psies. ik stuur zelfs mijn vriendin weleens naar mijn andere huis als ik rust wil hebben....quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:47 schreef Troeta het volgende:
10 dagen valt reuze mee hoor.
Als je geen relatie hebt en je woont zelfstandig zie je echt niet elke dag mensen.
Ik spreek mijn moeder ook wel eens 2 weken niet, en ook niet elke vriend spreek ik elke dag.
Als je je daarbij ook nog ziek had gemeld op je werk of je had vakantie...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:26 schreef Jezus_Christus het volgende:
Met zelfmoordenaars heb ik geen spijt. Het staat geschreven dat deze zondaars een enkeltje Hel kunnen verwachten, wanneer zij in de rij staan voor een paar vleugeltjes.
Afgelast vanwege het mooie weer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:21 schreef MikeyMo het volgende:
wanneer is de stille tocht nou?
Ow hij was het dus....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen denkt steeds dat het om een kind gaat, een jongen van rond de 20 ofzo. Gboy was 38, dus een man die meerdere pogingen heeft gedaan. Als mensen op FOK dingen hebben geprobeerd, als hulpverlening faalt en hij na vier mislukte pogingen eindelijk slaagt om zelfmoord te plegen. Dan wilde hij waarschijnlijk erg graag. Moeten we dan niet juist blij voor m zijn dat t is gelukt? Volgens mij is het veel pijnlijker als je het steeds probeert en het lukt niet.
Veel reacties hier zijn toch ook in de sfeer van: "hopelijk heb je nu je rust gevonden". Blij omdat iemand dood is en omdat zijn leven zo gelopen is kan ik niet zijn. En ik denk ook niet dat hij "waarschijnlijk erg graag wilde" - het zal eerder zo geweest zijn dat hij het leven niet zag zitten, dat is wat anders dan heel graag dood willen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen denkt steeds dat het om een kind gaat, een jongen van rond de 20 ofzo. Gboy was 38, dus een man die meerdere pogingen heeft gedaan. Als mensen op FOK dingen hebben geprobeerd, als hulpverlening faalt en hij na vier mislukte pogingen eindelijk slaagt om zelfmoord te plegen. Dan wilde hij waarschijnlijk erg graag. Moeten we dan niet juist blij voor m zijn dat t is gelukt? Volgens mij is het veel pijnlijker als je het steeds probeert en het lukt niet.
medicijnen iddquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:31 schreef MikeyMo het volgende:
maareh, hoe heeft hij nou ewigenlijk een einde gemaakt? weer met pillen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe heeft hij het eigenlijk gedaan...?
Of is dat een impertinente vraag?
hoop dat je een achterlijke kutkloon bent met geen gevoel voor humor. anders geef ff je emailadres voor een afspraak, dan zal ik je mijn wetten eens in je gezicht rammen achterlijke kut fundi!quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:26 schreef Jezus_Christus het volgende:
Met zelfmoordenaars heb ik geen spijt. Het staat geschreven dat deze zondaars een enkeltje Hel kunnen verwachten, wanneer zij in de rij staan voor een paar vleugeltjes.
omg doe rustig manquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:32 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
hoop dat je een achterlijke kutkloon bent met geen gevoel voor humor. anders geef ff je emailadres voor een afspraak, dan zal ik je mijn wetten eens in je gezicht rammen achterlijke kut fundi!
Hij heeft wel een punt hoor.quote:
Ik brand elke dag een kaarsje voor Mwaniquote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:26 schreef Nico_Nekslag het volgende:
Dat mensen blijkbaar moeten dweepen met de dood van een user is in mijn opinie dan ook een groot raadsel. Ik gok dat het er mee heeft te maken dat de maatschappij empathie van je verwacht in dit soort gevallen zodat je kunt laten zien dat je een geweldige persoonlijkheid bent en daardoor jezelf hoger plaatst in de sociale hierarchie. Deze mensen zullen waarschijnlijk net zo aangegrepen zijn door de dood van Mwani B'Gasa, een hongernegertje dat op zijn 7e overleed aan AIDS. Ik wacht dan ook met smart op de RIP reacties betreffende zijn dood.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:26 schreef Nico_Nekslag het volgende:
Tja...Mineo, z'n totaal overspannen gedrag naar een homofoob raadslid bevestigde z'n labiliteit ruimschoots. Het heeft mij dan ook niet verbaasd dat 'ie er een eind aan hebt gemaakt. Het was zijn eigen keuze en blijkbaar stond die vast. Gelukkig waren het de pillen en niet een of andere trein anders had hij iemand met zijn problematiek opgezadeld. Dit soort zelfmoorden vind ik prima, netjes binnenshuis, eigen keuze, samenloop der omstandigheden, het zij zo. Mijn leven gaat in ieder geval wel verder.
Ik ga geen vals sentiment lopen vertonen, ik heb je nooit gekend namelijk. De woorden op een forum zijn eigenlijk net zo veelzeggend over een persoon als een blanco vel papier.
Dat mensen blijkbaar moeten dweepen met de dood van een user is in mijn opinie dan ook een groot raadsel. Ik gok dat het er mee heeft te maken dat de maatschappij empathie van je verwacht in dit soort gevallen zodat je kunt laten zien dat je een geweldige persoonlijkheid bent en daardoor jezelf hoger plaatst in de sociale hierarchie. Deze mensen zullen waarschijnlijk net zo aangegrepen zijn door de dood van Mwani B'Gasa, een hongernegertje dat op zijn 7e overleed aan AIDS. Ik wacht dan ook met smart op de RIP reacties betreffende zijn dood.
Het was inderdaad Mineo's eigen keuze om er een einde aan te maken. Uit eerdere posts op dit forum blijkt dat hij al vaker zelfmoordpogingen had gedaan. Hij heeft een 'onzichtbare' weg gekozen, door niet voor een trein te springen of anderen met zijn problematiek op te zadelen. Ook dat klopt. Het zij zo, inderdaad. Maar dat neemt allemaal niet weg dat een dergelijke gebeurtenis best aangrijpend kan zijn. Ik voel me echt niet hoger in een bepaalde hiërachie geplaatst wanneer ik stel dat het bericht mij heeft geschokt. Ook hoef ik daar geen lintje voor ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:26 schreef Nico_Nekslag het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |