leuke naam ja, dat krijg je als t ter gelegenheid is van t fruitcorsoquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:57 schreef appelsientje het volgende:
appelpop ... leuke naam
ik ga zo eens kijken..
het middag eten zit er trouwens ook weer in
Floor ziet er inderdaad niet slecht uitquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
After Forever heeft trouwens wel een lekkere zangeres, ze heeft altijd geile pakjes aan
oke ze heeft dus ook nog een geile naamquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Floor ziet er inderdaad niet slecht uit
Niet 100% Gothic vind ik. Er zitten wel Gothic invloedenin.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:06 schreef Suijk het volgende:
After Forever is toch zo'n gothic gebeuren?
terugblazen!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef popolon het volgende:
Het begint hier al heel hard te waaien !!!
Staat New Orleans nog overeind?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef popolon het volgende:
Het begint hier al heel hard te waaien !!!
Ik kan gothic en lekkere wijven nooit zo goed plaatsen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet 100% Gothic vind ik. Er zitten wel Gothic invloedenin.
het licht was al een keer utigevallen in t footballstadion daarquote:
Ja, maar haar stem is gewoon erg goed (op cd dan)quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke ze heeft dus ook nog een geile naam
The day after tomorrowquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het licht was al een keer utigevallen in t footballstadion daaren nu was de luchtverfrissingsinstalatie uit.... gaat lekker
quote:
]quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar haar stem is gewoon erg goed (op cd dan)
Daarnaast is de huidige sig van Da_Sandman een stuk tekst van een nummer van After Forever
nooit gezienquote:
Prbleem met de o is pgelst ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:34 schreef VoreG het volgende:
Zoooooooo hele auto is ingeladen, klaar om naar Utreg te gaan om mijn spullen daar uit te laden. Alleen nog op mijn vader wachten
even wat betere plaatsjes:quote:
wel leuke pakjesquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even wat betere plaatsjes:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |