Nee, wie dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
Hebben jullie trouwens ook al vernomen dat er een Fokker is heengegaan ?
Mineo39-76. Heeft zichzelf van 't leven beroofd...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, wie dan?
'k heb wel 's wat van z'n topics gelezen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Kende hem niet. Maar wel treurig bericht.
Dus jij gaat niet-bestaande wezens uitlaten ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen platjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgende keer gaat de Caps Lock aan
Was een typo Wyc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen platjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgende keer gaat de Caps Lock aan
Eentje maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie heb jij tattoo's?
Nu is TH helemaal verkocht denk ik.quote:
Mwaah, ik ben helemaal niet zo van de harde muziek als hij denkt hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu is TH helemaal verkocht denk ik.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu is TH helemaal verkocht denk ik.
Ik heb haar wel bloemen gestuurd.quote:
Hij wel !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb haar wel bloemen gestuurd.![]()
Maar je had het wel anoniem gedaan!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb haar wel bloemen gestuurd.![]()
Dan is het toch duidelijk van wie ze zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je had het wel anoniem gedaan!
Tja; en dán weet je juist meteen wie 't geweest is...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:06 schreef wyccie het volgende:
Maar je had het wel anoniem gedaan!
Bosje rode rozen naar de gevangenis van Nijmegen t.a.v. Wyccie de Viking.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Bosje rode rozen naar de gevangenis van Nijmegen t.a.v. Wyccie de Viking.
Even serieus, volgens mij is hier helemaal geen gevangenis! Wel een TBS-kliniekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bosje rode rozen naar de gevangenis van Nijmegen t.a.v. Wyccie de Viking.
Zo'n duiventil...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Even serieus, volgens mij is hier helemaal geen gevangenis! Wel een TBS-kliniek![]()
Ah vandaar dat je gewoon naar Werchter kon enzo. Je neemt af en toe verlof.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Even serieus, volgens mij is hier helemaal geen gevangenis! Wel een TBS-kliniek![]()
Wiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Khalein?
FMT inside joke. Khalein is een vaste FMT'er en zijn kloon heet Garbage.quote:
Ik kom altijd braaf terug.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je gewoon naar Werchter kon enzo. Je neemt af en toe verlof.
Je bent zo'n brave.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kom altijd braaf terug.
Garbage!
ooohh... ik dacht al dat je in het verkeerde topic bezig wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
FMT inside joke. Khalein is een vaste FMT'er en zijn kloon heet Garbage.
Mkay.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
FMT inside joke. Khalein is een vaste FMT'er en zijn kloon heet Garbage.
Van dat pleurislied Maya hi maya hoe (of hoe het ook heten mag)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
ooohhh O-zone!!!
Dragostea din tei!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Van dat pleurislied Maya hi maya hoe (of hoe het ook heten mag)
Daar is overigens wél een broekpissenswaardig leuk filmpje van in omloop...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Van dat pleurislied Maya hi maya hoe (of hoe het ook heten mag)
Denk dat je nu weer een minpuntje scoort bij TH.quote:
Kijk omhoog sammy...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk dat je nu weer een minpuntje scoort bij TH.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |