abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:02:00 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30025840
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het hoort wel in dit topic thuis. Dit is niet echt rouwtopic, daarvoor is het andere topic bedoeld.
wat jij wil... ik hoop dat je er lekker bij voelt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30025882
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Algemene opmerkingen.

Zoals ik al zei: open een grapjestopic over die jongen. Of durven jullie dat toch stiekem niet ivm het riskeren van een ban?
Ga lekker lopen rouwen in het condoleance-topic en laat de mensen die nog andere dingen hierover te zeggen hebben hier de gang gaan.

Ik citeer Yvonne naar aanleiding van grappen en meningen over dit voorval:
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef yvonne het volgende:
Doe dat hier alsjeblieft:
Fok user dood ? deel III
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30025911
iedereen zeikt wel over dat hij die raadslid had bedreigt maar die raadslid begon met die flauwekul om die gay parade te staken
quote:
Omdat het raadslid Hans Hofte van de Stadspartij Enschede via e-mails continu een tirade afsteekt tegen de homofiele medemens, mag hij een half jaar geen e-mails meer versturen via het gemeentelijke computernetwerk.

Hofte is fel gekant tegen de landelijke homodag Roze Zaterdag, die 26 juni ook in Enschede wordt gehouden. Volgens het raadspresidium is het raadslid al een jaar onophoudelijk bezig met een lastercampagne tegen homo's; Zo verstuurt hij e-mails met teksten als 'relnichtenparade' en een 'zwarte zaterdag voor Enschede'. Volgens het presidium is dit tegen de gedragsregels voor raadsleden en zet het aan tot onverdraagzaamheid.
Actie, reactie

en voor discriminatie is hij veelste goed wegekomen
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_30025956
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef The_Mavericks het volgende:
iedereen zeikt wel over dat hij die raadslid had bedreigt maar die raadslid begon met die flauwekul om die gay parade te staken
[..]

Actie, reactie
quote:
Hofte werd door de Roermonder belaagd via telefoontjes, emails en een poederbrief. De rechter nam het in juli hoog op dat het raadslid anoniem bedreigd werd, en dat de man geen berouw toonde. De nu overleden Roermonder werd daarom veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf van 2 weken. Tegen de Gay Krant liet hij na zijn veroordeling weten aan depressiviteit te lijden, en geen spijt te hebben. Hij ging dan ook gewoon door met het bedreigen en zei dat Hofte boven aan zijn dodenlijst stond. Hierdoor belandde hij wederom in een Enschedese politiecel. Na verhoor werd hij heengezonden.
Met kritiek hebben op de Gayparade is niets mis.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30025974
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik zag de betreffende users ook vaak posten. Dat maakt toch dat ik er totaal niet rouwig om ben, merk ik aan mijn gevoel.
Nou proficiat, ik ook niet! Als die jongen het zo heeft gewild, oké dan.

Maar daarbij komt het totaal niet in me op om nog een trap na te geven, wat jullie wel doen. Maar goed, kan hier over bezig blijven. Het dringt toch niet door.

Veel plezier, stelletje grappemakers!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:07:55 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30026005
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

[..]

met kritiek op het nederlandse zorgstelsel des te meer. zo iemand geef je geen taakstraf, maar een psychiater.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:11:09 #82
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30026116
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus mag jij er grapjes over maken.
Ja.
pi_30026185
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met kritiek op het nederlandse zorgstelsel des te meer. zo iemand geef je geen taakstraf, maar een psychiater.
Deze gast had opgesloten moeten worden ipv een taakstraf, daar heb je gelijk in. Helemaal ongevaarlijk voor de samenleving was Mineo niet volgens de berichten.
pi_30026281
quote:

[..]

[..]

hij maakte misbruik van het email netwerk van de gemeente, en een tirade is al voorbij kritiek
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:16:06 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30026287
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helemaal ongevaarlijk voor de samenleving was Mineo niet volgens de berichten.
maar gezien zijn wanhoopsdaad wel. heel ongevaarlijk voor de samenleving, heel gevaarlijk voor zichzelf.
pi_30026323
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Deze gast had opgesloten moeten worden ipv een taakstraf, daar heb je gelijk in. Helemaal ongevaarlijk voor de samenleving was Mineo niet volgens de berichten.
dan kunnen we jouw meteen in de verbrandings oven gooien
</b>
pi_30026354
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar gezien zijn wanhoopsdaad wel. heel ongevaarlijk voor de samenleving, heel gevaarlijk voor zichzelf.
Ook gevaarlijk voor raadsleden en een ieder die ook maar kritiek heeft op de Gay Parade.
pi_30026370
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:17 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

dan kunnen we jouw meteen in de verbrandings oven gooien
Probeer het eens zou ik zeggen.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:19:34 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30026383
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ook gevaarlijk voor raadsleden en een ieder die ook maar kritiek heeft op de Gay Parade.
welke ieder ander dan? bovendien is dat raadslid waar je het voor opneemt een heel eng ventje.
pi_30026441
quote:

[..]

[..]

wou net zeggen, ik vind het echt ranzige shit, al die homo's die elkaar in de kont prikken met hun leuter
pi_30026476
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef alsem het volgende:

[..]

wou net zeggen, ik vind het echt ranzige shit, al die homo's die elkaar in de kont prikken met hun leuter
als 2 mensen van elkaar houden maakt het niet uit of het een man of een vrouw is, maar dat zal wel aan jouw niveau liggen
</b>
pi_30026485
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke ieder ander dan? bovendien is dat raadslid waar je het voor opneemt een heel eng ventje.
Er zijn meer mensen met kritiek op de Gay Parade en dat pikte Mineo niet.
pi_30026496
quote:

[..]

Gewoon wegwezen met die parade inderdaad.
pi_30026599
Tja, de absoluutheid waarmee door bepaalde users een daad van zelfmoord - en dus ook van deze jongen - wordt afgewezen, doet af aan het feit dat achter iedere zelfmoord - of er een poging toedoen - een ander menselijk drama verscholen ligt. Wie de zelfmoordenaar niet poogt te begrijpen, begrijpt de tragiek van een menselijke leven niet of kan zich dat - wrs door een eigen tekortkoming - niet voorstellen.
I´m back.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:29:28 #95
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30026647
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:27 schreef Ryan3 het volgende:
. Wie de zelfmoordenaar niet poogt te begrijpen, begrijpt de tragiek van een menselijke leven niet
Op welk tegeltje heb je deze Loesje-wijsheid gevonden? Flikker toch op man, praat voor jezelf en niet voor een ander.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:30:59 #96
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30026681
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
Iedereen doet hier nou triest over maar dit is wat hij zelf wilde, al jaren. Hij heeft iets gedaan waar hij zelf achterstond en al jaren goed over heeft negadacht. Hij heeft en droom waargemaakt, zijn wens gerealiseerd. Hij wilde al jarenlang niet meer leven en heeft nu daadwerkelijk die droom realiteit gemaakt. Ik ben blij voor hem op dat gebied.
Je idealiseert het beeld dat rondom zelfdoding hang, maar de werkelijkheid is helaas anders. Alsof iemand die lijdt aan een depressieve stoornis gráág dood wil. De al dan niet bewuste keuze voor de dood is niet meer dan een - vaak onnodige - vluchtweg.
quote:
Nederland, zo progressief als het maar kan waarin euthanasie bespreekbaar is, vinden we dat iemand hulp moet zoeken als iemand gewoon jarenlang geen zin heeft om te leven
Ik ben een progressief denkend mens en voorstander van euthenasie, maar wel onder strenge voorwaarden. Ik betwijfel sterk of dat in dit geval van toepassing zou zijn geweest. Ik heb ook helemaal niet het idee dat Frank continu geen zin had om te leven; dan was ie nl. al veel eerder dood geweest.
pi_30026767
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:14 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dus jij bepaalt eventjes dat anderen geen erge dingen hebben meegemaakt? Alles is blijkbaar zwart/wit in jouw wereldje, maar er zijn ook mensen die nuances zien, kunnen relativeren en een gezonde eigen mening hebben. Bemoei jij je maar lekker met je eigen ziel in plaats van te bepalen hoe andermans ziel is.
eh volgens mij zie jij de dingen wat ongenuanceerd..
Ik heb oog voor alles wat er loos kan zijn in deze maatschappij en dit los je niet op door je ogen ervoor te sluiten en geen empathie te voelen voor anderen die het zwaar hebben of moeilijk.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30026832
quote:

[..]

typische hetero met anale fixatie opmerking

OT:
moet je medelijden hebben met iemand die zichzelf van kant maakt?
de nabestaanden ok maar verder...
pi_30026833
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 11:26 schreef Arcee het volgende:

[..]

Alsof iemand die het niet boeit dat een Fok!user zelfmoord heeft gepleegd geen goede vader zou kunnen zijn voor z'n éigen kind. Blijkbaar snap je er niet veel van.
Wat begrijp je hier niet ?
Dat een vader zijn kind dezelfde normen en waarden gaat meegeven bv?
Dat dit kind later groot geworden misschien nog erger verhard is en nog minder dan minder empathie kan voelen uberhaupt?
Kom op zeg... Denk dat jij niet veel snapt van het geheel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30026841
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Op welk tegeltje heb je deze Loesje-wijsheid gevonden? Flikker toch op man, praat voor jezelf en niet voor een ander.
Lekkere manier van discussiëren hanteer jij... .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')