Ned2, Ned3, BBC1, BBC2, Talpa...quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:echt bizar en nog wel de 2 sportprogramma;s
BBC doet t hier gewoonquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ned2, Ned3, BBC1, BBC2, Talpa...
in t SV topic dahct iemand dat het eraan lag dat 2,3 en talpa live warenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:28 schreef VoreG het volgende:
Waarm nederland 1 dan weer niet? Dat lijkt me tch gelijk aan ned 2 en 3
Ja, dat is best wel vreemdquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:29 schreef Suijk het volgende:
Op exact hetzelfde moment. Gek zeg.
Staan hier ook beide op zwart...quote:
thx.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
Absurd. 3 live programma's liggen er dus gelijktijdig uit.
TT verbeterd
Doen het bij mij nog allebei.quote:
Nog steeds op zwart hier...quote:
KAtjaquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:45 schreef pascalheister het volgende:
HILVERSUM Door een technische storing
op het Mediapark zijn rechtstreekse
uitzendingen momenteel niet mogelijk.
Daardoor is onder andere Zomergasten op
Nederland 3 onderbroken.
Jack is gewoon maar naar huis gegaanquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie TT, vreemd dat Cafe de Sport nog niet begonnen is. Talpa zal wel een afgelegen studio hebben.
let maar op, ze gaan de play offs halenquote:
Maar dat je dan ook Kutja meteen eruit trekt, vond ik weer wat minder.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
Shit zeg, ik was over een draad gestruikeld
Sorry
p.s. heb alleen de stekker van talpa niet meer kunnen vinden
idd zelfs Bush maakt zorgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:03 schreef popolon het volgende:
Category 5 Hurricane Katrina's winds nearly 175 mph.
New Orleans gaat eraan, dit is een hele brute.
De tering, dat is tegen de 300 km/uquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:03 schreef popolon het volgende:
Category 5 Hurricane Katrina's winds nearly 175 mph.
New Orleans gaat eraan, dit is een hele brute.
Ik duik er ook in, en kom er morgen niet uit. Doodziek ben ik na vandaagquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:58 schreef pascalheister het volgende:
ik duik er ook maar in, nog ff tv kijken en dan slapen
Kun je je niet voorstellen wat een geweld dat isquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De tering, dat is tegen de 300 km/u.
heb op Discovery ooit een uitzending gezien van dangerman, die ging naar zo'n storm toe om te filmen, echt bizar die beeldenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Kun je je niet voorstellen wat een geweld dat is
Maar goed, veel beelden van mensen die niet vluchten maar zich 'ingraven'.
Puinhoop gaat dit worden.
maar dat gaat niet lukken zeiden ze in t journaal, er kon oa geschuild worden Louisiana Superdomequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:22 schreef popolon het volgende:
Ja,
Nou wordt heel New Orleans geevacueerd.
Op de websites wel.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Op de websites wel.
Dat Superdome kunnen maar 30.000 mensen in.
Misschien valt het mee.
Sommigen hebben al twee stoeltjes nodig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]als iedereen nu gewoon braaf op een stoeltje gaat zitten minimaal 2 keer zoveel
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Sommigen hebben al twee stoeltjes nodig.
Omgeving New Orleans zo'n 1.5 miljoen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel inwoners heeft New Orleans?
Die krijg je nooit allemaal weg natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Omgeving New Orleans zo'n 1.5 miljoen.
is de route juist niet slecht te voorspellen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:47 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ik woon gelukkig iets hoger.
Niet als het boven land is, boven zee wel omdat een orkaan zich 'voedt' d.m.v. warm water en daardooor krachtiger en onvoorspelbaarder wordt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is de route juist niet slecht te voorspellen?
waar moeten jullie daar bang voor zijn?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet als het boven land is, boven zee wel omdat een orkaan zich 'voedt' d.m.v. warm water en daardooor krachtiger en onvoorspelbaarder wordt.
Eenmaal landinwaarts neemt ie af.
Phfew.
Beren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar moeten jullie daar bang voor zijn?
Califoniė -> aardbevingen
Midden van het land -> tornado's?
jullie?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Beren.
En af en toe een tornado of heftige sneeuwstorm.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:07 schreef popolon het volgende:
Michigan kent nogal heftige winters, in de zomer is het vrij rustig.
Er zijn dagen dat je je huis een dag niet uit kunt.
Ik kan niet wachten.
pas maar op als je verder dan 4,5 meter springt ben ej Nederlandskampioenquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:11 schreef popolon het volgende:
De ski's heb ik al.
Popo 'Eddy' the Eagle.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pas maar op als je verder dan 4,5 meter springt ben ej Nederlandskampioen
goed oefenen kan je aanstaande winter nog mee naar turijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor in Nederland te wonen, je brengt me op een idee.
i.p.v. Rintje, pik ik mooi zijn hotelkamer in.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed oefenen kan je aanstaande winter nog mee naar turijn
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:16 schreef popolon het volgende:
[..]
i.p.v. Rintje, pik ik mooi zijn hotelkamer in.
Het was dan ook een snel plasjequote:Op maandag 29 augustus 2005 02:20 schreef tong80 het volgende:
Geplast.
En heeft nog even gewacht met naar bed gaan. Verdomme wat is Fok snel nu.
Hallo kom jij even langs dan blijf ik nog evenquote:
Ik dat ik moest pissen maar fok is zo snel en heb zo'n leuk mens nu op MSN dat het langer duurt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom alleen maar ff "zeiken" dat ik naar bed ga
En ferkansie hep
Je hebt ook Ned 123 weer op de rails?quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:45 schreef tong80 het volgende:
Ik dat ik moest pissen maar fok is zo snel en heb zo'n leuk mens nu op MSN dat het langer duurt.
Trusten Blueziequote:Op maandag 29 augustus 2005 03:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoezo, nog meer geile chicks of zo
*zakdoek geeftquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
SCHnipverkouden
tochtig steegjequote:Op maandag 29 augustus 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
SCHnipverkouden
aaaa wat zielig... en jij als moeder neemt nu zorg voor het kindquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:40 schreef just me het volgende:
Volgens mij heerSCHt er wat! heb nu in mijn kamer op school een ziek kind zitten die graag naar huis wil maar de ouders zijn niet te bereiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |