Die oude topics van Gboy27 daarover werd ik helemaal stil van. Er zullen weinig mensen zijn die zo sterk zijn dat ze zo'n jeugd ongeschonden door komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef k_man het volgende:
Gboy27 dood...
Treurig. Uit wat ie zelf losliet begreep ik dat z'n korte leven nooit gemakkelijk is geweest. Opgegroeid in opvanghuizen, geen enkel contact met familie meer, moeite met z'n geaardheid, in de prostitutie gezeten, problemen met drugs, depressiviteit en verbroken relaties.
Ik kan me wel voorstellen dat je het dan op een gegeven moment niet meer alleen volhoudt, maar ik vind het heel jammer dat hij hiervoor gekozen heeft ipv hulp te zoeken.
Soms is er geen hulp meer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef k_man het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je het dan op een gegeven moment niet meer alleen volhoudt, maar ik vind het heel jammer dat hij hiervoor gekozen heeft ipv hulp te zoeken.
Soms is de hulp niet vlug genoeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Soms is er geen hulp meer...
En soms kunnen hulpverleners iemand gewoon niet helpen. Niet iedereen kan geholpen worden, dat is een illusie die wij graag koesteren, maar het is bull. Voor sommigen is de dood beter. En als het een bewuste, weloverwogen keus is, kan ik er alleen maar respect voor hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:34 schreef -DailaLama- het volgende:
Soms is de hulp niet vlug genoeg.
Al doen hulpverleners er meer dan alles aan om zo iemand te helpen, voor de persoon zelf verloopt het allemaal veel te traag. Elke dag die er bij komt is namelijk weer een hel.
Het is een ziekte, net als kanker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En soms kunnen hulpverleners iemand gewoon niet helpen. Niet iedereen kan geholpen worden, dat is een illusie die wij graag koesteren, maar het is bull. Voor sommigen is de dood beter. En als het een bewuste, weloverwogen keus is, kan ik er alleen maar respect voor hebben.
quote:Metallica - Fade to Black
Life it seems will fade away
Drifting further everyday
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Things not what they used to be
Missing one inside of me
Deadly loss this cant be real
Cannot stand this hell i feel
Emptiness is filling me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me but now, hes gone
No one but me can save myself, but its too late
Now i cant think, think why i should even try
Yesterday seems as though it never existed
Death greets me warm, now i will just say goodbye
Goodbye
"R.I.P." ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, wat moet je hier nou van zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |