Ik zocht naar enge beestjes op die foto!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Peter die een besmettelijke ziekte teelt.
Moet je in je eigen broek kijken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zocht naar enge beestjes op die foto!![]()
Wiesda?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zocht naar enge beestjes op die foto!![]()
Eén van m'n favo acteurs.quote:
nou!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je in je eigen broek kijken!![]()
Geen Wanker dus. En unicum!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef Z het volgende:
En ik vind 'm wel sympathiek ...
Sorry Wyccie morgen krijg je een nog grotere bos bloemen van mij.quote:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, Z, ik weet het niet zo snel hoor!
Enne, Larry en Balki waren natuurlijk goed.
En mr_a, die harde schijf van jou zit veel te vol, hoor!
Geen wanker! Ik vind niet iedereen een wanker hoor, maar in verhouding vind ik veel mensen een wanker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen Wanker dus. En unicum!
Ik denk dat je gewoon een realistische kijk op de wereld hebt. Er lopen meer wankers dan toffe mensen op de wereld rond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:14 schreef Z het volgende:
[..]
Geen wanker! Ik vind niet iedereen een wanker hoor, maar in verhouding vind ik veel mensen een wanker.
Mee eens!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat je gewoon een realistische kijk op de wereld hebt. Er lopen meer wankers dan toffe mensen op de wereld rond.
De zanger is overleden en zong in een legendarische , die onlangs met een andere zanger in Nederland was. Ik vind de band niks, maar de zanger is zeker geen wanker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, Z, ik weet het niet zo snel hoor!
Welterusten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:15 schreef tong80 het volgende:
Is Freddy Mercury al geraden ? Dan kan ik terug naar bed namelijk.
In RJPVD zitten alleen maar toffe mensen tot mijn grote verbazing.quote:
Nee, je wordt wat traag Tokay.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef Tokay het volgende:
Post jij nou twee plaatjes tegelijk, Z?![]()
Had ie iets vaker gewanked dan was ie er nu nog geweest. (of een condoom gebruikt)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef Z het volgende:
[..]
De zanger is overleden en zong in een legendarische , die onlangs met een andere zanger in Nederland was. Ik vind de band niks, maar de zanger is zeker geen wanker.
Nou ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In RJPVD zitten alleen maar toffe mensen tot mijn grote verbazing.
Ik weet het, Z.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:18 schreef Z het volgende:
Nee, je wordt wat traag Tokay.
Ik ben er ook nog hoor...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
In RJPVD zitten alleen maar toffe mensen tot mijn grote verbazing.
Jij bent onze wanker TH?quote:
Hmmm.....maakt niet uit wat ik hierop antwoord, ben ik bang...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bent onze wanker TH?
Ik vind je wel een toffe kerel. Want je hebt mij pas in je testament vernoemd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm.....maakt niet uit wat ik hierop antwoord, ben ik bang...![]()
Jij bang??? Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm.....maakt niet uit wat ik hierop antwoord, ben ik bang...![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef wyccie het volgende:
Tara Reid, Rachael Leigh Cook en iemand die ik wel herken...
Voorlopig nog niks, want ik kijk altijd goed uit met oversteken...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind je wel een toffe kerel. Want je hebt mij pas in je testament vernoemd.![]()
Wat krijg ik eigenlijk? Je 30.000 stuks tellende HP collectie, Je 300.000 bandshirts? Of de Treinhomobiel?
Voorzichtig...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:24 schreef wyccie het volgende:
Jij bang??? Geloof ik niet.
Sorryquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je Rosario Dawson niet bij naam kent! Foei Wyc!
Uit Josie & The Pussycats, vind ik stiekem best een leuke film!
Vals bescheiden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook een hele toffe jongen...
.....en bovendien erg bescheiden![]()
Mijn rollator staat in de hoogste versnelling, Z! Dank je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Z het volgende:
Kan je het nog volgen Tokay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |