Ik heb ff zitten prutsen aan een wat meer interactieve versie van mijn site. Er zijn nog wat kleine dingetjes die toegevoegd en verbeterd moeten worden maar het is nu al bruikbaar.
De site is te vinden op:
http://www.lortnoc.com/htts
Ik zou het iig leuk vinden als jullie ff kijken en evt. toevoegen. Mensen zie zelf wat willen schrijven of maken zijn natuurlijk érg welkom (ik weet dat er hier best wat mensen zitten die iets te melden hebben), hoeft niet per sé met handelen te maken te hebben.
ik wil wel een keer eindelijk is een keer wat tegenstand hoop ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
wie wil een oefenpotje woensdag?
Beetje oud vind ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe geinig dat stadium viewer
iemand nog geinteresseerd in een briljante middenvelder met wat ervaring en specialty head?
staat er op voor 1.666.666, KOOPJE , loopt morgenmiddag af
is ook best dom, als je ze toch hebt kan je ze beter tot zaterdagochtend houden....quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Jonks het volgende:
Nice job Lortnoc, strakke site!
@ komrad.. dat is om te voorkomen dat mensen een 0 teveel intypen.. zo blijven kosten van vergissingen beperkt.
Mijn broertje heeft b.v. ooit eens 21 woordvoerders ingehuurd ipv 2 ontslaan van 19 doktoren na ze net te hebben in gehuurd is best prijzig..
quote:Tommy Jung wurmde zich in de 35e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 2 - 0.
quote:De snelle Tommy Jung sprintte in de 63e minuut langs zijn directe tegenstander, waardoor er ruimte ontstond voor Rodger Robles. Hij faalde echter oog in oog met de keeper.
Eindelijk heb ik weer eens een interressant seizoen en het komende beloofd ook weer leuk te worden, ik heb gemerkt dat je heel erg kan inkakken bij ht en je na een paar seizoen steeds minder specifiek bezig bent, want je lange termijn trainees doen het goed en je speelt niet onverdienstelijk (ook al degradeer je 2x achter elkaarquote:Zonder enige twijfel was Craig Grady de beste speler van USA. Daarentegen speelde Tommy Jung enigszins teleurstellend.
quote:Speler met ID 75599052 is voor het laatst gezien met zijn hondje doelloos rondlopend bij de trainingsvelden van zijn vroegere club. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij
Jep, maandagochtend om 9.00 beginnen aan de uni...quote:Op zondag 4 september 2005 10:01 schreef komrad het volgende:
ach joh, jij bent geslaagd
al uitgefeest??
heb je de intro gedaan??quote:Op zondag 4 september 2005 10:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, maandagochtend om 9.00 beginnen aan de uni...
Ben benieuwd
En bij jou, lukt het daar een beetje??
Er was geen intro voor HBO instromers... Ik krijg een of andere tutor die mij wegwijs gaat maken.quote:Op zondag 4 september 2005 10:05 schreef komrad het volgende:
[..]
heb je de intro gedaan??
trouwens onze fed gaat nog niet zo best
de intro gaat meer over of je de bierkraan kan vindenquote:Op zondag 4 september 2005 10:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Er was geen intro voor HBO instromers... Ik krijg een of andere tutor die mij wegwijs gaat maken.
Net alsof ik zelf de wc's niet kan vinden
Owja, ik zoek ook nog een friendlyquote:Op zondag 4 september 2005 10:14 schreef komrad het volgende:
[..]
de intro gaat meer over of je de bierkraan kan vinden
geen idee timmy, ik weet ook niet wat mijn eigen pull waard is
ik ben al voorzien sorryquote:Op zondag 4 september 2005 10:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Owja, ik zoek ook nog een friendly
quote:Op zondag 4 september 2005 10:24 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben al voorzien sorry
als je nu nog een trainee zocht kon ik je wel helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |