en hoe lang denk jij zonder internet te leven?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar zonder internet daar waarschijnlijk
Al neem ik mn laptop wel mee om te kijken of de buren wat hebben
Beter!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even wat betere plaatsjes:
[afbeelding]
oke.... 2 maanden geen internet...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:56 schreef VoreG het volgende:
Ik kom nu in een huis waar de vorige bewoners uitzijn maar dit is tijdelijk. Er is dus niks gedaan aan het huis. De woonkamer wordt de gemeenschappelijke kamer en de rest worden slaapkamers. Er is TV/elektra/gas/water enz. Ze vonden het niet nodig om internet aan te vragen voor die 2 maanden.
Beetje afzien, als ik geen ontgroening via de vereniging krijg doe ik het zo maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.... 2 maanden geen internet...
wat doe jij jezelf aan
hahaha je eigen ontgroeningquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje afzien, als ik geen ontgroening via de vereniging krijg doe ik het zo maar
Ramon Zomer erbijquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Dos37 het volgende:
Yupquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha je eigen ontgroening
Maar goed je kan op school toch wel op internet?
zal wel rustig worden hier
Idd, de twee grootste spammers weg over een tijdje!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, de twee grootste spammers weg over een tijdje!
Ja laten ze gaan trianenquote:
Ja idd zie die reporter op CNNquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef rubbereend het volgende:
de storm is alsnog een stukje van het verwachte pad afgegaan en passeert nu New Orleans ten oosten
Heujquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, de twee grootste spammers weg over een tijdje!
quote:
onverwachtsquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:je zal nu ineens onverwacht t zwaarste deel van de storm over je dak krijgen
Ja maar zijn koers is veranderd..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onverwachtsze hebben het er al een week over toch ?
zoals in de ronde van Nederland zeg maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:34 schreef appelsientje het volgende:
Ja maar zijn koers is veranderd..
hehe zoiets jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoals in de ronde van Nederland zeg maar
Zonder internet is echt een hel als student zijnde hoor. Ik had het de eerste twee maanden ook niet. Antwoorden gemist op BlackBoard, mededelingen, roosterveranderingen. Te laat inschrijven voor tentamensquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar zonder internet daar waarschijnlijk
Al neem ik mn laptop wel mee om te kijken of de buren wat hebben
Dat ga ik dus proberen of even bij de buren aanbellen voor het wachtwoordquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:49 schreef DarkShine het volgende:
Misschien kun je een draadloos signaaltje oppikken van iemand
Checkquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef golfer het volgende:
daarna doorgefietst naar het Grand Café waar we ons 'feestje'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |