ik vind je op dit punt iets te ongevoelig om hier te zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Beter dan het geklets in dit topic> Hoewel het risico dat mensen zo slap over je gaan ouwehoeren wel een goed argument tegen zelfmoord is
![]()
Het is een jaar na dato weet je wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind je op dit punt iets te ongevoelig om hier te zijn eigenlijk.![]()
Ja, dat is waar, heb menig topic met hem volgeluld. We hebben zelfs een soort van inzamelingsactie voor hem gestart toen hij in het ziekenhuis lag. Abba memorabilia e.d.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:35 schreef garreth82 het volgende:
[..]
maar toch was 't een toffe gozer![]()
Sodemieter eens een kutend op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:50 schreef HiZ het volgende:
Jeez, krijg ik ook zo'n onzin topic als ik mezelf van kant maak ?
Duh, omdat ie zo'n toffe gozert was en maar slechts één keer is veroordeeld wegens bedreiging van iemand mag ik niet meer zeggen wat ik denk ?quote:
ik vond mijn aanpak beter. maar je hebt gelijk. ben je alweer in amsterdam?quote:
ik vond dat hij gelijk had in zijn woede jegens die homofoob in het gemeentehuis.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Duh, omdat ie zo'n toffe gozert was en maar slechts één keer is veroordeeld wegens bedreiging van iemand mag ik niet meer zeggen wat ik denk ?
Ik vind dat mensen die een toevlucht zoeken tot (dreigen met) geweld zolang nog niet alle rechtsmiddelen zijn uitgeput nooit gelijk hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond dat hij gelijk had in zijn woede jegens die homofoob in het gemeentehuis.
daarnaast denk ik nogmaals dat je niet in dit topic hoort.
Bull, je zit gewoon te kutten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Duh, omdat ie zo'n toffe gozert was en maar slechts één keer is veroordeeld wegens bedreiging van iemand mag ik niet meer zeggen wat ik denk ?
Nope, volgende week vrijdag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond mijn aanpak beter. maar je hebt gelijk. ben je alweer in amsterdam?
Lijden aan leven reden euthanasiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ook. helaas was hij niet opgewassen tegen de oneerlijkheid van zijn maatschappij.
Alsof je dit niet kon verwachten; ik vind het hele idee dat je een verbetering brengt met de dood, die walgelijke doodscultuur in dit land, totaal verwerpelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Jezus HiZ, dit valt me echt van je tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |