Het werd ook in een hilarisch filmpje van Lord of the rings gebruikt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar is overigens wél een broekpissenswaardig leuk filmpje van in omloop...
The numa-numa guy.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Het werd ook in een hilarisch filmpje van Lord of the rings gebruikt.
Die kent iedereen wel. Kan het filmpje niet meer vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ken wel dat LOTR stukje met Jack Black, met z'n prince Albert-piercing...
Uh ik niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die kent iedereen wel. Kan het filmpje niet meer vinden.![]()
Tsja je mist wel eens wat achter de tralies.quote:
Ik vind die kerel geniaal!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/flash/numa.php
Maar volgens mij is het in dit geval niet zo ergquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja je mist wel eens wat achter de tralies.![]()
't schijnt dat-ie zich er ontzettend voor schaamt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die kerel geniaal!
Jouw leven is ook één groot stripverhaal, is 't niet ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij lijkt wel op mijn vroegere overbuurman.![]()
Ik weet nu van drie fokkers die heen zijn gegaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
Hebben jullie trouwens ook al vernomen dat er een Fokker is heengegaan ?
Nee, wel een vaak een aaneenschakeling van verschillende A en B-films.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jouw leven is ook één groot stripverhaal, is 't niet ?![]()
Ikke vier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:45 schreef Z het volgende:
Ik weet nu van drie fokkers die heen zijn gegaan.
Was geen wedstrijdje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:47 schreef Z het volgende:
Damn.
Dat geloof ik niet. Alles is perfect ingestudeerd. En hij kijkt ook heel bewust in de camera.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't schijnt dat-ie zich er ontzettend voor schaamt.
Was nooit z'n bedoeling dat dat filmpje de hele wereld over zou gaan.
Ik vind dat-ie trots op zichzelf mag zijn. Geniale mimiek heeft die kerel.
Heu!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Tokay
Geen criminelen meer te bestrijden vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |