Relschoppers?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:09 schreef mr_anonimous het volgende:
TH en ik zijn al landelijk bekend door opsporing verzocht.
Wazeggie ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Iedereen wist toch al dat wij de bassie en adriaan van de misdaad zijn?
Nou en of. TH en ik hebben pas geleden die Guus Meeuwis inelkaar getimmerd en we zijn nu op zoek naar de Jeugd van Tegenwoordig.quote:
'k heb al stalen bumpers op de treinhomobiel gelast...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Nou en of. TH en ik hebben pas geleden die Guus Meeuwis inelkaar getimmerd en we zijn nu op zoek naar de Jeugd van Tegenwoordig.
Ik dacht nog dat jullie zo lief en aardig waren.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou en of. TH en ik hebben pas geleden die Guus Meeuwis inelkaar getimmerd en we zijn nu op zoek naar de Jeugd van Tegenwoordig.
En ik heb mijn honkbalknuppel met spijkers uitgerust. Nine inch nails om precies te zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb al stalen bumpers op de treinhomobiel gelast...![]()
Voor jou zijn we toch wel lief en aardig ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht nog dat jullie zo lief en aardig waren.....![]()
Mensen slaan is niet lief.
Ik raadde net ook al die lui van O-zone.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die mogen niet ontbreken in C&H![]()
Alleen als daar muziek uit komt als je er op drukt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik heb mijn honkbalknuppel met spijkers uitgerust. Nine inch nails om precies te zijn.
Wordt het weer tijd voor een grouphug?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor jou zijn we toch wel lief en aardig ?
![]()
Wie noemt die eikels mensen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat jullie zo lief en aardig waren.....![]()
Mensen slaan is niet lief.
Ze waren goed, hè op Werchter ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:20 schreef wyccie het volgende:
Alleen als daar muziek uit komt als je er op drukt.
Waar heeft dat rapalje zich verschanst dan ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb begrepen dat jullie in Tilburg op zoek zijn naar DJvT. Daar zul je ze toch niet aantreffen me dunkt
Komen ze toch vandaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb begrepen dat jullie in Tilburg op zoek zijn naar DJvT. Daar zul je ze toch niet aantreffen me dunkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |