Best wel goede line-up inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k had laatst het programma zitten bekijken, best aardig. Ik moest ook meteen aan jou denken
binnenkort hier in de buurt: www.appelpop.nl
Maken goede muziek hoor, maar je moet er van houdenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef pascalheister het volgende:
After Forever stelt idd niet veel voor
Ik ben op school, weinig leuks dusquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:22 schreef Bjoro het volgende:
pfoe...wat een saaie bedoening hier zeg
is er nou niemand met een leuk verhaal
Begin zelf manquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:22 schreef Bjoro het volgende:
mja doel meer op live danquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maken goede muziek hoor, maar je moet er van houden![]()
ik ga brood smerenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:22 schreef Bjoro het volgende:
Ik heb een lekkere ommelet ham/kaas gehad vandaagquote:
Okéquote:
Ik heb net een italiaanse bol met kruidenkaas gehaaldquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere ommelet ham/kaas gehad vandaag
Kijk dat is ook erg lekker..quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb net een italiaanse bol met kruidenkaas gehaald
Maar nu is de fp niet bereikbaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
Zo en opeens gaat Hools snel
Maar ff mee doen..
Lekker niks doen deze week!!
Beetje php-en..
ojaquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar nu is de fp niet bereikbaar
Mooiquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:25 schreef VoreG het volgende:
z mn sleutel pgehaalt. Vanavnd naar de kamer te m mn spullen af te leveren. Beetje jammer dat daar geen internetaansluiting is, maar ja er zijn andere bewners dus dat scheelt. Misschien hebben de buren ng internet.
Maar dat is niet zo erg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar nu is de fp niet bereikbaar
artikel dat jouw op het lijf is geschreven is dan maarquote:
quote:Woedende menigte lyncht kindermoordenaar
MAKHACHKALA - Een man die werd verdacht van de moord op twee 8-jarige meisjes, is in de Russische deelrepubliek Dagestan gelyncht door een woedende menigte. De meute viel de man zondag in het dorp Bashlykent aan toen op zijn land de lichamen van de meisjes werden gevonden.
Volgens een politiewoordvoerder verdwenen de meisjes zaterdag. De bewoners verhinderden dat de politie de verdachte arresteerden en rekenden zelf met hem af.
hier is het ook warm... pff net ff buiten geweest..quote:
niet alleen in jouw vakantie hoor...ook tijdens mijn werkweekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |