Niet op letten, hij heeft een gezonde eigen mening en kan nuances zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lekkere manier van discussiëren hanteer jij....
Nope..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij hebt geen grapjes gemaakt over 911?
Ah, okee...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:38 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Niet op letten, hij heeft een gezonde eigen mening en kan nuances zien.
Jij blijkbaar wel. Jij weet of anderen empathie hebben of niet of hoe ze hun toekomstige kids gaan opvoeden. Welkom in Utopia.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat dit kind later groot geworden misschien nog erger verhard is en nog minder dan minder empathie kan voelen uberhaupt?
Kom op zeg... Denk dat jij niet veel snapt van het geheel
Pardon ? Denk dat je helemaal niet snapt waar het om gaat!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel. Jij weet of anderen empathie hebben of niet of hoe ze hun toekomstige kids gaan opvoeden. Welkom in Utopia.
Ach ja, dat is nu eenmaal zo. Vooral in de macho-gezinnen. Ken er wel een paar hoor, waarbij vader zoon op het hart drukt dat homo's goor zijn, zelfmoord laf en Amsterdammers vieze Joden. IQ schijnt trouwens ook erfelijk te zijn dus wat doet het er verder toe....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat begrijp je hier niet ?
Dat een vader zijn kind dezelfde normen en waarden gaat meegeven bv?
Dat dit kind later groot geworden misschien nog erger verhard is en nog minder dan minder empathie kan voelen uberhaupt?
Ik begrijp de verloedering van deze maatschappij nu ook!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach ja, dat is nu eenmaal zo. Vooral in de macho-gezinnen. Ken er wel een paar hoor, waarbij vader zoon op het hart drukt dat homo's goor zijn, zelfmoord laf en Amsterdammers vieze Joden. IQ schijnt trouwens ook erfelijk te zijn dus wat doet het er verder toe....
Lastig he, de virtuele wereld scheiden van het echte leven. Ik heb hier overigens nog niemand GBoy uit zien lachen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon ? Denk dat je helemaal niet snapt waar het om gaat!
Medeleven, inlevingsvermogen ik zie er niet veel van in dit topic, men lacht die gozer zelfs uit dat hij tot deze daad is gekomen.
My god how sick..
Dat je homo bent is al lang en breed geaccepteerd door het gros van de mensen. Leuk ook dat je homo bent, maar dat hoef je niet in zo'n gore vertoning als de gayparade te laten zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:22 schreef The_Mavericks het volgende:
als 2 mensen van elkaar houden maakt het niet uit of het een man of een vrouw is, maar dat zal wel aan jouw niveau liggen
Grapjes over woningnood etc.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lastig he, de virtuele wereld scheiden van het echte leven. Ik heb hier overigens nog niemand GBoy uit zien lachen.
maar de mensen die de gayparade aanzien zijn ook niet allemaal homoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:45 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Dat je homo bent is al lang en breed geaccepteerd door het gros van de mensen. Leuk ook dat je homo bent, maar dat hoef je niet in zo'n gore vertoning als de gayparade te laten zien.
De boodschap van de gayparade ontgaat me ook eigenlijk, wat willen die gasten namelijk bereiken? Het enige dat ze willen is shockeren en iedereen laten zien dat ze homo zijn. Je kan misschien ook een beetje normaal doen? Ik hoef niet te zien dat je een uitgesproken homo bent, dat interesseert namelijk niemand.
Ik zie die gasten ook liever komen dan gaan.
Plus dat je er rekening mee moet houden dat in heel veel landen homoseksualiteit een taboe is en veel homo's even naar bv Nederland gaan om zich te uiten om hoe ze zijn, even geen zorgen dat hun gedrag nare concequencies heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:55 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
maar de mensen die de gayparade aanzien zijn ook niet allemaal homo
veel mensen vinden het gewoon leuk om naar te kijken, net zoals die caribean of hoe het ook heet in rotterdam, niet dat ik er ooit naar toe zou willen gaan of dat ik er fan van ben
Blijkbaar denk jij dat iedereen zich 't leed van de hele wereld aan moet trekken. Daarvoor is de wereld net iets te groot en te hard en het leven te kort. Maar succes, hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat begrijp je hier niet ?
Dat een vader zijn kind dezelfde normen en waarden gaat meegeven bv?
Ik vind deze topics soms ook onsmakelijk, maar jij praat nu ook wel een beetje arrogant ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb oog voor alles wat er loos kan zijn in deze maatschappij
Exactly my words.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op welk tegeltje heb je deze Loesje-wijsheid gevonden? Flikker toch op man, praat voor jezelf en niet voor een ander.
Okay. Maar dat lijkt me toch nieuws voor Limburgse begrippen - ik vind het nergens terug in de regionale pers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is geen gerucht, dat is een uitspraak van de politie van Roermond.
Ik ben het wel met je eens maar door dit te posten doe je feitelijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:54 schreef milagro het volgende:
De mensen die zich zo ergeren aan de "harde" en "empathieloze" reacties, voeden deze zelf door er steeds op in te gaan met oordelen , conclusies, en verwijten.
Ergo, ze gaan zelf net zo voorbij aan de triestheid vh voorval als ze de anderen verwijten, puur en alleen om hun gelijk te halen c.q. de behoefte te laten zien dat zij wél deugen.
Omdat we hem kenden bijvoorbeeld?quote:
In de pers in Overijssel is het wel terug te vinden. In de Limburgse media kan ik het niet terugvinden, ik vind die site van het Limburgs Dagblad ook bloedirritant en de site van DDL is even offline volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay. Maar dat lijkt me toch nieuws voor Limburgse begrippen - ik vind het nergens terug in de regionale pers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |