Zou op zich wel moeten kunnen, althans, dan zou ik ze als gif moeten opslaan i.pv. jpg . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:35 schreef REFUSED het volgende:
[..]
is het statisch of kunnen er ook animated gifs in?
als hij speelt en ik list hem dan traint het nog bij mij, dus krijg je een iets betere spelerquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Wat heb ik eraan dat Hargrave speelt komrad?
Hij is toch onlangs gestegen naar formi def?
Dus tenzij je een goede reden hebt waarom het voor mij goed zou zijn als hij speelt, zeg het dan.
Anders hoeft het niet voor mij.
list em maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef komrad het volgende:
[..]
als hij speelt en ik list hem dan traint het nog bij mij, dus krijg je een iets betere speler
sorry, maar kwas gaan zwemmenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:35 schreef komrad het volgende:
mijn friendly is net begonnen, ik liep net te klooien met mijn opstelling, mijn spits is MF enzo
assp biedt eens man
en je krijgt een gratis trainingquote:
Thanks, khoop het echt, moet op een andere manier gaan handhaven inde 6quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef komrad het volgende:
[..]
en je krijgt een gratis training
deze jongen gaat er veel intrappen bij je
ja wat mij betreft hoe meer geld hoe beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Thanks, khoop het echt, moet op een andere manier gaan handhaven inde 6
en dat zal dankzij deze jongen gebeuren hoop ik (nu moet ik ervoor zorgen dat ik win, want vrees dat ik rond die tijdstip niet thuis ben...)
mijn winger kopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
[..]
ja wat mij betreft hoe meer geld hoe beter
Iemand nog iets te zeggen hoe ik 3.1M uit zou moeten geven
mijn tip: nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
[..]
ja wat mij betreft hoe meer geld hoe beter
Iemand nog iets te zeggen hoe ik 3.1M uit zou moeten geven
haha grumpey, dat is leuk maar ik heb niet zo'n goed team als jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mijn tip: niet
rente is the future![]()
dankej :dquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
middenveld en aanval.
(bij korte pass)
Voormalig jeugdspeler van me, staat nu op de lijst. Ik krijg 6% en dat is op dit moment (249 120 ¤)quote:Guido Finders (20125558)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 34 110
Loon: 4 152 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MaNo BK
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
haha dat was ik ook al aant bedenken vrij simpel, maar stiekem ben ik haar pimpenquote:
Dat had ik best doorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha dat was ik ook al aant bedenken vrij simpel, maar stiekem ben ik haar pimpen
quote:Jorg Prinsen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 30, 25 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Bij http://nl.alltidhattrick.org kan je dat zien, onder promotiesquote:126 van de 126 door Uddel [Hattrick Supporter] 29-08-2005 om 18:35
Jij komt bij mij in de competitie![]()
Waarom in vredesnaam hou je zo'n speler?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:05 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat had ik best dooren ik gun het je ook mits je mijn speler wil kopen voor een kleine 150k
[..]
Hij is echt goed hoor
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam hou je zo'n speler?
quote:Guus Hiddink-award:
Madkow
Grumpey
Lortnoc
Peter Bosz-award:
Trusteh
Sjarkie
Komrad
Dirk Kuijt-award:
Bij Alltid Hattrick kan ik de topscoorders t/m VIII zien. Degene met de meestel doelpunten is:
1. 21 Peter Morgansson Nielzsche's Fußball Mannschaft
heb je een speler die nog meer gescoord heeft meldt het dan even
Johan Cruijff-award:
Grumpey
Johan Derksen
Komrad
Rita Verdonk-award:
De Hovenier
FC Chen
sirdalord
Koei-award:
Jonks
Maniack28
Oldbie
Ole Gunnar Solskjaer-award:
matchID=44554008
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
John Obi Mikel-award:
Vyacheslav Brusnichenko (Kristiansund)
TSI = 4 160, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup (staat vast)
Ingevuld..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:40 schreef maniack28 het volgende:
Daar zijn ze weer, de Fok!Awards
Ik heb geen feedback of wat dan ook kunnen krijgen qua ideeën voor deze awards, het kan dus zijn dat er awards tussen zitten die jullie niet leuk vinden, dan spijt dat mij zeer, maar als ik nu de nominaties niet doe dan zijn we weer een week verder, aangezien ik er de komende week niet ben
T/m volgende woensdag kunt gij maximaal 3 Fok!Hattrickers nomineren, ik zal donderdag avond de balans opmaken en dan kan er gekozen worden uit 3 verschillende genomineerden per award
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VII
- Allemaal helden hier
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VIII t/m hoger
- Zelfde verhaal
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
Bij Alltid Hattrick kan ik de topscoorders t/m VIII zien. Degene met de meestel doelpunten is:
1. 21 Peter Morgansson Nielzsche's Fußball Mannschaft
heb je een speler die nog meer gescoord heeft meldt het dan even
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
- De mensen die altijd op IRC zitten, daar kun je met al je vragen kwijt, er is altijd wel iemand die je kan helpen
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
- Jezelf nomineren, mag dat? Hoe vaak ik dit seizoen (zomer he..) wel niet m'n vriendschappelijke wedstrijd vergeten ben te regelen, of vergeten ben een opstelling te maken..
Even het geheugen opfrissen (voor degene die niet weten wie ze moeten nomineren, ik zal in het weekend nog wat meer fouten opzoeken)
Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is
Maniack28: Zoekt een scoren-trainee, heeft er een gevonden die binnen 3 tot 4 weken stijgt, zegt tegen Trusteh: ik bied tot 150k. Als er 140k op geboden is zegt hij tegen Trusteh dat hij mag bieden, vervolgens bied Trusteh er 149k op en hij krijgt hem, speler stijgt de week daarop en hij verkoopt hem voor 310k
14-06-2005 Verkocht Noel Cabrero aan FC SJB 310 000 ¤ 1 140
07-06-2005 Gekocht Noel Cabrero van Terra Lliure 149 000 ¤ 1 060
Oldbie: Moet tegen Chen in de Fok!Cup, Chen staat op niet uitdagen en Oldbie zegt donderdag dat hij Chen niet kan uitdagen. Hij krijgt als advies wachten tot maandag, maar regelt toch een friendly. 2 minuten nadat die friendly is geregeld komt Chen online op IRC
Ole Gunnar Solskjaer-award: Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
- Mijn bijdrage: Marien van Benthem (65590312) Aan het begin van het seizoen als hoog redelijk uit eigen jeugd gehaald, zit nu op uitstekend PM, matig passen, goed conditie, train hem nog wel een tijdje door..
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup (staat vast)
Jon Obi Mikel awardquote:Micha Kusters (56152172)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 11 040
Loon: 1 680 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 11
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 11
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
hmmz, iets van 35.000 geloof ik. ofzo. Iig is het vanaf 2.800.000 het meest rendabel om 10 economen in dienst te hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef komrad het volgende:
[..]
haha grumpey, dat is leuk maar ik heb niet zo'n goed team als jij
trouwens hoeveel rente trek je met dik 3M??
geloof me --> dat gaat niet lukken voor kerstmisquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:31 schreef Wolfje het volgende:
Ik ben 5e geworden in de competitie (divisie X). Volgend seizoen zal het wel wat beter gaan aangezien ik nu wat meer van hattrick weet. Zo heb ik binnenkort alleen maar spelers met minimaal een redelijke vaardigheid. En mijn middenvelders hebben aan het begin van de nieuwe competitie eindelijk een goede conditie
. Ik sta alleen een beetje negatief bij de bank, maar dat hoop ik goed te kunnen maken door een grotere fanclub te krijgen.
Sinds wanneer spelen Grumpey, Lortnoc en Madkow in VIII of hoger?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:37 schreef Shakira007 het volgende:
Peter Bosz-award:
Grumpelix (though the results are lacking, je had 5e moeten worden & meer moeten handelen)
Lortnoc (goede manager, kakt beetje in op de markt maar nog steeds alom respect!)
Madkow(ook niet echt een handelaar, maar met Communism Inc. fok!ken is altijd goed!)
Wat moet ie kosten? En wanneer wil je hem kwijt? Misschien dat ik er in de loop van het volgende seizoen geld voor hebquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:15 schreef avw1982 het volgende:
Iemand nog een speler nodig?
Steen Sørensen (37460861)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 7 510
Loon: 1 680 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BovenHardinxveld
Waarschuwingen: 2
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Wie helpt mij aan een betere coach.
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef Shakira007 het volgende:
Ik vind trouwens dat je de lijn bij VI moet leggen.
In VII zitten indd heel aardige ploegen maar de echte weging begint pas in VI.
Das een mooiequote:
Dat had ik al begrepenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:53 schreef Shakira007 het volgende:
pfff nog een keer editten
Ik ben Jonks maar zit bij mijn vriendin thuis ... daarom per ongeluk onder haar nick
Vanmiddag loopt de deadline af en hij kost 1,5M. Volgend seizoen gaat deze misschien in de verkoop.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat moet ie kosten? En wanneer wil je hem kwijt? Misschien dat ik er in de loop van het volgende seizoen geld voor heb
Die kost nog meerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:00 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Vanmiddag loopt de deadline af en hij kost 1,5M. Volgend seizoen gaat deze misschien in de verkoop.
Freerk van de Garde
TSI = 9 920, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |