Geen idee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
En wie is dan die Natte Alie op de foto? Heeft die ook nog een achternaam?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je nou op LL niet zoveel gezopen had, had je daar misschien nog wat aan de haak kunnen slaan.
Ik weet eigenlijk ook niet hoe ze heet, maar dit is inderdaad de zwangere in Big Brother.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
O dat is van die nieuwe Big Brother toch?
Rookt niet, drinkt niet, Familie van de Playmobielpremier?quote:
Ook niet. Ik knikker er sowieso met enige regelmaat wat cola of sinas tussendoor...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
'Tanken' dan?
Die schijnt flink te roken hoorde ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:47 schreef Z het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet hoe ze heet, maar dit is inderdaad de zwangere in Big Brother.
Drink wel, maar niet als een tempelier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Rookt niet, drinkt niet, Familie van de Playmobielpremier?
Volgens mij heet ze tanja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:47 schreef Z het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet hoe ze heet, maar dit is inderdaad de zwangere in Big Brother.
Ja, ik heb wat screenshots gezien dat ze rookt, ze denkt dat het kind daardoor alleen wat kleiner wordt ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die schijnt flink te roken hoorde ik![]()
Keek vroeger wel maar zitten geen leuke dames in dit keer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij heet ze tanja.
ik kijk geen BB hoor![]()
Woon je samen met Tong?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wel kijken denk ik![]()
Behalve als Tros Muziekfeest op het andere net is natuurlijk![]()
Dat betekent dus ook vaak leerachterstand... dom wicht is het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat screenshots gezien dat ze rookt, ze denkt dat het kind daardoor alleen wat kleiner wordt ...
Ik blijf het toch fascinerend vinden. Ik kijk alleen bijna nooit tv, ik lees er vooral over, en ik zal waarschijnlijk af en toe een stream bekijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Tokay het volgende:
Ik heb mij voorgenomen niet naar BB te gaan kijken.
Flauwekul allemaal, uitgemolken concept.
En ik als Virginie, Natalie (Portman) en Alicia mee doen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:54 schreef Tokay het volgende:
Ik kijk alleen als Carola en Jan meedoen aan BB.![]()
Jij tijdens je dansoefeningen?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik als Virginie, Natalie (Portman) en Alicia Carice mee doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |