Nee, wie dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
Hebben jullie trouwens ook al vernomen dat er een Fokker is heengegaan ?
Mineo39-76. Heeft zichzelf van 't leven beroofd...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, wie dan?
'k heb wel 's wat van z'n topics gelezen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Kende hem niet. Maar wel treurig bericht.
Dus jij gaat niet-bestaande wezens uitlaten ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen platjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgende keer gaat de Caps Lock aan
Was een typo Wyc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen platjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgende keer gaat de Caps Lock aan
Eentje maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie heb jij tattoo's?
Nu is TH helemaal verkocht denk ik.quote:
Mwaah, ik ben helemaal niet zo van de harde muziek als hij denkt hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu is TH helemaal verkocht denk ik.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu is TH helemaal verkocht denk ik.
Ik heb haar wel bloemen gestuurd.quote:
Hij wel !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb haar wel bloemen gestuurd.![]()
Maar je had het wel anoniem gedaan!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb haar wel bloemen gestuurd.![]()
Dan is het toch duidelijk van wie ze zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je had het wel anoniem gedaan!
Tja; en dán weet je juist meteen wie 't geweest is...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:06 schreef wyccie het volgende:
Maar je had het wel anoniem gedaan!
Bosje rode rozen naar de gevangenis van Nijmegen t.a.v. Wyccie de Viking.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Bosje rode rozen naar de gevangenis van Nijmegen t.a.v. Wyccie de Viking.
Even serieus, volgens mij is hier helemaal geen gevangenis! Wel een TBS-kliniekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bosje rode rozen naar de gevangenis van Nijmegen t.a.v. Wyccie de Viking.
Zo'n duiventil...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Even serieus, volgens mij is hier helemaal geen gevangenis! Wel een TBS-kliniek![]()
Ah vandaar dat je gewoon naar Werchter kon enzo. Je neemt af en toe verlof.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Even serieus, volgens mij is hier helemaal geen gevangenis! Wel een TBS-kliniek![]()
Wiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Khalein?
FMT inside joke. Khalein is een vaste FMT'er en zijn kloon heet Garbage.quote:
Ik kom altijd braaf terug.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je gewoon naar Werchter kon enzo. Je neemt af en toe verlof.
Je bent zo'n brave.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kom altijd braaf terug.
Garbage!
ooohh... ik dacht al dat je in het verkeerde topic bezig wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
FMT inside joke. Khalein is een vaste FMT'er en zijn kloon heet Garbage.
Mkay.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
FMT inside joke. Khalein is een vaste FMT'er en zijn kloon heet Garbage.
Van dat pleurislied Maya hi maya hoe (of hoe het ook heten mag)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
ooohhh O-zone!!!
Dragostea din tei!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Van dat pleurislied Maya hi maya hoe (of hoe het ook heten mag)
Daar is overigens wél een broekpissenswaardig leuk filmpje van in omloop...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Van dat pleurislied Maya hi maya hoe (of hoe het ook heten mag)
Denk dat je nu weer een minpuntje scoort bij TH.quote:
Kijk omhoog sammy...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk dat je nu weer een minpuntje scoort bij TH.![]()
Het werd ook in een hilarisch filmpje van Lord of the rings gebruikt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar is overigens wél een broekpissenswaardig leuk filmpje van in omloop...
The numa-numa guy.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Het werd ook in een hilarisch filmpje van Lord of the rings gebruikt.
Die kent iedereen wel. Kan het filmpje niet meer vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ken wel dat LOTR stukje met Jack Black, met z'n prince Albert-piercing...
Uh ik niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die kent iedereen wel. Kan het filmpje niet meer vinden.![]()
Tsja je mist wel eens wat achter de tralies.quote:
Ik vind die kerel geniaal!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/flash/numa.php
Maar volgens mij is het in dit geval niet zo ergquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja je mist wel eens wat achter de tralies.![]()
't schijnt dat-ie zich er ontzettend voor schaamt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die kerel geniaal!
Jouw leven is ook één groot stripverhaal, is 't niet ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij lijkt wel op mijn vroegere overbuurman.![]()
Ik weet nu van drie fokkers die heen zijn gegaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
Hebben jullie trouwens ook al vernomen dat er een Fokker is heengegaan ?
Nee, wel een vaak een aaneenschakeling van verschillende A en B-films.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jouw leven is ook één groot stripverhaal, is 't niet ?![]()
Ikke vier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:45 schreef Z het volgende:
Ik weet nu van drie fokkers die heen zijn gegaan.
Was geen wedstrijdje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:47 schreef Z het volgende:
Damn.
Dat geloof ik niet. Alles is perfect ingestudeerd. En hij kijkt ook heel bewust in de camera.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't schijnt dat-ie zich er ontzettend voor schaamt.
Was nooit z'n bedoeling dat dat filmpje de hele wereld over zou gaan.
Ik vind dat-ie trots op zichzelf mag zijn. Geniale mimiek heeft die kerel.
Heu!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Tokay
Geen criminelen meer te bestrijden vannacht?
Z'n knuffels waren legendarisch...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef Z het volgende:
Aino.
Calypso, daar wist ik niks van, met Hagelslag heb ik nog wel eens woorden gehad, die had op mij de meeste impact.
Oh ja uit ID 4quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:51 schreef wyccie het volgende:
Harry Coninck Jr.
Pilotenmaatje van Will Smith.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:53 schreef wyccie het volgende:
ID 4? Ik ken hem als man van Grace.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Eva Mendes?
Vind haar wel knap maar ze haalt het niet bij Natalie en Virginie. (ook niet qua acteerkwaliteiten)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:56 schreef Tokay het volgende:
[..]ik vind haar een beauty, jij ook?
En een leuke actrice.
Mijn god, Andy, dit is niet gezond hoor!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Bronson Pinchot en Mark Linn Baker.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god, Andy, dit is niet gezond hoor!
Hoezo een besmettelijke ziekte?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Peter die een besmettelijke ziekte teelt.
SARSgaard heet ie toch?quote:
Ik zocht naar enge beestjes op die foto!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Peter die een besmettelijke ziekte teelt.
Moet je in je eigen broek kijken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zocht naar enge beestjes op die foto!![]()
Wiesda?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zocht naar enge beestjes op die foto!![]()
Eén van m'n favo acteurs.quote:
nou!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je in je eigen broek kijken!![]()
Geen Wanker dus. En unicum!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef Z het volgende:
En ik vind 'm wel sympathiek ...
Sorry Wyccie morgen krijg je een nog grotere bos bloemen van mij.quote:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, Z, ik weet het niet zo snel hoor!
Enne, Larry en Balki waren natuurlijk goed.
En mr_a, die harde schijf van jou zit veel te vol, hoor!
Geen wanker! Ik vind niet iedereen een wanker hoor, maar in verhouding vind ik veel mensen een wanker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen Wanker dus. En unicum!
Ik denk dat je gewoon een realistische kijk op de wereld hebt. Er lopen meer wankers dan toffe mensen op de wereld rond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:14 schreef Z het volgende:
[..]
Geen wanker! Ik vind niet iedereen een wanker hoor, maar in verhouding vind ik veel mensen een wanker.
Mee eens!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat je gewoon een realistische kijk op de wereld hebt. Er lopen meer wankers dan toffe mensen op de wereld rond.
De zanger is overleden en zong in een legendarische , die onlangs met een andere zanger in Nederland was. Ik vind de band niks, maar de zanger is zeker geen wanker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, Z, ik weet het niet zo snel hoor!
Welterusten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:15 schreef tong80 het volgende:
Is Freddy Mercury al geraden ? Dan kan ik terug naar bed namelijk.
In RJPVD zitten alleen maar toffe mensen tot mijn grote verbazing.quote:
Nee, je wordt wat traag Tokay.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef Tokay het volgende:
Post jij nou twee plaatjes tegelijk, Z?![]()
Had ie iets vaker gewanked dan was ie er nu nog geweest. (of een condoom gebruikt)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef Z het volgende:
[..]
De zanger is overleden en zong in een legendarische , die onlangs met een andere zanger in Nederland was. Ik vind de band niks, maar de zanger is zeker geen wanker.
Nou ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In RJPVD zitten alleen maar toffe mensen tot mijn grote verbazing.
Ik weet het, Z.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:18 schreef Z het volgende:
Nee, je wordt wat traag Tokay.
Ik ben er ook nog hoor...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
In RJPVD zitten alleen maar toffe mensen tot mijn grote verbazing.
Jij bent onze wanker TH?quote:
Hmmm.....maakt niet uit wat ik hierop antwoord, ben ik bang...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bent onze wanker TH?
Ik vind je wel een toffe kerel. Want je hebt mij pas in je testament vernoemd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm.....maakt niet uit wat ik hierop antwoord, ben ik bang...![]()
Jij bang??? Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm.....maakt niet uit wat ik hierop antwoord, ben ik bang...![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef wyccie het volgende:
Tara Reid, Rachael Leigh Cook en iemand die ik wel herken...
Voorlopig nog niks, want ik kijk altijd goed uit met oversteken...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind je wel een toffe kerel. Want je hebt mij pas in je testament vernoemd.![]()
Wat krijg ik eigenlijk? Je 30.000 stuks tellende HP collectie, Je 300.000 bandshirts? Of de Treinhomobiel?
Voorzichtig...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:24 schreef wyccie het volgende:
Jij bang??? Geloof ik niet.
Sorryquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je Rosario Dawson niet bij naam kent! Foei Wyc!
Uit Josie & The Pussycats, vind ik stiekem best een leuke film!
Vals bescheiden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook een hele toffe jongen...
.....en bovendien erg bescheiden![]()
Mijn rollator staat in de hoogste versnelling, Z! Dank je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Z het volgende:
Kan je het nog volgen Tokay?
Hee scrut, wat ben je vroeg?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Hey Beau is er ook weer!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh; heb jij zo'n dranghek met knijpremmen ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:27 schreef Tokay het volgende:
Mijn rollator staat in de hoogste versnelling, Z! Dank je.
Die van mij ook; 'k kan er boekenkasten over volzwijgen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor mijn bescheidenheid is van ongeëvenaarde grootsheid![]()
Niet persoonlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef Z het volgende:
Scrut kent Fiona wel.
Die theorie is weerlegdquote:
Hij ook al?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't hek van de TBS-kliniek stond open ? [afbeelding]
Ja joh! Wist je dat niet dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef Treinhomo het volgende:
Oh; heb jij zo'n dranghek met knijpremmen ?
Ben jij al zó oud ? [afbeelding]
Ik heb een magneetpasjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't hek van de TBS-kliniek stond open ? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Huub Stevens ook wel Huub Hitler genoemd.
maar..... 's nachts.... als je op jacht gaat.... dan.... krijg je toch superpower en vlieg je met je caviacape alle criminelen omver?quote:
Oma Tokay dus. De schoonmoeder van Gerrie Ruimgaert.quote:
Je had ook Supergranny op de tv vroeger.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
maar..... 's nachts.... als je op jacht gaat.... dan.... krijg je toch superpower en vlieg je met je caviacape alle criminelen omver?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Oma Tokay dus. De schoonmoeder van Gerrie Ruimgaert.
Tokayvia to the rescue!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
maar..... 's nachts.... als je op jacht gaat.... dan.... krijg je toch superpower en vlieg je met je caviacape alle criminelen omver?
Ook jij krijgt morgen een grote bos bloemen van mij.quote:
Voor wat hoort watquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, wil je er voor mij ook eentje ritselen?
't ene droombeeld na 't andere gaat aan diggelen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef Tokay het volgende:
Ja joh! Wist je dat niet dan?
Agossie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef Treinhomo het volgende:
't ene droombeeld na 't andere gaat aan diggelen...![]()
Leuk voor op de motorkapquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb tweedehands bloemen voor je
Zeg gaan we zo met de door mij gestuurde attenties om!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb tweedehands bloemen voor je
Sorry, maar met een magneetpas heb ik meer vrijheid. En dan kunnen we samen naar de bioscoop!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeg gaan we zo met de door mij gestuurde attenties om!![]()
Misschien heeft er nog iemand een tweedehands pitspoes voor op de motorkap van de Treinhomobiel ?quote:
Das waar maar het is nooit leuk om te horen dat je attenties verpast worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, maar met een magneetpas heb ik meer vrijheid. En dan kunnen we samen naar de bioscoop!
![]()
Het doel heiligt de middelen hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Das waar maar het is nooit leuk om te horen dat je attenties verpast worden.
Nuongirl?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:41 schreef Z het volgende:
Het is het modje die ons vanmiddag weer verplaatste ...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:41 schreef Tokay het volgende:
Camilla Parker Bowles?
Als je nou op LL niet zoveel gezopen had, had je daar misschien nog wat aan de haak kunnen slaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien heeft er nog iemand een tweedehands pitspoes voor op de motorkap van de Treinhomobiel ?
Ken uw medefokkers!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef wyccie het volgende:
Oh Natalie?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien heeft er nog iemand een tweedehands pitspoes voor op de motorkap van de Treinhomobiel ?
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
En wie is dan die Natte Alie op de foto? Heeft die ook nog een achternaam?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je nou op LL niet zoveel gezopen had, had je daar misschien nog wat aan de haak kunnen slaan.
Ik weet eigenlijk ook niet hoe ze heet, maar dit is inderdaad de zwangere in Big Brother.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
O dat is van die nieuwe Big Brother toch?
Rookt niet, drinkt niet, Familie van de Playmobielpremier?quote:
Ook niet. Ik knikker er sowieso met enige regelmaat wat cola of sinas tussendoor...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
'Tanken' dan?
Die schijnt flink te roken hoorde ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:47 schreef Z het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet hoe ze heet, maar dit is inderdaad de zwangere in Big Brother.
Drink wel, maar niet als een tempelier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Rookt niet, drinkt niet, Familie van de Playmobielpremier?
Volgens mij heet ze tanja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:47 schreef Z het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet hoe ze heet, maar dit is inderdaad de zwangere in Big Brother.
Ja, ik heb wat screenshots gezien dat ze rookt, ze denkt dat het kind daardoor alleen wat kleiner wordt ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die schijnt flink te roken hoorde ik![]()
Keek vroeger wel maar zitten geen leuke dames in dit keer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij heet ze tanja.
ik kijk geen BB hoor![]()
Woon je samen met Tong?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wel kijken denk ik![]()
Behalve als Tros Muziekfeest op het andere net is natuurlijk![]()
Dat betekent dus ook vaak leerachterstand... dom wicht is het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat screenshots gezien dat ze rookt, ze denkt dat het kind daardoor alleen wat kleiner wordt ...
Ik blijf het toch fascinerend vinden. Ik kijk alleen bijna nooit tv, ik lees er vooral over, en ik zal waarschijnlijk af en toe een stream bekijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Tokay het volgende:
Ik heb mij voorgenomen niet naar BB te gaan kijken.
Flauwekul allemaal, uitgemolken concept.
En ik als Virginie, Natalie (Portman) en Alicia mee doen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:54 schreef Tokay het volgende:
Ik kijk alleen als Carola en Jan meedoen aan BB.![]()
Jij tijdens je dansoefeningen?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik als Virginie, Natalie (Portman) en Alicia Carice mee doen!
Jij hebt de tv meegenomen dus.quote:
Dat zou pas een leuke show opleveren. Alle leuke dames uit de RJP in een huis.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij tijdens je dansoefeningen?
Of een Fok! Big Brotherquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat zou pas een leuke show opleveren. Alle leuke dames uit de RJP in een huis.
De C&H mods en de RJPvD spelers bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Of een Fok! Big Brother![]()
Het BB huis bevolkt door spraakmakende Fok!-users!
Big Fokker dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Of een Fok! Big Brother![]()
Het BB huis bevolkt door spraakmakende Fok!-users!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:02 schreef Z het volgende:
[..]
De C&H mods en de RJPvD spelers bijvoorbeeld
Ik zou er zelf nooit aan meedoen. Daar ben ik ook veel te saai voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:02 schreef Z het volgende:
[..]
De C&H mods en de RJPvD spelers bijvoorbeeld
Ik dacht er laatst nog aan. De mensen die in het huis zitten, weten dat er op ze gelet wordt, dus dan gaan ze zich vanzelf interessanter gedragen dan ze zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou er zelf nooit aan meedoen. Daar ben ik ook veel te saai voor
Welnee!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:04 schreef mr_anonimous het volgende:
@ Wyccie Zo'n Lohan/Duffgevalletje?
Nee de mensen die er nu in zitten zijn interessant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou er zelf nooit aan meedoen. Daar ben ik ook veel te saai voor
Ik zag laats een interview op televisie met haar, werkelijk waar een e-nor-me deceptie was datquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:08 schreef Tokay het volgende:
Scarlett Johanson?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:09 schreef mr_anonimous het volgende:
TH en ik zijn al landelijk bekend door opsporing verzocht.
Ik wilde je nog een hint geven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Zie het nu Chloe Sevigny.
Maar ze vinden zichzelf kennelijk interessant of slim genoeg om te denken dat juist zij die geldprijs kunnen winnen. Ik zou mezelf weinig kans geven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:08 schreef Z het volgende:
[..]
Nee de mensen die er nu in zitten zijn interessant.
Jammer dat ik die gemist heb. Dan had ik tenminste een goede reden om een hekel aan haar te hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:10 schreef Z het volgende:
[..]
Ik zag laats een interview op televisie met haar, werkelijk waar een e-nor-me deceptie was dat![]()
Iedereen wist toch al dat wij de bassie en adriaan van de misdaad zijn?quote:
Relschoppers?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:09 schreef mr_anonimous het volgende:
TH en ik zijn al landelijk bekend door opsporing verzocht.
Wazeggie ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Iedereen wist toch al dat wij de bassie en adriaan van de misdaad zijn?
Nou en of. TH en ik hebben pas geleden die Guus Meeuwis inelkaar getimmerd en we zijn nu op zoek naar de Jeugd van Tegenwoordig.quote:
'k heb al stalen bumpers op de treinhomobiel gelast...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Nou en of. TH en ik hebben pas geleden die Guus Meeuwis inelkaar getimmerd en we zijn nu op zoek naar de Jeugd van Tegenwoordig.
Ik dacht nog dat jullie zo lief en aardig waren.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou en of. TH en ik hebben pas geleden die Guus Meeuwis inelkaar getimmerd en we zijn nu op zoek naar de Jeugd van Tegenwoordig.
En ik heb mijn honkbalknuppel met spijkers uitgerust. Nine inch nails om precies te zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb al stalen bumpers op de treinhomobiel gelast...![]()
Voor jou zijn we toch wel lief en aardig ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht nog dat jullie zo lief en aardig waren.....![]()
Mensen slaan is niet lief.
Ik raadde net ook al die lui van O-zone.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die mogen niet ontbreken in C&H![]()
Alleen als daar muziek uit komt als je er op drukt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik heb mijn honkbalknuppel met spijkers uitgerust. Nine inch nails om precies te zijn.
Wordt het weer tijd voor een grouphug?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor jou zijn we toch wel lief en aardig ?
![]()
Wie noemt die eikels mensen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat jullie zo lief en aardig waren.....![]()
Mensen slaan is niet lief.
Ze waren goed, hè op Werchter ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:20 schreef wyccie het volgende:
Alleen als daar muziek uit komt als je er op drukt.
Waar heeft dat rapalje zich verschanst dan ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb begrepen dat jullie in Tilburg op zoek zijn naar DJvT. Daar zul je ze toch niet aantreffen me dunkt
Komen ze toch vandaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb begrepen dat jullie in Tilburg op zoek zijn naar DJvT. Daar zul je ze toch niet aantreffen me dunkt
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is Sandy van Big Brother, die heeft gewonnen in het jaar dat Kelly meedeed
Amsterdam. Spaarndammerbuurt geloof ik. Maar je hebt het niet van mij gehoordquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waar heeft dat rapalje zich verschanst dan ?
Ik heb ze alleen op Rockin Park gezien. Dat was echt super.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ze waren goed, hè op Werchter ?
Ciao Tokayquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:23 schreef Tokay het volgende:
Luitjes, ik vind het welletjes voor vandaag.![]()
![]()
[afbeelding]
Later!
Die uset nou de dark side of the force ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Cute girl. To bad we lost her to the other side.
Quick to Treinhomobiel! Iam loading up the uzi!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Amsterdam. Spaarndammerbuurt geloof ik. Maar je hebt het niet van mij gehoord![]()
Daar ben ik dus niet geweest; teveel tamme knoei.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ze alleen op Rockin Park gezien. Dat was echt super.
En de MacGyver-tape niet vergeten:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Quick to Treinhomobiel! Iam loading up the uzi!
She's down with the L word.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die uset nou de dark side of the force ? [afbeelding]
FoR is dan weer iets te heftig voor mij. Nijmegen is toch wel de city to be hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet geweest; teveel tamme knoei.
'k was wel de week daarvoor in Nijmegen. Fields of rock.
Oh; maar dat ben ik ook...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:26 schreef mr_anonimous het volgende:
She's down with the L word.
Doornroosje is inderdaad ook wel grappig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:26 schreef wyccie het volgende:
FoR is dan weer iets te heftig voor mij. Nijmegen is toch wel de city to be he
Je kunt beter met de trein gaan homo. Die buurt is auto-luw geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En de MacGyver-tape niet vergeten:
[afbeelding]
Als ze nou Bi was hadden we nog een kans en dan kon ze ook nog een leuke vriendin meebrengen.quote:
'k kan heel vrouwelijk uit de hoek komen, als 't moet...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Als ze nou Bi was hadden we nog een kans en dan kon ze ook nog een leuke vriendin meebrengen.
Heel mijn auto is luw, geloof ik...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt beter met de trein gaan homo. Die buurt is auto-luw geloof ik.
Ik ben niet into the G-word sorry. TH partners in crime is niet partners in bed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k kan heel vrouwelijk uit de hoek komen, als 't moet...![]()
Vrouwelijk, niet nichterig...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben niet into the G-word sorry. TH partners in crime is niet partners in bed.
Alweer een droombeeld van Treinhomo aan diggelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben niet into the G-word sorry. TH partners in crime is niet partners in bed.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Alweer een droombeeld van Treinhomo aan diggelen![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alweer een droombeeld van Treinhomo aan diggelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |