Ik weet het, Z.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:18 schreef Z het volgende:
Nee, je wordt wat traag Tokay.
Ik ben er ook nog hoor...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
In RJPVD zitten alleen maar toffe mensen tot mijn grote verbazing.
Jij bent onze wanker TH?quote:
Hmmm.....maakt niet uit wat ik hierop antwoord, ben ik bang...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bent onze wanker TH?
Ik vind je wel een toffe kerel. Want je hebt mij pas in je testament vernoemd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm.....maakt niet uit wat ik hierop antwoord, ben ik bang...![]()
Jij bang??? Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm.....maakt niet uit wat ik hierop antwoord, ben ik bang...![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef wyccie het volgende:
Tara Reid, Rachael Leigh Cook en iemand die ik wel herken...
Voorlopig nog niks, want ik kijk altijd goed uit met oversteken...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind je wel een toffe kerel. Want je hebt mij pas in je testament vernoemd.![]()
Wat krijg ik eigenlijk? Je 30.000 stuks tellende HP collectie, Je 300.000 bandshirts? Of de Treinhomobiel?
Voorzichtig...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:24 schreef wyccie het volgende:
Jij bang??? Geloof ik niet.
Sorryquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je Rosario Dawson niet bij naam kent! Foei Wyc!
Uit Josie & The Pussycats, vind ik stiekem best een leuke film!
Vals bescheiden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook een hele toffe jongen...
.....en bovendien erg bescheiden![]()
Mijn rollator staat in de hoogste versnelling, Z! Dank je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Z het volgende:
Kan je het nog volgen Tokay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |