Zn waarde is nu al iets meer dan 2M, moet je nagaan na een half seizoen doortrainen. Ga maar vast sparen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die kost nog meer2 miljoen ofzo zeker?
Maar ik heb wel een briljant midje nodig eigenlijk, tegen die tijd..... hou me op de hoogte!
bij Ole Gunnar Solskjaer denk ik eerder aan het volgende:quote:Ole Gunnar Solskjaer-award: Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Stanislav Vasyutin (72993864)quote:John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Johan-Derksen. is nog steeds fan van NEC.quote:Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
Het kan gebeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:21 schreef foetre het volgende:
WAHAHAHAH 2-0 hoe is dit mogelijk????
Ook goed mogelijkquote:Hij heeft nog rood gekregen ook
en nu geloof ik je niet meerquote:en speeld met ze sterkste opstelling!!![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:40 schreef maniack28 het volgende:
Daar zijn ze weer, de Fok!Awards
Ik heb geen feedback of wat dan ook kunnen krijgen qua ideeën voor deze awards, het kan dus zijn dat er awards tussen zitten die jullie niet leuk vinden, dan spijt dat mij zeer, maar als ik nu de nominaties niet doe dan zijn we weer een week verder, aangezien ik er de komende week niet ben
T/m volgende woensdag kunt gij maximaal 3 Fok!Hattrickers nomineren, ik zal donderdag avond de balans opmaken en dan kan er gekozen worden uit 3 verschillende genomineerden per award
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Lortnoc
Grumpey
MadKow
beetje saaie keuzes, maar wel terecht denk ik
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Maniack28
Oldbie
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
Bij Alltid Hattrick kan ik de topscoorders t/m VIII zien. Degene met de meestel doelpunten is:
1. 21 Peter Morgansson Nielzsche's Fußball Mannschaft
heb je een speler die nog meer gescoord heeft meldt het dan even
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Lorntoc
Grumpey
komrad
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
Hives-->IRC naam in AFC_Ajax veranderen op de dag dat ze in de ArenA door feyenoord worden geslacht
Uddel-->IRC naam in AFC__Ajax veranderen op de dag dat ze in de ArenA door feyenoord worden geslacht
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks
Ole Gunnar Solskjaer-award: Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
geen voorbeeld
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
wacht nog ff drie weekjes, dan heb ik een potentiele u20![]()
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup (staat vast)
Ja ik speel zo'n toernooitje met me vrienden!gaat puur om de winst en statusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het kan gebeuren
[..]
Ook goed mogelijk
[..]
en nu geloof ik je niet meer
Hehehe, ik moest toch ff flink lachen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:20 schreef REFUSED het volgende:
Johan-Derksen. is nog steeds fan van NEC.
Kan best hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het kan gebeuren
[..]
Ook goed mogelijk
[..]
en nu geloof ik je niet meer
Als ik win word dit mijn eerste winst xtra speciaal dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kan best hoor
Ik speel nu tegen een 3de klasser (20950) en sta momenteel 2-0 voor
Maar als je zijn team ziet snap je wel waarom ik voorsta, het enige wat die kerel heeft is de keeper van het Nederlands elftal
14 sterren en ik heb al 2 keer gescoord
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:37 schreef Shakira007 het volgende:
Johan-Derksen De vriend, De brenger, De alom-altijd-aanwezige verschaffer van troost ende informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |