abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30060412
Overigens kan ik me best voorstellen dat je niet 'afgrijselijk vereenzaamd' hoeft te zijn om pas na 10 dagen gevonden te worden hoor. Ja, als je werkt is het een ander verhaal, maar als ik niet zou werken....dan belt er eens iemand en jij neemt niet op en ze spreken het antwoordapparaat in of je meegaat naar de film, en je antwoordt niet direct op mailtjes of smsjes....dan duurt het wel even voordat mensen tegen elkaar gaan zeggen "goh, al een tijdje niets van thaleia gehoord" en dan duurt het helemaal wel even voordat mensen zich dusdanige zorgen gaan maken dat ze met je reservesleutel gaan kijken hoe en wat. Dat is nogal een stap namelijk, zonder overleg met die sleutel bij iemand naar binnen gaan c.q. de politie de deur in laten trappen, dat doe je niet zomaar nadat je 2 dagen niets van iemand hebt gehoord.

Dat neemt niet weg dat deze persoon wel 'afgrijselijk vereenzaamd' kan zijn geweest hoor, en als dat zo is is het triest, maar ik verbaas me over de wat dramatische conclusie die er uit dat "10 dagen"-gegeven getrokken wordt.
  maandag 29 augustus 2005 @ 00:41:28 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30063558
ja ik verbaas me er ook over, maar dat komt meer omdat ik me regelmatig twee weken 'terugtrek'...

ik verbaas me sowieso in dit topic.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30063729
10 dagen valt reuze mee hoor.
Als je geen relatie hebt en je woont zelfstandig zie je echt niet elke dag mensen.
Ik spreek mijn moeder ook wel eens 2 weken niet, en ook niet elke vriend spreek ik elke dag.
Als je je daarbij ook nog ziek had gemeld op je werk of je had vakantie...
  maandag 29 augustus 2005 @ 00:50:58 #204
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30063829
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 00:47 schreef Troeta het volgende:
10 dagen valt reuze mee hoor.
Als je geen relatie hebt en je woont zelfstandig zie je echt niet elke dag mensen.
Ik spreek mijn moeder ook wel eens 2 weken niet, en ook niet elke vriend spreek ik elke dag.
Als je je daarbij ook nog ziek had gemeld op je werk of je had vakantie...
psies. ik stuur zelfs mijn vriendin weleens naar mijn andere huis als ik rust wil hebben....
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:26:17 #205
128466 Jezus_Christus
Ja, de zoon van...
pi_30065385
Met zelfmoordenaars heb ik geen spijt. Het staat geschreven dat deze zondaars een enkeltje Hel kunnen verwachten, wanneer zij in de rij staan voor een paar vleugeltjes.
The purpose of Jesus is to flip out and smite the wicked.
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:27:49 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30065400
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:26 schreef Jezus_Christus het volgende:
Met zelfmoordenaars heb ik geen spijt. Het staat geschreven dat deze zondaars een enkeltje Hel kunnen verwachten, wanneer zij in de rij staan voor een paar vleugeltjes.
en nou weer ff zonder dat achterhaalde boek proberen te denken.
  maandag 29 augustus 2005 @ 08:21:52 #207
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30066923
wanneer is de stille tocht nou?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_30067283
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 08:21 schreef MikeyMo het volgende:
wanneer is de stille tocht nou?
Afgelast vanwege het mooie weer.
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:44:53 #209
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30067883
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen denkt steeds dat het om een kind gaat, een jongen van rond de 20 ofzo. Gboy was 38, dus een man die meerdere pogingen heeft gedaan. Als mensen op FOK dingen hebben geprobeerd, als hulpverlening faalt en hij na vier mislukte pogingen eindelijk slaagt om zelfmoord te plegen. Dan wilde hij waarschijnlijk erg graag. Moeten we dan niet juist blij voor m zijn dat t is gelukt? Volgens mij is het veel pijnlijker als je het steeds probeert en het lukt niet.
Ow hij was het dus....
Altijd rot zulke dingen, maar ik denk als je het zo graag wil, dat het ook een bevrijding is alshet lukt..
RIP in ieder geval...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30068985
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen denkt steeds dat het om een kind gaat, een jongen van rond de 20 ofzo. Gboy was 38, dus een man die meerdere pogingen heeft gedaan. Als mensen op FOK dingen hebben geprobeerd, als hulpverlening faalt en hij na vier mislukte pogingen eindelijk slaagt om zelfmoord te plegen. Dan wilde hij waarschijnlijk erg graag. Moeten we dan niet juist blij voor m zijn dat t is gelukt? Volgens mij is het veel pijnlijker als je het steeds probeert en het lukt niet.
Veel reacties hier zijn toch ook in de sfeer van: "hopelijk heb je nu je rust gevonden". Blij omdat iemand dood is en omdat zijn leven zo gelopen is kan ik niet zijn. En ik denk ook niet dat hij "waarschijnlijk erg graag wilde" - het zal eerder zo geweest zijn dat hij het leven niet zag zitten, dat is wat anders dan heel graag dood willen.

Ik heb er maar een columnpje over geschreven: Als de tunnel donker blijft
  maandag 29 augustus 2005 @ 11:31:15 #211
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30069129
maareh, hoe heeft hij nou ewigenlijk een einde gemaakt? weer met pillen?
[..]
pi_30070095
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 11:31 schreef MikeyMo het volgende:
maareh, hoe heeft hij nou ewigenlijk een einde gemaakt? weer met pillen?
medicijnen idd
  woensdag 31 augustus 2005 @ 03:24:33 #213
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_30120960
Hoe oud was hij nu werkelijk? De krant spreekt van 38, maar volgens hemzelf is hij van 1973. Gboy/Frank Vink heeft al eerder gepoogd om zich van kant te maken dmv van pillen maar is op het nippertje gered door forummers van de ABBA site die zijn provider heeft ingelicht. @Home heeft daarop de politie gebeld en zij hebben een inval gedaan in zijn huis. 1 uur te laat en hij zou al 3 jaar eerder vertrokken zijn.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_30120997
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe heeft hij het eigenlijk gedaan...?

Of is dat een impertinente vraag?
?
pi_30121282
quote:
hoop dat je een achterlijke kutkloon bent met geen gevoel voor humor. anders geef ff je emailadres voor een afspraak, dan zal ik je mijn wetten eens in je gezicht rammen achterlijke kut fundi!
Islam=facisme
  woensdag 31 augustus 2005 @ 04:46:09 #216
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_30121311
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 04:32 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

hoop dat je een achterlijke kutkloon bent met geen gevoel voor humor. anders geef ff je emailadres voor een afspraak, dan zal ik je mijn wetten eens in je gezicht rammen achterlijke kut fundi!
omg doe rustig man
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_30121318
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:20 schreef SCH het volgende:

[..]

medicijnen idd
Oh, ja, staat 2 posts boven me .
pi_30121323
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 04:46 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

omg doe rustig man
Hij heeft wel een punt hoor.
Je moet niet denken dat jeje als een keyboard ridder kan gedragen op internet.

Als je van jezelf vind dat je stoer genoeg bent om dit soort teksten te plaatsen,
draag de gevolgen dan ook als een volwassen kerel.

[ Bericht 3% gewijzigd door dl3b op 31-08-2005 05:11:45 ]
Karper diem, vis van de dag
pi_30121465
Tja...Mineo, z'n totaal overspannen gedrag naar een homofoob raadslid bevestigde z'n labiliteit ruimschoots. Het heeft mij dan ook niet verbaasd dat 'ie er een eind aan hebt gemaakt. Het was zijn eigen keuze en blijkbaar stond die vast. Gelukkig waren het de pillen en niet een of andere trein anders had hij iemand met zijn problematiek opgezadeld. Dit soort zelfmoorden vind ik prima, netjes binnenshuis, eigen keuze, samenloop der omstandigheden, het zij zo. Mijn leven gaat in ieder geval wel verder.
Ik ga geen vals sentiment lopen vertonen, ik heb je nooit gekend namelijk. De woorden op een forum zijn eigenlijk net zo veelzeggend over een persoon als een blanco vel papier .

Dat mensen blijkbaar moeten dweepen met de dood van een user is in mijn opinie dan ook een groot raadsel. Ik gok dat het er mee heeft te maken dat de maatschappij empathie van je verwacht in dit soort gevallen zodat je kunt laten zien dat je een geweldige persoonlijkheid bent en daardoor jezelf hoger plaatst in de sociale hierarchie. Deze mensen zullen waarschijnlijk net zo aangegrepen zijn door de dood van Mwani B'Gasa, een hongernegertje dat op zijn 7e overleed aan AIDS. Ik wacht dan ook met smart op de RIP reacties betreffende zijn dood .

[ Bericht 6% gewijzigd door Nico_Nekslag op 31-08-2005 06:33:51 ]
pi_30121508
Wat zou Hofte na dat nieuws gedronken hebben?
Champagne of gewoon een biertje...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:38:54 #221
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30122286
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 06:26 schreef Nico_Nekslag het volgende:
Dat mensen blijkbaar moeten dweepen met de dood van een user is in mijn opinie dan ook een groot raadsel. Ik gok dat het er mee heeft te maken dat de maatschappij empathie van je verwacht in dit soort gevallen zodat je kunt laten zien dat je een geweldige persoonlijkheid bent en daardoor jezelf hoger plaatst in de sociale hierarchie. Deze mensen zullen waarschijnlijk net zo aangegrepen zijn door de dood van Mwani B'Gasa, een hongernegertje dat op zijn 7e overleed aan AIDS. Ik wacht dan ook met smart op de RIP reacties betreffende zijn dood .
Ik brand elke dag een kaarsje voor Mwani
[..]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:39:44 #222
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30122298
Overigens wel apart dat we er nu achter komen dat hij al die tijd heeft "gelogen" over zijn leeftijd
[..]
pi_30122331
quote:
Tja...Mineo, z'n totaal overspannen gedrag naar een homofoob raadslid bevestigde z'n labiliteit ruimschoots. Het heeft mij dan ook niet verbaasd dat 'ie er een eind aan hebt gemaakt. Het was zijn eigen keuze en blijkbaar stond die vast. Gelukkig waren het de pillen en niet een of andere trein anders had hij iemand met zijn problematiek opgezadeld. Dit soort zelfmoorden vind ik prima, netjes binnenshuis, eigen keuze, samenloop der omstandigheden, het zij zo. Mijn leven gaat in ieder geval wel verder.
Ik ga geen vals sentiment lopen vertonen, ik heb je nooit gekend namelijk. De woorden op een forum zijn eigenlijk net zo veelzeggend over een persoon als een blanco vel papier .

Mwani
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30127781
quote:
Het was inderdaad Mineo's eigen keuze om er een einde aan te maken. Uit eerdere posts op dit forum blijkt dat hij al vaker zelfmoordpogingen had gedaan. Hij heeft een 'onzichtbare' weg gekozen, door niet voor een trein te springen of anderen met zijn problematiek op te zadelen. Ook dat klopt. Het zij zo, inderdaad. Maar dat neemt allemaal niet weg dat een dergelijke gebeurtenis best aangrijpend kan zijn. Ik voel me echt niet hoger in een bepaalde hiërachie geplaatst wanneer ik stel dat het bericht mij heeft geschokt. Ook hoef ik daar geen lintje voor ofzo.

Ja, de dood van Mineo grijpt mij meer aan dan die van het hongernegertje Mwani B'Gasa; hoe erg diens dood ook is. Dit om de eenvoudige reden dat we Mineo op dit forum hebben meegemaakt, terwijl Mwani hier niet kwam.

Daar waar jij je kennelijk stoort aan mensen die hier uiting geven aan hun gevoel van ongeloof, stoor ik me juist aan diegenen die hun wijze van reageren (schouderophalend) dwingend aan anderen willen opleggen. Ieder mens reageert anders op een bericht als dat over Mineo. Net zoals het jouw recht is om het te relativeren, hebben users hier ook het recht om er bedroefd of geschokt over te zijn. Wat schiet je er in vredesnaam mee op om daar vervolgens allerlei waarde-oordelen aan te koppelen?
pi_30127840
Wat schiet je er mee op, om dan als geschokte om een waardeoordeel aan de niet geschokte te koppelen?
pi_30128769
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef milagro het volgende:
Wat schiet je er mee op, om dan als geschokte om een waardeoordeel aan de niet geschokte te koppelen?
Niets. Daarom stel ik dus ook dat het zijn recht is om er schouderophalend of relativerend op te reageren.
pi_30129129
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:07 schreef dVTB het volgende:

[..]

Niets. Daarom stel ik dus ook dat het zijn recht is om er schouderophalend of relativerend op te reageren.
en toch stoort men zich vooral aan de schouderophalende reacties, en minder aan de "ik ben er kapot van" netjes.

de zogenaamde botterikken krijgen veel meer commentaar dan de overdreven 'gebroken rijstjes'
pi_30129341
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef milagro het volgende:

[..]

en toch stoort men zich vooral aan de schouderophalende reacties, en minder aan de "ik ben er kapot van" netjes.

de zogenaamde botterikken krijgen veel meer commentaar dan de overdreven 'gebroken rijstjes'
Bestaat er nu voor jullie echt niks wat er tussenin zit?

Het betekent niet dat als ik het niet nodig vind de lompe boer uit te hangen dat ik er kapot van ben. Maar 1 ding weet ik wel: het is absoluut niet nodig hier de lompe boer uit te hangen en stomme opmerkingen te plaatsen omdat je de persoon die overleden was irritant vond op internet.
Beetje je houden aan algemene fatsoensnormen is toch niet te veel gevraagd? Oh ja, het is maar internet dat weet ik hoor. Maar dat betekent niet dat je al je gedachtes hier neer hoeft te knallen.

Maar goed, als mensen zich daar beter bij voelen en op die manier hun dag nog een beetje is goedgemaakt moeten ze dat misschien toch maar doen.

Voor de zielige lompe boeren.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:31:43 #229
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30129510
quote:
dat is vreemd ik heb hier heel iets anders staan

er staat dat je wel in de hemel komt als je er maar sterk ingelooft
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_30129643
poespoespoes

* doos met brokjes wegzet

ik ga nog even elders treuren om Mwani
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:38:16 #231
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30129744
quote:

[..]
Je zegt het op een manier alsof je het raar vindt.
pi_30129848
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

nee, hoor, die toon leg jij er in, ik reageer slechts op de stelling "het recht op een mening".

bovendien doel ik op de overdreven reacties, aan beider zijden

dus ik ben er kapot van, moet er de heeeeeeeeeeeeele dag aan denken, het laat me maar niet los of had hij dat niet eerder kunnen doen, die aso relnicht.
pi_30129894
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Aan de woordkeuze (gebroken rijstjes, 'ik ben er kapot van' netjes) is het wel duidelijk wat ze er zelf eigenlijk van vindt. Kom op Milagro, niet zo eromheen draaien, gewoon recht voor z'n raap, net als de botteriken. Geen mooie verhaaltjes eromheen ophangen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:44:08 #234
95998 -DailaLama-
pi_30129947
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:41 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, hoor, die toon leg jij er in, ik reageer slechts op de stelling "het recht op een mening".

bovendien doel ik op de overdreven reacties, aan beider zijden

dus ik ben er kapot van, moet er de heeeeeeeeeeeeele dag aan denken, het laat me maar niet los of had hij dat niet eerder kunnen doen, die aso relnicht.
dan nog vind ik het niet raar dat iemand die bewust iemand kwetst meer commentaar krijgt dan iemand die overdreven emotioneel is.
pi_30130141
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Aan de woordkeuze (gebroken rijstjes, 'ik ben er kapot van' netjes) is het wel duidelijk wat ze er zelf eigenlijk van vindt. Kom op Milagro, niet zo eromheen draaien, gewoon recht voor z'n raap, net als de botteriken. Geen mooie verhaaltjes eromheen ophangen.
als jij het allereerste topic nu eens door gaat lezen, schatteboutje, dan kun je zien dat ik als een van de eerste reageerde en hoe, evenals in een later "deeltje"

ik begon me te ergeren aan BEPAALDE reacties van mensen die meer leken te koketteren met hun empathie dan dat ze werkelijk getroffen waren met dit alles.

ikvind het triest dit hele verhaal, die knul moet erg eenzaam geweest zijn, zo wanhopig als hij op zoek leek naar acceptatie die hij ms in zijn naaste omgeving niet gekregen heeft, maar ik slaap er geen nacht minder om, en een uur later zit ik net zo vrolijk weer elders te posten of thuis aan de thee met een boekje.
Mineo was een user, een naam op een forum, die toch vooral hysterische topics opende lately, waar ik overigens zelden in reageerde, wetende of denkende te weten waar het vandaam kwam dat obsessieve gedrag.

zo, en ga nu maar weer stokken zoeken, jij wilt graag slaan, merk ik
pi_30130166
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

dan nog vind ik het niet raar dat iemand die bewust iemand kwetst meer commentaar krijgt dan iemand die overdreven emotioneel is.
jij niet, ik wel, ieder zijn mening, niet waar
pi_30130438
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:50 schreef milagro het volgende:

[..]

als jij het allereerste topic nu eens door gaat lezen, schatteboutje, dan kun je zien dat ik als een van de eerste reageerde en hoe, evenals in een later "deeltje"

ik begon me te ergeren aan BEPAALDE reacties van mensen die meer leken te koketteren met hun empathie dan dat ze werkelijk getroffen waren met dit alles.

ikvind het triest dit hele verhaal, die knul moet erg eenzaam geweest zijn, zo wanhopig als hij op zoek leek naar acceptatie die hij ms in zijn naaste omgeving niet gekregen heeft, maar ik slaap er geen nacht minder om, en een uur later zit ik net zo vrolijk weer elders te posten of thuis aan de thee met een boekje.
Mineo was een user, een naam op een forum, die toch vooral hysterische topics opende lately, waar ik overigens zelden in reageerde, wetende of denkende te weten waar het vandaam kwam dat obsessieve gedrag.

zo, en ga nu maar weer stokken zoeken, jij wilt graag slaan, merk ik
Goh, je klinkt ineens heel anders.

Slaag loont!
pi_30131386
* SCH hoopt dat milagro wel een klein traantje wegpinkt mocht zijn vliegtuig volgende week door boze meneren tot ontploffing worden gebracht
pi_30133534
quote:

en toch stoort men zich vooral aan de schouderophalende reacties, en minder aan de "ik ben er kapot van" netjes. de zogenaamde botterikken krijgen veel meer commentaar dan de overdreven 'gebroken rijstjes'
Vooropgesteld: wat is het *nut* van bot reageren op wiens overlijden dan ook? Als het je niks interesseert, hoef je niet te reageren. Als mij voetbal niks zou interesseren, heeft het ook geen zin als ik me meng in een discussie over de wedstrijd FC Omniworld - Go Ahead Eagles om te verkondigen dat het me geen bal interesseert.

Maar afgezien daarvan: ik heb geen enkel waardeoordeel opgehangen aan mensen die schouderophalend reageren. Dat moeten ze fijn zelf weten, zolang de mensen die het *wel* wat kan schelen hier dan niet worden afgeschilderd als mensen die 'zichzelf op de borst kloppen over hoe humaan ze zijn', die 'hysterisch doen omdat het een hype is' of 'dweepen met de dood van een user'.
pi_30133999
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef SCH het volgende:
* SCH hoopt dat milagro wel een klein traantje wegpinkt mocht zijn vliegtuig volgende week door boze meneren tot ontploffing worden gebracht
ik pinkte er bijna 1tje weg toen ik je column las, SCH

ik vond hem erg mooi

maar nu niet meer, genoeg emotie weer
pi_30134043
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
maar nu niet meer, genoeg emotie weer
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:39:31 #242
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30148209
quote:
Het valt me op dat veel mensen zich verschuilen achter 'het was zijn keuze', terwijl het maar zeer de vraag is of dat ook werkelijk het geval was. Het mag dan op dat moment zijn keuze zijn geweest, maar zou hij die keuze ook hebben gemaakt als hij niet zwaar depressief was geweest? Ik waag het te betwijfelen. Maar voor de gemoedsrust komt het nou eenmaal beter uit om te denken dat het iemands eigen keuze was om zichzelf van het leven te beroven, dan dat we nadenken over het maatschappelijk probleem dat hieronder verborgen ligt.
  Redactie Frontpage woensdag 31 augustus 2005 @ 22:42:44 #243
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30148336
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Het valt me op dat veel mensen zich verschuilen achter 'het was zijn keuze', terwijl het maar zeer de vraag is of dat ook werkelijk het geval was. Het mag dan op dat moment zijn keuze zijn geweest, maar zou hij die keuze ook hebben gemaakt als hij niet zwaar depressief was geweest? Ik waag het te betwijfelen. Maar voor de gemoedsrust komt het nou eenmaal beter uit om te denken dat het iemands eigen keuze was om zichzelf van het leven te beroven, dan dat we nadenken over het maatschappelijk probleem dat hieronder verborgen ligt.
Knap dat je zowel in de psyche van Gboy als de users hier denkt te kunnen kijken. Gboy heeft de keuze al vaker gemaakt en nu is t gelukt. En ik heb geen gemoedsrust nodig om zijn zelfmoord, dank je wel.
pi_30148417
Boeiend??? ik ken m niet...
Wordt hier dagelijks een traan gelaten om de andere honderduizenden doden die wekelijks/dagelijks vallen??

Spannend hoor...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:48:21 #245
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_30148591
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
Wordt hier dagelijks een traan gelaten om de andere honderduizenden doden die wekelijks/dagelijks vallen??

Spannend hoor...
Goede bijdrage Jostimeister
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:48:27 #246
95998 -DailaLama-
pi_30148595
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat het weinig voorkomt, mensen die vrolijk zelfmoord plegen.

"Dit lijkt me een goede dag om .... er een eind aan te maken!"

pi_30148734
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef HostiMeister het volgende:

Spannend hoor...
Wat was je bedoeling met die post? Om even te laten zien hoe ontzettend stoer je bent? Kom op, je weet dat hier mensen zitten die er wel om geven, en had jij hem gekend had je er ook niet zo bot over gereageerd. Het is puur wat je relatie met het desbetreffende persoon is
pi_30149077
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef JorisW het volgende:

[..]

Wat was je bedoeling met die post? Om even te laten zien hoe ontzettend stoer je bent? Kom op, je weet dat hier mensen zitten die er wel om geven, en had jij hem gekend had je er ook niet zo bot over gereageerd. Het is puur wat je relatie met het desbetreffende persoon is
Stoer???
Ik ben allesbehalve stoer (net zolas mensen die hun eigen leven nemen), maar als ik hier gevoelens vertrappel gooi het maar naar R&P...
Ik geef niet om mensen die ik niet ken...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')