abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 06:07:56 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30021661
Fok user dood, deel 2
FOK! user dood?
Fok user dood ? deel III

hier de vorige 3 delen

Hier kun je je verdriet kwijt
Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peace

hier een linkje naar de FP
Bedreiger raadslid pleegt zelfmoord

[ Bericht 16% gewijzigd door SunChaser op 27-08-2005 06:22:18 ]
pi_30021664
Maar....wat is eigenlijk de insteek van dit topic?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 06:14:16 #3
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30021671
Dat er een Fok user dood is.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 06:14:40 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30021672
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
ach in truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Dus jij bepaalt eventjes dat anderen geen erge dingen hebben meegemaakt? Alles is blijkbaar zwart/wit in jouw wereldje, maar er zijn ook mensen die nuances zien, kunnen relativeren en een gezonde eigen mening hebben. Bemoei jij je maar lekker met je eigen ziel in plaats van te bepalen hoe andermans ziel is.
pi_30021684
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:14 schreef Nickthedick het volgende:
Dat er een Fok user dood is.
Gebeurd vaker...niemand die het meld en nu is er een item in de wereld geworpen die dit dode lid noemt en ineens is er een topic nummer 4.
pi_30021686
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:14 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dus jij bepaalt eventjes dat anderen geen erge dingen hebben meegemaakt? Alles is blijkbaar zwart/wit in jouw wereldje, maar er zijn ook mensen die nuances zien, kunnen relativeren en een gezonde eigen mening hebben. Bemoei jij je maar lekker met je eigen ziel in plaats van te bepalen hoe andermans ziel is.
Kom kom...mensen uiten hun (gebrek) aan gevoelens altijd op hun eigen manier. Niet iets om je druk over te maken.
pi_30021706
quote:
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
ach in truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Een fok! user is dood, en de wereld stort in

Sorry maar, ik zal er niet minder van slapen hoor, dat een fok! user zelfmoord heeft gepleegd

[ Bericht 5% gewijzigd door Koenz0r op 27-08-2005 06:38:48 (toch maar niet :')) ]
pi_30021710
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:37 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Een fok! user is dood, en de wereld stort in

Sorry maar, ik zal er niet minder van slapen hoor, dat een fok! user zelfmoord heeft gepleegd
Maar dan hoor je er niet bij.
pi_30021717
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:39 schreef wonko het volgende:

[..]

Maar dan hoor je er niet bij.
God, nu moet ik een traantje wegpinken?
pi_30021721
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:48 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

God, nu moet ik een traantje wegpinken?
Twee maakt meer indruk..
pi_30021723
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:52 schreef wonko het volgende:

[..]

Twee maakt meer indruk..
Teveel moeite voor iemand die er zelf voor kiest om zelfmoord te plegen. Heb nog nooit van die man gehoort, hij ligt 10 dagen dood in zijn huis, familie merkt niets, en nu moet ik in tranen uitbarsten omdat hij nu dood is.
pi_30021725
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:54 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Teveel moeite voor iemand die er zelf voor kiest om zelfmoord te plegen. Heb nog nooit van die man gehoort, hij ligt 10 dagen dood in zijn huis, familie merkt niets, en nu moet ik in tranen uitbarsten omdat hij nu dood is.
Vent...maak je niet zo druk...doet de rest in de vorige afleveringen van dit topic wel. De persoon in kwestie zal zich in ieder geval nooit meer druk maken....hij rookt nog 1 keer...door de schoorsteen...daarna krijgt hij zijn gewenste rust.
pi_30021728
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:59 schreef wonko het volgende:

[..]

Vent...maak je niet zo druk...doet de rest in de vorige afleveringen van dit topic wel. De persoon in kwestie zal zich in ieder geval nooit meer druk maken....hij rookt nog 1 keer...door de schoorsteen...daarna krijgt hij zijn gewenste rust.
Haha, oké je hebt gelijk

I rest my case voordat ik een ban oploop
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:47:36 #14
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30021891
quote:
Je hoeft niet in tranen uit te barsten, maar je mag je best bewust worden van het feit dat dit de harde maatschappij is waarin wij leven, waarbij het leed van onbekenden ons min of meer koud laat en we ons alleen maar richten op de amusementswaarde van een dergelijke gebeurtenis.

Overigens hoeft zelfmoord geen bewuste keuze te zijn; het komt nogal eens voor dat iemand in een opwelling zelfmoord pleegt.
pi_30022072
Ik volg deze reeks nu vanaf het begin..

Ik moet toch zeggen dat ik me wel verbaas over de reacties hier eigenlijk. Tuurlijk hoef je niet te gaan huilen omdat het een Fok User was die dood is, tuurlijk heb je daar geen band mee.

Ik vind het veel erger dat iemand dus blijkbaar zo ver heen kan geraken, dat hij 10 dagen dood in huis kan liggen zonder dat er ook maar een haan naar kraait. Ik denk dat wij nooit kunnen begrijpen hoe deze jongen zich gevoeld moet hebben. En dat is toch erg? Ik vind het in ieder geval wel iets om over na te denken...

Ik hoop dat deze jongen zijn rust heeft gevonden...
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:53:50 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30022384
Iedereen denkt steeds dat het om een kind gaat, een jongen van rond de 20 ofzo. Gboy was 38, dus een man die meerdere pogingen heeft gedaan. Als mensen op FOK dingen hebben geprobeerd, als hulpverlening faalt en hij na vier mislukte pogingen eindelijk slaagt om zelfmoord te plegen. Dan wilde hij waarschijnlijk erg graag. Moeten we dan niet juist blij voor m zijn dat t is gelukt? Volgens mij is het veel pijnlijker als je het steeds probeert en het lukt niet.
pi_30022440
Ik vind het eigenlijk maar een domme discussie, gewoon triest voor zo'n man
pi_30022456
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen denkt steeds dat het om een kind gaat, een jongen van rond de 20 ofzo. Gboy was 38, dus een man die meerdere pogingen heeft gedaan. Als mensen op FOK dingen hebben geprobeerd, als hulpverlening faalt en hij na vier mislukte pogingen eindelijk slaagt om zelfmoord te plegen. Dan wilde hij waarschijnlijk erg graag. Moeten we dan niet juist blij voor m zijn dat t is gelukt? Volgens mij is het veel pijnlijker als je het steeds probeert en het lukt niet.
Dat dacht ik dus ook na het lezen van deel twee of zo.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:44:25 #20
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_30023036
loopt dit topic nog steeds
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_30023063
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 10:44 schreef wise het volgende:
loopt dit topic nog steeds
Hij is nog steeds dood ja.
For great justice!
pi_30023125
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 10:46 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Hij is nog steeds dood ja.
Voorlopig ook nog wel.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:26:24 #23
862 Arcee
Look closer
pi_30023764
quote:
sickoos
Alsof iemand die het niet boeit dat een Fok!user zelfmoord heeft gepleegd geen goede vader zou kunnen zijn voor z'n éigen kind. Blijkbaar snap je er niet veel van.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_30023816
Hoe heeft ie zelfmoord gepleegd dan?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_30023833
Kan iemand even een samenvatting geven?
pi_30023855
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 11:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe heeft ie zelfmoord gepleegd dan?
10 dagen niet gegeten en gedronken.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:36:22 #27
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_30023915
bizar, maar het was wel een beetje te verwachten. Zijn eerdere pogingen, en zijn steeds extremere roep om aandacht, voor, ja voor wat eigenlijk? op fok.

it's a sad thing
[KNE]-Mod
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:57:14 #28
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30024298
Iedereen doet hier nou triest over maar dit is wat hij zelf wilde, al jaren. Hij heeft iets gedaan waar hij zelf achterstond en al jaren goed over heeft negadacht. Hij heeft en droom waargemaakt, zijn wens gerealiseerd. Hij wilde al jarenlang niet meer leven en heeft nu daadwerkelijk die droom realiteit gemaakt. Ik ben blij voor hem op dat gebied.

Nederland, zo progressief als het maar kan waarin euthanasie bespreekbaar is, vinden we dat iemand hulp moet zoeken als iemand gewoon jarenlang geen zin heeft om te leven
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:01:45 #29
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_30024399
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 11:57 schreef MikeyMo het volgende:

Nederland, zo progressief als het maar kan waarin euthanasie bespreekbaar is, vinden we dat iemand hulp moet zoeken als iemand gewoon jarenlang geen zin heeft om te leven
Natuurlijk heb je een vrije keuze, maar ik vind het toch ook wel een heel wrang iets dat iemand ervoor kiest niet meer te leven.
[KNE]-Mod
  Moderator zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:07:36 #30
18653 crew  D.
pi_30024531
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 11:30 schreef HuHu het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven?
er is een Fok-user dood
pi_30024575
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:

[..]

er is een Fok-user dood
tell me more
  Moderator zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:16:51 #32
18653 crew  D.
pi_30024753
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef HuHu het volgende:

[..]

tell me more
kennelijk had ie er al jaren geen zin meer in, en een zoveelste poging daar iets aan te doen heeft ie nu succesvol afgerond
pi_30024754
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 09:17 schreef sindell het volgende:

Ik moet toch zeggen dat ik me wel verbaas over de reacties hier eigenlijk. Tuurlijk hoef je niet te gaan huilen omdat het een Fok User was die dood is, tuurlijk heb je daar geen band mee.

Ik vind het veel erger dat iemand dus blijkbaar zo ver heen kan geraken, dat hij 10 dagen dood in huis kan liggen zonder dat er ook maar een haan naar kraait. Ik denk dat wij nooit kunnen begrijpen hoe deze jongen zich gevoeld moet hebben. En dat is toch erg? Ik vind het in ieder geval wel iets om over na te denken...

Ooit weleens een post gelezen van Mineo of zijn vorige account waarmee hij rare capriolen uit heeft gehaald?

Ik vind het niet zo raar dat meneer weinig vrienden had.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:19:14 #34
18653 crew  D.
pi_30024806
10 dagen is toch niet zo vreemd?
Ik zie mensen wel vaker 10 dagen niet.
Het is dat ik werk en getrouwd ben anders kan ik het me wel voorstellen hoor
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:24:05 #35
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_30024912
Sorry hoor, maar moet ik me soms druk gaan maken om iedereen die dagelijks overlijd? Plegen ze geen zelfmoord gaan ze one way or the other toch wel. Dan ga ik niet schijnheilig zitten doen van; goh wat erg terwijl het gewoon niet anders is...
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:30:59 #36
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30025067
pi_30025127
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]

Deze is wel sterk ja.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30025178
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]

eigenlijk mag je er niet om lachen, maar toch
pi_30025228
Dus als iemand al lang van plan was zelfmoord te plegen en de persoon in kwestie hier waarschijnlijk nu vrede mee heeft mogen er smakeloze grapjes over worden gemaakt?

Als je vindt dat iemand raar was is een reden om zelf ook maar even de grote malloot uit te hangen?
pi_30025256
Ik lig er ook niet echt wakker van zeker niet als ik die topics van hem doorlees
pi_30025286
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus als iemand al lang van plan was zelfmoord te plegen en de persoon in kwestie hier waarschijnlijk nu vrede mee heeft mogen er smakeloze grapjes over worden gemaakt?

Als je vindt dat iemand raar was is een reden om zelf ook maar even de grote malloot uit te hangen?
Jemig zeg. Alsof er over de Bijlmerramp en zo geen grappen zijn gemaakt.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:40:37 #42
92279 N.icka
Windforce 11
pi_30025299
Plaatser van dit grapje: we weten het nu wel , jij vindt het laf en leuk gewnoeg om er grapjes over te maken. Ben je nu klaar met je tentoonspreiding van je lompheid?
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:41:27 #43
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30025317
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Of WTC, of Londen, of de Tsunami, of Hazes, of Van Gogh. Humor relativeert. De meeste grappen worden zelfs gemaakt in een crematorium.
pi_30025331
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit is toch iets persoonlijker.

Ik kon de mensen die bij de Bijlermerramp zijn omgekomen niet bij naam of wat dan ook, er werden meer grapjes gemaakt over de ramp in het algemeen. En reken maar dat je niet met grapjes kon aankomen een dag na de ramp!
pi_30025374
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Of WTC, of Londen, of de Tsunami, of Hazes, of Van Gogh. Humor relativeert. De meeste grappen worden zelfs gemaakt in een crematorium.
Humor relativeert? Dit heeft er niks mee te maken. Dit is leedvermaak. Lekker met z'n allen neerkijken op een persoon die misschien niet helemaal normaal was, maar DIT zeker ook niet verdient.

Dit doe je normaal gesproken niet met mensen die net overleden zijn.
pi_30025379
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik kon de mensen die bij de Bijlermerramp zijn omgekomen niet bij naam of wat dan ook, er werden meer grapjes gemaakt over de ramp in het algemeen. En reken maar dat je niet met grapjes kon aankomen een dag na de ramp!
De dag erop kwamen de eerste grappen al, terwijl er na een ramp of bepaalde gebeurtenis al na 15 minuten het eerste grappentopic is te vinden op Fok bijvoorbeeld.

Maar Mineo was een persoonlijke vriend van je kennelijk?
pi_30025390
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Inderdaad. Daar worden en werden volop grappen over gemaakt, vanaf het moment van gebeuren.
pi_30025401
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

Jij hebt geen grapjes gemaakt over 911?
pi_30025416
quote:

[..]

ach kom toch op.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:47:12 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30025446
smakeloos, maar genoeg users die onder het mom "humor relativeert" kans zien om te teren op andermans ellende. beetje goedkoop en grof, maar als jullie het niet kunnen laten...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30025494
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De dag erop kwamen de eerste grappen al, terwijl er na een ramp of bepaalde gebeurtenis al na 15 minuten het eerste grappentopic is te vinden op Fok bijvoorbeeld.

Maar Mineo was een persoonlijke vriend van je kennelijk?
Ja, waren na 15 minuten de eerste grappentopics over de bijlmerramp al op Fok? Euh... 11 Jaar geleden was dat toch?

Ik ken verder geen grappentopics na rampen, geef me de linkjes maar eens. Eerder topics waarin mensen emotioneel reageren (na aanslagen bv) maar echte grappentopics ken ik niet.

Waarom open je geen topic over deze jongen in onzin en humor? Kunnnen jullie verder gaan met 'grapjes' maken.

En nee, ik ken die jongen verder niet persoonljik, maar het is gewoon verre van normaal hoe jullie bezig zijn. Zijn jullie zelf eigenljik ook een beetje zielig dat jullie zo vreemd doen?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:50:01 #52
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_30025517
Ik weet een nog veel betere/hardere grap, maar die laat ik maar achterwege
[KNE]-Mod
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:51:08 #53
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_30025544
hoezo, zeg het gewoon.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_30025559
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, waren na 15 minuten de eerste grappentopics over de bijlmerramp al op Fok? Euh... 11 Jaar geleden was dat toch?

Ik ken verder geen grappentopics na rampen, geef me de linkjes maar eens. Eerder topics waarin mensen emotioneel reageren (na aanslagen bv) maar echte grappentopics ken ik niet.

Waarom open je geen topic over deze jongen in onzin en humor? Kunnnen jullie verder gaan met 'grapjes' maken.

En nee, ik ken die jongen verder niet persoonljik, maar het is gewoon verre van normaal hoe jullie bezig zijn. Zijn jullie zelf eigenljik ook een beetje zielig dat jullie zo vreemd doen?
Wat begrijp je niet aan "en zo" ? Alsof ik het alleen over de Bijlmerramp had, er worden meer voorbeelden genoemd.

Waarom ga jij niet "geschokt" en "rouwend" doen in het condoleance-topic? Kun je daar verder gaan met de sentimentele en geschokte Harrie uit te hangen.
pi_30025561
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef ThE_ED het volgende:
Hé, open er gewoon een nieuw topic over ofzo.
Wel in volle glorie, zodat iedereen het kan zien. Niet zo verstopt in dit topic.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:51:52 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30025568
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:47 schreef zoalshetis het volgende:
smakeloos, maar genoeg users die onder het mom "humor relativeert" kans zien om te teren op andermans ellende. beetje goedkoop en grof, maar als jullie het niet kunnen laten...
Nee, je moet lekker de hele tijd blijven janken. Maarre, het condoleancetopic vind je in de openingspost.
pi_30025570
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef ThE_ED het volgende:
Niet zo flauw, gewoon vertellen.
pi_30025581
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hé, open er gewoon een nieuw topic over ofzo.
Wel in volle glorie, zodat iedereen het kan zien. Niet zo verstopt in dit topic.
Ga jij even janken in het condoleancetopic.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:53:29 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30025615
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, je moet lekker de hele tijd blijven janken. Maarre, het condoleancetopic vind je in de openingspost.
ik moet je op je hart drukken dat ik niet loop te janken. dat ben jij. ik ben niet bang mijn gevoel te vertellen en te zeggen dat ik er best wel over nadenk en het zeer enrstig/triest vind.
pi_30025617
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan "en zo" ? Alsof ik het alleen over de Bijlmerramp had, er worden meer voorbeelden genoemd.

Waarom ga jij niet "geschokt" en "rouwend" doen in het condoleance-topic? Kun je daar verder gaan met de sentimentele en geschokte Harrie uit te hangen.
Is het zo moeiljik voor je om te snappen dat je niet meteen geschokt en emotioneel hoeft te zijn als je stomme grapjes over die jongen niet passend vindt?
pi_30025642
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ga jij even janken in het condoleancetopic.
Je bewijst jezelf wel. Ik kan wel janken, om JOU!!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:55:16 #62
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_30025659
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Niet zo flauw, gewoon vertellen.
het is iets met een crematie en poederbrieven versturen
[KNE]-Mod
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:56:11 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30025696
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:55 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

klinkt nu al hilarisch...
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:56:31 #64
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30025712
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik moet je op je hart drukken dat ik niet loop te janken. dat ben jij. ik ben niet bang mijn gevoel te vertellen en te zeggen dat ik er best wel over nadenk en het zeer enrstig/triest vind.
Weet je wel hoeveel mensen er dagelijks zelfmoord plegen? Ik woon achter een spoorwegovergang, daar gaan ze regelmatig. Ik hoef er toch niet iets bij te voelen om er een mening over te hebben

Het is idd triest en dan vooral voor de mensen die hij achterlaat met vragen en schuldgevoel.
pi_30025742
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel mensen er dagelijks zelfmoord plegen? Ik woon achter een spoorwegovergang, daar gaan ze regelmatig. Ik hoef er toch niet iets bij te voelen om er een mening over te hebben

Het is idd triest en dan vooral voor de mensen die hij achterlaat met vragen en schuldgevoel.
Dus mag jij er grapjes over maken.
  Moderator zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:57:42 #66
18653 crew  D.
pi_30025743
quote:

[..]

Ik kon kende de mensen die bij de Bijlermerramp zijn omgekomen niet bij naam of wat dan ook...
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:57:56 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30025750
quote:

[..]

ik ken die mensen helemaal niet. betreffende user zag ik vaak posten en dat schept toch meer een soort van band, merk ik aan mijn gevoel.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:59:12 #68
862 Arcee
Look closer
pi_30025777
quote:
quote:
hij ligt 10 dagen dood in zijn huis
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_30025784
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Is het zo moeiljik voor je om te snappen dat je niet meteen geschokt en emotioneel hoeft te zijn als je stomme grapjes over die jongen niet passend vindt?
Je loopt redelijk debiel te doen hier. Daarvoor is het condoleance-topic. Dit is toch meer voor algemene opmerkingen over de zelfmoord van deze kerel.
pi_30025786
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Wil je ook inhoudelijk reageren? Zaniken om een miezerig spelfoutje voegt niks toe aan de inhoud van dit topic.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:00:18 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30025799
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je loopt redelijk debiel te doen hier. Daarvoor is het condoleance-topic. Dit is toch meer voor algemene opmerkingen over de zelfmoord van deze kerel.
flauwe, goedkope lijkpikkershumor... dat zijn geen algemene opmerkingen dude...
pi_30025801
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:55 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Hij stuurt de inhoud van z'n urn op naar dat raadslid. Beter gezegd: hij laat dat doen. Zo had Mineo het immers gewild.
pi_30025816
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

flauwe, goedkope lijkpikkershumor... dat zijn geen algemene opmerkingen dude...
Het hoort wel in dit topic thuis. Dit is niet echt rouwtopic, daarvoor is het andere topic bedoeld.
pi_30025833
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ken die mensen helemaal niet. betreffende user zag ik vaak posten en dat schept toch meer een soort van band, merk ik aan mijn gevoel.
Ik zag de betreffende users ook vaak posten. Dat maakt toch dat ik er totaal niet rouwig om ben, merk ik aan mijn gevoel.
pi_30025837
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Algemene opmerkingen.

Zoals ik al zei: open een grapjestopic over die jongen. Of durven jullie dat toch stiekem niet ivm het riskeren van een ban?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:02:00 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30025840
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het hoort wel in dit topic thuis. Dit is niet echt rouwtopic, daarvoor is het andere topic bedoeld.
wat jij wil... ik hoop dat je er lekker bij voelt.
pi_30025882
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Algemene opmerkingen.

Zoals ik al zei: open een grapjestopic over die jongen. Of durven jullie dat toch stiekem niet ivm het riskeren van een ban?
Ga lekker lopen rouwen in het condoleance-topic en laat de mensen die nog andere dingen hierover te zeggen hebben hier de gang gaan.

Ik citeer Yvonne naar aanleiding van grappen en meningen over dit voorval:
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef yvonne het volgende:
Doe dat hier alsjeblieft:
Fok user dood ? deel III
pi_30025911
iedereen zeikt wel over dat hij die raadslid had bedreigt maar die raadslid begon met die flauwekul om die gay parade te staken
quote:
Omdat het raadslid Hans Hofte van de Stadspartij Enschede via e-mails continu een tirade afsteekt tegen de homofiele medemens, mag hij een half jaar geen e-mails meer versturen via het gemeentelijke computernetwerk.

Hofte is fel gekant tegen de landelijke homodag Roze Zaterdag, die 26 juni ook in Enschede wordt gehouden. Volgens het raadspresidium is het raadslid al een jaar onophoudelijk bezig met een lastercampagne tegen homo's; Zo verstuurt hij e-mails met teksten als 'relnichtenparade' en een 'zwarte zaterdag voor Enschede'. Volgens het presidium is dit tegen de gedragsregels voor raadsleden en zet het aan tot onverdraagzaamheid.
Actie, reactie

en voor discriminatie is hij veelste goed wegekomen
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_30025956
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef The_Mavericks het volgende:
iedereen zeikt wel over dat hij die raadslid had bedreigt maar die raadslid begon met die flauwekul om die gay parade te staken
[..]

Actie, reactie
quote:
Hofte werd door de Roermonder belaagd via telefoontjes, emails en een poederbrief. De rechter nam het in juli hoog op dat het raadslid anoniem bedreigd werd, en dat de man geen berouw toonde. De nu overleden Roermonder werd daarom veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf van 2 weken. Tegen de Gay Krant liet hij na zijn veroordeling weten aan depressiviteit te lijden, en geen spijt te hebben. Hij ging dan ook gewoon door met het bedreigen en zei dat Hofte boven aan zijn dodenlijst stond. Hierdoor belandde hij wederom in een Enschedese politiecel. Na verhoor werd hij heengezonden.
Met kritiek hebben op de Gayparade is niets mis.
pi_30025974
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik zag de betreffende users ook vaak posten. Dat maakt toch dat ik er totaal niet rouwig om ben, merk ik aan mijn gevoel.
Nou proficiat, ik ook niet! Als die jongen het zo heeft gewild, oké dan.

Maar daarbij komt het totaal niet in me op om nog een trap na te geven, wat jullie wel doen. Maar goed, kan hier over bezig blijven. Het dringt toch niet door.

Veel plezier, stelletje grappemakers!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:07:55 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30026005
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

[..]

met kritiek op het nederlandse zorgstelsel des te meer. zo iemand geef je geen taakstraf, maar een psychiater.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:11:09 #82
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30026116
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus mag jij er grapjes over maken.
Ja.
pi_30026185
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met kritiek op het nederlandse zorgstelsel des te meer. zo iemand geef je geen taakstraf, maar een psychiater.
Deze gast had opgesloten moeten worden ipv een taakstraf, daar heb je gelijk in. Helemaal ongevaarlijk voor de samenleving was Mineo niet volgens de berichten.
pi_30026281
quote:

[..]

[..]

hij maakte misbruik van het email netwerk van de gemeente, en een tirade is al voorbij kritiek
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:16:06 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30026287
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helemaal ongevaarlijk voor de samenleving was Mineo niet volgens de berichten.
maar gezien zijn wanhoopsdaad wel. heel ongevaarlijk voor de samenleving, heel gevaarlijk voor zichzelf.
pi_30026323
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Deze gast had opgesloten moeten worden ipv een taakstraf, daar heb je gelijk in. Helemaal ongevaarlijk voor de samenleving was Mineo niet volgens de berichten.
dan kunnen we jouw meteen in de verbrandings oven gooien
</b>
pi_30026354
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar gezien zijn wanhoopsdaad wel. heel ongevaarlijk voor de samenleving, heel gevaarlijk voor zichzelf.
Ook gevaarlijk voor raadsleden en een ieder die ook maar kritiek heeft op de Gay Parade.
pi_30026370
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:17 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

dan kunnen we jouw meteen in de verbrandings oven gooien
Probeer het eens zou ik zeggen.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:19:34 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30026383
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ook gevaarlijk voor raadsleden en een ieder die ook maar kritiek heeft op de Gay Parade.
welke ieder ander dan? bovendien is dat raadslid waar je het voor opneemt een heel eng ventje.
pi_30026441
quote:

[..]

[..]

wou net zeggen, ik vind het echt ranzige shit, al die homo's die elkaar in de kont prikken met hun leuter
pi_30026476
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef alsem het volgende:

[..]

wou net zeggen, ik vind het echt ranzige shit, al die homo's die elkaar in de kont prikken met hun leuter
als 2 mensen van elkaar houden maakt het niet uit of het een man of een vrouw is, maar dat zal wel aan jouw niveau liggen
</b>
pi_30026485
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke ieder ander dan? bovendien is dat raadslid waar je het voor opneemt een heel eng ventje.
Er zijn meer mensen met kritiek op de Gay Parade en dat pikte Mineo niet.
pi_30026496
quote:

[..]

Gewoon wegwezen met die parade inderdaad.
pi_30026599
Tja, de absoluutheid waarmee door bepaalde users een daad van zelfmoord - en dus ook van deze jongen - wordt afgewezen, doet af aan het feit dat achter iedere zelfmoord - of er een poging toedoen - een ander menselijk drama verscholen ligt. Wie de zelfmoordenaar niet poogt te begrijpen, begrijpt de tragiek van een menselijke leven niet of kan zich dat - wrs door een eigen tekortkoming - niet voorstellen.
I´m back.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:29:28 #95
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30026647
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:27 schreef Ryan3 het volgende:
. Wie de zelfmoordenaar niet poogt te begrijpen, begrijpt de tragiek van een menselijke leven niet
Op welk tegeltje heb je deze Loesje-wijsheid gevonden? Flikker toch op man, praat voor jezelf en niet voor een ander.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:30:59 #96
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30026681
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
Iedereen doet hier nou triest over maar dit is wat hij zelf wilde, al jaren. Hij heeft iets gedaan waar hij zelf achterstond en al jaren goed over heeft negadacht. Hij heeft en droom waargemaakt, zijn wens gerealiseerd. Hij wilde al jarenlang niet meer leven en heeft nu daadwerkelijk die droom realiteit gemaakt. Ik ben blij voor hem op dat gebied.
Je idealiseert het beeld dat rondom zelfdoding hang, maar de werkelijkheid is helaas anders. Alsof iemand die lijdt aan een depressieve stoornis gráág dood wil. De al dan niet bewuste keuze voor de dood is niet meer dan een - vaak onnodige - vluchtweg.
quote:
Ik ben een progressief denkend mens en voorstander van euthenasie, maar wel onder strenge voorwaarden. Ik betwijfel sterk of dat in dit geval van toepassing zou zijn geweest. Ik heb ook helemaal niet het idee dat Frank continu geen zin had om te leven; dan was ie nl. al veel eerder dood geweest.
pi_30026767
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:14 schreef SunChaser het volgende:

[..]

eh volgens mij zie jij de dingen wat ongenuanceerd..
Ik heb oog voor alles wat er loos kan zijn in deze maatschappij en dit los je niet op door je ogen ervoor te sluiten en geen empathie te voelen voor anderen die het zwaar hebben of moeilijk.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30026832
quote:

[..]

typische hetero met anale fixatie opmerking

OT:
moet je medelijden hebben met iemand die zichzelf van kant maakt?
de nabestaanden ok maar verder...
pi_30026833
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 11:26 schreef Arcee het volgende:

[..]

Alsof iemand die het niet boeit dat een Fok!user zelfmoord heeft gepleegd geen goede vader zou kunnen zijn voor z'n éigen kind. Blijkbaar snap je er niet veel van.
Wat begrijp je hier niet ?
Dat een vader zijn kind dezelfde normen en waarden gaat meegeven bv?
Dat dit kind later groot geworden misschien nog erger verhard is en nog minder dan minder empathie kan voelen uberhaupt?
Kom op zeg... Denk dat jij niet veel snapt van het geheel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30026841
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Op welk tegeltje heb je deze Loesje-wijsheid gevonden? Flikker toch op man, praat voor jezelf en niet voor een ander.
Lekkere manier van discussiëren hanteer jij... .
I´m back.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:38:37 #101
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30026879
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lekkere manier van discussiëren hanteer jij... .
Niet op letten, hij heeft een gezonde eigen mening en kan nuances zien.
pi_30026893
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Jij hebt geen grapjes gemaakt over 911?
Nope..
pi_30026894
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:38 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Niet op letten, hij heeft een gezonde eigen mening en kan nuances zien.
Ah, okee...
.
I´m back.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:39:51 #104
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30026904
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat dit kind later groot geworden misschien nog erger verhard is en nog minder dan minder empathie kan voelen uberhaupt?
Jij blijkbaar wel. Jij weet of anderen empathie hebben of niet of hoe ze hun toekomstige kids gaan opvoeden. Welkom in Utopia.
pi_30026935
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Jij blijkbaar wel. Jij weet of anderen empathie hebben of niet of hoe ze hun toekomstige kids gaan opvoeden. Welkom in Utopia.
Pardon ? Denk dat je helemaal niet snapt waar het om gaat!
Medeleven, inlevingsvermogen ik zie er niet veel van in dit topic, men lacht die gozer zelfs uit dat hij tot deze daad is gekomen.
My god how sick..
pi_30026941
quote:

[..]

Ach ja, dat is nu eenmaal zo. Vooral in de macho-gezinnen. Ken er wel een paar hoor, waarbij vader zoon op het hart drukt dat homo's goor zijn, zelfmoord laf en Amsterdammers vieze Joden. IQ schijnt trouwens ook erfelijk te zijn dus wat doet het er verder toe....
pi_30026976
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach ja, dat is nu eenmaal zo. Vooral in de macho-gezinnen. Ken er wel een paar hoor, waarbij vader zoon op het hart drukt dat homo's goor zijn, zelfmoord laf en Amsterdammers vieze Joden. IQ schijnt trouwens ook erfelijk te zijn dus wat doet het er verder toe....
Ik begrijp de verloedering van deze maatschappij nu ook!
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:44:06 #108
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30026998
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:41 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Pardon ? Denk dat je helemaal niet snapt waar het om gaat!
Medeleven, inlevingsvermogen ik zie er niet veel van in dit topic, men lacht die gozer zelfs uit dat hij tot deze daad is gekomen.
My god how sick..
Lastig he, de virtuele wereld scheiden van het echte leven. Ik heb hier overigens nog niemand GBoy uit zien lachen.
pi_30027040
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:22 schreef The_Mavericks het volgende:
als 2 mensen van elkaar houden maakt het niet uit of het een man of een vrouw is, maar dat zal wel aan jouw niveau liggen
Dat je homo bent is al lang en breed geaccepteerd door het gros van de mensen. Leuk ook dat je homo bent, maar dat hoef je niet in zo'n gore vertoning als de gayparade te laten zien.

De boodschap van de gayparade ontgaat me ook eigenlijk, wat willen die gasten namelijk bereiken? Het enige dat ze willen is shockeren en iedereen laten zien dat ze homo zijn. Je kan misschien ook een beetje normaal doen? Ik hoef niet te zien dat je een uitgesproken homo bent, dat interesseert namelijk niemand.

Ik zie die gasten ook liever komen dan gaan.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:45:43 #110
95998 -DailaLama-
pi_30027041
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Lastig he, de virtuele wereld scheiden van het echte leven. Ik heb hier overigens nog niemand GBoy uit zien lachen.
Grapjes over woningnood etc.
pi_30027265
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:45 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Dat je homo bent is al lang en breed geaccepteerd door het gros van de mensen. Leuk ook dat je homo bent, maar dat hoef je niet in zo'n gore vertoning als de gayparade te laten zien.

De boodschap van de gayparade ontgaat me ook eigenlijk, wat willen die gasten namelijk bereiken? Het enige dat ze willen is shockeren en iedereen laten zien dat ze homo zijn. Je kan misschien ook een beetje normaal doen? Ik hoef niet te zien dat je een uitgesproken homo bent, dat interesseert namelijk niemand.

Ik zie die gasten ook liever komen dan gaan.
maar de mensen die de gayparade aanzien zijn ook niet allemaal homo

veel mensen vinden het gewoon leuk om naar te kijken, net zoals die caribean of hoe het ook heet in rotterdam, niet dat ik er ooit naar toe zou willen gaan of dat ik er fan van ben
</b>
pi_30027404
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:55 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

maar de mensen die de gayparade aanzien zijn ook niet allemaal homo

veel mensen vinden het gewoon leuk om naar te kijken, net zoals die caribean of hoe het ook heet in rotterdam, niet dat ik er ooit naar toe zou willen gaan of dat ik er fan van ben
Plus dat je er rekening mee moet houden dat in heel veel landen homoseksualiteit een taboe is en veel homo's even naar bv Nederland gaan om zich te uiten om hoe ze zijn, even geen zorgen dat hun gedrag nare concequencies heeft.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:04:43 #113
862 Arcee
Look closer
pi_30027541
quote:
Blijkbaar denk jij dat iedereen zich 't leed van de hele wereld aan moet trekken. Daarvoor is de wereld net iets te groot en te hard en het leven te kort. Maar succes, hoor.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:08:14 #114
95998 -DailaLama-
pi_30027619
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]
Ik heb oog voor alles wat er loos kan zijn in deze maatschappij
Ik vind deze topics soms ook onsmakelijk, maar jij praat nu ook wel een beetje arrogant ...
pi_30028527
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Exactly my words.
pi_30028804
De mensen die zich zo ergeren aan de "harde" en "empathieloze" reacties, voeden deze zelf door er steeds op in te gaan met oordelen , conclusies, en verwijten.

Ergo, ze gaan zelf net zo voorbij aan de triestheid vh voorval als ze de anderen verwijten, puur en alleen om hun gelijk te halen c.q. de behoefte te laten zien dat zij wél deugen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30031330
Is er al meer bekend over het gerucht dat hij 10 dagen dood in zijn woning heeft gelegen, dat zou normaal gesproken toch wel ergens als nieuws opduiken?
pi_30031375
Dat is geen gerucht, dat is een uitspraak van de politie van Roermond.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:30:46 #119
95998 -DailaLama-
pi_30031380
edit
pi_30031399
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Okay. Maar dat lijkt me toch nieuws voor Limburgse begrippen - ik vind het nergens terug in de regionale pers.
pi_30031455
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:54 schreef milagro het volgende:
De mensen die zich zo ergeren aan de "harde" en "empathieloze" reacties, voeden deze zelf door er steeds op in te gaan met oordelen , conclusies, en verwijten.

Ergo, ze gaan zelf net zo voorbij aan de triestheid vh voorval als ze de anderen verwijten, puur en alleen om hun gelijk te halen c.q. de behoefte te laten zien dat zij wél deugen.
Ik ben het wel met je eens maar door dit te posten doe je feitelijk hetzelfde.
Het is aan mensen om van alles roepen, liever niet in zo'n condoleance-topic, maar ik vind er wel wat van. Maar je hebt gelijk dat het zinloos is om dat hier voortdurend te gaan posten en het relnichterige van mensen als CMT en sc aan te wakkeren.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:33:55 #122
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30031474
edit:
pi_30031510
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:33 schreef PLAE@ het volgende:

Vanwaar al die interesse mensen?
Omdat we hem kenden bijvoorbeeld?

Als jij er op die manier een einde aan zou maken, zou ik ook geschokt zijn.
pi_30031547
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay. Maar dat lijkt me toch nieuws voor Limburgse begrippen - ik vind het nergens terug in de regionale pers.
In de pers in Overijssel is het wel terug te vinden. In de Limburgse media kan ik het niet terugvinden, ik vind die site van het Limburgs Dagblad ook bloedirritant en de site van DDL is even offline volgens mij.
pi_30031561
Nog nieuws erover ?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:38:09 #126
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30031587
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Omdat we hem kenden bijvoorbeeld?

Als jij er op die manier een einde aan zou maken, zou ik ook geschokt zijn.
Nee ik bedoelde het anders. Waarom bepaalde sensatiezoekers zo geinteresseerd zijn om hier lekker te bashen etc.
Maar ik had het daarna alweer geedit, het topic zou er met zo'n discussie niet op vooruit gaan.
pi_30031614
Is 'ie nou nog steeds dood?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:40:43 #128
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30031652
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:39 schreef Croupouque het volgende:
Is 'ie nou nog steeds dood?
boefje toch
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:44:58 #129
95998 -DailaLama-
pi_30031762
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:38 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Waarom bepaalde sensatiezoekers zo geinteresseerd zijn om hier lekker te bashen etc.
Omdat ze denken dat ze genuanceerd en lekker kritisch zijn en een gezonde, objectieve mening hebben.
pi_30031796
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:44 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Omdat ze denken dat ze genuanceerd en lekker kritisch zijn en een gezonde, objectieve mening hebben.
Of omdat ze niet meedoen aan de rouwhype en hysterie.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:50:31 #131
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30031890
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Of omdat ze niet meedoen aan de rouwhype en hysterie.
Ik kende m ook niet, maak me er ook niet druk om. Maar ga dan hier niet een beetje stakkerig lopen doen.
pi_30031908
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:50 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik kende m ook niet, maak me er ook niet druk om. Maar ga dan hier niet een beetje stakkerig lopen doen.
Wat opvalt is de hype om "geschokt" te zijn en even hysterisch te doen, terwijl het mensen eigenlijk geen fuck kan schelen.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:52:11 #133
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30031924
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat opvalt is de hype om "geschokt" te zijn en even hysterisch te doen, terwijl het mensen eigenlijk geen fuck kan schelen.
Open een willekeurig r&p topic en je ziet al jarenlang hetzelfde.

Vreemd dat dit je dan nog kan verbazen na al die jaren
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:52:29 #134
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_30031935
wat zijn nou de bewijzen dat ie echt dood is ??
quote:
hij heeft al 10 hele dagen NIET gepost
ooooww ...ja dan is ie dood !!

raise up !!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:52:57 #135
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30031954
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het staat anders niet bij de officiële persberichten van de politie Limburg-Noord waar Roermond onder valt.
pi_30031964
Er van uitgaande dat dit geen opwelling is geweest, maar een weloverwogen besluit, kan ik eerbied opbrengen voor het feit dat hij er ditmaal niemand bij betrokken heeft en het ook heeft doorgezet. Moge hij rusten in vrede.
pi_30031988
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:52 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Open een willekeurig r&p topic en je ziet al jarenlang hetzelfde.

Vreemd dat dit je dan nog kan verbazen na al die jaren
Ik open niet zo vaak een R&P-topic. Dit is gewoon hysterie en het komt zielig over.
pi_30031999
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:52 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Het staat anders niet bij de officiële persberichten van de politie Limburg-Noord waar Roermond onder valt.
Het stond wel in de krant in Overijssel. Ik weet niet of de politie hier wel een persbericht over heeft uitgebracht, aangezien er in de Limburgse kranten ook niets staat hierover.
pi_30032025
verkeerde gesprek
pi_30032514
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het stond wel in de krant in Overijssel.
Staat dat online, heb je een bron?
pi_30032569
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, in tegenstelling tot anderen roep ik geen dingen waar ik geen bron van heb. Kijk hier maar eens: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/12095
pi_30032616
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, in tegenstelling tot anderen roep ik geen dingen waar ik geen bron van heb. Kijk hier maar eens: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/12095
Okay, maar dat stukje is gewoon uit de gaykrant overgenomen - geen nieuwe berichtgeving dus.
pi_30032661
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, maar dat stukje is gewoon uit de gaykrant overgenomen - geen nieuwe berichtgeving dus.
Het ging over die 10 dagen die hij dood in zijn huis heeft gelegen. Verder is er weinig over dit voorval te melden natuurlijk.

Er is geen misdrijf in het spel, de man is gevonden en geïdentificeerd en komende week is de begrafenis...
pi_30033609
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens maar door dit te posten doe je feitelijk hetzelfde.
Het is aan mensen om van alles roepen, liever niet in zo'n condoleance-topic, maar ik vind er wel wat van. Maar je hebt gelijk dat het zinloos is om dat hier voortdurend te gaan posten en het relnichterige van mensen als CMT en sc aan te wakkeren.
Ik doe niet hetzelfde, want ik reageer hier slechts sporadisch en erger me ook niet zo, en als ikdat al doe, dan niet alleen aan de harde reacties, maar net zo goed aan de overdreven bijna koketterende meelevende reacties.

Bovendien , dit is geen condoleance topic.
Zeg gewoon 1 keer je ding, denk ik dan, maar blijf niet steeds weer reageren op hen die anders reageren dan jij wenselijk acht.
Dat komt mij dan weer meer over als veer in eigen reet stekerij en minsten net zo respectloos dan.
pi_30033616
ik ben benieuwd hoeveel mensen er op zijn begravenis zullen komen..
</b>
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:57:08 #146
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30033967
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef The_Mavericks het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel mensen er op zijn begravenis zullen komen..
Waarom ben je daar benieuwd naar? Zegt de opkomst iets over Gboy, of over zijn omgeving? Of maakt t uit hoeveel er komen?
pi_30034002
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er in hem zijn geintreseerd dat ze komen
</b>
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:22:26 #148
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30034700
Ik hoop dat als ik dood ben er niet van die huilies zijn (die ik nog nooit gesproken heb) die me ineens zo missen of zich druk maken om mijn uitvaart. Ik hoop op veel harde en ongenuanceerde grappen, fotofucks en een uiteraard bobsaget-icoon met een witte roos. En dat er af en toe nog eens iets onder mijn nick wordt gepost, gewoon om te fucken.

Zoals ik al zei, humor relativeert. Niks mis mee! De beste humor is galgehumor.

zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:23:38 #149
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_30034729
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoop dat als ik dood ben er niet van die huilies zijn (die ik nog nooit gesproken heb) die me ineens zo missen of zich druk maken om mijn uitvaart. Ik hoop op veel harde en ongenuanceerde grappen, fotofucks en een uiteraard bobsaget-icoon met een witte roos. En dat er af en toe nog eens iets onder mijn nick wordt gepost, gewoon om te fucken.

[afbeelding]
We zullen een pissmob houden, met jouw graf als lichtend middelpunt.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:25:32 #150
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30034781
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:23 schreef Tarak het volgende:

[..]

We zullen een pissmob houden, met jouw graf als lichtend middelpunt.
Cool! Zenden we het live uit op ESTV
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:25:51 #151
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30034789
quote:
Het jammere is alleen dat je hier geen reet van meent. Je zou het prachtig vinden als massa's mensen om je zouden rouwen.
Je bent dan ook niet voor niets de meest media/aandachtsgeile fokker die er is.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:27:42 #152
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30034831
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Het jammere is alleen dat je hier geen reet van meent. Je zou het prachtig vinden als massa's mensen om je zouden rouwen. Je bent dan ook niet voor niets de meest media/aandachtsgeile fokker die er is.
Ik zeg toch niet dat ik geen postume aandacht wil. Ik hoop alleen niet van die krokodilletranen zoals hier. Voor zn dood kotste iedereen op Gboy en zn aandachtstopics, nu issie ineens een soort Pim Fortuyn-heilige geworden.

Dat had Gboy vast niet zo gewild.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:28:50 #153
94405 Tarak
pi_30034853
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ik geen postume aandacht wil. Ik hoop alleen niet van die krokodilletranen zoals hier. Voor zn dood kotste iedereen op Gboy en zn aandachtstopics, nu issie ineens een soort Pim Fortuyn-heilige geworden.

Dat had Gboy vast niet zo gewild.
Sun, ik ben een teergevoelige, krokodillentranen huilende ziel, zou je dat plaatje weg willen halen, ik vind het nogal onkies, niet leuk en niet nodig.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_30034869
quote:
''Hopen'' doe je op dingen die niet zeker zijn.Ik bedoel, ik ken je niet eens, maar ik kan zo al een grafschrift voor je opstellen;
''De dood kwam voor hem te laat, zoals hij voor Patries te vroeg kwam.''

[ Bericht 6% gewijzigd door Johan_de_With op 27-08-2005 18:37:23 ]
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:30:33 #155
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30034909
Tarak, als dat in het condoleancetopic was had je een punt. Nu niet.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:30:50 #156
95998 -DailaLama-
pi_30034920
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik doe niet hetzelfde, want ik reageer hier slechts sporadisch en erger me ook niet zo, en als ikdat al doe, dan niet alleen aan de harde reacties, maar net zo goed aan de overdreven bijna koketterende meelevende reacties.

Bovendien , dit is geen condoleance topic.
Zeg gewoon 1 keer je ding, denk ik dan, maar blijf niet steeds weer reageren op hen die anders reageren dan jij wenselijk acht.
Dat komt mij dan weer meer over als veer in eigen reet stekerij en minsten net zo respectloos dan.
Dat moeten die mensen toch zelf weten, of ze vaak willen reageren of niet.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:31:49 #157
95998 -DailaLama-
pi_30034939
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:28 schreef Tarak het volgende:

[..]

Sun, ik ben een teergevoelige, krokodillentranen huilende ziel, zou je dat plaatje weg willen halen, ik vind het nogal onkies, niet leuk en niet nodig.
Nee mag niet. Sun heeft een eigen mening. Dat is nu even belangrijker.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:33:48 #158
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30034976
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:31 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Nee mag niet. Sun heeft een eigen mening. Dat is nu even belangrijker.
Aansteller. Jij gebruikt Gboys zelfmoord gewoon als stokpaardje, om jezelf op de borst te kloppen hoe humaan je wel niet bent. En je bent niet de enige hier.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:35:04 #159
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30035000
Wat een vervelend topic is dit geworden zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30035002
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:30 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Dat moeten die mensen toch zelf weten, of ze vaak willen reageren of niet.
ja, duh, natuurlijk, maar ik snap gewoon niet, waarom , als je je zo ergert, het zo blijft voeden, puur om je gelijk te halen : "jij deugt niet, ik wel, want ik ben aangeslagen".

zo doordrammen is net zo respectloos, en als je respect zo belangrijk vindt in deze context, voedt het dan niet zo, hun gedrag.

hoe meer je het afkeurt, hoe botter zij worden ( in jullie ogen dan).

ik vind hun ook bot, maar ze hebben ergens wel een punt.
er zitten wat dwepers tussen, namelijk, waar ik nou weer jeuk op de verkeerde plaatsen van krijg
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:35:59 #161
95998 -DailaLama-
pi_30035018
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:33 schreef SunChaser het volgende:

[..]
hoe humaan je wel niet bent.
Dankjewel, dat vind ik lief.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:36:20 #162
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30035030
Op welke plek is jeuk een goede plaats dan?
pi_30035052
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:36 schreef SunChaser het volgende:
Op welke plek is jeuk een goede plaats dan?
als een ander wilt krabben bij je, zijn er wel een aantal plekken te bedenken, lijkt me
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:40:27 #164
95998 -DailaLama-
pi_30035113
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, duh, natuurlijk, maar ik snap gewoon niet, waarom , als je je zo ergert, het zo blijft voeden, puur om je gelijk te halen : "jij deugt niet, ik wel, want ik ben aangeslagen".

zo doordrammen is net zo respectloos, en als je respect zo belangrijk vindt in deze context, voedt het dan niet zo, hun gedrag.

er zitten wat dwepers tussen, namelijk, waar ik nou weer jeuk op de verkeerde plaatsen van krijg
Eens
pi_30035192
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef popolon het volgende:
Wat een vervelend topic is dit geworden zeg.
Nou - ik moest trouwens wel glimlachen om dat plaatje.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:37:35 #166
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_30036432
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:11 schreef SCH het volgende:

[..]

www.tctubantia.nl
Even gratis registreren en je kunt het hele artikel, zoals dat vandaag in de regionale krant stond, lezen.

Ik was een lurker bij de topics die Mideo schreef over het Enschedese raadslid. Ik vond het wel vermakelijke topics .
Ik was wel geschokt toen ik las dat hij dood was. Ik vind het triest dat er mensen zijn die in zelfmoord de enige uitweg zien. En dat hij 10 dagen dood in zijn huis heeft gelegen; vreselijk als je zo vereenzaamd bent dat je 10 dagen lang door helemaal niemand gemist wordt.

Toch vind ik het prima dat er humor is over zo'n onderwerp, of over welke "ramp" dan ook. Ik denk dat niemand staat te juichen en hem dit heeft toegewenst, ook niet de mensen die er grappen over maken. De beste humor is nu eenmaal zwarte humor. Geen lach zonder traan.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_30036680
Aangeslagen zijn is een hype.
pi_30037472
Frank is gisteren om drie uur begraven op de begraafplaats tussen de bergen in roermond.
hij heeft een overdosis medicijnen genomen.

dat is de doodsoorzaak. punt.
heeft iemand echt goed contact met Frank gehad en kan hij of zij me misschien meer vertellen? Ik ben Frank's halfzusje.
pi_30037619
Wow, is het hem eindelijk gelukt. RIP.
pi_30037675
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef chella79 het volgende:
Frank is gisteren om drie uur begraven op de begraafplaats tussen de bergen in roermond.

heeft iemand echt goed contact met Frank gehad en kan hij of zij me misschien meer vertellen? Ik ben Frank's halfzusje.
sorry hoor, maar nu ineens wel aandacht? Beetje vreemd naar mijn mening.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:22:23 #171
94405 Tarak
pi_30037699
quote:

Sterkte Chella!! Je kunt denk ik het beste even met yvonne mailen. yvonne@fok.nl .
Op het forum waar hij administrator was lopen ook enkele topics.
pi_30037703
Hm...gecondoleerd aan de familie...
Je bent wel heel diep gezonken in je leven als je zelfmoord pleegt...
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_30037726
quote:

Jij bent zijn halfzusje....
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:46:40 #174
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30040110
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door SunChaser op 27-08-2005 22:16:22 ]
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:05:27 #175
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30040662
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:46 schreef SunChaser het volgende:
Frank's halfzusje vraagt aan wildvreemde FOK!-users hoe haar broer was. Beetje laat, vind je ook niet?
pi_30040795
Val dat halfzusje nou niet aan, misschien was het wel de keus van mineo zelf om weinig contact te hebben.

En ook al was er contact, dan kan je nog nieuwsgierig zijn.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:13:22 #177
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30040952
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:09 schreef Troeta het volgende:
Val dat halfzusje nou niet aan, misschien was het wel de keus van mineo zelf om weinig contact te hebben.

En ook al was er contact, dan kan je nog nieuwsgierig zijn.
Ja, oke je hebt gelijk. Ik neem de opmerking terug.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:39:38 #178
127719 Trixal
The one and only
pi_30041953
quote:

[afbeelding]
dat plaatje
Trixal! I hate disturbed people.Except one
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:42:43 #179
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30042063
quote:

[afbeelding]
als jij zelfmoord pleegt verwacht ik op zijn minst voor je daad je password voor Fok, doe ik af en toe een post onder jouw naam geheel in jouw stijl

en die fotofucks ga ik nu ook al vast bedenken

[..]
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:44:09 #180
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30042109
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:42 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

als jij zelfmoord pleegt
Dat zou ik dus niet doen.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:44:21 #181
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30042113
Ik zal het wel gemist hebben, maar hoe heeft deze jongen het hem nu geflikt? Weer pillen, of nu op een andere manier?
[..]
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:45:57 #182
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30042161
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat zou ik dus niet doen.
daarom zeg ik oo k"als"
[..]
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:48:08 #183
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30042222
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:09 schreef Troeta het volgende:
Daar heb je eigenlijk gelijk in.
pi_30042314
dus toch
pi_30042644
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef DiabloSam het volgende:
Hm...gecondoleerd aan de familie...
Je bent wel heel diep gezonken in je leven als je zelfmoord pleegt...
zeg jij nou maar niks met je bagger topics
</b>
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:11:20 #186
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_30042961
Heeft Gboy27/mineo alweer zelfmoord gepleegd ?
Hoevaak herhaalt zich deze rampspoed ?
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_30049624
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 09:17 schreef sindell het volgende:

Helemaal met je eens.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_30053354
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Ben je nu zelf niet olie op het vuur aan het gooien?

Veer in je reet (eerdere posts), jeuk op verkeerde plaatsen.... Komt mij niet anders over dan dat je wat reactie's uit bent aan het lokken.

zondag 28 augustus 2005 @ 13:36:59 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30053813
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 13:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Veer in je reet (eerdere posts), jeuk op verkeerde plaatsen.... Komt mij niet anders over dan dat je wat reactie's uit bent aan het lokken.

ik voelde hetzelfde, maar het past natuurlijk wel in het thatcher-achtige repertoire van milagro aka 'de ijzeren dame'
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:01:27 #190
95998 -DailaLama-
pi_30054332
quote:

[..]

milagro probeert gewoon een brug te bouwen en goodwill te tonen aan beide kanten van de medaille.

Maar laten we er maar over op houden.
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:08:14 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30054431
milagro heeft natuurlijk ook volkomen gelijk.
pi_30054518
quote:
Maar laten we er maar over op houden.
Hier ben ik het volledig mee eens.
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:17:07 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30054631
wat milagro eigenlijk zegt is: als je repliek geeft op bagger dan hou je de bagger in stand. en dat geldt natuurlijk voor elk topic. maar dat maakt ook tegelijkertijd fok! tot een van de grootsten. mensen reageren nou eenmaal graag.
pi_30055225
quote:

[..]

dan heb je er dus geen reet van gesnapt, gelukkig de anderen wel.

slotje, lijkt me.
  zondag 28 augustus 2005 @ 15:47:41 #195
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_30056048
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:37 schreef MaLo het volgende:

[..]

www.tctubantia.nl
Even gratis registreren en je kunt het hele artikel, zoals dat vandaag in de regionale krant stond, lezen.

Ik was een lurker bij de topics die Mideo schreef over het Enschedese raadslid. Ik vond het wel vermakelijke topics .
Ik was wel geschokt toen ik las dat hij dood was. Ik vind het triest dat er mensen zijn die in zelfmoord de enige uitweg zien. En dat hij 10 dagen dood in zijn huis heeft gelegen; vreselijk als je zo vereenzaamd bent dat je 10 dagen lang door helemaal niemand gemist wordt.

Toch vind ik het prima dat er humor is over zo'n onderwerp, of over welke "ramp" dan ook. Ik denk dat niemand staat te juichen en hem dit heeft toegewenst, ook niet de mensen die er grappen over maken. De beste humor is nu eenmaal zwarte humor. Geen lach zonder traan.
Das knap, minimaal 10 dagen dood zijn, en 6 dagen geleden nog posten
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zondag 28 augustus 2005 @ 16:59:56 #196
94405 Tarak
pi_30056746
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 15:47 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Das knap, minimaal 10 dagen dood zijn, en 6 dagen geleden nog posten
Zoals al eerder aangegeven is het inmiddels zeker dat Mineo39-76 /Gboy zelfmoord heeft gepleegd. Er zit een bug in de software die aangeeft wanneer iemand voor de laatste keer op het forum aanwezig was. Yvonne heeft in de database nagekeken wanneer Mineo39-76 zich voor het laatst op FOK heeft aangemeld en dat was op 15 augustus 2005.
pi_30056863
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Mag iedereen dat SVP nog even voor zichzelf bepalen, of ben jij hier degene die bepaalt hoe mensen moeten reageren op een zelfmoord-bericht?

Er zit een wezenlijk verschil tussen hysterisch doen en geschokt zijn. Ik ben wel degelijk geschokt over het bericht, maar ga er niet hysterisch over doen. Maar het kan me wel schelen. In die zin dat het gewoon erg triest is dat iemand zichzelf van het leven heeft beroofd, die afgelopen jaar veelvuldig in POL en NWS was te vinden.
pi_30057015
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 14:52 schreef milagro het volgende:

[..]

dan heb je er dus geen reet van gesnapt, gelukkig de anderen wel.

slotje, lijkt me.
Ik heb je wel degelijk begrepen. Maar als je geen reactie's wilde uitlokken, had je het hetzelfde op een andere manier gezegd.

En ook nog een slotje? Als JIJ het zegt opeens een slotje?
pi_30057113
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 17:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik heb je wel degelijk begrepen. Maar als je geen reactie's wilde uitlokken, had je het hetzelfde op een andere manier gezegd.

En ook nog een slotje? Als JIJ het zegt opeens een slotje?
zoek je nu ruzie of zo

een slotje lijkt mij gewoon verstandig, gezien ook jou reactie nu.
een beetje gaan kibbelen hier, kom op zeg.

IK stoor me niet zo aan die botte reacties, niet méér in ieder geval dan aan de overdreven meelevende reacties.
Maar er zijn er bij die zich dus WEL heel erg storen, en aan hun dus slechts een tip dat als ze willen dat het stopt, ze beter dus NIET kunnen happen.
Als je je stoort aan het vuur, gooi er dan geen olie op.
en ik stoorde me dus niet zo aan het vuurtje.

duidelijk zo?
niet, jammer dan.
ik ben hier klaar iig.

Mineo, rust zacht, alles sal nu seker reg kom in die hemel
  zondag 28 augustus 2005 @ 17:59:30 #200
128501 dit.is.geen.kloon.
Meki Woedend op Fok
pi_30060412
Overigens kan ik me best voorstellen dat je niet 'afgrijselijk vereenzaamd' hoeft te zijn om pas na 10 dagen gevonden te worden hoor. Ja, als je werkt is het een ander verhaal, maar als ik niet zou werken....dan belt er eens iemand en jij neemt niet op en ze spreken het antwoordapparaat in of je meegaat naar de film, en je antwoordt niet direct op mailtjes of smsjes....dan duurt het wel even voordat mensen tegen elkaar gaan zeggen "goh, al een tijdje niets van thaleia gehoord" en dan duurt het helemaal wel even voordat mensen zich dusdanige zorgen gaan maken dat ze met je reservesleutel gaan kijken hoe en wat. Dat is nogal een stap namelijk, zonder overleg met die sleutel bij iemand naar binnen gaan c.q. de politie de deur in laten trappen, dat doe je niet zomaar nadat je 2 dagen niets van iemand hebt gehoord.

Dat neemt niet weg dat deze persoon wel 'afgrijselijk vereenzaamd' kan zijn geweest hoor, en als dat zo is is het triest, maar ik verbaas me over de wat dramatische conclusie die er uit dat "10 dagen"-gegeven getrokken wordt.
  maandag 29 augustus 2005 @ 00:41:28 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30063558
ja ik verbaas me er ook over, maar dat komt meer omdat ik me regelmatig twee weken 'terugtrek'...

ik verbaas me sowieso in dit topic.
pi_30063729
10 dagen valt reuze mee hoor.
Als je geen relatie hebt en je woont zelfstandig zie je echt niet elke dag mensen.
Ik spreek mijn moeder ook wel eens 2 weken niet, en ook niet elke vriend spreek ik elke dag.
Als je je daarbij ook nog ziek had gemeld op je werk of je had vakantie...
  maandag 29 augustus 2005 @ 00:50:58 #204
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30063829
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 00:47 schreef Troeta het volgende:
10 dagen valt reuze mee hoor.
Als je geen relatie hebt en je woont zelfstandig zie je echt niet elke dag mensen.
Ik spreek mijn moeder ook wel eens 2 weken niet, en ook niet elke vriend spreek ik elke dag.
Als je je daarbij ook nog ziek had gemeld op je werk of je had vakantie...
psies. ik stuur zelfs mijn vriendin weleens naar mijn andere huis als ik rust wil hebben....
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:26:17 #205
128466 Jezus_Christus
Ja, de zoon van...
pi_30065385
Met zelfmoordenaars heb ik geen spijt. Het staat geschreven dat deze zondaars een enkeltje Hel kunnen verwachten, wanneer zij in de rij staan voor een paar vleugeltjes.
The purpose of Jesus is to flip out and smite the wicked.
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:27:49 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30065400
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:26 schreef Jezus_Christus het volgende:
Met zelfmoordenaars heb ik geen spijt. Het staat geschreven dat deze zondaars een enkeltje Hel kunnen verwachten, wanneer zij in de rij staan voor een paar vleugeltjes.
en nou weer ff zonder dat achterhaalde boek proberen te denken.
  maandag 29 augustus 2005 @ 08:21:52 #207
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30066923
wanneer is de stille tocht nou?
[..]
pi_30067283
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 08:21 schreef MikeyMo het volgende:
wanneer is de stille tocht nou?
Afgelast vanwege het mooie weer.
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:44:53 #209
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30067883
quote:
Ow hij was het dus....
Altijd rot zulke dingen, maar ik denk als je het zo graag wil, dat het ook een bevrijding is alshet lukt..
RIP in ieder geval...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30068985
quote:
Veel reacties hier zijn toch ook in de sfeer van: "hopelijk heb je nu je rust gevonden". Blij omdat iemand dood is en omdat zijn leven zo gelopen is kan ik niet zijn. En ik denk ook niet dat hij "waarschijnlijk erg graag wilde" - het zal eerder zo geweest zijn dat hij het leven niet zag zitten, dat is wat anders dan heel graag dood willen.

Ik heb er maar een columnpje over geschreven: Als de tunnel donker blijft
  maandag 29 augustus 2005 @ 11:31:15 #211
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30069129
maareh, hoe heeft hij nou ewigenlijk een einde gemaakt? weer met pillen?
[..]
pi_30070095
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 11:31 schreef MikeyMo het volgende:
maareh, hoe heeft hij nou ewigenlijk een einde gemaakt? weer met pillen?
medicijnen idd
  woensdag 31 augustus 2005 @ 03:24:33 #213
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_30120960
Hoe oud was hij nu werkelijk? De krant spreekt van 38, maar volgens hemzelf is hij van 1973. Gboy/Frank Vink heeft al eerder gepoogd om zich van kant te maken dmv van pillen maar is op het nippertje gered door forummers van de ABBA site die zijn provider heeft ingelicht. @Home heeft daarop de politie gebeld en zij hebben een inval gedaan in zijn huis. 1 uur te laat en hij zou al 3 jaar eerder vertrokken zijn.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_30120997
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe heeft hij het eigenlijk gedaan...?

Of is dat een impertinente vraag?
?
pi_30121282
quote:
hoop dat je een achterlijke kutkloon bent met geen gevoel voor humor. anders geef ff je emailadres voor een afspraak, dan zal ik je mijn wetten eens in je gezicht rammen achterlijke kut fundi!
Islam=facisme
  woensdag 31 augustus 2005 @ 04:46:09 #216
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_30121311
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 04:32 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

hoop dat je een achterlijke kutkloon bent met geen gevoel voor humor. anders geef ff je emailadres voor een afspraak, dan zal ik je mijn wetten eens in je gezicht rammen achterlijke kut fundi!
omg doe rustig man
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_30121318
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:20 schreef SCH het volgende:

[..]

medicijnen idd
Oh, ja, staat 2 posts boven me .
pi_30121323
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 04:46 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

omg doe rustig man
Hij heeft wel een punt hoor.
Je moet niet denken dat jeje als een keyboard ridder kan gedragen op internet.

Als je van jezelf vind dat je stoer genoeg bent om dit soort teksten te plaatsen,
draag de gevolgen dan ook als een volwassen kerel.

[ Bericht 3% gewijzigd door dl3b op 31-08-2005 05:11:45 ]
Karper diem, vis van de dag
pi_30121465
Tja...Mineo, z'n totaal overspannen gedrag naar een homofoob raadslid bevestigde z'n labiliteit ruimschoots. Het heeft mij dan ook niet verbaasd dat 'ie er een eind aan hebt gemaakt. Het was zijn eigen keuze en blijkbaar stond die vast. Gelukkig waren het de pillen en niet een of andere trein anders had hij iemand met zijn problematiek opgezadeld. Dit soort zelfmoorden vind ik prima, netjes binnenshuis, eigen keuze, samenloop der omstandigheden, het zij zo. Mijn leven gaat in ieder geval wel verder.
Ik ga geen vals sentiment lopen vertonen, ik heb je nooit gekend namelijk. De woorden op een forum zijn eigenlijk net zo veelzeggend over een persoon als een blanco vel papier .

Dat mensen blijkbaar moeten dweepen met de dood van een user is in mijn opinie dan ook een groot raadsel. Ik gok dat het er mee heeft te maken dat de maatschappij empathie van je verwacht in dit soort gevallen zodat je kunt laten zien dat je een geweldige persoonlijkheid bent en daardoor jezelf hoger plaatst in de sociale hierarchie. Deze mensen zullen waarschijnlijk net zo aangegrepen zijn door de dood van Mwani B'Gasa, een hongernegertje dat op zijn 7e overleed aan AIDS. Ik wacht dan ook met smart op de RIP reacties betreffende zijn dood .

[ Bericht 6% gewijzigd door Nico_Nekslag op 31-08-2005 06:33:51 ]
pi_30121508
Wat zou Hofte na dat nieuws gedronken hebben?
Champagne of gewoon een biertje...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:38:54 #221
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30122286
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 06:26 schreef Nico_Nekslag het volgende:
Dat mensen blijkbaar moeten dweepen met de dood van een user is in mijn opinie dan ook een groot raadsel. Ik gok dat het er mee heeft te maken dat de maatschappij empathie van je verwacht in dit soort gevallen zodat je kunt laten zien dat je een geweldige persoonlijkheid bent en daardoor jezelf hoger plaatst in de sociale hierarchie. Deze mensen zullen waarschijnlijk net zo aangegrepen zijn door de dood van Mwani B'Gasa, een hongernegertje dat op zijn 7e overleed aan AIDS. Ik wacht dan ook met smart op de RIP reacties betreffende zijn dood .
Ik brand elke dag een kaarsje voor Mwani
[..]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:39:44 #222
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30122298
Overigens wel apart dat we er nu achter komen dat hij al die tijd heeft "gelogen" over zijn leeftijd
[..]
pi_30122331
quote:
Tja...Mineo, z'n totaal overspannen gedrag naar een homofoob raadslid bevestigde z'n labiliteit ruimschoots. Het heeft mij dan ook niet verbaasd dat 'ie er een eind aan hebt gemaakt. Het was zijn eigen keuze en blijkbaar stond die vast. Gelukkig waren het de pillen en niet een of andere trein anders had hij iemand met zijn problematiek opgezadeld. Dit soort zelfmoorden vind ik prima, netjes binnenshuis, eigen keuze, samenloop der omstandigheden, het zij zo. Mijn leven gaat in ieder geval wel verder.
Ik ga geen vals sentiment lopen vertonen, ik heb je nooit gekend namelijk. De woorden op een forum zijn eigenlijk net zo veelzeggend over een persoon als een blanco vel papier .

Mwani
pi_30127781
quote:
Het was inderdaad Mineo's eigen keuze om er een einde aan te maken. Uit eerdere posts op dit forum blijkt dat hij al vaker zelfmoordpogingen had gedaan. Hij heeft een 'onzichtbare' weg gekozen, door niet voor een trein te springen of anderen met zijn problematiek op te zadelen. Ook dat klopt. Het zij zo, inderdaad. Maar dat neemt allemaal niet weg dat een dergelijke gebeurtenis best aangrijpend kan zijn. Ik voel me echt niet hoger in een bepaalde hiërachie geplaatst wanneer ik stel dat het bericht mij heeft geschokt. Ook hoef ik daar geen lintje voor ofzo.

Ja, de dood van Mineo grijpt mij meer aan dan die van het hongernegertje Mwani B'Gasa; hoe erg diens dood ook is. Dit om de eenvoudige reden dat we Mineo op dit forum hebben meegemaakt, terwijl Mwani hier niet kwam.

Daar waar jij je kennelijk stoort aan mensen die hier uiting geven aan hun gevoel van ongeloof, stoor ik me juist aan diegenen die hun wijze van reageren (schouderophalend) dwingend aan anderen willen opleggen. Ieder mens reageert anders op een bericht als dat over Mineo. Net zoals het jouw recht is om het te relativeren, hebben users hier ook het recht om er bedroefd of geschokt over te zijn. Wat schiet je er in vredesnaam mee op om daar vervolgens allerlei waarde-oordelen aan te koppelen?
pi_30127840
Wat schiet je er mee op, om dan als geschokte om een waardeoordeel aan de niet geschokte te koppelen?
pi_30128769
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef milagro het volgende:
Wat schiet je er mee op, om dan als geschokte om een waardeoordeel aan de niet geschokte te koppelen?
Niets. Daarom stel ik dus ook dat het zijn recht is om er schouderophalend of relativerend op te reageren.
pi_30129129
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:07 schreef dVTB het volgende:

[..]

Niets. Daarom stel ik dus ook dat het zijn recht is om er schouderophalend of relativerend op te reageren.
en toch stoort men zich vooral aan de schouderophalende reacties, en minder aan de "ik ben er kapot van" netjes.

de zogenaamde botterikken krijgen veel meer commentaar dan de overdreven 'gebroken rijstjes'
pi_30129341
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef milagro het volgende:

[..]

en toch stoort men zich vooral aan de schouderophalende reacties, en minder aan de "ik ben er kapot van" netjes.

de zogenaamde botterikken krijgen veel meer commentaar dan de overdreven 'gebroken rijstjes'
Bestaat er nu voor jullie echt niks wat er tussenin zit?

Het betekent niet dat als ik het niet nodig vind de lompe boer uit te hangen dat ik er kapot van ben. Maar 1 ding weet ik wel: het is absoluut niet nodig hier de lompe boer uit te hangen en stomme opmerkingen te plaatsen omdat je de persoon die overleden was irritant vond op internet.
Beetje je houden aan algemene fatsoensnormen is toch niet te veel gevraagd? Oh ja, het is maar internet dat weet ik hoor. Maar dat betekent niet dat je al je gedachtes hier neer hoeft te knallen.

Maar goed, als mensen zich daar beter bij voelen en op die manier hun dag nog een beetje is goedgemaakt moeten ze dat misschien toch maar doen.

Voor de zielige lompe boeren.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:31:43 #229
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30129510
quote:
dat is vreemd ik heb hier heel iets anders staan

er staat dat je wel in de hemel komt als je er maar sterk ingelooft
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_30129643
poespoespoes

* doos met brokjes wegzet

ik ga nog even elders treuren om Mwani
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:38:16 #231
95998 -DailaLama-
pi_30129744
quote:

[..]
Je zegt het op een manier alsof je het raar vindt.
pi_30129848
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

nee, hoor, die toon leg jij er in, ik reageer slechts op de stelling "het recht op een mening".

bovendien doel ik op de overdreven reacties, aan beider zijden

dus ik ben er kapot van, moet er de heeeeeeeeeeeeele dag aan denken, het laat me maar niet los of had hij dat niet eerder kunnen doen, die aso relnicht.
pi_30129894
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Aan de woordkeuze (gebroken rijstjes, 'ik ben er kapot van' netjes) is het wel duidelijk wat ze er zelf eigenlijk van vindt. Kom op Milagro, niet zo eromheen draaien, gewoon recht voor z'n raap, net als de botteriken. Geen mooie verhaaltjes eromheen ophangen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:44:08 #234
95998 -DailaLama-
pi_30129947
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:41 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, hoor, die toon leg jij er in, ik reageer slechts op de stelling "het recht op een mening".

bovendien doel ik op de overdreven reacties, aan beider zijden

dus ik ben er kapot van, moet er de heeeeeeeeeeeeele dag aan denken, het laat me maar niet los of had hij dat niet eerder kunnen doen, die aso relnicht.
dan nog vind ik het niet raar dat iemand die bewust iemand kwetst meer commentaar krijgt dan iemand die overdreven emotioneel is.
pi_30130141
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Aan de woordkeuze (gebroken rijstjes, 'ik ben er kapot van' netjes) is het wel duidelijk wat ze er zelf eigenlijk van vindt. Kom op Milagro, niet zo eromheen draaien, gewoon recht voor z'n raap, net als de botteriken. Geen mooie verhaaltjes eromheen ophangen.
als jij het allereerste topic nu eens door gaat lezen, schatteboutje, dan kun je zien dat ik als een van de eerste reageerde en hoe, evenals in een later "deeltje"

ik begon me te ergeren aan BEPAALDE reacties van mensen die meer leken te koketteren met hun empathie dan dat ze werkelijk getroffen waren met dit alles.

ikvind het triest dit hele verhaal, die knul moet erg eenzaam geweest zijn, zo wanhopig als hij op zoek leek naar acceptatie die hij ms in zijn naaste omgeving niet gekregen heeft, maar ik slaap er geen nacht minder om, en een uur later zit ik net zo vrolijk weer elders te posten of thuis aan de thee met een boekje.
Mineo was een user, een naam op een forum, die toch vooral hysterische topics opende lately, waar ik overigens zelden in reageerde, wetende of denkende te weten waar het vandaam kwam dat obsessieve gedrag.

zo, en ga nu maar weer stokken zoeken, jij wilt graag slaan, merk ik
pi_30130166
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

dan nog vind ik het niet raar dat iemand die bewust iemand kwetst meer commentaar krijgt dan iemand die overdreven emotioneel is.
jij niet, ik wel, ieder zijn mening, niet waar
pi_30130438
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:50 schreef milagro het volgende:

[..]

als jij het allereerste topic nu eens door gaat lezen, schatteboutje, dan kun je zien dat ik als een van de eerste reageerde en hoe, evenals in een later "deeltje"

ik begon me te ergeren aan BEPAALDE reacties van mensen die meer leken te koketteren met hun empathie dan dat ze werkelijk getroffen waren met dit alles.

ikvind het triest dit hele verhaal, die knul moet erg eenzaam geweest zijn, zo wanhopig als hij op zoek leek naar acceptatie die hij ms in zijn naaste omgeving niet gekregen heeft, maar ik slaap er geen nacht minder om, en een uur later zit ik net zo vrolijk weer elders te posten of thuis aan de thee met een boekje.
Mineo was een user, een naam op een forum, die toch vooral hysterische topics opende lately, waar ik overigens zelden in reageerde, wetende of denkende te weten waar het vandaam kwam dat obsessieve gedrag.

zo, en ga nu maar weer stokken zoeken, jij wilt graag slaan, merk ik
Goh, je klinkt ineens heel anders.

Slaag loont!
pi_30131386
* SCH hoopt dat milagro wel een klein traantje wegpinkt mocht zijn vliegtuig volgende week door boze meneren tot ontploffing worden gebracht
pi_30133534
quote:

en toch stoort men zich vooral aan de schouderophalende reacties, en minder aan de "ik ben er kapot van" netjes. de zogenaamde botterikken krijgen veel meer commentaar dan de overdreven 'gebroken rijstjes'
Vooropgesteld: wat is het *nut* van bot reageren op wiens overlijden dan ook? Als het je niks interesseert, hoef je niet te reageren. Als mij voetbal niks zou interesseren, heeft het ook geen zin als ik me meng in een discussie over de wedstrijd FC Omniworld - Go Ahead Eagles om te verkondigen dat het me geen bal interesseert.

Maar afgezien daarvan: ik heb geen enkel waardeoordeel opgehangen aan mensen die schouderophalend reageren. Dat moeten ze fijn zelf weten, zolang de mensen die het *wel* wat kan schelen hier dan niet worden afgeschilderd als mensen die 'zichzelf op de borst kloppen over hoe humaan ze zijn', die 'hysterisch doen omdat het een hype is' of 'dweepen met de dood van een user'.
pi_30133999
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef SCH het volgende:
* SCH hoopt dat milagro wel een klein traantje wegpinkt mocht zijn vliegtuig volgende week door boze meneren tot ontploffing worden gebracht
ik pinkte er bijna 1tje weg toen ik je column las, SCH

ik vond hem erg mooi

maar nu niet meer, genoeg emotie weer
pi_30134043
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
maar nu niet meer, genoeg emotie weer
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:39:31 #242
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30148209
quote:
Het valt me op dat veel mensen zich verschuilen achter 'het was zijn keuze', terwijl het maar zeer de vraag is of dat ook werkelijk het geval was. Het mag dan op dat moment zijn keuze zijn geweest, maar zou hij die keuze ook hebben gemaakt als hij niet zwaar depressief was geweest? Ik waag het te betwijfelen. Maar voor de gemoedsrust komt het nou eenmaal beter uit om te denken dat het iemands eigen keuze was om zichzelf van het leven te beroven, dan dat we nadenken over het maatschappelijk probleem dat hieronder verborgen ligt.
  Redactie Frontpage woensdag 31 augustus 2005 @ 22:42:44 #243
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30148336
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Het valt me op dat veel mensen zich verschuilen achter 'het was zijn keuze', terwijl het maar zeer de vraag is of dat ook werkelijk het geval was. Het mag dan op dat moment zijn keuze zijn geweest, maar zou hij die keuze ook hebben gemaakt als hij niet zwaar depressief was geweest? Ik waag het te betwijfelen. Maar voor de gemoedsrust komt het nou eenmaal beter uit om te denken dat het iemands eigen keuze was om zichzelf van het leven te beroven, dan dat we nadenken over het maatschappelijk probleem dat hieronder verborgen ligt.
Knap dat je zowel in de psyche van Gboy als de users hier denkt te kunnen kijken. Gboy heeft de keuze al vaker gemaakt en nu is t gelukt. En ik heb geen gemoedsrust nodig om zijn zelfmoord, dank je wel.
pi_30148417
Boeiend??? ik ken m niet...
Wordt hier dagelijks een traan gelaten om de andere honderduizenden doden die wekelijks/dagelijks vallen??

Spannend hoor...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:48:21 #245
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_30148591
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
Wordt hier dagelijks een traan gelaten om de andere honderduizenden doden die wekelijks/dagelijks vallen??

Spannend hoor...
Goede bijdrage Jostimeister
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:48:27 #246
95998 -DailaLama-
pi_30148595
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat het weinig voorkomt, mensen die vrolijk zelfmoord plegen.

"Dit lijkt me een goede dag om .... er een eind aan te maken!"

pi_30148734
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef HostiMeister het volgende:

Spannend hoor...
Wat was je bedoeling met die post? Om even te laten zien hoe ontzettend stoer je bent? Kom op, je weet dat hier mensen zitten die er wel om geven, en had jij hem gekend had je er ook niet zo bot over gereageerd. Het is puur wat je relatie met het desbetreffende persoon is
pi_30149077
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef JorisW het volgende:

[..]

Wat was je bedoeling met die post? Om even te laten zien hoe ontzettend stoer je bent? Kom op, je weet dat hier mensen zitten die er wel om geven, en had jij hem gekend had je er ook niet zo bot over gereageerd. Het is puur wat je relatie met het desbetreffende persoon is
Stoer???
Ik ben allesbehalve stoer (net zolas mensen die hun eigen leven nemen), maar als ik hier gevoelens vertrappel gooi het maar naar R&P...
Ik geef niet om mensen die ik niet ken...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')