Het klopt echt wel helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef yvonne het volgende:
Zou lieverd, zou, ik heb nog geen bevestiging gehad.
Ik ben hier al sinds 6 uur deze ochtend mee bezig, kun je me even mailen alsjeblieft?quote:
Is het niet gewoon altijd triest als iemand zelfmoord pleegt...?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef Burbo het volgende:
Er plegen elke dag mensen zelfmoord, wat maakt deze nou weer zo bijzonder, ondanks dat ie toevallig op FOK! kwam natuurlijk?
Hij lag al 10 dagen dood..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het nabestaanden altijd wel wat kan schelen; nietwaar?
Een roze uitvaartquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef Burbo het volgende:
Er plegen elke dag mensen zelfmoord, wat maakt deze nou weer zo bijzonder, ondanks dat ie toevallig op FOK! kwam natuurlijk?
Daar is dit topic niet voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef Burbo het volgende:
Heb jij hem gekend, Loedertje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:26 schreef Loedertje het volgende:
Mineo zou het geweldig vinden als hij naar zijn laatste rustplaats zou worden gedragen door toppers van de gayparade waaronder een aantal trav's op van die hele hoge plateauschoenen.
normaal ergert men er zich aan, en nu nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef Burbo het volgende:
Schijnt een bug te zijn, z'n laatste post is van 10 dagen geleden..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:40 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 4 dagen, 21 uur, 37 minuten geleden
Bron: mineo39-76
Of je leest je even inquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:40 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 4 dagen, 21 uur, 37 minuten geleden
Bron: mineo39-76
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:25 schreef Frollo het volgende:
Jammer dat iemand zo ontzettend met zichzelf in de knoop kan zitten dat het op deze manier moet aflopen.
IRL bedoel je?quote:
quote:Profiel van frank1973
Afbeelding
klik op de foto voor de originele grootte
Voornaam Frank
Achternaam
Woonplaats Roermond
Provincie: Limburg (Nl)
Land: Nederland
Geboorte datum: Verborgen
Geslacht man
Website: http://www.nixtezienhier.nl
Beroep:
Onderschrift:
Je persoonlijke info voor mede-forumleden :
Sociale status: Single
Geaardheid: Homo
Sporten: nee
Roker: ja
Drinker: soms
Ik zoek niks
-- Lichaam --
Lengte: 172 cm
Gewicht: 62 kg
Lichaamsbouw: normaal
Beharing: nee
Kleur haar: donker
Kleur ogen: bruin
Afkomst: europee s
Geschapen: xl - 19 - plus
Rol in bed: ik slaap in bed
Extra voorkeuren:
Jij: ik zoek de gezelligheid thuis
Vrijetijd: theater / bios, thuis, wandelen,
Verder nog extra info omtrent zijn sexuele voorkeur, wilde wel neuken, niet geneukt worden, hield van een dominerende rol in de slaapkamer en was niet vies van zwepen , cockrings en andere attributen
doe ergens anders grappig AUB.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:01 schreef DarkDancer het volgende:
kan loedertje een ban krijgen? zij linkt naar een warez site
Sorry mijn banbonnen voor dit jaar zijn allang op .quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:01 schreef DarkDancer het volgende:
kan loedertje een ban krijgen?
ik ga me toch eens registreren op die site. ben benieuwd hoe dat afwijkt van een normale bittorrentsite.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sorry mijn banbonnen voor dit jaar zijn allang op .
Verrek, staat mij iets van bij dat het inderdaad dezelfde was. Weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef Falco het volgende:
Was hij nou ook diezelfde die een zelfmoordpoging deed en dat op Fok zette?
jij bent gewoon zelf een treurig triest persoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef Falco het volgende:
Zijn topics blonken uit in extremisme, daarom verbaast me zijn zelfmoord niet zo veel. Maar toch is het raar em treurig natuurlijk.
Was hij nou ook diezelfde die een zelfmoordpoging deed en dat op Fok zette?
ik zou toch moeilijk gaan slapen wanneer ik wist dat nadat ik iemand tot op het bot vernederde hij zelfmoord pleegt!quote:Ik word een beetje moe van dat huilgedrag van TS. De meeste homo's schamen zich ook nog het meest voor zulke homofundi's als Mineo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |