Ik ben harstikke drukquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:36 schreef pascalheister het volgende:
Mogge
Nog geen tijd om een toetsenbord te halen Vreg ?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:03 schreef DIGGER het volgende:
Nog een typerend verhaal van een neefje van m’n schoonmoeder, woonachtig in een voorstadje van Napoli:
Hij heeft onlangs een nieuwe Fiat Panda gekocht. Toen de auto 3 dagen oud was, reed ie ermee in Napoli in 1 van de mindere wijken.
Op een voorrangsweg werd ie plotseling keihard in z’n rechterflank aangereden door iemand die van rechts kwam.
Z’n hele rechterflank in de puin.
Dus dat neefje stapt uit, en die vent ook, bleek een enorme kleerkast te zijn.
“We gaan toch niet weer beginnen he?!” is het eerste wat die kleerkast uitriep.
“Hoezo, wat bedoel je?” vroeg het neefje.
“Nou, die deuk die zat er natuurlijk al!”
M’n neefje kijkt nog een keer naar die vent, onder de tattoos van de camorra, en zegt vervolgens maar “OK” en beiden vervolgen hun eigen weg…..
Zo gaat dat daar dus….. de grootste waffel hebben en er mee weg komen.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
VreG repareer je toestsenbord toch eens, t wordt nu echt vervelend. Maargoed dat ajax maar één keer scoorde want anders had je de heletijd gal en we scren getypt en dat ziet er natuurlijk niet uit
k had laatst het programma zitten bekijken, best aardig. Ik moest ook meteen aan jou denkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
Huntenpop 2005
Dat wordt zaterdag weer leuk
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k had laatst het programma zitten bekijken, best aardig. Ik moest ook meteen aan jou denken
binnenkort hier in de buurt: www.appelpop.nl
komen zou ik zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Appelpop lijkt me ook leuk
Best wel goede line-up inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k had laatst het programma zitten bekijken, best aardig. Ik moest ook meteen aan jou denken
binnenkort hier in de buurt: www.appelpop.nl
Maken goede muziek hoor, maar je moet er van houdenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef pascalheister het volgende:
After Forever stelt idd niet veel voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |