Dus jij bepaalt eventjes dat anderen geen erge dingen hebben meegemaakt? Alles is blijkbaar zwart/wit in jouw wereldje, maar er zijn ook mensen die nuances zien, kunnen relativeren en een gezonde eigen mening hebben. Bemoei jij je maar lekker met je eigen ziel in plaats van te bepalen hoe andermans ziel is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
achin truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Gebeurd vaker...niemand die het meld en nu is er een item in de wereld geworpen die dit dode lid noemt en ineens is er een topic nummer 4.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:14 schreef Nickthedick het volgende:
Dat er een Fok user dood is.
Kom kom...mensen uiten hun (gebrek) aan gevoelens altijd op hun eigen manier. Niet iets om je druk over te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt eventjes dat anderen geen erge dingen hebben meegemaakt? Alles is blijkbaar zwart/wit in jouw wereldje, maar er zijn ook mensen die nuances zien, kunnen relativeren en een gezonde eigen mening hebben. Bemoei jij je maar lekker met je eigen ziel in plaats van te bepalen hoe andermans ziel is.
Een fok! user is dood, en de wereld stort inquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
achin truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Maar dan hoor je er niet bij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:37 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Een fok! user is dood, en de wereld stort in
Sorry maar, ik zal er niet minder van slapen hoor, dat een fok! user zelfmoord heeft gepleegd
Twee maakt meer indruk..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:48 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
God, nu moet ik een traantje wegpinken?
Teveel moeite voor iemand die er zelf voor kiest om zelfmoord te plegen. Heb nog nooit van die man gehoort, hij ligt 10 dagen dood in zijn huis, familie merkt niets, en nu moet ik in tranen uitbarsten omdat hij nu dood is.quote:
Vent...maak je niet zo druk...doet de rest in de vorige afleveringen van dit topic wel. De persoon in kwestie zal zich in ieder geval nooit meer druk maken....hij rookt nog 1 keer...door de schoorsteen...daarna krijgt hij zijn gewenste rust.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:54 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Teveel moeite voor iemand die er zelf voor kiest om zelfmoord te plegen. Heb nog nooit van die man gehoort, hij ligt 10 dagen dood in zijn huis, familie merkt niets, en nu moet ik in tranen uitbarsten omdat hij nu dood is.
Haha, oké je hebt gelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:59 schreef wonko het volgende:
[..]
Vent...maak je niet zo druk...doet de rest in de vorige afleveringen van dit topic wel. De persoon in kwestie zal zich in ieder geval nooit meer druk maken....hij rookt nog 1 keer...door de schoorsteen...daarna krijgt hij zijn gewenste rust.
Je hoeft niet in tranen uit te barsten, maar je mag je best bewust worden van het feit dat dit de harde maatschappij is waarin wij leven, waarbij het leed van onbekenden ons min of meer koud laat en we ons alleen maar richten op de amusementswaarde van een dergelijke gebeurtenis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:54 schreef Koenz0r het volgende:
Teveel moeite voor iemand die er zelf voor kiest om zelfmoord te plegen. Heb nog nooit van die man gehoort, hij ligt 10 dagen dood in zijn huis, familie merkt niets, en nu moet ik in tranen uitbarsten omdat hij nu dood is.
Dat dacht ik dus ook na het lezen van deel twee of zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen denkt steeds dat het om een kind gaat, een jongen van rond de 20 ofzo. Gboy was 38, dus een man die meerdere pogingen heeft gedaan. Als mensen op FOK dingen hebben geprobeerd, als hulpverlening faalt en hij na vier mislukte pogingen eindelijk slaagt om zelfmoord te plegen. Dan wilde hij waarschijnlijk erg graag. Moeten we dan niet juist blij voor m zijn dat t is gelukt? Volgens mij is het veel pijnlijker als je het steeds probeert en het lukt niet.
Alsof iemand die het niet boeit dat een Fok!user zelfmoord heeft gepleegd geen goede vader zou kunnen zijn voor z'n éigen kind. Blijkbaar snap je er niet veel van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
sickoos
10 dagen niet gegeten en gedronken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe heeft ie zelfmoord gepleegd dan?
Natuurlijk heb je een vrije keuze, maar ik vind het toch ook wel een heel wrang iets dat iemand ervoor kiest niet meer te leven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
Nederland, zo progressief als het maar kan waarin euthanasie bespreekbaar is, vinden we dat iemand hulp moet zoeken als iemand gewoon jarenlang geen zin heeft om te leven
er is een Fok-user doodquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:30 schreef HuHu het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven?
kennelijk had ie er al jaren geen zin meer in, en een zoveelste poging daar iets aan te doen heeft ie nu succesvol afgerondquote:
Ooit weleens een post gelezen van Mineo of zijn vorige account waarmee hij rare capriolen uit heeft gehaald?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:17 schreef sindell het volgende:
Ik volg deze reeks nu vanaf het begin..
Ik moet toch zeggen dat ik me wel verbaas over de reacties hier eigenlijk. Tuurlijk hoef je niet te gaan huilen omdat het een Fok User was die dood is, tuurlijk heb je daar geen band mee.
Ik vind het veel erger dat iemand dus blijkbaar zo ver heen kan geraken, dat hij 10 dagen dood in huis kan liggen zonder dat er ook maar een haan naar kraait. Ik denk dat wij nooit kunnen begrijpen hoe deze jongen zich gevoeld moet hebben. En dat is toch erg? Ik vind het in ieder geval wel iets om over na te denken...
Ik hoop dat deze jongen zijn rust heeft gevonden...
quote:
Jemig zeg. Alsof er over de Bijlmerramp en zo geen grappen zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus als iemand al lang van plan was zelfmoord te plegen en de persoon in kwestie hier waarschijnlijk nu vrede mee heeft mogen er smakeloze grapjes over worden gemaakt?![]()
Als je vindt dat iemand raar was is een reden om zelf ook maar even de grote malloot uit te hangen?![]()
Of WTC, of Londen, of de Tsunami, of Hazes, of Van Gogh. Humor relativeert. De meeste grappen worden zelfs gemaakt in een crematorium.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jemig zeg. Alsof er over de Bijlmerramp en zo geen grappen zijn gemaakt.
Dit is toch iets persoonlijker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jemig zeg. Alsof er over de Bijlmerramp en zo geen grappen zijn gemaakt.
Humor relativeert? Dit heeft er niks mee te maken. Dit is leedvermaak. Lekker met z'n allen neerkijken op een persoon die misschien niet helemaal normaal was, maar DIT zeker ook niet verdient.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of WTC, of Londen, of de Tsunami, of Hazes, of Van Gogh. Humor relativeert. De meeste grappen worden zelfs gemaakt in een crematorium.
De dag erop kwamen de eerste grappen al, terwijl er na een ramp of bepaalde gebeurtenis al na 15 minuten het eerste grappentopic is te vinden op Fok bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit is toch iets persoonlijker.
Ik kon de mensen die bij de Bijlermerramp zijn omgekomen niet bij naam of wat dan ook, er werden meer grapjes gemaakt over de ramp in het algemeen. En reken maar dat je niet met grapjes kon aankomen een dag na de ramp!
Inderdaad. Daar worden en werden volop grappen over gemaakt, vanaf het moment van gebeuren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of WTC, of Londen, of de Tsunami, of Hazes, of Van Gogh. Humor relativeert. De meeste grappen worden zelfs gemaakt in een crematorium.
Jij hebt geen grapjes gemaakt over 911?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus als iemand al lang van plan was zelfmoord te plegen en de persoon in kwestie hier waarschijnlijk nu vrede mee heeft mogen er smakeloze grapjes over worden gemaakt?![]()
Als je vindt dat iemand raar was is een reden om zelf ook maar even de grote malloot uit te hangen?![]()
ach kom toch op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik kon de mensen die bij de Bijlermerramp zijn omgekomen niet bij naam of wat dan ook, er werden meer grapjes gemaakt over de ramp in het algemeen. En reken maar dat je niet met grapjes kon aankomen een dag na de ramp!
Ja, waren na 15 minuten de eerste grappentopics over de bijlmerramp al op Fok? Euh... 11 Jaar geleden was dat toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De dag erop kwamen de eerste grappen al, terwijl er na een ramp of bepaalde gebeurtenis al na 15 minuten het eerste grappentopic is te vinden op Fok bijvoorbeeld.
Maar Mineo was een persoonlijke vriend van je kennelijk?
Wat begrijp je niet aan "en zo" ? Alsof ik het alleen over de Bijlmerramp had, er worden meer voorbeelden genoemd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, waren na 15 minuten de eerste grappentopics over de bijlmerramp al op Fok? Euh... 11 Jaar geleden was dat toch?
Ik ken verder geen grappentopics na rampen, geef me de linkjes maar eens. Eerder topics waarin mensen emotioneel reageren (na aanslagen bv) maar echte grappentopics ken ik niet.
Waarom open je geen topic over deze jongen in onzin en humor? Kunnnen jullie verder gaan met 'grapjes' maken.
En nee, ik ken die jongen verder niet persoonljik, maar het is gewoon verre van normaal hoe jullie bezig zijn. Zijn jullie zelf eigenljik ook een beetje zielig dat jullie zo vreemd doen?![]()
Hé, open er gewoon een nieuw topic over ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik weet een nog veel betere/hardere grap, maar die laat ik maar achterwege
Nee, je moet lekker de hele tijd blijven janken. Maarre, het condoleancetopic vind je in de openingspost.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:47 schreef zoalshetis het volgende:
smakeloos, maar genoeg users die onder het mom "humor relativeert" kans zien om te teren op andermans ellende. beetje goedkoop en grof, maar als jullie het niet kunnen laten...
Niet zo flauw, gewoon vertellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik weet een nog veel betere/hardere grap, maar die laat ik maar achterwege
Ga jij even janken in het condoleancetopic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hé, open er gewoon een nieuw topic over ofzo.
Wel in volle glorie, zodat iedereen het kan zien. Niet zo verstopt in dit topic.![]()
ik moet je op je hart drukken dat ik niet loop te janken. dat ben jij. ik ben niet bang mijn gevoel te vertellen en te zeggen dat ik er best wel over nadenk en het zeer enrstig/triest vind.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, je moet lekker de hele tijd blijven janken. Maarre, het condoleancetopic vind je in de openingspost.
Is het zo moeiljik voor je om te snappen dat je niet meteen geschokt en emotioneel hoeft te zijn als je stomme grapjes over die jongen niet passend vindt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "en zo" ? Alsof ik het alleen over de Bijlmerramp had, er worden meer voorbeelden genoemd.
Waarom ga jij niet "geschokt" en "rouwend" doen in het condoleance-topic? Kun je daar verder gaan met de sentimentele en geschokte Harrie uit te hangen.
Je bewijst jezelf wel. Ik kan wel janken, om JOU!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ga jij even janken in het condoleancetopic.
het is iets met een crematie en poederbrieven versturenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet zo flauw, gewoon vertellen.
klinkt nu al hilarisch...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
het is iets met een crematie en poederbrieven versturen
Weet je wel hoeveel mensen er dagelijks zelfmoord plegen? Ik woon achter een spoorwegovergang, daar gaan ze regelmatig. Ik hoef er toch niet iets bij te voelen om er een mening over te hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moet je op je hart drukken dat ik niet loop te janken. dat ben jij. ik ben niet bang mijn gevoel te vertellen en te zeggen dat ik er best wel over nadenk en het zeer enrstig/triest vind.
Dus mag jij er grapjes over maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mensen er dagelijks zelfmoord plegen? Ik woon achter een spoorwegovergang, daar gaan ze regelmatig. Ik hoef er toch niet iets bij te voelen om er een mening over te hebben
Het is idd triest en dan vooral voor de mensen die hij achterlaat met vragen en schuldgevoel.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik kon kende de mensen die bij de Bijlermerramp zijn omgekomen niet bij naam of wat dan ook...
ik ken die mensen helemaal niet. betreffende user zag ik vaak posten en dat schept toch meer een soort van band, merk ik aan mijn gevoel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mensen er dagelijks zelfmoord plegen? Ik woon achter een spoorwegovergang, daar gaan ze regelmatig. Ik hoef er toch niet iets bij te voelen om er een mening over te hebben
Het is idd triest en dan vooral voor de mensen die hij achterlaat met vragen en schuldgevoel.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:54 schreef Koenz0r het volgende:
hij ligt 10 dagen dood in zijn huis
Je loopt redelijk debiel te doen hier. Daarvoor is het condoleance-topic. Dit is toch meer voor algemene opmerkingen over de zelfmoord van deze kerel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is het zo moeiljik voor je om te snappen dat je niet meteen geschokt en emotioneel hoeft te zijn als je stomme grapjes over die jongen niet passend vindt?![]()
Wil je ook inhoudelijk reageren? Zaniken om een miezerig spelfoutje voegt niks toe aan de inhoud van dit topic.quote:
flauwe, goedkope lijkpikkershumor... dat zijn geen algemene opmerkingen dude...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je loopt redelijk debiel te doen hier. Daarvoor is het condoleance-topic. Dit is toch meer voor algemene opmerkingen over de zelfmoord van deze kerel.
Hij stuurt de inhoud van z'n urn op naar dat raadslid. Beter gezegd: hij laat dat doen. Zo had Mineo het immers gewild.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
het is iets met een crematie en poederbrieven versturen
Het hoort wel in dit topic thuis. Dit is niet echt rouwtopic, daarvoor is het andere topic bedoeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
flauwe, goedkope lijkpikkershumor... dat zijn geen algemene opmerkingen dude...
Ik zag de betreffende users ook vaak posten. Dat maakt toch dat ik er totaal niet rouwig om ben, merk ik aan mijn gevoel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken die mensen helemaal niet. betreffende user zag ik vaak posten en dat schept toch meer een soort van band, merk ik aan mijn gevoel.
Algemene opmerkingen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je loopt redelijk debiel te doen hier. Daarvoor is het condoleance-topic. Dit is toch meer voor algemene opmerkingen over de zelfmoord van deze kerel.
wat jij wil... ik hoop dat je er lekker bij voelt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het hoort wel in dit topic thuis. Dit is niet echt rouwtopic, daarvoor is het andere topic bedoeld.
Ga lekker lopen rouwen in het condoleance-topic en laat de mensen die nog andere dingen hierover te zeggen hebben hier de gang gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Algemene opmerkingen.![]()
Zoals ik al zei: open een grapjestopic over die jongen. Of durven jullie dat toch stiekem niet ivm het riskeren van een ban?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef yvonne het volgende:
Doe dat hier alsjeblieft:
Fok user dood ? deel III
Actie, reactiequote:Omdat het raadslid Hans Hofte van de Stadspartij Enschede via e-mails continu een tirade afsteekt tegen de homofiele medemens, mag hij een half jaar geen e-mails meer versturen via het gemeentelijke computernetwerk.
Hofte is fel gekant tegen de landelijke homodag Roze Zaterdag, die 26 juni ook in Enschede wordt gehouden. Volgens het raadspresidium is het raadslid al een jaar onophoudelijk bezig met een lastercampagne tegen homo's; Zo verstuurt hij e-mails met teksten als 'relnichtenparade' en een 'zwarte zaterdag voor Enschede'. Volgens het presidium is dit tegen de gedragsregels voor raadsleden en zet het aan tot onverdraagzaamheid.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef The_Mavericks het volgende:
iedereen zeikt wel over dat hij die raadslid had bedreigt maar die raadslid begon met die flauwekul om die gay parade te staken
[..]
Actie, reactie
Met kritiek hebben op de Gayparade is niets mis.quote:Hofte werd door de Roermonder belaagd via telefoontjes, emails en een poederbrief. De rechter nam het in juli hoog op dat het raadslid anoniem bedreigd werd, en dat de man geen berouw toonde. De nu overleden Roermonder werd daarom veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf van 2 weken. Tegen de Gay Krant liet hij na zijn veroordeling weten aan depressiviteit te lijden, en geen spijt te hebben. Hij ging dan ook gewoon door met het bedreigen en zei dat Hofte boven aan zijn dodenlijst stond. Hierdoor belandde hij wederom in een Enschedese politiecel. Na verhoor werd hij heengezonden.
Nou proficiat, ik ook niet! Als die jongen het zo heeft gewild, oké dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zag de betreffende users ook vaak posten. Dat maakt toch dat ik er totaal niet rouwig om ben, merk ik aan mijn gevoel.
met kritiek op het nederlandse zorgstelsel des te meer. zo iemand geef je geen taakstraf, maar een psychiater.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
[..]
Met kritiek hebben op de Gayparade is niets mis.
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus mag jij er grapjes over maken.![]()
Deze gast had opgesloten moeten worden ipv een taakstraf, daar heb je gelijk in. Helemaal ongevaarlijk voor de samenleving was Mineo niet volgens de berichten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met kritiek op het nederlandse zorgstelsel des te meer. zo iemand geef je geen taakstraf, maar een psychiater.
hij maakte misbruik van het email netwerk van de gemeente, en een tirade is al voorbij kritiekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
[..]
maar gezien zijn wanhoopsdaad wel. heel ongevaarlijk voor de samenleving, heel gevaarlijk voor zichzelf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helemaal ongevaarlijk voor de samenleving was Mineo niet volgens de berichten.
dan kunnen we jouw meteen in de verbrandings oven gooienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Deze gast had opgesloten moeten worden ipv een taakstraf, daar heb je gelijk in. Helemaal ongevaarlijk voor de samenleving was Mineo niet volgens de berichten.
Ook gevaarlijk voor raadsleden en een ieder die ook maar kritiek heeft op de Gay Parade.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar gezien zijn wanhoopsdaad wel. heel ongevaarlijk voor de samenleving, heel gevaarlijk voor zichzelf.
Probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:17 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
dan kunnen we jouw meteen in de verbrandings oven gooien![]()
welke ieder ander dan? bovendien is dat raadslid waar je het voor opneemt een heel eng ventje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ook gevaarlijk voor raadsleden en een ieder die ook maar kritiek heeft op de Gay Parade.
wou net zeggen, ik vind het echt ranzige shit, al die homo's die elkaar in de kont prikken met hun leuterquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
[..]
als 2 mensen van elkaar houden maakt het niet uit of het een man of een vrouw is, maar dat zal wel aan jouw niveau liggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef alsem het volgende:
[..]
wou net zeggen, ik vind het echt ranzige shit, al die homo's die elkaar in de kont prikken met hun leuter
Er zijn meer mensen met kritiek op de Gay Parade en dat pikte Mineo niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke ieder ander dan? bovendien is dat raadslid waar je het voor opneemt een heel eng ventje.
Gewoon wegwezen met die parade inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef alsem het volgende:
[..]
wou net zeggen, ik vind het echt ranzige shit, al die homo's die elkaar in de kont prikken met hun leuter
Op welk tegeltje heb je deze Loesje-wijsheid gevonden? Flikker toch op man, praat voor jezelf en niet voor een ander.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:27 schreef Ryan3 het volgende:
. Wie de zelfmoordenaar niet poogt te begrijpen, begrijpt de tragiek van een menselijke leven niet
Je idealiseert het beeld dat rondom zelfdoding hang, maar de werkelijkheid is helaas anders. Alsof iemand die lijdt aan een depressieve stoornis gráág dood wil. De al dan niet bewuste keuze voor de dood is niet meer dan een - vaak onnodige - vluchtweg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
Iedereen doet hier nou triest over maar dit is wat hij zelf wilde, al jaren. Hij heeft iets gedaan waar hij zelf achterstond en al jaren goed over heeft negadacht. Hij heeft en droom waargemaakt, zijn wens gerealiseerd. Hij wilde al jarenlang niet meer leven en heeft nu daadwerkelijk die droom realiteit gemaakt. Ik ben blij voor hem op dat gebied.
Ik ben een progressief denkend mens en voorstander van euthenasie, maar wel onder strenge voorwaarden. Ik betwijfel sterk of dat in dit geval van toepassing zou zijn geweest. Ik heb ook helemaal niet het idee dat Frank continu geen zin had om te leven; dan was ie nl. al veel eerder dood geweest.quote:Nederland, zo progressief als het maar kan waarin euthanasie bespreekbaar is, vinden we dat iemand hulp moet zoeken als iemand gewoon jarenlang geen zin heeft om te leven
eh volgens mij zie jij de dingen wat ongenuanceerd..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt eventjes dat anderen geen erge dingen hebben meegemaakt? Alles is blijkbaar zwart/wit in jouw wereldje, maar er zijn ook mensen die nuances zien, kunnen relativeren en een gezonde eigen mening hebben. Bemoei jij je maar lekker met je eigen ziel in plaats van te bepalen hoe andermans ziel is.
typische hetero met anale fixatie opmerkingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef alsem het volgende:
[..]
Wat begrijp je hier niet ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alsof iemand die het niet boeit dat een Fok!user zelfmoord heeft gepleegd geen goede vader zou kunnen zijn voor z'n éigen kind. Blijkbaar snap je er niet veel van.
Lekkere manier van discussiëren hanteer jij...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op welk tegeltje heb je deze Loesje-wijsheid gevonden? Flikker toch op man, praat voor jezelf en niet voor een ander.
Niet op letten, hij heeft een gezonde eigen mening en kan nuances zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lekkere manier van discussiëren hanteer jij....
Nope..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij hebt geen grapjes gemaakt over 911?
Ah, okee...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:38 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Niet op letten, hij heeft een gezonde eigen mening en kan nuances zien.
Jij blijkbaar wel. Jij weet of anderen empathie hebben of niet of hoe ze hun toekomstige kids gaan opvoeden. Welkom in Utopia.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat dit kind later groot geworden misschien nog erger verhard is en nog minder dan minder empathie kan voelen uberhaupt?
Kom op zeg... Denk dat jij niet veel snapt van het geheel
Pardon ? Denk dat je helemaal niet snapt waar het om gaat!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel. Jij weet of anderen empathie hebben of niet of hoe ze hun toekomstige kids gaan opvoeden. Welkom in Utopia.
Ach ja, dat is nu eenmaal zo. Vooral in de macho-gezinnen. Ken er wel een paar hoor, waarbij vader zoon op het hart drukt dat homo's goor zijn, zelfmoord laf en Amsterdammers vieze Joden. IQ schijnt trouwens ook erfelijk te zijn dus wat doet het er verder toe....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat begrijp je hier niet ?
Dat een vader zijn kind dezelfde normen en waarden gaat meegeven bv?
Dat dit kind later groot geworden misschien nog erger verhard is en nog minder dan minder empathie kan voelen uberhaupt?
Ik begrijp de verloedering van deze maatschappij nu ook!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach ja, dat is nu eenmaal zo. Vooral in de macho-gezinnen. Ken er wel een paar hoor, waarbij vader zoon op het hart drukt dat homo's goor zijn, zelfmoord laf en Amsterdammers vieze Joden. IQ schijnt trouwens ook erfelijk te zijn dus wat doet het er verder toe....
Lastig he, de virtuele wereld scheiden van het echte leven. Ik heb hier overigens nog niemand GBoy uit zien lachen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon ? Denk dat je helemaal niet snapt waar het om gaat!
Medeleven, inlevingsvermogen ik zie er niet veel van in dit topic, men lacht die gozer zelfs uit dat hij tot deze daad is gekomen.
My god how sick..
Dat je homo bent is al lang en breed geaccepteerd door het gros van de mensen. Leuk ook dat je homo bent, maar dat hoef je niet in zo'n gore vertoning als de gayparade te laten zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:22 schreef The_Mavericks het volgende:
als 2 mensen van elkaar houden maakt het niet uit of het een man of een vrouw is, maar dat zal wel aan jouw niveau liggen
Grapjes over woningnood etc.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lastig he, de virtuele wereld scheiden van het echte leven. Ik heb hier overigens nog niemand GBoy uit zien lachen.
maar de mensen die de gayparade aanzien zijn ook niet allemaal homoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:45 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Dat je homo bent is al lang en breed geaccepteerd door het gros van de mensen. Leuk ook dat je homo bent, maar dat hoef je niet in zo'n gore vertoning als de gayparade te laten zien.
De boodschap van de gayparade ontgaat me ook eigenlijk, wat willen die gasten namelijk bereiken? Het enige dat ze willen is shockeren en iedereen laten zien dat ze homo zijn. Je kan misschien ook een beetje normaal doen? Ik hoef niet te zien dat je een uitgesproken homo bent, dat interesseert namelijk niemand.
Ik zie die gasten ook liever komen dan gaan.
Plus dat je er rekening mee moet houden dat in heel veel landen homoseksualiteit een taboe is en veel homo's even naar bv Nederland gaan om zich te uiten om hoe ze zijn, even geen zorgen dat hun gedrag nare concequencies heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:55 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
maar de mensen die de gayparade aanzien zijn ook niet allemaal homo
veel mensen vinden het gewoon leuk om naar te kijken, net zoals die caribean of hoe het ook heet in rotterdam, niet dat ik er ooit naar toe zou willen gaan of dat ik er fan van ben
Blijkbaar denk jij dat iedereen zich 't leed van de hele wereld aan moet trekken. Daarvoor is de wereld net iets te groot en te hard en het leven te kort. Maar succes, hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat begrijp je hier niet ?
Dat een vader zijn kind dezelfde normen en waarden gaat meegeven bv?
Ik vind deze topics soms ook onsmakelijk, maar jij praat nu ook wel een beetje arrogant ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb oog voor alles wat er loos kan zijn in deze maatschappij
Exactly my words.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op welk tegeltje heb je deze Loesje-wijsheid gevonden? Flikker toch op man, praat voor jezelf en niet voor een ander.
Okay. Maar dat lijkt me toch nieuws voor Limburgse begrippen - ik vind het nergens terug in de regionale pers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is geen gerucht, dat is een uitspraak van de politie van Roermond.
Ik ben het wel met je eens maar door dit te posten doe je feitelijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:54 schreef milagro het volgende:
De mensen die zich zo ergeren aan de "harde" en "empathieloze" reacties, voeden deze zelf door er steeds op in te gaan met oordelen , conclusies, en verwijten.
Ergo, ze gaan zelf net zo voorbij aan de triestheid vh voorval als ze de anderen verwijten, puur en alleen om hun gelijk te halen c.q. de behoefte te laten zien dat zij wél deugen.
Omdat we hem kenden bijvoorbeeld?quote:
In de pers in Overijssel is het wel terug te vinden. In de Limburgse media kan ik het niet terugvinden, ik vind die site van het Limburgs Dagblad ook bloedirritant en de site van DDL is even offline volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay. Maar dat lijkt me toch nieuws voor Limburgse begrippen - ik vind het nergens terug in de regionale pers.
Nee ik bedoelde het anders. Waarom bepaalde sensatiezoekers zo geinteresseerd zijn om hier lekker te bashen etc.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat we hem kenden bijvoorbeeld?
Als jij er op die manier een einde aan zou maken, zou ik ook geschokt zijn.
boefje tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:39 schreef Croupouque het volgende:
Is 'ie nou nog steeds dood?
Omdat ze denken dat ze genuanceerd en lekker kritisch zijn en een gezonde, objectieve mening hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waarom bepaalde sensatiezoekers zo geinteresseerd zijn om hier lekker te bashen etc.
Of omdat ze niet meedoen aan de rouwhype en hysterie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:44 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze genuanceerd en lekker kritisch zijn en een gezonde, objectieve mening hebben.
Ik kende m ook niet, maak me er ook niet druk om. Maar ga dan hier niet een beetje stakkerig lopen doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Of omdat ze niet meedoen aan de rouwhype en hysterie.
Wat opvalt is de hype om "geschokt" te zijn en even hysterisch te doen, terwijl het mensen eigenlijk geen fuck kan schelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik kende m ook niet, maak me er ook niet druk om. Maar ga dan hier niet een beetje stakkerig lopen doen.
Open een willekeurig r&p topic en je ziet al jarenlang hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat opvalt is de hype om "geschokt" te zijn en even hysterisch te doen, terwijl het mensen eigenlijk geen fuck kan schelen.
ooooww ...ja dan is ie dood !!quote:hij heeft al 10 hele dagen NIET gepost
Het staat anders niet bij de officiële persberichten van de politie Limburg-Noord waar Roermond onder valt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is geen gerucht, dat is een uitspraak van de politie van Roermond.
Ik open niet zo vaak een R&P-topic. Dit is gewoon hysterie en het komt zielig over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:52 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Open een willekeurig r&p topic en je ziet al jarenlang hetzelfde.
Vreemd dat dit je dan nog kan verbazen na al die jaren![]()
Het stond wel in de krant in Overijssel. Ik weet niet of de politie hier wel een persbericht over heeft uitgebracht, aangezien er in de Limburgse kranten ook niets staat hierover.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:52 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het staat anders niet bij de officiële persberichten van de politie Limburg-Noord waar Roermond onder valt.
Staat dat online, heb je een bron?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het stond wel in de krant in Overijssel.
Ja, in tegenstelling tot anderen roep ik geen dingen waar ik geen bron van heb. Kijk hier maar eens: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/12095quote:
Okay, maar dat stukje is gewoon uit de gaykrant overgenomen - geen nieuwe berichtgeving dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, in tegenstelling tot anderen roep ik geen dingen waar ik geen bron van heb. Kijk hier maar eens: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/12095
Het ging over die 10 dagen die hij dood in zijn huis heeft gelegen. Verder is er weinig over dit voorval te melden natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, maar dat stukje is gewoon uit de gaykrant overgenomen - geen nieuwe berichtgeving dus.
Ik doe niet hetzelfde, want ik reageer hier slechts sporadisch en erger me ook niet zo, en als ikdat al doe, dan niet alleen aan de harde reacties, maar net zo goed aan de overdreven bijna koketterende meelevende reacties.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens maar door dit te posten doe je feitelijk hetzelfde.
Het is aan mensen om van alles roepen, liever niet in zo'n condoleance-topic, maar ik vind er wel wat van. Maar je hebt gelijk dat het zinloos is om dat hier voortdurend te gaan posten en het relnichterige van mensen als CMT en sc aan te wakkeren.
Waarom ben je daar benieuwd naar? Zegt de opkomst iets over Gboy, of over zijn omgeving? Of maakt t uit hoeveel er komen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef The_Mavericks het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel mensen er op zijn begravenis zullen komen..
We zullen een pissmob houden, met jouw graf als lichtend middelpunt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoop dat als ik dood ben er niet van die huilies zijn (die ik nog nooit gesproken heb) die me ineens zo missen of zich druk maken om mijn uitvaart. Ik hoop op veel harde en ongenuanceerde grappen, fotofucks en een uiteraard bobsaget-icoon met een witte roos. En dat er af en toe nog eens iets onder mijn nick wordt gepost, gewoon om te fucken.
Zoals ik al zei, humor relativeert. Niks mis mee! De beste humor is galgehumor.
[afbeelding]
Cool! Zenden we het live uit op ESTVquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
We zullen een pissmob houden, met jouw graf als lichtend middelpunt.
Het jammere is alleen dat je hier geen reet van meent. Je zou het prachtig vinden als massa's mensen om je zouden rouwen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoop dat als ik dood ben er niet van die huilies zijn (die ik nog nooit gesproken heb) die me ineens zo missen of zich druk maken om mijn uitvaart. Ik hoop op veel harde en ongenuanceerde grappen, fotofucks en een uiteraard bobsaget-icoon met een witte roos. En dat er af en toe nog eens iets onder mijn nick wordt gepost, gewoon om te fucken.
Ik zeg toch niet dat ik geen postume aandacht wil. Ik hoop alleen niet van die krokodilletranen zoals hier. Voor zn dood kotste iedereen op Gboy en zn aandachtstopics, nu issie ineens een soort Pim Fortuyn-heilige geworden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat je hier geen reet van meent. Je zou het prachtig vinden als massa's mensen om je zouden rouwen. Je bent dan ook niet voor niets de meest media/aandachtsgeile fokker die er is.
Sun, ik ben een teergevoelige, krokodillentranen huilende ziel, zou je dat plaatje weg willen halen, ik vind het nogal onkies, niet leuk en niet nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik geen postume aandacht wil. Ik hoop alleen niet van die krokodilletranen zoals hier. Voor zn dood kotste iedereen op Gboy en zn aandachtstopics, nu issie ineens een soort Pim Fortuyn-heilige geworden.
Dat had Gboy vast niet zo gewild.
''Hopen'' doe je op dingen die niet zeker zijn.Ik bedoel, ik ken je niet eens, maar ik kan zo al een grafschrift voor je opstellen;quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef SunChaser het volgende:
Dat moeten die mensen toch zelf weten, of ze vaak willen reageren of niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik doe niet hetzelfde, want ik reageer hier slechts sporadisch en erger me ook niet zo, en als ikdat al doe, dan niet alleen aan de harde reacties, maar net zo goed aan de overdreven bijna koketterende meelevende reacties.
Bovendien , dit is geen condoleance topic.
Zeg gewoon 1 keer je ding, denk ik dan, maar blijf niet steeds weer reageren op hen die anders reageren dan jij wenselijk acht.
Dat komt mij dan weer meer over als veer in eigen reet stekerij en minsten net zo respectloos dan.
Nee mag niet. Sun heeft een eigen mening. Dat is nu even belangrijker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:28 schreef Tarak het volgende:
[..]
Sun, ik ben een teergevoelige, krokodillentranen huilende ziel, zou je dat plaatje weg willen halen, ik vind het nogal onkies, niet leuk en niet nodig.
Aansteller. Jij gebruikt Gboys zelfmoord gewoon als stokpaardje, om jezelf op de borst te kloppen hoe humaan je wel niet bent. En je bent niet de enige hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:31 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nee mag niet. Sun heeft een eigen mening. Dat is nu even belangrijker.
ja, duh, natuurlijk, maar ik snap gewoon niet, waarom , als je je zo ergert, het zo blijft voeden, puur om je gelijk te halen : "jij deugt niet, ik wel, want ik ben aangeslagen".quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:30 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat moeten die mensen toch zelf weten, of ze vaak willen reageren of niet.
als een ander wilt krabben bij je, zijn er wel een aantal plekken te bedenken, lijkt mequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:36 schreef SunChaser het volgende:
Op welke plek is jeuk een goede plaats dan?
Eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, duh, natuurlijk, maar ik snap gewoon niet, waarom , als je je zo ergert, het zo blijft voeden, puur om je gelijk te halen : "jij deugt niet, ik wel, want ik ben aangeslagen".
zo doordrammen is net zo respectloos, en als je respect zo belangrijk vindt in deze context, voedt het dan niet zo, hun gedrag.
hoe meer je het afkeurt, hoe botter zij worden ( in jullie ogen dan).
ik vind hun ook bot, maar ze hebben ergens wel een punt.
er zitten wat dwepers tussen, namelijk, waar ik nou weer jeuk op de verkeerde plaatsen van krijg![]()
Nou - ik moest trouwens wel glimlachen om dat plaatje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef popolon het volgende:
Wat een vervelend topic is dit geworden zeg.
www.tctubantia.nlquote:
sorry hoor, maar nu ineens wel aandacht? Beetje vreemd naar mijn mening.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef chella79 het volgende:
Frank is gisteren om drie uur begraven op de begraafplaats tussen de bergen in roermond.
hij heeft een overdosis medicijnen genomen.
dat is de doodsoorzaak. punt.
heeft iemand echt goed contact met Frank gehad en kan hij of zij me misschien meer vertellen? Ik ben Frank's halfzusje.
Sterkte Chella!! Je kunt denk ik het beste even met yvonne mailen. yvonne@fok.nl .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef chella79 het volgende:
Frank is gisteren om drie uur begraven op de begraafplaats tussen de bergen in roermond.
heeft iemand echt goed contact met Frank gehad en kan hij of zij me misschien meer vertellen? Ik ben Frank's halfzusje.
Jij bent zijn halfzusje....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef chella79 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:46 schreef SunChaser het volgende:
Frank's halfzusje vraagt aan wildvreemde FOK!-users hoe haar broer was.Beetje laat, vind je ook niet?
Ja, oke je hebt gelijk. Ik neem de opmerking terug.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:09 schreef Troeta het volgende:
Val dat halfzusje nou niet aan, misschien was het wel de keus van mineo zelf om weinig contact te hebben.
En ook al was er contact, dan kan je nog nieuwsgierig zijn.
dat plaatjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
als jij zelfmoord pleegt verwacht ik op zijn minst voor je daad je password voor Fok, doe ik af en toe een post onder jouw naam geheel in jouw stijlquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
daarom zeg ik oo k"als"quote:
Daar heb je eigenlijk gelijk in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:09 schreef Troeta het volgende:
Val dat halfzusje nou niet aan, misschien was het wel de keus van mineo zelf om weinig contact te hebben.
zeg jij nou maar niks met je bagger topicsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef DiabloSam het volgende:
Hm...gecondoleerd aan de familie...
Je bent wel heel diep gezonken in je leven als je zelfmoord pleegt...![]()
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:17 schreef sindell het volgende:
Ik volg deze reeks nu vanaf het begin..
Ik moet toch zeggen dat ik me wel verbaas over de reacties hier eigenlijk. Tuurlijk hoef je niet te gaan huilen omdat het een Fok User was die dood is, tuurlijk heb je daar geen band mee.
Ik vind het veel erger dat iemand dus blijkbaar zo ver heen kan geraken, dat hij 10 dagen dood in huis kan liggen zonder dat er ook maar een haan naar kraait. Ik denk dat wij nooit kunnen begrijpen hoe deze jongen zich gevoeld moet hebben. En dat is toch erg? Ik vind het in ieder geval wel iets om over na te denken...
Ik hoop dat deze jongen zijn rust heeft gevonden...
Ben je nu zelf niet olie op het vuur aan het gooien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, duh, natuurlijk, maar ik snap gewoon niet, waarom , als je je zo ergert, het zo blijft voeden, puur om je gelijk te halen : "jij deugt niet, ik wel, want ik ben aangeslagen".
zo doordrammen is net zo respectloos, en als je respect zo belangrijk vindt in deze context, voedt het dan niet zo, hun gedrag.
hoe meer je het afkeurt, hoe botter zij worden ( in jullie ogen dan).
ik vind hun ook bot, maar ze hebben ergens wel een punt.
er zitten wat dwepers tussen, namelijk, waar ik nou weer jeuk op de verkeerde plaatsen van krijg![]()
ik voelde hetzelfde, maar het past natuurlijk wel in het thatcher-achtige repertoire van milagro aka 'de ijzeren dame'quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben je nu zelf niet olie op het vuur aan het gooien?
Veer in je reet (eerdere posts), jeuk op verkeerde plaatsen.... Komt mij niet anders over dan dat je wat reactie's uit bent aan het lokken.
![]()
milagro probeert gewoon een brug te bouwen en goodwill te tonen aan beide kanten van de medaille.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Veer in je reet (eerdere posts), jeuk op verkeerde plaatsen.... Komt mij niet anders over dan dat je wat reactie's uit bent aan het lokken.
![]()
dan heb je er dus geen reet van gesnapt, gelukkig de anderen wel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Das knap, minimaal 10 dagen dood zijn, en 6 dagen geleden nog postenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
www.tctubantia.nl
Even gratis registreren en je kunt het hele artikel, zoals dat vandaag in de regionale krant stond, lezen.
Ik was een lurker bij de topics die Mideo schreef over het Enschedese raadslid. Ik vond het wel vermakelijke topics.
Ik was wel geschokt toen ik las dat hij dood was. Ik vind het triest dat er mensen zijn die in zelfmoord de enige uitweg zien. En dat hij 10 dagen dood in zijn huis heeft gelegen; vreselijk als je zo vereenzaamd bent dat je 10 dagen lang door helemaal niemand gemist wordt.
Toch vind ik het prima dat er humor is over zo'n onderwerp, of over welke "ramp" dan ook. Ik denk dat niemand staat te juichen en hem dit heeft toegewenst, ook niet de mensen die er grappen over maken. De beste humor is nu eenmaal zwarte humor. Geen lach zonder traan.
Zoals al eerder aangegeven is het inmiddels zeker dat Mineo39-76 /Gboy zelfmoord heeft gepleegd. Er zit een bug in de software die aangeeft wanneer iemand voor de laatste keer op het forum aanwezig was. Yvonne heeft in de database nagekeken wanneer Mineo39-76 zich voor het laatst op FOK heeft aangemeld en dat was op 15 augustus 2005.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Das knap, minimaal 10 dagen dood zijn, en 6 dagen geleden nog posten
Mag iedereen dat SVP nog even voor zichzelf bepalen, of ben jij hier degene die bepaalt hoe mensen moeten reageren op een zelfmoord-bericht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat opvalt is de hype om "geschokt" te zijn en even hysterisch te doen, terwijl het mensen eigenlijk geen fuck kan schelen.
Ik heb je wel degelijk begrepen. Maar als je geen reactie's wilde uitlokken, had je het hetzelfde op een andere manier gezegd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:52 schreef milagro het volgende:
[..]
dan heb je er dus geen reet van gesnapt, gelukkig de anderen wel.
slotje, lijkt me.
zoek je nu ruzie of zoquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb je wel degelijk begrepen. Maar als je geen reactie's wilde uitlokken, had je het hetzelfde op een andere manier gezegd.
En ook nog een slotje? Als JIJ het zegt opeens een slotje?![]()
psies. ik stuur zelfs mijn vriendin weleens naar mijn andere huis als ik rust wil hebben....quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:47 schreef Troeta het volgende:
10 dagen valt reuze mee hoor.
Als je geen relatie hebt en je woont zelfstandig zie je echt niet elke dag mensen.
Ik spreek mijn moeder ook wel eens 2 weken niet, en ook niet elke vriend spreek ik elke dag.
Als je je daarbij ook nog ziek had gemeld op je werk of je had vakantie...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:26 schreef Jezus_Christus het volgende:
Met zelfmoordenaars heb ik geen spijt. Het staat geschreven dat deze zondaars een enkeltje Hel kunnen verwachten, wanneer zij in de rij staan voor een paar vleugeltjes.
Afgelast vanwege het mooie weer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:21 schreef MikeyMo het volgende:
wanneer is de stille tocht nou?
Ow hij was het dus....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen denkt steeds dat het om een kind gaat, een jongen van rond de 20 ofzo. Gboy was 38, dus een man die meerdere pogingen heeft gedaan. Als mensen op FOK dingen hebben geprobeerd, als hulpverlening faalt en hij na vier mislukte pogingen eindelijk slaagt om zelfmoord te plegen. Dan wilde hij waarschijnlijk erg graag. Moeten we dan niet juist blij voor m zijn dat t is gelukt? Volgens mij is het veel pijnlijker als je het steeds probeert en het lukt niet.
Veel reacties hier zijn toch ook in de sfeer van: "hopelijk heb je nu je rust gevonden". Blij omdat iemand dood is en omdat zijn leven zo gelopen is kan ik niet zijn. En ik denk ook niet dat hij "waarschijnlijk erg graag wilde" - het zal eerder zo geweest zijn dat hij het leven niet zag zitten, dat is wat anders dan heel graag dood willen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef SunChaser het volgende:
medicijnen iddquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:31 schreef MikeyMo het volgende:
maareh, hoe heeft hij nou ewigenlijk een einde gemaakt? weer met pillen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe heeft hij het eigenlijk gedaan...?
Of is dat een impertinente vraag?
hoop dat je een achterlijke kutkloon bent met geen gevoel voor humor. anders geef ff je emailadres voor een afspraak, dan zal ik je mijn wetten eens in je gezicht rammen achterlijke kut fundi!quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:26 schreef Jezus_Christus het volgende:
Met zelfmoordenaars heb ik geen spijt. Het staat geschreven dat deze zondaars een enkeltje Hel kunnen verwachten, wanneer zij in de rij staan voor een paar vleugeltjes.
omg doe rustig manquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:32 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
hoop dat je een achterlijke kutkloon bent met geen gevoel voor humor. anders geef ff je emailadres voor een afspraak, dan zal ik je mijn wetten eens in je gezicht rammen achterlijke kut fundi!
Hij heeft wel een punt hoor.quote:
Ik brand elke dag een kaarsje voor Mwaniquote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:26 schreef Nico_Nekslag het volgende:
Dat mensen blijkbaar moeten dweepen met de dood van een user is in mijn opinie dan ook een groot raadsel. Ik gok dat het er mee heeft te maken dat de maatschappij empathie van je verwacht in dit soort gevallen zodat je kunt laten zien dat je een geweldige persoonlijkheid bent en daardoor jezelf hoger plaatst in de sociale hierarchie. Deze mensen zullen waarschijnlijk net zo aangegrepen zijn door de dood van Mwani B'Gasa, een hongernegertje dat op zijn 7e overleed aan AIDS. Ik wacht dan ook met smart op de RIP reacties betreffende zijn dood.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:26 schreef Nico_Nekslag het volgende:
Tja...Mineo, z'n totaal overspannen gedrag naar een homofoob raadslid bevestigde z'n labiliteit ruimschoots. Het heeft mij dan ook niet verbaasd dat 'ie er een eind aan hebt gemaakt. Het was zijn eigen keuze en blijkbaar stond die vast. Gelukkig waren het de pillen en niet een of andere trein anders had hij iemand met zijn problematiek opgezadeld. Dit soort zelfmoorden vind ik prima, netjes binnenshuis, eigen keuze, samenloop der omstandigheden, het zij zo. Mijn leven gaat in ieder geval wel verder.
Ik ga geen vals sentiment lopen vertonen, ik heb je nooit gekend namelijk. De woorden op een forum zijn eigenlijk net zo veelzeggend over een persoon als een blanco vel papier.
Dat mensen blijkbaar moeten dweepen met de dood van een user is in mijn opinie dan ook een groot raadsel. Ik gok dat het er mee heeft te maken dat de maatschappij empathie van je verwacht in dit soort gevallen zodat je kunt laten zien dat je een geweldige persoonlijkheid bent en daardoor jezelf hoger plaatst in de sociale hierarchie. Deze mensen zullen waarschijnlijk net zo aangegrepen zijn door de dood van Mwani B'Gasa, een hongernegertje dat op zijn 7e overleed aan AIDS. Ik wacht dan ook met smart op de RIP reacties betreffende zijn dood.
Het was inderdaad Mineo's eigen keuze om er een einde aan te maken. Uit eerdere posts op dit forum blijkt dat hij al vaker zelfmoordpogingen had gedaan. Hij heeft een 'onzichtbare' weg gekozen, door niet voor een trein te springen of anderen met zijn problematiek op te zadelen. Ook dat klopt. Het zij zo, inderdaad. Maar dat neemt allemaal niet weg dat een dergelijke gebeurtenis best aangrijpend kan zijn. Ik voel me echt niet hoger in een bepaalde hiërachie geplaatst wanneer ik stel dat het bericht mij heeft geschokt. Ook hoef ik daar geen lintje voor ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:26 schreef Nico_Nekslag het volgende:
Niets. Daarom stel ik dus ook dat het zijn recht is om er schouderophalend of relativerend op te reageren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef milagro het volgende:
Wat schiet je er mee op, om dan als geschokte om een waardeoordeel aan de niet geschokte te koppelen?
en toch stoort men zich vooral aan de schouderophalende reacties, en minder aan de "ik ben er kapot van" netjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:07 schreef dVTB het volgende:
[..]
Niets. Daarom stel ik dus ook dat het zijn recht is om er schouderophalend of relativerend op te reageren.
Bestaat er nu voor jullie echt niks wat er tussenin zit?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef milagro het volgende:
[..]
en toch stoort men zich vooral aan de schouderophalende reacties, en minder aan de "ik ben er kapot van" netjes.
de zogenaamde botterikken krijgen veel meer commentaar dan de overdreven 'gebroken rijstjes'
dat is vreemd ik heb hier heel iets anders staanquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:26 schreef Jezus_Christus het volgende:
Je zegt het op een manier alsof je het raar vindt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef milagro het volgende:
[..]
de zogenaamde botterikken krijgen veel meer commentaar dan de overdreven 'gebroken rijstjes'
nee, hoor, die toon leg jij er in, ik reageer slechts op de stelling "het recht op een mening".quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je zegt het op een manier alsof je het raar vindt.
Aan de woordkeuze (gebroken rijstjes, 'ik ben er kapot van' netjes) is het wel duidelijk wat ze er zelf eigenlijk van vindt. Kom op Milagro, niet zo eromheen draaien, gewoon recht voor z'n raap, net als de botteriken. Geen mooie verhaaltjes eromheen ophangen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je zegt het op een manier alsof je het raar vindt.
dan nog vind ik het niet raar dat iemand die bewust iemand kwetst meer commentaar krijgt dan iemand die overdreven emotioneel is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:41 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, die toon leg jij er in, ik reageer slechts op de stelling "het recht op een mening".
bovendien doel ik op de overdreven reacties, aan beider zijden
dus ik ben er kapot van, moet er de heeeeeeeeeeeeele dag aan denken, het laat me maar niet los of had hij dat niet eerder kunnen doen, die aso relnicht.
als jij het allereerste topic nu eens door gaat lezen, schatteboutje, dan kun je zien dat ik als een van de eerste reageerde en hoe, evenals in een later "deeltje"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Aan de woordkeuze (gebroken rijstjes, 'ik ben er kapot van' netjes) is het wel duidelijk wat ze er zelf eigenlijk van vindt. Kom op Milagro, niet zo eromheen draaien, gewoon recht voor z'n raap, net als de botteriken. Geen mooie verhaaltjes eromheen ophangen.
jij niet, ik wel, ieder zijn mening, niet waarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
dan nog vind ik het niet raar dat iemand die bewust iemand kwetst meer commentaar krijgt dan iemand die overdreven emotioneel is.
Goh, je klinkt ineens heel anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:50 schreef milagro het volgende:
[..]
als jij het allereerste topic nu eens door gaat lezen, schatteboutje, dan kun je zien dat ik als een van de eerste reageerde en hoe, evenals in een later "deeltje"
ik begon me te ergeren aan BEPAALDE reacties van mensen die meer leken te koketteren met hun empathie dan dat ze werkelijk getroffen waren met dit alles.
ikvind het triest dit hele verhaal, die knul moet erg eenzaam geweest zijn, zo wanhopig als hij op zoek leek naar acceptatie die hij ms in zijn naaste omgeving niet gekregen heeft, maar ik slaap er geen nacht minder om, en een uur later zit ik net zo vrolijk weer elders te posten of thuis aan de thee met een boekje.
Mineo was een user, een naam op een forum, die toch vooral hysterische topics opende lately, waar ik overigens zelden in reageerde, wetende of denkende te weten waar het vandaam kwam dat obsessieve gedrag.
zo, en ga nu maar weer stokken zoeken, jij wilt graag slaan, merk ik
Vooropgesteld: wat is het *nut* van bot reageren op wiens overlijden dan ook? Als het je niks interesseert, hoef je niet te reageren. Als mij voetbal niks zou interesseren, heeft het ook geen zin als ik me meng in een discussie over de wedstrijd FC Omniworld - Go Ahead Eagles om te verkondigen dat het me geen bal interesseert.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef milagro het volgende:
en toch stoort men zich vooral aan de schouderophalende reacties, en minder aan de "ik ben er kapot van" netjes. de zogenaamde botterikken krijgen veel meer commentaar dan de overdreven 'gebroken rijstjes'
ik pinkte er bijna 1tje weg toen ik je column las, SCHquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef SCH het volgende:
* SCH hoopt dat milagro wel een klein traantje wegpinkt mocht zijn vliegtuig volgende week door boze meneren tot ontploffing worden gebracht
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
maar nu niet meer, genoeg emotie weer
Het valt me op dat veel mensen zich verschuilen achter 'het was zijn keuze', terwijl het maar zeer de vraag is of dat ook werkelijk het geval was. Het mag dan op dat moment zijn keuze zijn geweest, maar zou hij die keuze ook hebben gemaakt als hij niet zwaar depressief was geweest? Ik waag het te betwijfelen. Maar voor de gemoedsrust komt het nou eenmaal beter uit om te denken dat het iemands eigen keuze was om zichzelf van het leven te beroven, dan dat we nadenken over het maatschappelijk probleem dat hieronder verborgen ligt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:26 schreef Nico_Nekslag het volgende:
Tja...Mineo, z'n totaal overspannen gedrag naar een homofoob raadslid bevestigde z'n labiliteit ruimschoots. Het heeft mij dan ook niet verbaasd dat 'ie er een eind aan hebt gemaakt. Het was zijn eigen keuze en blijkbaar stond die vast. Gelukkig waren het de pillen en niet een of andere trein anders had hij iemand met zijn problematiek opgezadeld. Dit soort zelfmoorden vind ik prima, netjes binnenshuis, eigen keuze, samenloop der omstandigheden, het zij zo. Mijn leven gaat in ieder geval wel verder.
Knap dat je zowel in de psyche van Gboy als de users hier denkt te kunnen kijken. Gboy heeft de keuze al vaker gemaakt en nu is t gelukt. En ik heb geen gemoedsrust nodig om zijn zelfmoord, dank je wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het valt me op dat veel mensen zich verschuilen achter 'het was zijn keuze', terwijl het maar zeer de vraag is of dat ook werkelijk het geval was. Het mag dan op dat moment zijn keuze zijn geweest, maar zou hij die keuze ook hebben gemaakt als hij niet zwaar depressief was geweest? Ik waag het te betwijfelen. Maar voor de gemoedsrust komt het nou eenmaal beter uit om te denken dat het iemands eigen keuze was om zichzelf van het leven te beroven, dan dat we nadenken over het maatschappelijk probleem dat hieronder verborgen ligt.
Goede bijdrage Jostimeisterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
Boeiend??? ik ken m niet...
Wordt hier dagelijks een traan gelaten om de andere honderduizenden doden die wekelijks/dagelijks vallen??
Spannend hoor...![]()
Ik denk zelfs dat het weinig voorkomt, mensen die vrolijk zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het valt me op dat veel mensen zich verschuilen achter 'het was zijn keuze', terwijl het maar zeer de vraag is of dat ook werkelijk het geval was. Het mag dan op dat moment zijn keuze zijn geweest, maar zou hij die keuze ook hebben gemaakt als hij niet zwaar depressief was geweest? Ik waag het te betwijfelen. Maar voor de gemoedsrust komt het nou eenmaal beter uit om te denken dat het iemands eigen keuze was om zichzelf van het leven te beroven, dan dat we nadenken over het maatschappelijk probleem dat hieronder verborgen ligt.
Wat was je bedoeling met die post? Om even te laten zien hoe ontzettend stoer je bent? Kom op, je weet dat hier mensen zitten die er wel om geven, en had jij hem gekend had je er ook niet zo bot over gereageerd. Het is puur wat je relatie met het desbetreffende persoon isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
Boeiend??? ik ken m niet...
Wordt hier dagelijks een traan gelaten om de andere honderduizenden doden die wekelijks/dagelijks vallen??
Spannend hoor...![]()
Stoer???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef JorisW het volgende:
[..]
Wat was je bedoeling met die post? Om even te laten zien hoe ontzettend stoer je bent? Kom op, je weet dat hier mensen zitten die er wel om geven, en had jij hem gekend had je er ook niet zo bot over gereageerd. Het is puur wat je relatie met het desbetreffende persoon is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |