abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:38:37 #101
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30026879
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lekkere manier van discussiëren hanteer jij... .
Niet op letten, hij heeft een gezonde eigen mening en kan nuances zien.
pi_30026893
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Jij hebt geen grapjes gemaakt over 911?
Nope..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30026894
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:38 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Niet op letten, hij heeft een gezonde eigen mening en kan nuances zien.
Ah, okee...
.
I´m back.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:39:51 #104
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30026904
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat dit kind later groot geworden misschien nog erger verhard is en nog minder dan minder empathie kan voelen uberhaupt?
Kom op zeg... Denk dat jij niet veel snapt van het geheel
Jij blijkbaar wel. Jij weet of anderen empathie hebben of niet of hoe ze hun toekomstige kids gaan opvoeden. Welkom in Utopia.
pi_30026935
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Jij blijkbaar wel. Jij weet of anderen empathie hebben of niet of hoe ze hun toekomstige kids gaan opvoeden. Welkom in Utopia.
Pardon ? Denk dat je helemaal niet snapt waar het om gaat!
Medeleven, inlevingsvermogen ik zie er niet veel van in dit topic, men lacht die gozer zelfs uit dat hij tot deze daad is gekomen.
My god how sick..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30026941
quote:

[..]

Wat begrijp je hier niet ?
Dat een vader zijn kind dezelfde normen en waarden gaat meegeven bv?
Dat dit kind later groot geworden misschien nog erger verhard is en nog minder dan minder empathie kan voelen uberhaupt?
Ach ja, dat is nu eenmaal zo. Vooral in de macho-gezinnen. Ken er wel een paar hoor, waarbij vader zoon op het hart drukt dat homo's goor zijn, zelfmoord laf en Amsterdammers vieze Joden. IQ schijnt trouwens ook erfelijk te zijn dus wat doet het er verder toe....
pi_30026976
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach ja, dat is nu eenmaal zo. Vooral in de macho-gezinnen. Ken er wel een paar hoor, waarbij vader zoon op het hart drukt dat homo's goor zijn, zelfmoord laf en Amsterdammers vieze Joden. IQ schijnt trouwens ook erfelijk te zijn dus wat doet het er verder toe....
Ik begrijp de verloedering van deze maatschappij nu ook!
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:44:06 #108
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30026998
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:41 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Pardon ? Denk dat je helemaal niet snapt waar het om gaat!
Medeleven, inlevingsvermogen ik zie er niet veel van in dit topic, men lacht die gozer zelfs uit dat hij tot deze daad is gekomen.
My god how sick..
Lastig he, de virtuele wereld scheiden van het echte leven. Ik heb hier overigens nog niemand GBoy uit zien lachen.
pi_30027040
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:22 schreef The_Mavericks het volgende:
als 2 mensen van elkaar houden maakt het niet uit of het een man of een vrouw is, maar dat zal wel aan jouw niveau liggen
Dat je homo bent is al lang en breed geaccepteerd door het gros van de mensen. Leuk ook dat je homo bent, maar dat hoef je niet in zo'n gore vertoning als de gayparade te laten zien.

De boodschap van de gayparade ontgaat me ook eigenlijk, wat willen die gasten namelijk bereiken? Het enige dat ze willen is shockeren en iedereen laten zien dat ze homo zijn. Je kan misschien ook een beetje normaal doen? Ik hoef niet te zien dat je een uitgesproken homo bent, dat interesseert namelijk niemand.

Ik zie die gasten ook liever komen dan gaan.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:45:43 #110
95998 -DailaLama-
pi_30027041
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Lastig he, de virtuele wereld scheiden van het echte leven. Ik heb hier overigens nog niemand GBoy uit zien lachen.
Grapjes over woningnood etc.
pi_30027265
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:45 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Dat je homo bent is al lang en breed geaccepteerd door het gros van de mensen. Leuk ook dat je homo bent, maar dat hoef je niet in zo'n gore vertoning als de gayparade te laten zien.

De boodschap van de gayparade ontgaat me ook eigenlijk, wat willen die gasten namelijk bereiken? Het enige dat ze willen is shockeren en iedereen laten zien dat ze homo zijn. Je kan misschien ook een beetje normaal doen? Ik hoef niet te zien dat je een uitgesproken homo bent, dat interesseert namelijk niemand.

Ik zie die gasten ook liever komen dan gaan.
maar de mensen die de gayparade aanzien zijn ook niet allemaal homo

veel mensen vinden het gewoon leuk om naar te kijken, net zoals die caribean of hoe het ook heet in rotterdam, niet dat ik er ooit naar toe zou willen gaan of dat ik er fan van ben
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_30027404
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:55 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

maar de mensen die de gayparade aanzien zijn ook niet allemaal homo

veel mensen vinden het gewoon leuk om naar te kijken, net zoals die caribean of hoe het ook heet in rotterdam, niet dat ik er ooit naar toe zou willen gaan of dat ik er fan van ben
Plus dat je er rekening mee moet houden dat in heel veel landen homoseksualiteit een taboe is en veel homo's even naar bv Nederland gaan om zich te uiten om hoe ze zijn, even geen zorgen dat hun gedrag nare concequencies heeft.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:04:43 #113
862 Arcee
Look closer
pi_30027541
quote:
Wat begrijp je hier niet ?
Dat een vader zijn kind dezelfde normen en waarden gaat meegeven bv?
Blijkbaar denk jij dat iedereen zich 't leed van de hele wereld aan moet trekken. Daarvoor is de wereld net iets te groot en te hard en het leven te kort. Maar succes, hoor.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:08:14 #114
95998 -DailaLama-
pi_30027619
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]
Ik heb oog voor alles wat er loos kan zijn in deze maatschappij
Ik vind deze topics soms ook onsmakelijk, maar jij praat nu ook wel een beetje arrogant ...
pi_30028527
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Op welk tegeltje heb je deze Loesje-wijsheid gevonden? Flikker toch op man, praat voor jezelf en niet voor een ander.
Exactly my words.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30028804
De mensen die zich zo ergeren aan de "harde" en "empathieloze" reacties, voeden deze zelf door er steeds op in te gaan met oordelen , conclusies, en verwijten.

Ergo, ze gaan zelf net zo voorbij aan de triestheid vh voorval als ze de anderen verwijten, puur en alleen om hun gelijk te halen c.q. de behoefte te laten zien dat zij wél deugen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30031330
Is er al meer bekend over het gerucht dat hij 10 dagen dood in zijn woning heeft gelegen, dat zou normaal gesproken toch wel ergens als nieuws opduiken?
pi_30031375
Dat is geen gerucht, dat is een uitspraak van de politie van Roermond.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:30:46 #119
95998 -DailaLama-
pi_30031380
edit
pi_30031399
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is geen gerucht, dat is een uitspraak van de politie van Roermond.
Okay. Maar dat lijkt me toch nieuws voor Limburgse begrippen - ik vind het nergens terug in de regionale pers.
pi_30031455
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:54 schreef milagro het volgende:
De mensen die zich zo ergeren aan de "harde" en "empathieloze" reacties, voeden deze zelf door er steeds op in te gaan met oordelen , conclusies, en verwijten.

Ergo, ze gaan zelf net zo voorbij aan de triestheid vh voorval als ze de anderen verwijten, puur en alleen om hun gelijk te halen c.q. de behoefte te laten zien dat zij wél deugen.
Ik ben het wel met je eens maar door dit te posten doe je feitelijk hetzelfde.
Het is aan mensen om van alles roepen, liever niet in zo'n condoleance-topic, maar ik vind er wel wat van. Maar je hebt gelijk dat het zinloos is om dat hier voortdurend te gaan posten en het relnichterige van mensen als CMT en sc aan te wakkeren.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:33:55 #122
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30031474
edit:
pi_30031510
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:33 schreef PLAE@ het volgende:

Vanwaar al die interesse mensen?
Omdat we hem kenden bijvoorbeeld?

Als jij er op die manier een einde aan zou maken, zou ik ook geschokt zijn.
pi_30031547
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay. Maar dat lijkt me toch nieuws voor Limburgse begrippen - ik vind het nergens terug in de regionale pers.
In de pers in Overijssel is het wel terug te vinden. In de Limburgse media kan ik het niet terugvinden, ik vind die site van het Limburgs Dagblad ook bloedirritant en de site van DDL is even offline volgens mij.
pi_30031561
Nog nieuws erover ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')