Ned2, Ned3, BBC1, BBC2, Talpa...quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:echt bizar en nog wel de 2 sportprogramma;s
BBC doet t hier gewoonquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ned2, Ned3, BBC1, BBC2, Talpa...
in t SV topic dahct iemand dat het eraan lag dat 2,3 en talpa live warenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:28 schreef VoreG het volgende:
Waarm nederland 1 dan weer niet? Dat lijkt me tch gelijk aan ned 2 en 3
Ja, dat is best wel vreemdquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:29 schreef Suijk het volgende:
Op exact hetzelfde moment. Gek zeg.
Staan hier ook beide op zwart...quote:
thx.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
Absurd. 3 live programma's liggen er dus gelijktijdig uit.
TT verbeterd
Doen het bij mij nog allebei.quote:
Nog steeds op zwart hier...quote:
KAtjaquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:45 schreef pascalheister het volgende:
HILVERSUM Door een technische storing
op het Mediapark zijn rechtstreekse
uitzendingen momenteel niet mogelijk.
Daardoor is onder andere Zomergasten op
Nederland 3 onderbroken.
Jack is gewoon maar naar huis gegaanquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie TT, vreemd dat Cafe de Sport nog niet begonnen is. Talpa zal wel een afgelegen studio hebben.
let maar op, ze gaan de play offs halenquote:
Maar dat je dan ook Kutja meteen eruit trekt, vond ik weer wat minder.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
Shit zeg, ik was over een draad gestruikeld
Sorry
p.s. heb alleen de stekker van talpa niet meer kunnen vinden
idd zelfs Bush maakt zorgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:03 schreef popolon het volgende:
Category 5 Hurricane Katrina's winds nearly 175 mph.
New Orleans gaat eraan, dit is een hele brute.
De tering, dat is tegen de 300 km/uquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:03 schreef popolon het volgende:
Category 5 Hurricane Katrina's winds nearly 175 mph.
New Orleans gaat eraan, dit is een hele brute.
Ik duik er ook in, en kom er morgen niet uit. Doodziek ben ik na vandaagquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:58 schreef pascalheister het volgende:
ik duik er ook maar in, nog ff tv kijken en dan slapen
Kun je je niet voorstellen wat een geweld dat isquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De tering, dat is tegen de 300 km/u.
heb op Discovery ooit een uitzending gezien van dangerman, die ging naar zo'n storm toe om te filmen, echt bizar die beeldenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Kun je je niet voorstellen wat een geweld dat is
Maar goed, veel beelden van mensen die niet vluchten maar zich 'ingraven'.
Puinhoop gaat dit worden.
maar dat gaat niet lukken zeiden ze in t journaal, er kon oa geschuild worden Louisiana Superdomequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:22 schreef popolon het volgende:
Ja,
Nou wordt heel New Orleans geevacueerd.
Op de websites wel.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Op de websites wel.
Dat Superdome kunnen maar 30.000 mensen in.
Misschien valt het mee.
Sommigen hebben al twee stoeltjes nodig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]als iedereen nu gewoon braaf op een stoeltje gaat zitten minimaal 2 keer zoveel
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Sommigen hebben al twee stoeltjes nodig.
Omgeving New Orleans zo'n 1.5 miljoen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel inwoners heeft New Orleans?
Die krijg je nooit allemaal weg natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Omgeving New Orleans zo'n 1.5 miljoen.
is de route juist niet slecht te voorspellen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:47 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ik woon gelukkig iets hoger.
Niet als het boven land is, boven zee wel omdat een orkaan zich 'voedt' d.m.v. warm water en daardooor krachtiger en onvoorspelbaarder wordt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is de route juist niet slecht te voorspellen?
waar moeten jullie daar bang voor zijn?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet als het boven land is, boven zee wel omdat een orkaan zich 'voedt' d.m.v. warm water en daardooor krachtiger en onvoorspelbaarder wordt.
Eenmaal landinwaarts neemt ie af.
Phfew.
Beren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar moeten jullie daar bang voor zijn?
Califonië -> aardbevingen
Midden van het land -> tornado's?
jullie?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Beren.
En af en toe een tornado of heftige sneeuwstorm.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:07 schreef popolon het volgende:
Michigan kent nogal heftige winters, in de zomer is het vrij rustig.
Er zijn dagen dat je je huis een dag niet uit kunt.
Ik kan niet wachten.
pas maar op als je verder dan 4,5 meter springt ben ej Nederlandskampioenquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:11 schreef popolon het volgende:
De ski's heb ik al.
Popo 'Eddy' the Eagle.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pas maar op als je verder dan 4,5 meter springt ben ej Nederlandskampioen
goed oefenen kan je aanstaande winter nog mee naar turijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor in Nederland te wonen, je brengt me op een idee.
i.p.v. Rintje, pik ik mooi zijn hotelkamer in.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed oefenen kan je aanstaande winter nog mee naar turijn
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:16 schreef popolon het volgende:
[..]
i.p.v. Rintje, pik ik mooi zijn hotelkamer in.
Het was dan ook een snel plasjequote:Op maandag 29 augustus 2005 02:20 schreef tong80 het volgende:
Geplast.
En heeft nog even gewacht met naar bed gaan. Verdomme wat is Fok snel nu.
Hallo kom jij even langs dan blijf ik nog evenquote:
Ik dat ik moest pissen maar fok is zo snel en heb zo'n leuk mens nu op MSN dat het langer duurt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom alleen maar ff "zeiken" dat ik naar bed ga
En ferkansie hep
Je hebt ook Ned 123 weer op de rails?quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:45 schreef tong80 het volgende:
Ik dat ik moest pissen maar fok is zo snel en heb zo'n leuk mens nu op MSN dat het langer duurt.
Trusten Blueziequote:Op maandag 29 augustus 2005 03:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoezo, nog meer geile chicks of zo
*zakdoek geeftquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
SCHnipverkouden
tochtig steegjequote:Op maandag 29 augustus 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
SCHnipverkouden
aaaa wat zielig... en jij als moeder neemt nu zorg voor het kindquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:40 schreef just me het volgende:
Volgens mij heerSCHt er wat! heb nu in mijn kamer op school een ziek kind zitten die graag naar huis wil maar de ouders zijn niet te bereiken![]()
Ik ben harstikke drukquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:36 schreef pascalheister het volgende:
Mogge
Nog geen tijd om een toetsenbord te halen Vreg ?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:03 schreef DIGGER het volgende:
Nog een typerend verhaal van een neefje van m’n schoonmoeder, woonachtig in een voorstadje van Napoli:
Hij heeft onlangs een nieuwe Fiat Panda gekocht. Toen de auto 3 dagen oud was, reed ie ermee in Napoli in 1 van de mindere wijken.
Op een voorrangsweg werd ie plotseling keihard in z’n rechterflank aangereden door iemand die van rechts kwam.
Z’n hele rechterflank in de puin.
Dus dat neefje stapt uit, en die vent ook, bleek een enorme kleerkast te zijn.
“We gaan toch niet weer beginnen he?!” is het eerste wat die kleerkast uitriep.
“Hoezo, wat bedoel je?” vroeg het neefje.
“Nou, die deuk die zat er natuurlijk al!”
M’n neefje kijkt nog een keer naar die vent, onder de tattoos van de camorra, en zegt vervolgens maar “OK” en beiden vervolgen hun eigen weg…..
Zo gaat dat daar dus….. de grootste waffel hebben en er mee weg komen.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
VreG repareer je toestsenbord toch eens, t wordt nu echt vervelend. Maargoed dat ajax maar één keer scoorde want anders had je de heletijd gal en we scren getypt en dat ziet er natuurlijk niet uit
k had laatst het programma zitten bekijken, best aardig. Ik moest ook meteen aan jou denkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
Huntenpop 2005
Dat wordt zaterdag weer leuk
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k had laatst het programma zitten bekijken, best aardig. Ik moest ook meteen aan jou denken
binnenkort hier in de buurt: www.appelpop.nl
komen zou ik zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Appelpop lijkt me ook leuk
Best wel goede line-up inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k had laatst het programma zitten bekijken, best aardig. Ik moest ook meteen aan jou denken
binnenkort hier in de buurt: www.appelpop.nl
Maken goede muziek hoor, maar je moet er van houdenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef pascalheister het volgende:
After Forever stelt idd niet veel voor
Ik ben op school, weinig leuks dusquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:22 schreef Bjoro het volgende:
pfoe...wat een saaie bedoening hier zeg
is er nou niemand met een leuk verhaal
Begin zelf manquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:22 schreef Bjoro het volgende:
mja doel meer op live danquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maken goede muziek hoor, maar je moet er van houden![]()
ik ga brood smerenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:22 schreef Bjoro het volgende:
Ik heb een lekkere ommelet ham/kaas gehad vandaagquote:
Okéquote:
Ik heb net een italiaanse bol met kruidenkaas gehaaldquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere ommelet ham/kaas gehad vandaag
Kijk dat is ook erg lekker..quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb net een italiaanse bol met kruidenkaas gehaald
Maar nu is de fp niet bereikbaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
Zo en opeens gaat Hools snel
Maar ff mee doen..
Lekker niks doen deze week!!
Beetje php-en..
ojaquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar nu is de fp niet bereikbaar
Mooiquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:25 schreef VoreG het volgende:
z mn sleutel pgehaalt. Vanavnd naar de kamer te m mn spullen af te leveren. Beetje jammer dat daar geen internetaansluiting is, maar ja er zijn andere bewners dus dat scheelt. Misschien hebben de buren ng internet.
Maar dat is niet zo erg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar nu is de fp niet bereikbaar
artikel dat jouw op het lijf is geschreven is dan maarquote:
quote:Woedende menigte lyncht kindermoordenaar
MAKHACHKALA - Een man die werd verdacht van de moord op twee 8-jarige meisjes, is in de Russische deelrepubliek Dagestan gelyncht door een woedende menigte. De meute viel de man zondag in het dorp Bashlykent aan toen op zijn land de lichamen van de meisjes werden gevonden.
Volgens een politiewoordvoerder verdwenen de meisjes zaterdag. De bewoners verhinderden dat de politie de verdachte arresteerden en rekenden zelf met hem af.
hier is het ook warm... pff net ff buiten geweest..quote:
niet alleen in jouw vakantie hoor...ook tijdens mijn werkweekquote:
leuke naam ja, dat krijg je als t ter gelegenheid is van t fruitcorsoquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:57 schreef appelsientje het volgende:
appelpop ... leuke naam
ik ga zo eens kijken..
het middag eten zit er trouwens ook weer in
Floor ziet er inderdaad niet slecht uitquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
After Forever heeft trouwens wel een lekkere zangeres, ze heeft altijd geile pakjes aan
oke ze heeft dus ook nog een geile naamquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Floor ziet er inderdaad niet slecht uit
Niet 100% Gothic vind ik. Er zitten wel Gothic invloedenin.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:06 schreef Suijk het volgende:
After Forever is toch zo'n gothic gebeuren?
terugblazen!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef popolon het volgende:
Het begint hier al heel hard te waaien !!!
Staat New Orleans nog overeind?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef popolon het volgende:
Het begint hier al heel hard te waaien !!!
Ik kan gothic en lekkere wijven nooit zo goed plaatsen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet 100% Gothic vind ik. Er zitten wel Gothic invloedenin.
het licht was al een keer utigevallen in t footballstadion daarquote:
Ja, maar haar stem is gewoon erg goed (op cd dan)quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke ze heeft dus ook nog een geile naam
The day after tomorrowquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het licht was al een keer utigevallen in t footballstadion daaren nu was de luchtverfrissingsinstalatie uit.... gaat lekker
quote:
]quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar haar stem is gewoon erg goed (op cd dan)
Daarnaast is de huidige sig van Da_Sandman een stuk tekst van een nummer van After Forever
nooit gezienquote:
Prbleem met de o is pgelst ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:34 schreef VoreG het volgende:
Zoooooooo hele auto is ingeladen, klaar om naar Utreg te gaan om mijn spullen daar uit te laden. Alleen nog op mijn vader wachten
even wat betere plaatsjes:quote:
wel leuke pakjesquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even wat betere plaatsjes:
[afbeelding]
je weet dat de Kolos er al lang niet meer staatquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef SCH het volgende:
Vakantie naar Rhodos geboekt, over 3 weken
Arme student met z'n laptop en vaste computerquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Soort van, ik zit achter mn laptop
jammmie, is dat een voetballer?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je weet dat de Kolos er al lang niet meer staat
[afbeelding]
dit gezien je voorliefde voor lange mannen
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Arme student met z'n laptop en vaste computer
en hoe lang denk jij zonder internet te leven?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar zonder internet daar waarschijnlijk
Al neem ik mn laptop wel mee om te kijken of de buren wat hebben
Beter!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even wat betere plaatsjes:
[afbeelding]
oke.... 2 maanden geen internet...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:56 schreef VoreG het volgende:
Ik kom nu in een huis waar de vorige bewoners uitzijn maar dit is tijdelijk. Er is dus niks gedaan aan het huis. De woonkamer wordt de gemeenschappelijke kamer en de rest worden slaapkamers. Er is TV/elektra/gas/water enz. Ze vonden het niet nodig om internet aan te vragen voor die 2 maanden.
Beetje afzien, als ik geen ontgroening via de vereniging krijg doe ik het zo maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.... 2 maanden geen internet...
wat doe jij jezelf aan
hahaha je eigen ontgroeningquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje afzien, als ik geen ontgroening via de vereniging krijg doe ik het zo maar
Ramon Zomer erbijquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Dos37 het volgende:
Yupquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha je eigen ontgroening
Maar goed je kan op school toch wel op internet?
zal wel rustig worden hier
Idd, de twee grootste spammers weg over een tijdje!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, de twee grootste spammers weg over een tijdje!
Ja laten ze gaan trianenquote:
Ja idd zie die reporter op CNNquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef rubbereend het volgende:
de storm is alsnog een stukje van het verwachte pad afgegaan en passeert nu New Orleans ten oosten
Heujquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, de twee grootste spammers weg over een tijdje!
quote:
onverwachtsquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:je zal nu ineens onverwacht t zwaarste deel van de storm over je dak krijgen
Ja maar zijn koers is veranderd..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onverwachtsze hebben het er al een week over toch ?
zoals in de ronde van Nederland zeg maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:34 schreef appelsientje het volgende:
Ja maar zijn koers is veranderd..
hehe zoiets jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoals in de ronde van Nederland zeg maar
Zonder internet is echt een hel als student zijnde hoor. Ik had het de eerste twee maanden ook niet. Antwoorden gemist op BlackBoard, mededelingen, roosterveranderingen. Te laat inschrijven voor tentamensquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar zonder internet daar waarschijnlijk
Al neem ik mn laptop wel mee om te kijken of de buren wat hebben
Dat ga ik dus proberen of even bij de buren aanbellen voor het wachtwoordquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:49 schreef DarkShine het volgende:
Misschien kun je een draadloos signaaltje oppikken van iemand
Checkquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef golfer het volgende:
daarna doorgefietst naar het Grand Café waar we ons 'feestje'
Leuk dat het weer begonnen is en fijn dat Fok! het ook weer doet om er commentaar op te kunnen geven.quote:
hij zou eerste meer westelijk langs New Orleans trekkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onverwachtsze hebben het er al een week over toch ?
stoerquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:04 schreef SCH het volgende:
Jammer dat ER op Talpa is, nu kan ik natuurlijk niet kijken
Goddank wel dezelfde producent. John blijft er met zn fikken af.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:04 schreef SCH het volgende:
Jammer dat ER op Talpa is, nu kan ik natuurlijk niet kijken
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Op Veronica is de lekkerste man van Nederland
(en vrouw maar dan zapp ik steeds even)
Is echt over nagedacht - bijzondere mensen ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd prachtig kwalitatief bijzonder programma
zit Mental Theo nog steeds in de jury?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Is echt over nagedacht - bijzondere mensen ook![]()
![]()
Ik weet het echt niet, ben een boek van NietSCHe aan het lezenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zit Mental Theo nog steeds in de jury?
die zit het te kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef SCH het volgende:
Ik wou dat ik Robinson was, dan kreeg ik al die aandacht.
Ik mis Tong
Prob terug te kijken op Talpa.tvquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef pfaf het volgende:
Kut, Robinson vergeten.Waarom ook niet gewoon op zondagavond.
Lijkt mij ook wel iets voor jou.quote:
k denk dat hij bij zn vriendin isquote:
?quote:
Nee die was leegelopen, die had een lekkage bij het ventiel.quote:
Ik ben 19, ik hoef nog geen leven te hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel eens gedacht een vriendin te zoeken?![]()
Was net op RTL5, vanaf het/een gala. Dat ie gewoon op z'n gevoel is af gegaan, lekker bij Feijenoord blijft. Hoe ie overkomt. Doet ie gewoon netjes. Vind ikquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee die was leegelopen, die had een lekkage bij het ventiel.
spot er maar mee, da's best lastigquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee die was leegelopen, die had een lekkage bij het ventiel.
vanaf welke leeftijd hoort dat?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben 19, ik hoef nog geen leven te hebben.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vrouw in Hools!
Wil je wat drinken?
Zit je goed?
Borrelnootjes?
Ik heb cola.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vrouw in Hools!
Wil je wat drinken?
Zit je goed?
Borrelnootjes?
Als je sommigen hier ziet posten nooit volgens mij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spot er maar mee, da's best lastig
[..]
vanaf welke leeftijd hoort dat?
d) Kun je paaldansen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb cola.
Ik zit heerlijk.
Ik heb pringles
probeer je hier tussen te komen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vrouw in Hools!
Wil je wat drinken?
Zit je goed?
Borrelnootjes?
quote:favo FOK!ker: HeatWave, Christine, Bupatih, Zhenar, Tom_Tom-, PPL, QyRoZ, BVO, Tania18, Svensational, mark_03, niksan, Dizer, bar_rel, timbob, Airelle
Vast wel.quote:
Ik kan ze allemaal hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probeer je hier tussen te komen?
[..]
Dat gaat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anders heb je in Bluezz natuurlijk de perfecte leerjuffrouw.
Herhaling maar kijken dan,quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
leuke serie dat Parels en Zwijnen
Het is bijna een noodzaak ja. Wat vervelend!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Suijk het volgende:
Dit is heel slecht voor je studie, VoreG, want je hangt nu meer in de kroeg natuurlijk.
Ik heb ook zoveel medelijden met jequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is bijna een noodzaak ja. Wat vervelend!
Mee eensch.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
leuke serie dat Parels en Zwijnen
Talpaquote:
dat valt toch wel meequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef appelsientje het volgende:
hey we zijn er weer...
Maar wel traaaaaaaaaaaag
Nietus, eerst Kutjaquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef appelsientje het volgende:
hey we zijn er weer...
Maar wel traaaaaaaaaaaag
Je bedoelt Jack Spijkerman, neem ik aan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
Op zich wel grappig dat het programma van Jack v. Gelder gisteren 200.000 kijkers trok.
Toen het stopte en het geweldige 'America's Funniest Home Videos' (editie 1989) ervoor in de plaats kwam, stegen de kijkcijfers naar 334.000.
SV had gisteren 643.000 kijkers......quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
Op zich wel grappig dat het programma van Jack v. Gelder gisteren 200.000 kijkers trok.
Toen het stopte en het geweldige 'America's Funniest Home Videos' (editie 1989) ervoor in de plaats kwam, stegen de kijkcijfers naar 334.000.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Een goede nederlandse serie zowaar.
Zo snel mogelijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Bliss wanneer wil je de paaldanslessen ?
dat denk k ook, maarja dat zijn waarschijnlijk de mensen die van SV zapte naa cafe de sport vanwege de uitval.... maarja daar ook geen cafe de sport maar wel "iets" en dat is dan weer beter als een beeldje met storingquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt Jack Spijkerman, neem ik aan.
Dit is een herhaling. Maar op zich maakt dat niet uitquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef VoreG het volgende:
Temptation island! Lekkeruh wijvuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |