Het klopt echt wel helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef yvonne het volgende:
Zou lieverd, zou, ik heb nog geen bevestiging gehad.
Ik ben hier al sinds 6 uur deze ochtend mee bezig, kun je me even mailen alsjeblieft?quote:
Is het niet gewoon altijd triest als iemand zelfmoord pleegt...?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef Burbo het volgende:
Er plegen elke dag mensen zelfmoord, wat maakt deze nou weer zo bijzonder, ondanks dat ie toevallig op FOK! kwam natuurlijk?
Hij lag al 10 dagen dood..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het nabestaanden altijd wel wat kan schelen; nietwaar?
Een roze uitvaartquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef Burbo het volgende:
Er plegen elke dag mensen zelfmoord, wat maakt deze nou weer zo bijzonder, ondanks dat ie toevallig op FOK! kwam natuurlijk?
Daar is dit topic niet voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef Burbo het volgende:
Heb jij hem gekend, Loedertje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:26 schreef Loedertje het volgende:
Mineo zou het geweldig vinden als hij naar zijn laatste rustplaats zou worden gedragen door toppers van de gayparade waaronder een aantal trav's op van die hele hoge plateauschoenen.
normaal ergert men er zich aan, en nu nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef Burbo het volgende:
Schijnt een bug te zijn, z'n laatste post is van 10 dagen geleden..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:40 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 4 dagen, 21 uur, 37 minuten geleden
Bron: mineo39-76
Of je leest je even inquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:40 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 4 dagen, 21 uur, 37 minuten geleden
Bron: mineo39-76
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:25 schreef Frollo het volgende:
Jammer dat iemand zo ontzettend met zichzelf in de knoop kan zitten dat het op deze manier moet aflopen.
IRL bedoel je?quote:
quote:Profiel van frank1973
Afbeelding
klik op de foto voor de originele grootte
Voornaam Frank
Achternaam
Woonplaats Roermond
Provincie: Limburg (Nl)
Land: Nederland
Geboorte datum: Verborgen
Geslacht man
Website: http://www.nixtezienhier.nl
Beroep:
Onderschrift:
Je persoonlijke info voor mede-forumleden :
Sociale status: Single
Geaardheid: Homo
Sporten: nee
Roker: ja
Drinker: soms
Ik zoek niks
-- Lichaam --
Lengte: 172 cm
Gewicht: 62 kg
Lichaamsbouw: normaal
Beharing: nee
Kleur haar: donker
Kleur ogen: bruin
Afkomst: europee s
Geschapen: xl - 19 - plus
Rol in bed: ik slaap in bed
Extra voorkeuren:
Jij: ik zoek de gezelligheid thuis
Vrijetijd: theater / bios, thuis, wandelen,
Verder nog extra info omtrent zijn sexuele voorkeur, wilde wel neuken, niet geneukt worden, hield van een dominerende rol in de slaapkamer en was niet vies van zwepen , cockrings en andere attributen
doe ergens anders grappig AUB.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:01 schreef DarkDancer het volgende:
kan loedertje een ban krijgen? zij linkt naar een warez site
Sorry mijn banbonnen voor dit jaar zijn allang op .quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:01 schreef DarkDancer het volgende:
kan loedertje een ban krijgen?
ik ga me toch eens registreren op die site. ben benieuwd hoe dat afwijkt van een normale bittorrentsite.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sorry mijn banbonnen voor dit jaar zijn allang op .
Verrek, staat mij iets van bij dat het inderdaad dezelfde was. Weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef Falco het volgende:
Was hij nou ook diezelfde die een zelfmoordpoging deed en dat op Fok zette?
jij bent gewoon zelf een treurig triest persoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef Falco het volgende:
Zijn topics blonken uit in extremisme, daarom verbaast me zijn zelfmoord niet zo veel. Maar toch is het raar em treurig natuurlijk.
Was hij nou ook diezelfde die een zelfmoordpoging deed en dat op Fok zette?
ik zou toch moeilijk gaan slapen wanneer ik wist dat nadat ik iemand tot op het bot vernederde hij zelfmoord pleegt!quote:Ik word een beetje moe van dat huilgedrag van TS. De meeste homo's schamen zich ook nog het meest voor zulke homofundi's als Mineo.
Nee jij bent lekker bezig !!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
jij bent gewoon zelf een treurig triest persoon.
in zijn LAATSTE topic schreef jij dit:
[..]
ik zou toch moeilijk gaan slapen wanneer ik wist dat nadat ik iemand tot op het bot vernederde hij zelfmoord pleegt!
Zou goed kunnen dat ik de druppel was ja, maar goed ik heb daar geen schuldgevoelens bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
jij bent gewoon zelf een treurig triest persoon.
in zijn LAATSTE topic schreef jij dit:
[..]
ik zou toch moeilijk gaan slapen wanneer ik wist dat nadat ik iemand tot op het bot vernederde hij zelfmoord pleegt!
Ach welnee, zo ligt het toch echt niet, en kan het nu verder in het andere topic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat ik de druppel was ja, maar goed ik heb daar geen schuldgevoelens bij.
Denk het eerlijk gezegd ook niet hoor. Maar goed weer ontopic ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach welnee, zo ligt het toch echt niet, en kan het nu verder in het andere topic?
Nog even offtopic, bij Otaku-San heb ik de familie de condoleance topics gestuurd, geen internetters,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:04 schreef SeLang het volgende:
Ik zou het wel netjes vinden als dit topic wordt opgeschoond zodat het een condoleance topic blijft.
Alle overige reacties verwijderen dus.
Discussies over hoe en wat kunnen in een van de andere topics over deze Fokuser
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even offtopic, bij Otaku-San heb ik de familie de condoleance topics gestuurd, geen internetters,
ik moet er niet aan denken dat ik , als er familie bekend wordt, deze zooi moet sturen.
Ik weet vandaag even niet meer wat erger is...
precies daar ken ik hem ook voornamelijk van.quote:
Ik dacht idd vanmorgen nog aan je, jullie waren maatjes hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:08 schreef static het volgende:
Ik lees dit nu pas.
Éen van de weinige users waar ik het goed mee kon vinden.
Gadver.
RIP, ik hoop dat je nu je rust hebt. En veel sterkte voor de nabestaanden.
Ben er gewoon naar van.
Ja. We hebben zelfs een soort van collecte opgezet na zijn vorige poging voor een leuk cadeautje, een leuk Abba hebbedingetje ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht idd vanmorgen nog aan je, jullie waren maatjes hier.
Lieve schat, zijn familie is al volledig op de hoogte van zijn gedachtegang en handelingen door de rechtszaken die in alle media hebben gestaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even offtopic, bij Otaku-San heb ik de familie de condoleance topics gestuurd, geen internetters,
ik moet er niet aan denken dat ik , als er familie bekend wordt, deze zooi moet sturen.
Ik weet vandaag even niet meer wat erger is...
Die oude topics van Gboy27 daarover werd ik helemaal stil van. Er zullen weinig mensen zijn die zo sterk zijn dat ze zo'n jeugd ongeschonden door komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef k_man het volgende:
Gboy27 dood...
Treurig. Uit wat ie zelf losliet begreep ik dat z'n korte leven nooit gemakkelijk is geweest. Opgegroeid in opvanghuizen, geen enkel contact met familie meer, moeite met z'n geaardheid, in de prostitutie gezeten, problemen met drugs, depressiviteit en verbroken relaties.
Ik kan me wel voorstellen dat je het dan op een gegeven moment niet meer alleen volhoudt, maar ik vind het heel jammer dat hij hiervoor gekozen heeft ipv hulp te zoeken.
Soms is er geen hulp meer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef k_man het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je het dan op een gegeven moment niet meer alleen volhoudt, maar ik vind het heel jammer dat hij hiervoor gekozen heeft ipv hulp te zoeken.
Soms is de hulp niet vlug genoeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Soms is er geen hulp meer...
En soms kunnen hulpverleners iemand gewoon niet helpen. Niet iedereen kan geholpen worden, dat is een illusie die wij graag koesteren, maar het is bull. Voor sommigen is de dood beter. En als het een bewuste, weloverwogen keus is, kan ik er alleen maar respect voor hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:34 schreef -DailaLama- het volgende:
Soms is de hulp niet vlug genoeg.
Al doen hulpverleners er meer dan alles aan om zo iemand te helpen, voor de persoon zelf verloopt het allemaal veel te traag. Elke dag die er bij komt is namelijk weer een hel.
Het is een ziekte, net als kanker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En soms kunnen hulpverleners iemand gewoon niet helpen. Niet iedereen kan geholpen worden, dat is een illusie die wij graag koesteren, maar het is bull. Voor sommigen is de dood beter. En als het een bewuste, weloverwogen keus is, kan ik er alleen maar respect voor hebben.
quote:Metallica - Fade to Black
Life it seems will fade away
Drifting further everyday
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Things not what they used to be
Missing one inside of me
Deadly loss this cant be real
Cannot stand this hell i feel
Emptiness is filling me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me but now, hes gone
No one but me can save myself, but its too late
Now i cant think, think why i should even try
Yesterday seems as though it never existed
Death greets me warm, now i will just say goodbye
Goodbye
"R.I.P." ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, wat moet je hier nou van zeggen?
iets waar we overegens nooit zeker van zullen zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk de rust gevonden die je zocht! RIP...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef static het volgende:
Ja. We hebben zelfs een soort van collecte opgezet na zijn vorige poging voor een leuk cadeautje, een leuk Abba hebbedingetje ofzo.
Ja, dat weet ik nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef static het volgende:
Ja. We hebben zelfs een soort van collecte opgezet na zijn vorige poging voor een leuk cadeautje, een leuk Abba hebbedingetje ofzo.
Jij ook heel veel sterkte dan static!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:08 schreef static het volgende:
Ik lees dit nu pas.
Éen van de weinige users waar ik het goed mee kon vinden.
Gadver.
RIP, ik hoop dat je nu je rust hebt. En veel sterkte voor de nabestaanden.
Ben er gewoon naar van.
Is dat van Dj Paul?quote:Flying high, high, I'm a bird in the sky
I'm an eagle that rides on the breeze
High, high, what a feeling to fly
Over mountains and forests and seas
And to go anywhere that I please
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:41 schreef Baklap het volgende:
Is dat van Dj Paul?
Erg mooi (tijdloos) nummer.quote:Abba - Eagle
They came flying from far away, now I'm under their spell
I love hearing the stories that they tell
They've seen places beyond my land and they've found new horizons
They speak strangely but I understand
And I dream I'm an eagle
And I dream I can spread my wings
Flying high, high, I'm a bird in the sky
As all good friends we talk all night, and we fly wing to wing
I have questions and they know everything
There's no limit to what I feel, we climb higher and higher
Am I dreaming or is it all real?
Is it true I'm an eagle?
Is it true I can spread my wings?
(I'm an eagle)
(What a feeling)
And I dream I'm an eagle
And I dream I can spread my wings
(I'm an eagle)
(What a feeling)
(I'm an eagle)
(What a feeling)
Is dat van Dj Paul?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:53 schreef MikeyMo het volgende:
hetgeen waar je tijden naar verlangde
een droom die je najoeg
hetgeen niemand je gunde
een droom die anderen voor een nachtmerrie aanzagen
dat heb je nu waargemaakt
dromen kunnen waarheid worden
in a way ben je en voorbeeld voor ons allen dat we zelf onze beslissingen moeten maken en dat we daar niemand moeten toelaten ons dat te beletten
Charly Lownoise & Mental Theoquote:
je bent dit topic werkelijk waar nog niet uit te slaan zeg, mister hysteriaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij ook heel veel sterkte dan static!!!
Het heeft me niet meer losgelaten vandaag - ik zit er over te denken om via een column op de FP nog een klein monumentje voor hem op te richten.
Veder hoop ik oprecht dat er mensen zijn die hem in levende lijve deze week de laatste eer bewijzen, dat er mensen bij zijn als hij wordt begraven of gecremeerd. Want echt helemaal alleen weggaan, wat hij feitelijk heeft gedaan, dat zou misschien nog wat verzacht kunnen worden doordat er mensen zijn die zijn laatste moment op aarde begeleiden.
Mijn eigen lief is ook een ABBA-fan en wil dit nummer horen bij zijn uitvaart, het is nu voor jou Gboy
ik had in het begin hetzelfde, maar als je een beetje leest wat die poste en zijn geschiedenis erom heen dan weet je gewoon dat hij verbitterd was van zijn verledenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef speedcore het volgende:
[..]
je bent dit topic werkelijk waar nog niet uit te slaan zeg, mister hysteria
dat ie dood is is niet leuk, maar wel z`n eigen keuze geweest, en als ik z`n voorgeschiedenis zie dan zal een deel van de " rip/rust zachts" die mensen hem nu toe wensen niet erg oprecht zijn, eerder "opgeruimd staat netjes"
oh wacht van de doden niets dan goeds, oh wat erg, ik zal hem missen.
Ik had weinig met hem op. Dat betekent echter nog niet dat ik het niet uitermate triest vind dat het zo heeft moeten lopen... Ik wens namelijk iedereen toe dat hij gelukkig is, ook als ik diegene niet mag. Ik heb niets aan de ellende van een ander.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef speedcore het volgende:
Inderdaad. Een staaltje misselijkmakend ramptoerisme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef speedcore het volgende:
[..]
je bent dit topic werkelijk waar nog niet uit te slaan zeg, mister hysteria
dat ie dood is is niet leuk, maar wel z`n eigen keuze geweest, en als ik z`n voorgeschiedenis zie dan zal een deel van de " rip/rust zachts" die mensen hem nu toe wensen niet erg oprecht zijn, eerder "opgeruimd staat netjes"
ik dacht dat jij je eigen bash- topicje had, ga maar weg hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Een staaltje misselijkmakend ramptoerisme.
Ik heb geen eigen topic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je eigen bash- topicje had, ga maar weg hier.
jawel, dat heb je je eigen gemaakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen topic.
Nee, het is niet mijn topic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jawel, dat heb je je eigen gemaakt.
Dit forum bestaat omdat er verschillende mensen met verschillende meningen zijn. Ondanks dat het tegengestelde van Mineo ben vind ik het toch erg dat hij dood is. Als iedereen het altijd met elkaar eens zou zijn zouden we maar 1 politieke partij hebben: de Staatspartij, en maar 1 televisiezender: de Staatsomroep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef speedcore het volgende:
[..]
jaloers dat jij te weinig aandacht krijgt? huilbabyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:
RIP
En nu genoeg over die kerel. Hij is dood en heeft genoeg aandacht gehad.
Straks wordt ie de nieuwe Andre Hazes hier
Dood = dood
En blijft dood.
Tevens gedeeltelijk eigen schuld.
quote:Ik bemoei me er niet mee meer
Je bemoeit je er wel mee, niet eens echt subtiel. Ik zou ermee stoppen want het is erg irritant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb je het andere topic gezien over de kerel die het gedaan heeft? Hoe ze reageren?
Maar goed, ieder zijn eigen stijl natuurlijk.
Ik bemoei me er niet mee meer. Laat hem lekker rusten en met rust.
die opmerking is 10 keer gemaakt, en ook het antwoord, lees ff voor je reageertquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:12 schreef pea4fun het volgende:
Dan is het dus toch zijn geest geweest die aanwezig was op fok 6 dagen geleden als ie al minimaal 10 dagen dood is mineo39-76
TorD was ok. En Gboy ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik denk terug aan de Truth Or Dare tijd. Daar kende ik gboy en dat was tof. Wat hij verder allemaal heeft uitgevreten zal me een zorg zijn. En hem nu ook.
kut dat juist nu de FP plat ligt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
Naar aanleiding van het overlijden van Gboy heb ik een column voor de FP geschreven:
Als de tunnel donker blijft
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
Naar aanleiding van het overlijden van Gboy heb ik een column voor de FP geschreven:
Als de tunnel donker blijft
Jij bent diep triest zeg!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef cultheld het volgende:
Zelfmoord is egoïstisch en laf, maar bij deze condoleer ik iedereen die zich aangesproken voelt als bekende van deze activist.
hij is de 26 ste gevonden, hij was toen al 10 dagen niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:14 schreef SCH het volgende:
Nog niet helemaal garreth maar shit man, alweer bijna een jaar.
Oh kut, je hebt gelijk - hopelijk heeft ie het nu beter. RIP.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:15 schreef garreth82 het volgende:
[..]
hij is de 26 ste gevonden, hij was toen al 10 dagen niet meer
laten we het hopenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:16 schreef SCH het volgende:
[..]
hopelijk heeft ie het nu beter. RIP.
ik ook. helaas was hij niet opgewassen tegen de oneerlijkheid van zijn maatschappij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:04 schreef static het volgende:
Op een gegeven moment ging dat niet meer, kan me nog herinneren dat hij vrij vrolijk rondhuppelde.
Sommige dingen zijn gewoon zo vastgeroest in een bepaald patroon en idee dat je het er niet meer uit krijgt. Sommige mensen hebben ambities om een bepaalde opleiding af te maken, sommige mensen vinden hun ambities in vrijwilligerswerk, en sommige mensen hebben eigenlijk alleen de ambitie om niet meer te leven. Het zij zo, dit is wat ie wou.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk nog best vaak aan hem.
wat me het meest dwars zit is dat we met de hele community hem niet op andere gedachten hebben kunnen brengen. het is geen spijt of schaamte, maar meer een machteloos gevoel, of zo/
ja dat zou kunnen zijn idd. ik denk dat het meer een soort van neerwaartse spiraal is, waar je niet meer uit kan, ook al wil je dat wel heel graag. en misschien kom je dan net niet die mensen tegen die je uit die spiraal kunnen helpen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon zo vastgeroest in een bepaald patroon en idee dat je het er niet meer uit krijgt. Sommige mensen hebben ambities om een bepaalde opleiding af te maken, sommige mensen vinden hun ambities in vrijwilligerswerk, en sommige mensen hebben eigenlijk alleen de ambitie om niet meer te leven. Het zij zo, dit is wat ie wou.
Ik denk niet dat hij dit wou maar dat er een soort onomkeerbaarheid was. Maar ik kende hem niet goed genoeg om er veel over te mogen zeggen. De keren dat ik hem heb gesproken was hij wel eerlijk maar zo...eh.......hoe zeg je dat.....verbitterd, vastgeketend in zijn eigen gedachtenwereld en misschien wel vooral boos.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon zo vastgeroest in een bepaald patroon en idee dat je het er niet meer uit krijgt. Sommige mensen hebben ambities om een bepaalde opleiding af te maken, sommige mensen vinden hun ambities in vrijwilligerswerk, en sommige mensen hebben eigenlijk alleen de ambitie om niet meer te leven. Het zij zo, dit is wat ie wou.
wat zeg ik: geen schuldgevoel. wel een soort van after-spijt, maar that's it, want je kan vaak toch niks betekenen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:51 schreef garreth82 het volgende:
Frank was in bepaalde dingen zo gedreven dat hij er op bepaalde punten wat te ver in ging, maar ik vind het jammer dat vooral de negatieve berichten over hem steeds de boventoon voerden.
Hij heeft ook heeeel veel goede dingen gedaan.
Ik heb nog geprobeerd een artikel over hem (Frank Vink) uit de Gaykrant terug te vinden, maar dat lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Misschien dat iemand van jullie het nog heeft? dit artikel ging voornamelijk over zijn vrijwilligerswerk bij de daklozen/verslaafden opvang.
ik ben altijd toch nog met een schuldgevoel blijven zitten, ik had het moeten zien aankomen, ik had vaker met hem moeten praten, ik had misschien wel IETS kunnen doen.
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat zeg ik: geen schuldgevoel. wel een soort van after-spijt, maar that's it, want je kan vaak toch niks betekenen.
Wat er al eerder in zijn leven gebeurd is dat heeft een diepe wond geslagen en dan is Internet een te beperkt kanaal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:31 schreef garreth82 het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan
dat weet ik, maar ik weet niet wat hij op Fok! allemaal verteld heeft, dus ik hou verder m'n mondquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat er al eerder in zijn leven gebeurd is dat heeft een diepe wond geslagen en dan is Internet een te beperkt kanaal.![]()
Bijna alles volgens mij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:10 schreef garreth82 het volgende:
dat weet ik, maar ik weet niet wat hij op Fok! allemaal verteld heeft, dus ik hou verder m'n mond
hij deed zich vaak ook wel vrolijk voor, maar dat was maar de buitenkant, maar toch was 't een toffe gozerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna alles volgens mij.
Maar hij kwam op mij ook vrolijk over in topics over tv programma's zoals Shameless en Footballers' wives.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:50 schreef HiZ het volgende:
Jeez, krijg ik ook zo'n onzin topic als ik mezelf van kant maak ?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:50 schreef HiZ het volgende:
Beter dan het geklets in dit topicquote:
ik vind je op dit punt iets te ongevoelig om hier te zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Beter dan het geklets in dit topic> Hoewel het risico dat mensen zo slap over je gaan ouwehoeren wel een goed argument tegen zelfmoord is
![]()
Het is een jaar na dato weet je wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind je op dit punt iets te ongevoelig om hier te zijn eigenlijk.![]()
Ja, dat is waar, heb menig topic met hem volgeluld. We hebben zelfs een soort van inzamelingsactie voor hem gestart toen hij in het ziekenhuis lag. Abba memorabilia e.d.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:35 schreef garreth82 het volgende:
[..]
maar toch was 't een toffe gozer![]()
Sodemieter eens een kutend op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:50 schreef HiZ het volgende:
Duh, omdat ie zo'n toffe gozert was en maar slechts één keer is veroordeeld wegens bedreiging van iemand mag ik niet meer zeggen wat ik denk ?quote:
ik vond mijn aanpak beter. maar je hebt gelijk. ben je alweer in amsterdam?quote:
ik vond dat hij gelijk had in zijn woede jegens die homofoob in het gemeentehuis.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Duh, omdat ie zo'n toffe gozert was en maar slechts één keer is veroordeeld wegens bedreiging van iemand mag ik niet meer zeggen wat ik denk ?
Ik vind dat mensen die een toevlucht zoeken tot (dreigen met) geweld zolang nog niet alle rechtsmiddelen zijn uitgeput nooit gelijk hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond dat hij gelijk had in zijn woede jegens die homofoob in het gemeentehuis.
daarnaast denk ik nogmaals dat je niet in dit topic hoort.
Bull, je zit gewoon te kutten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Duh, omdat ie zo'n toffe gozert was en maar slechts één keer is veroordeeld wegens bedreiging van iemand mag ik niet meer zeggen wat ik denk ?
Nope, volgende week vrijdag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond mijn aanpak beter. maar je hebt gelijk. ben je alweer in amsterdam?
Lijden aan leven reden euthanasiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ook. helaas was hij niet opgewassen tegen de oneerlijkheid van zijn maatschappij.
Alsof je dit niet kon verwachten; ik vind het hele idee dat je een verbetering brengt met de dood, die walgelijke doodscultuur in dit land, totaal verwerpelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Jezus HiZ, dit valt me echt van je tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |