Ja maar zijn koers is veranderd..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onverwachtsze hebben het er al een week over toch ?
zoals in de ronde van Nederland zeg maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:34 schreef appelsientje het volgende:
Ja maar zijn koers is veranderd..
hehe zoiets jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoals in de ronde van Nederland zeg maar
Zonder internet is echt een hel als student zijnde hoor. Ik had het de eerste twee maanden ook niet. Antwoorden gemist op BlackBoard, mededelingen, roosterveranderingen. Te laat inschrijven voor tentamensquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar zonder internet daar waarschijnlijk
Al neem ik mn laptop wel mee om te kijken of de buren wat hebben
Dat ga ik dus proberen of even bij de buren aanbellen voor het wachtwoordquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:49 schreef DarkShine het volgende:
Misschien kun je een draadloos signaaltje oppikken van iemand
Checkquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef golfer het volgende:
daarna doorgefietst naar het Grand Café waar we ons 'feestje'
Leuk dat het weer begonnen is en fijn dat Fok! het ook weer doet om er commentaar op te kunnen geven.quote:
hij zou eerste meer westelijk langs New Orleans trekkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onverwachtsze hebben het er al een week over toch ?
stoerquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:04 schreef SCH het volgende:
Jammer dat ER op Talpa is, nu kan ik natuurlijk niet kijken
Goddank wel dezelfde producent. John blijft er met zn fikken af.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:04 schreef SCH het volgende:
Jammer dat ER op Talpa is, nu kan ik natuurlijk niet kijken
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Op Veronica is de lekkerste man van Nederland
(en vrouw maar dan zapp ik steeds even)
Is echt over nagedacht - bijzondere mensen ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd prachtig kwalitatief bijzonder programma
zit Mental Theo nog steeds in de jury?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Is echt over nagedacht - bijzondere mensen ook![]()
![]()
Ik weet het echt niet, ben een boek van NietSCHe aan het lezenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zit Mental Theo nog steeds in de jury?
die zit het te kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef SCH het volgende:
Ik wou dat ik Robinson was, dan kreeg ik al die aandacht.
Ik mis Tong
Prob terug te kijken op Talpa.tvquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef pfaf het volgende:
Kut, Robinson vergeten.Waarom ook niet gewoon op zondagavond.
Lijkt mij ook wel iets voor jou.quote:
k denk dat hij bij zn vriendin isquote:
?quote:
Nee die was leegelopen, die had een lekkage bij het ventiel.quote:
Ik ben 19, ik hoef nog geen leven te hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel eens gedacht een vriendin te zoeken?![]()
Was net op RTL5, vanaf het/een gala. Dat ie gewoon op z'n gevoel is af gegaan, lekker bij Feijenoord blijft. Hoe ie overkomt. Doet ie gewoon netjes. Vind ikquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee die was leegelopen, die had een lekkage bij het ventiel.
spot er maar mee, da's best lastigquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee die was leegelopen, die had een lekkage bij het ventiel.
vanaf welke leeftijd hoort dat?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben 19, ik hoef nog geen leven te hebben.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vrouw in Hools!
Wil je wat drinken?
Zit je goed?
Borrelnootjes?
Ik heb cola.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vrouw in Hools!
Wil je wat drinken?
Zit je goed?
Borrelnootjes?
Als je sommigen hier ziet posten nooit volgens mij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spot er maar mee, da's best lastig
[..]
vanaf welke leeftijd hoort dat?
d) Kun je paaldansen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb cola.
Ik zit heerlijk.
Ik heb pringles
probeer je hier tussen te komen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vrouw in Hools!
Wil je wat drinken?
Zit je goed?
Borrelnootjes?
quote:favo FOK!ker: HeatWave, Christine, Bupatih, Zhenar, Tom_Tom-, PPL, QyRoZ, BVO, Tania18, Svensational, mark_03, niksan, Dizer, bar_rel, timbob, Airelle
Vast wel.quote:
Ik kan ze allemaal hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probeer je hier tussen te komen?
[..]
Dat gaat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anders heb je in Bluezz natuurlijk de perfecte leerjuffrouw.
Herhaling maar kijken dan,quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
leuke serie dat Parels en Zwijnen
Het is bijna een noodzaak ja. Wat vervelend!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Suijk het volgende:
Dit is heel slecht voor je studie, VoreG, want je hangt nu meer in de kroeg natuurlijk.
Ik heb ook zoveel medelijden met jequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is bijna een noodzaak ja. Wat vervelend!
Mee eensch.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
leuke serie dat Parels en Zwijnen
Talpaquote:
dat valt toch wel meequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef appelsientje het volgende:
hey we zijn er weer...
Maar wel traaaaaaaaaaaag
Nietus, eerst Kutjaquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef appelsientje het volgende:
hey we zijn er weer...
Maar wel traaaaaaaaaaaag
Je bedoelt Jack Spijkerman, neem ik aan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
Op zich wel grappig dat het programma van Jack v. Gelder gisteren 200.000 kijkers trok.
Toen het stopte en het geweldige 'America's Funniest Home Videos' (editie 1989) ervoor in de plaats kwam, stegen de kijkcijfers naar 334.000.
SV had gisteren 643.000 kijkers......quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
Op zich wel grappig dat het programma van Jack v. Gelder gisteren 200.000 kijkers trok.
Toen het stopte en het geweldige 'America's Funniest Home Videos' (editie 1989) ervoor in de plaats kwam, stegen de kijkcijfers naar 334.000.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Een goede nederlandse serie zowaar.
Zo snel mogelijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Bliss wanneer wil je de paaldanslessen ?
dat denk k ook, maarja dat zijn waarschijnlijk de mensen die van SV zapte naa cafe de sport vanwege de uitval.... maarja daar ook geen cafe de sport maar wel "iets" en dat is dan weer beter als een beeldje met storingquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt Jack Spijkerman, neem ik aan.
Dit is een herhaling. Maar op zich maakt dat niet uitquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef VoreG het volgende:
Temptation island! Lekkeruh wijvuh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |